-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт із заміни ліфтів у лікувальному корпусі КНП "МКЛ №4" Дніпровської міської ради за адресою: вул. Ближня, 31 м. Дніпро (лікарняний №4)», (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Торги не відбулися
3 982 033.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 39 820.33 UAH
мін. крок: 1% або 39 820.33 UAH
Період оскарження:
16.05.2024 12:56 - 28.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Номер:
dacd0061926d4c1aa9e40ad3e0a7bacb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-16-005493-a.b1
Назва:
Скарга
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення №1351 про кошторисну заробітну плату .pdf 11.06.2024 15:09
- Протокол УО (лікарняний №4).pdf 11.06.2024 15:09
- dodatok-30.pdf 11.06.2024 15:09
- 7. Кошторис.pdf 11.06.2024 15:09
- СКАРГА.pdf 11.06.2024 15:09
- dodatok-27.pdf 11.06.2024 15:09
- СКАРГА.docx 11.06.2024 15:09
- dodatok-25.pdf 11.06.2024 15:09
- Повідомлення про намір укласти договір.pdf 11.06.2024 15:09
- sign.p7s 11.06.2024 15:11
- рішення від 13.06.2024 № 10270.pdf 13.06.2024 13:58
- інформація про резолютивну частину рішення від 24.06.2024 № 10909.pdf 25.06.2024 13:59
- рішення від 24.06.2024 № 10909.pdf 27.06.2024 11:32
- Пояснення АМКУ ліфти (лікарняний №4).docx 17.06.2024 11:11
- ЗП.pdf 17.06.2024 11:11
- пояснення (лікарняний №4).pdf 17.06.2024 11:11
- Протокол УО (UA-2024-05-16-005493-а).pdf 01.07.2024 15:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.06.2024 15:28
Дата розгляду скарги:
24.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.06.2024 13:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.06.2024 11:33
Дата виконання рішення Замовником:
01.07.2024 15:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю
"ЛІФТОВИК-ДНІПРО" переможцем процедури закупівлі "Капітальний ремонт із заміни
ліфтів у лікувальному корпусі КНП "МКЛ №4" Дніпровської міської ради за адресою: вул. Ближня, 31 м. Дніпро (лікарняний №4)", (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)"
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
bfec39bd54a646859ae97416b4e2be4c
Заголовок пункту скарги:
Оскаржуємо дію замовника щодо неправомірного визначення переможцем учасника, відповідно до Протоколу уповноваженої особи № 2 від 10.06.2024 року
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. Замовник торгів встановив вимогу, щодо надання договірної ціни у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а саме:
«Порядок визначення договірної ціни проводиться згідно положень Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281 (зі змінами)».
Переможець надає файл «7. Кошторис.pdf» (додається) сторінка 1 в якому знаходиться договірна ціна не у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (зі змінами) в тому числі не відповідності які зазначені нижче.
Відповідно до Додатку № 30 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (зі змінами) (надалі по тексту – Настанова), чітко встановлено форму подання договірної ціни. Відповідно до цієї настанови, у договірній ціні необхідно зазначити: «Складена в поточних цінах станом на «___»_________ 20__р.» (на яку дату було складено договірну ціну).
Учасником в свою чергу надано в складі пропозиції договірну ціну (додається) та підсумкова відомість ресурсів (додається), та інші розрахунки, які не відповідають вимогам Настанови. В договірній ціні відсутня інформація на яку дату вона була складена, а також в підсумковій відомості ресурсів відсутня інформація на яку дату було прийнято поточні ціни матеріальних ресурсів.
Таким чином, кошторисна документація Переможця не підтверджує повну відповідність пропозиції вимогам документації, а саме не містить інформацію про те, що Договірна ціна складена згідно з вимогами Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», а також не складена за формою яка чітко встановлена у Додатку 30 Настанови, що в свою чергу не відповідає в даній частині вимогам п. 3.2 Додатку 3 до тендерної документації та на підставі чого пропозиція учасника повинна бути відхилена замовником.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог абз. 2 пп. 2 п. 44 «особливостей» Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовами технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Закон України "Про публічні закупівлі" вимагає, аби учасники тендеру дотримувалися зазначених вимог тендерної документації. Невиконання чи неповне виконання цих вимог є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Вищезазначені дії замовника свідчить про узгодженість поведінки під час підготовки публічної закупівлі, з метою усунення інших учасників закупівлі.
2. Замовник торгів встановив вимогу, щодо надання договірної ціни у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а саме:
«Порядок визначення договірної ціни проводиться згідно положень Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281 (зі змінами)».
Переможець подав файл «7. Кошторис.pdf» (сторінки 3, 4, 5, 6, 7), в якому включено: Пояснювальна записка, Розрахунок №9. Розрахунок прибутку, тис.грн., Розрахунок № 10. Кошти на покриття адміністративних витрат, тис.грн.
Проте, у цих розрахунках були включені витрати, які не відповідають вимогам Настанови та іншим вимогам, зокрема:
По-перше,
Виходячи з інформації викладеної в Пояснювальній записці, учасник в своєму розрахунку прийняв середньомісячну заробітну плату на 1 робітника в режимі повної зайнятості при розряді робіт 3,8 – 23130,84 гривень.
Але, відповідно до рішення від 21.12.2021 року № 1351 Дніпровської міської ради «Про кошторисну заробітну плату, що враховується при визначенні вартості будівництва обʼєктів за рахунок коштів бюджету Дніпровської міської територіальної громади» (додається), встановлено граничний розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) обʼєктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, у розмірі 19 458,04 (девʼятнадцять тисяч чотириста пʼятдесят вісім гривень 04 копійки), що відповідає середньому розряду складності робіт 3,8.
Станом на 11.06.2024 року, згідно публічної інформації,
викладеної на сайті БУДСТАНДАРТ Онлайн (Сервіс документів) https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=101523
Рішення від 21.12.2021 року № 1351 має статус: ДІЮЧИЙ
Отже, виходячи з вищевикладеного, пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
По-друге,
Згідно з інформації учасника, викладеної в таблиці п. 2 Розрахунку №9. Розрахунок прибутку, показник для визначення розміру кошторисного прибутку складає 18,11 грн./люд.год., що відповідно до розміру кошторисного прибутку визначеного на підставі показників, наведених у додатку 25 Настанови (додається), відноситься до обʼєктів, що за класом наслідків належать до обʼєктів з середнім класом наслідків (СС2).
Але, інформація щодо класу наслідків в Технічному завданні (додаток 2 до тендерної документації) відсутня.
В той же час, згідно з додатком 25 Настанови, показник для визначення розміру кошторисного прибутку, визначений на підставі:
- виду робіт: ремонт житла, обʼєктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою та реставраційно-відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування, вартість яких визначається за збірниками КНУ РЕКНрв №№4,6,7,10,11,16,19,21
становить 7,65 грн/люд.год
Відповідно до предмету закупівлі, капітальний ремонт здійснюється на обʼєкті комунального призначення, тому учасник повинен був застосувати показник для розрахунку кошторисного прибутку 7,65 грн/люд.год.
Таким чином, виходячи з вищевикладеного, учасником не правильно був визначений показник для розрахунку розміру кошторисного прибутку.
Отже, пропозиція учасника не відповідає технічній специфікації в цій частині.
По-третє,
Згідно з інформації учасника, викладеної в таблиці п. 2 Розрахунку №10. Кошти на покриття адміністративних витрат, показник для визначення розміру адмінвитрат складає 5,06 грн/люд.год., що відповідно до розміру кошторисного прибутку визначеного на підставі показників, наведених у додатку 27 Настанови (додається), відноситься до обʼєктів, що за класом наслідків належать до обʼєктів з середнім класом наслідків (СС2).
Але, інформація щодо класу наслідків в Технічному завданні (додаток 2 до тендерної документації) відсутня.
В той же час, згідно з додатком 27 Настанови, показник для визначення розміру адміністративних витрат, визначений на підставі:
- виду робіт: ремонт житла, обʼєктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою та реставраційно-відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування
становить 3,89 грн/люд.год
Відповідно до предмету закупівлі, капітальний ремонт здійснюється на обʼєкті комунального призначення, тому учасник повинен був застосувати показник для розрахунку адміністративних витрат 3,89 грн/люд.год.
Таким чином, виходячи з вищевикладеного, учасником не правильно був визначений показник для розрахунку розміру адміністративних витрат.
Отже, пропозиція учасника не відповідає технічній специфікації в цій частині.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог абз. 2 пп. 2 п. 44 «особливостей» Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовами технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Закон України "Про публічні закупівлі" вимагає, аби учасники тендеру дотримувалися зазначених вимог тендерної документації. Невиконання чи неповне виконання цих вимог є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Вищезазначені дії замовника свідчить про узгодженість поведінки під час підготовки публічної закупівлі, з метою усунення інших учасників закупівлі.
«Порядок визначення договірної ціни проводиться згідно положень Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281 (зі змінами)».
Переможець надає файл «7. Кошторис.pdf» (додається) сторінка 1 в якому знаходиться договірна ціна не у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (зі змінами) в тому числі не відповідності які зазначені нижче.
Відповідно до Додатку № 30 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (зі змінами) (надалі по тексту – Настанова), чітко встановлено форму подання договірної ціни. Відповідно до цієї настанови, у договірній ціні необхідно зазначити: «Складена в поточних цінах станом на «___»_________ 20__р.» (на яку дату було складено договірну ціну).
Учасником в свою чергу надано в складі пропозиції договірну ціну (додається) та підсумкова відомість ресурсів (додається), та інші розрахунки, які не відповідають вимогам Настанови. В договірній ціні відсутня інформація на яку дату вона була складена, а також в підсумковій відомості ресурсів відсутня інформація на яку дату було прийнято поточні ціни матеріальних ресурсів.
Таким чином, кошторисна документація Переможця не підтверджує повну відповідність пропозиції вимогам документації, а саме не містить інформацію про те, що Договірна ціна складена згідно з вимогами Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», а також не складена за формою яка чітко встановлена у Додатку 30 Настанови, що в свою чергу не відповідає в даній частині вимогам п. 3.2 Додатку 3 до тендерної документації та на підставі чого пропозиція учасника повинна бути відхилена замовником.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог абз. 2 пп. 2 п. 44 «особливостей» Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовами технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Закон України "Про публічні закупівлі" вимагає, аби учасники тендеру дотримувалися зазначених вимог тендерної документації. Невиконання чи неповне виконання цих вимог є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Вищезазначені дії замовника свідчить про узгодженість поведінки під час підготовки публічної закупівлі, з метою усунення інших учасників закупівлі.
2. Замовник торгів встановив вимогу, щодо надання договірної ціни у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а саме:
«Порядок визначення договірної ціни проводиться згідно положень Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281 (зі змінами)».
Переможець подав файл «7. Кошторис.pdf» (сторінки 3, 4, 5, 6, 7), в якому включено: Пояснювальна записка, Розрахунок №9. Розрахунок прибутку, тис.грн., Розрахунок № 10. Кошти на покриття адміністративних витрат, тис.грн.
Проте, у цих розрахунках були включені витрати, які не відповідають вимогам Настанови та іншим вимогам, зокрема:
По-перше,
Виходячи з інформації викладеної в Пояснювальній записці, учасник в своєму розрахунку прийняв середньомісячну заробітну плату на 1 робітника в режимі повної зайнятості при розряді робіт 3,8 – 23130,84 гривень.
Але, відповідно до рішення від 21.12.2021 року № 1351 Дніпровської міської ради «Про кошторисну заробітну плату, що враховується при визначенні вартості будівництва обʼєктів за рахунок коштів бюджету Дніпровської міської територіальної громади» (додається), встановлено граничний розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) обʼєктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, у розмірі 19 458,04 (девʼятнадцять тисяч чотириста пʼятдесят вісім гривень 04 копійки), що відповідає середньому розряду складності робіт 3,8.
Станом на 11.06.2024 року, згідно публічної інформації,
викладеної на сайті БУДСТАНДАРТ Онлайн (Сервіс документів) https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=101523
Рішення від 21.12.2021 року № 1351 має статус: ДІЮЧИЙ
Отже, виходячи з вищевикладеного, пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
По-друге,
Згідно з інформації учасника, викладеної в таблиці п. 2 Розрахунку №9. Розрахунок прибутку, показник для визначення розміру кошторисного прибутку складає 18,11 грн./люд.год., що відповідно до розміру кошторисного прибутку визначеного на підставі показників, наведених у додатку 25 Настанови (додається), відноситься до обʼєктів, що за класом наслідків належать до обʼєктів з середнім класом наслідків (СС2).
Але, інформація щодо класу наслідків в Технічному завданні (додаток 2 до тендерної документації) відсутня.
В той же час, згідно з додатком 25 Настанови, показник для визначення розміру кошторисного прибутку, визначений на підставі:
- виду робіт: ремонт житла, обʼєктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою та реставраційно-відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування, вартість яких визначається за збірниками КНУ РЕКНрв №№4,6,7,10,11,16,19,21
становить 7,65 грн/люд.год
Відповідно до предмету закупівлі, капітальний ремонт здійснюється на обʼєкті комунального призначення, тому учасник повинен був застосувати показник для розрахунку кошторисного прибутку 7,65 грн/люд.год.
Таким чином, виходячи з вищевикладеного, учасником не правильно був визначений показник для розрахунку розміру кошторисного прибутку.
Отже, пропозиція учасника не відповідає технічній специфікації в цій частині.
По-третє,
Згідно з інформації учасника, викладеної в таблиці п. 2 Розрахунку №10. Кошти на покриття адміністративних витрат, показник для визначення розміру адмінвитрат складає 5,06 грн/люд.год., що відповідно до розміру кошторисного прибутку визначеного на підставі показників, наведених у додатку 27 Настанови (додається), відноситься до обʼєктів, що за класом наслідків належать до обʼєктів з середнім класом наслідків (СС2).
Але, інформація щодо класу наслідків в Технічному завданні (додаток 2 до тендерної документації) відсутня.
В той же час, згідно з додатком 27 Настанови, показник для визначення розміру адміністративних витрат, визначений на підставі:
- виду робіт: ремонт житла, обʼєктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою та реставраційно-відновлювальні роботи на пам’ятках архітектури та містобудування
становить 3,89 грн/люд.год
Відповідно до предмету закупівлі, капітальний ремонт здійснюється на обʼєкті комунального призначення, тому учасник повинен був застосувати показник для розрахунку адміністративних витрат 3,89 грн/люд.год.
Таким чином, виходячи з вищевикладеного, учасником не правильно був визначений показник для розрахунку розміру адміністративних витрат.
Отже, пропозиція учасника не відповідає технічній специфікації в цій частині.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог абз. 2 пп. 2 п. 44 «особливостей» Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовами технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Закон України "Про публічні закупівлі" вимагає, аби учасники тендеру дотримувалися зазначених вимог тендерної документації. Невиконання чи неповне виконання цих вимог є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Вищезазначені дії замовника свідчить про узгодженість поведінки під час підготовки публічної закупівлі, з метою усунення інших учасників закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Додаток 30 настанови (пункт 5.2) форма Договірної ціни
-
Повʼязаний документ:
dodatok-30.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 27 Настанови (пункт 4.39) Показник розміру адміністративних витрат
-
Повʼязаний документ:
dodatok-27.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 25 до Настанови (пункт 4.38) визначення показника розміру кошторисного прибутку
-
Повʼязаний документ:
dodatok-25.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення 1351 Дніпровської міської ради "про кошторисну заробітну плату"
-
Повʼязаний документ:
Рішення №1351 про кошторисну заробітну плату .pdf
-
-
Назва доказу:
файл "7. Кошторис.pdf"
-
Повʼязаний документ:
7. Кошторис.pdf
-
-
Назва доказу:
Повідомлення про намір укласти договір
-
Повʼязаний документ:
Повідомлення про намір укласти договір.pdf
-
-
Назва доказу:
протокол від 10.06.2024 №2 про визначення переможця
-
Повʼязаний документ:
Протокол УО (лікарняний №4).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Відхилено
КЕП
С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Номер:
1107994f2acc466f9208d8e3722b5b57
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-16-005493-a.a2
Назва:
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 22.07.2024 № 12494.pdf 25.07.2024 10:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.07.2024 № 12494.pdf 23.07.2024 13:34
- Рішення від 12.07.2024 № 12054.pdf 12.07.2024 19:32
- Протокол УО про визначення переможця.pdf 10.07.2024 10:23
- Додаткові пояснення 2.pdf 18.07.2024 17:33
- Додаткові пояснення 2.docx 18.07.2024 17:33
- Відповідь Департаменту житлового господарства.pdf 18.07.2024 17:33
- Адвокатський запит.pdf 18.07.2024 17:33
- Додаткові пояснення.pdf 18.07.2024 11:56
- Додаткові пояснення.docx 18.07.2024 11:56
- sign.p7s 10.07.2024 10:24
- рішення АМКУ від 24.06.2024 № 10909.pdf 10.07.2024 10:23
- Рішення ДМР від 06.12.2023 р. №4_44.pdf 10.07.2024 10:23
- наказ від 27.06.2024 №42 %22Про внесення змін до паспортів бюджетних програм%22.pdf 10.07.2024 10:23
- СКАРГА.pdf 10.07.2024 10:23
- Протокол УО про відміну торгів.pdf 10.07.2024 10:23
- 7. Додаток 7 - Реєстр змін розподілу показників зведених кошторисів на 2024 рік.pdf 16.07.2024 15:03
- 6. Додаток 6 - Довідка про зміни до річного розпису на 2024 рік.pdf 16.07.2024 15:02
- 5. Додаток 5 - Звіт за перше півріччя.pdf 16.07.2024 15:02
- 3. Додаток 3 - Порівняльна таблиця (з виділеною строкою).pdf 16.07.2024 15:01
- 3. Додаток 3 - Порівняльна таблиця (без редагування).pdf 16.07.2024 15:00
- 2. Додаток 2 - Рішення 2_52.pdf 16.07.2024 15:00
- 10. Додаток 10 - Лист Мінекономіки.pdf 16.07.2024 15:04
- 9. Додаток 9 - Наказ від 27.06.2024 №42.pdf 16.07.2024 15:03
- 8. Додаток 8 - Лист про внесення змін до кошторисних призначень.pdf 16.07.2024 15:03
- 4. Додаток 4 - Звіт за січень травень.pdf 16.07.2024 15:02
- 1. Додаток 1 - Рішення 2_49.pdf 16.07.2024 14:59
- Пояснення відміна (лікарн. 4).doc 16.07.2024 14:58
- пояснення (лікарн.4).pdf 16.07.2024 14:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.07.2024 10:41
Дата розгляду скарги:
22.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.07.2024 19:32
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
25.07.2024 10:21
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3a577ec0fbda4b4aa31bd53849cb3781
Заголовок пункту скарги:
Оскаржуємо дію замовника щодо неправомірної відміни процедури відкритих торгів, відповідно до Протоколу уповноваженої особи № 5 від 01.07.2024 року
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовник відміняє процедуру відкритих торгів з особливостями, а саме:
«на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей, у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг».
У Замовника відсутні законні підстави для відміни тендеру, а його дії свідчать про порушення основних принципів здійснення публічних закупівель, виходячи з наступного:
По-перше,
10.06.2024 року, згідно з Протоколом № 2 (додається) неправомірним рішенням уповноваженої особи був визначений переможець закупівлі – ТОВ «ЛІФТОВИК-ДНІПРО».
Скаржник оскаржив неправомірні дії замовника щодо визначення переможця, що підтверджується рішенням КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) від 24.06.2024 року Вих.№ 10909-р/пк-пз (надалі Рішення Комісії - додається).
Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов'язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Замовник проігнорував Рішення Комісії, не прийняв та не оприлюднив рішення про скасування рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛІФТОВИК-ДНІПРО" переможцем процедури закупівлі.
По-друге,
Замість виконання Рішення Комісії № 10909-р/пк-пз, Замовник приймає безпідставне рішення про відміну торгів (Протокол № 5 від 01.07.2024 року (додається), надалі по тексту – Протокол) посилаючись на підпункт 3 пункту 50 Особливостей: у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг».
Замовник зазначає про те, що під час проведення Закупівлі Рішенням міської ради №2/52 від 19.06.2024 року «Про внесення змін до рішення міської ради від 06.12.2023 №4/44 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік» (додається), Наказом Департаменту житлового господарства господарства Дніпровської міської ради № 42 від 27.06.2024 року «Про затвердження, внесених змін до паспортів бюджетних програм та втрату чинності паспорта бюджетної програми на 2024 рік» (додається) було внесено зміни до кошторису та плану асигнувань на 2024 рік, за якими скорочено видатки на закупівлі, зокрема Закупівлю.
Слід зазначити, що інформація, викладена у рішенні Дніпровської міської ради від 06.12.2023 р. №4/44 (сторінка 28) та наказу Департаменту житлового господарства Дніпровської міської ради від 27.06.2024 р. №42, затверджує лише внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2024 рік та жодним чином не свідчить про скороченні видатків. Окрім того, відсутня будь яке підтвердження скорочення обсягу видатків Замовнику на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг за Процедурою закупівлі.
Замовник не довів та документально не підтвердив скорочення видатків на роботи, саме за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт із заміни ліфтів у лікувальному корпусі КНП "МКЛ №4" Дніпровської міської ради за адресою: вул. Ближня, 31 м. Дніпро (лікарняний №4)» (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Окрім того, у відповідності до п.1 ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі – річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Так, згідно офіційно опублікованого річного плану закупівель Замовника - Комунальне підприємство «ЖИЛСЕРВІС-5» Дніпровської міської ради за посиланням https://zakupivli.pro/gov/plans/UA-P-2024-05-16-007073-a
до річного плану закупівлі Замовника включена закупівля - «Капітальний ремонт із заміни ліфтів у лікувальному корпусі КНП "МКЛ №4" Дніпровської міської ради за адресою: вул. Ближня, 31 м. Дніпро (лікарняний №4)», (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
на очікувану вартість 3 982 033,00 грн з ПДВ.
