• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

(ПК-24Т_0191_ВО) Засіб миючий для унітазів 5 л

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-05-15-006700-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_0191_ВО) ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення (Засіб миючий для унітазів 5 л) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 39830000-9. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 585 000,00 грн без ПДВ ( п’ятсот вісімдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24.05.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 17 550,00 грн ( сімнадцять тисяч п’ятсот п’ятдесят гривень нуль копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №6 ТД. 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» _____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ

Завершена

585 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 5 850.00 UAH
Період оскарження: 16.05.2024 13:56 - 21.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 67778e412d5b4e7289938245fca341f1
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-16-006679-a.c1
Назва: СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи ФІЛІЇ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» від 13 червня 2024 року №1-13/06/24, Пропозицію ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР» відповідно до абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей – замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 27.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.06.2024 16:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.07.2024 15:19
Дата виконання рішення Замовником: 03.07.2024 13:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: ПРОТОКОЛ Протокол розгляду тендерних пропозицій №1-03/07/24 від 03.07.2024 р. 1. Найменування замовника.Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900 2.1. Категорія замовника:юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.--- місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель.UA-2024-05-16-006679-a Предмет закупівлі: 39830000-9 Продукція для чищення (Засіб миючий для унітазів 5 л) 5. Перелік тендерних пропозицій: 1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР" 6. результат розгляду : Рішенням №11236-р/пк-пз від 27.06.2024комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиціїТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР". ВИРІШЕНО: - скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР". Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_________________________Олексій ЧОРНИЙ
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР", Андрій Ельцов 380665752725 el0665752725@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 6a1b0b653e12477ca8ef58af82b21b4a
Заголовок пункту скарги: Інформацію про відхилення Пропозиції ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР» оприлюднено 13.06.2024. Зокрема протокол Замовника №1-13/06/24 від 13.06.2024 щодо прийняття рішення уповноваженою особою зазначено обґрунтування, що містить недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішенням Замовника та вважає його неправомірним необ’єктивним та упереджене, щодо не рівного по відношенню до ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР».

Відповідно до п. 1 Розділу ІІ Додатку 1 ТД Замовником встановлені Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Пунктом 1 Розділу ІІ Додатку № 1 ТД « На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає один з наступних документів:
1)Декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006
2)сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації.
3)декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів;
4)інший (ші) документ (ти) один або декілька, такі як: маркування, сертифікату експертизи типу, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, атестат, інший документ, який підтверджує оцінку відповідності. Зазначені документи (крім декларування відповідно законодавства та декларації про відповідність, складеної відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006, мають бути видані органом з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.»
Учасником – ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР» було надано Декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006, яка міститься в файлі «Декларація.pdf».
В якій зазначено обєкт декларації відповідає вимогам Паспорту якості, який міститься в файлі «Паспорт якості.pdf».
Замовником в Додатку А встановлено технічні характеристики, в якому зазначено, що «Засіб мийний повинен відповідати вимогам Технічного регламенту мийних засрбів, затвердженого постановою КМУ від 20.08.2008 №717.».
В Протоколі Замовником зазначено, що пропозиція Учасника «не містить належного документа про відповідність запропонованої продукції вимогам технічного регламенту мийних засобів, затвердженого постановою КМУ від 20.08.2008 № 717.»

Учасник – ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР» надав в своїй пропозиції Паспорт якості в якому зазначено та підтверджено, що Засіб мийний відповідає вимогам Технічного регламенту мийних засобів, затвердженого постановою КМУ від 20.08.2008 № 717.


ОТЖЕ, в Додатку А зазначено, що продукція повина відповідати технічному регламенту, Замовником не було встановлено вимоги, що Учасник повинен його надати.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника