-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
(ПК-24Т_0191_ВО) Засіб миючий для унітазів 5 л
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-05-15-006700-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_0191_ВО) ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення (Засіб миючий для унітазів 5 л) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 39830000-9. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 585 000,00 грн без ПДВ ( п’ятсот вісімдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24.05.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 17 550,00 грн ( сімнадцять тисяч п’ятсот п’ятдесят гривень нуль копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №6 ТД. 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» _____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ
мін. крок: 1% або 5 850.00 UAH
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
- Скарга.pdf 17.06.2024 10:55
- Декларація.pdf 17.06.2024 10:55
- ТД.docx 17.06.2024 10:55
- Паспорт якості.pdf 17.06.2024 10:55
- протокол.docx 17.06.2024 10:55
- sign.p7s 17.06.2024 10:57
- Рішення від 19.06.2024 № 10606.pdf 19.06.2024 16:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.06.2024 №11236.pdf 28.06.2024 14:44
- Рішення від 27.06.2024 №11236.pdf 02.07.2024 15:18
- Декларація.pdf 21.06.2024 14:42
- Пояснення по суті Скарги.docx.asice 21.06.2024 14:42
- Пояснення по суті Скарги.docx 21.06.2024 14:42
- Пояснення по суті Скарги.pdf 21.06.2024 14:42
- протокол.docx 21.06.2024 14:42
- Протокол скасув.docx 03.07.2024 13:10
Пункт скарги
Відповідно до п. 1 Розділу ІІ Додатку 1 ТД Замовником встановлені Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Пунктом 1 Розділу ІІ Додатку № 1 ТД « На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає один з наступних документів:
1)Декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006
2)сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації.
3)декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів;
4)інший (ші) документ (ти) один або декілька, такі як: маркування, сертифікату експертизи типу, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, атестат, інший документ, який підтверджує оцінку відповідності. Зазначені документи (крім декларування відповідно законодавства та декларації про відповідність, складеної відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006, мають бути видані органом з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.»
Учасником – ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР» було надано Декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006, яка міститься в файлі «Декларація.pdf».
В якій зазначено обєкт декларації відповідає вимогам Паспорту якості, який міститься в файлі «Паспорт якості.pdf».
Замовником в Додатку А встановлено технічні характеристики, в якому зазначено, що «Засіб мийний повинен відповідати вимогам Технічного регламенту мийних засрбів, затвердженого постановою КМУ від 20.08.2008 №717.».
В Протоколі Замовником зазначено, що пропозиція Учасника «не містить належного документа про відповідність запропонованої продукції вимогам технічного регламенту мийних засобів, затвердженого постановою КМУ від 20.08.2008 № 717.»
Учасник – ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР» надав в своїй пропозиції Паспорт якості в якому зазначено та підтверджено, що Засіб мийний відповідає вимогам Технічного регламенту мийних засобів, затвердженого постановою КМУ від 20.08.2008 № 717.
ОТЖЕ, в Додатку А зазначено, що продукція повина відповідати технічному регламенту, Замовником не було встановлено вимоги, що Учасник повинен його надати.
-
Назва доказу:
Паспорт якості
-
Повʼязаний документ:
Паспорт якості.pdf
-
-
Назва доказу:
Декларація
-
Повʼязаний документ:
Декларація.pdf
-
Вважаємо, що при проведенні цієї процедури закупівлі Замовник грубо порушив принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до учасників; принцип добросовісної конкуренції серед учасників; принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель; принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Відповідно до частини 4 статті 5 Закону, Замовник не мають права встановлювати будь-які дискримінаційні вимоги до учасників. Водночас, згідно з частиною 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити умови, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому вважаємо, що замовник порушив правові норми статей 5 та 22 Закону та правові норми підпункту 4 пункту 10 статті 11 Закону, який зобов'язує замовника забезпечити рівний, об'єктивний та чесний відбір учасників процедур закупівель, встановивши в цій документації дискримінаційні умови для Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМПОРТ ПАПІР». Приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України, п.3 ст. 8, ст. 18 Закону враховуючи вищезазначене ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу для розгляду. 2. Замовника скасувати рішення ПРОТОКОЛУ розгляду Уповноваженою особою тендерних пропозицій на закупівлю № 1-13/06/24 від 13.06.2024, щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР». 3. Повернути пропозицію ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР» на оцінку.