До теперішнього часу жодних змін до цього розділу плану закупівель Замовника не внесено, що підтверджує необхідність у придбанні цих робіт (товару) у повному обсязі та відсутність скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Вищезазначені дії замовника свідчить про узгодженість поведінки під час підготовки публічної закупівлі, проведення кваліфікації та визначення переможця, з метою усунення інших учасників, який не вигідний для нього.
«на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей, у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг».
У Замовника відсутні законні підстави для відміни тендеру, а його дії свідчать про порушення основних принципів здійснення публічних закупівель, виходячи з наступного:
По-перше,
10.06.2024 року, згідно з Протоколом № 2 (додається) неправомірним рішенням уповноваженої особи був визначений переможець закупівлі – ТОВ «ЛІФТОВИК-ДНІПРО».
Скаржник оскаржив неправомірні дії замовника щодо визначення переможця, що підтверджується рішенням КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) від 24.06.2024 року Вих.№ 10909-р/пк-пз (надалі Рішення Комісії - додається).
Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов'язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Замовник проігнорував Рішення Комісії, не прийняв та не оприлюднив рішення про скасування рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛІФТОВИК-ДНІПРО" переможцем процедури закупівлі.
По-друге,
Замість виконання Рішення Комісії № 10909-р/пк-пз, Замовник приймає безпідставне рішення про відміну торгів (Протокол № 5 від 01.07.2024 року (додається), надалі по тексту – Протокол) посилаючись на підпункт 3 пункту 50 Особливостей: у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг».
Замовник зазначає про те, що під час проведення Закупівлі Рішенням міської ради №2/52 від 19.06.2024 року «Про внесення змін до рішення міської ради від 06.12.2023 №4/44 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік» (додається), Наказом Департаменту житлового господарства господарства Дніпровської міської ради № 42 від 27.06.2024 року «Про затвердження, внесених змін до паспортів бюджетних програм та втрату чинності паспорта бюджетної програми на 2024 рік» (додається) було внесено зміни до кошторису та плану асигнувань на 2024 рік, за якими скорочено видатки на закупівлі, зокрема Закупівлю.
Слід зазначити, що інформація, викладена у рішенні Дніпровської міської ради від 06.12.2023 р. №4/44 (сторінка 28) та наказу Департаменту житлового господарства Дніпровської міської ради від 27.06.2024 р. №42, затверджує лише внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2024 рік та жодним чином не свідчить про скороченні видатків. Окрім того, відсутня будь яке підтвердження скорочення обсягу видатків Замовнику на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг за Процедурою закупівлі.
Замовник не довів та документально не підтвердив скорочення видатків на роботи, саме за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт із заміни ліфтів у лікувальному корпусі КНП "МКЛ №4" Дніпровської міської ради за адресою: вул. Ближня, 31 м. Дніпро (лікарняний №4)» (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Окрім того, у відповідності до п.1 ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі – річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Так, згідно офіційно опублікованого річного плану закупівель Замовника - Комунальне підприємство «ЖИЛСЕРВІС-5» Дніпровської міської ради за посиланням https://zakupivli.pro/gov/plans/UA-P-2024-05-16-007073-a
до річного плану закупівлі Замовника включена закупівля - «Капітальний ремонт із заміни ліфтів у лікувальному корпусі КНП "МКЛ №4" Дніпровської міської ради за адресою: вул. Ближня, 31 м. Дніпро (лікарняний №4)», (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
на очікувану вартість 3 982 033,00 грн з ПДВ.
До теперішнього часу жодних змін до цього розділу плану закупівель Замовника не внесено, що підтверджує необхідність у придбанні цих робіт (товару) у повному обсязі та відсутність скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Вищезазначені дії замовника свідчить про узгодженість поведінки під час підготовки публічної закупівлі, проведення кваліфікації та визначення переможця, з метою усунення інших учасників, який не вигідний для нього.
×
-
Назва доказу:
Наказ Департаменту житлового господарства Дніпровської міської ради від 27.06.2024 № 42 "Про затвердження внесених змін до паспортів бюджетних програм на 2024 рік"
-
Повʼязаний документ:
наказ від 27.06.2024 №42 %22Про внесення змін до паспортів бюджетних програм%22.pdf
-
-
Назва доказу:
рішення Дніпровської міської ради від 06.12.2023 №4/44 "Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік" зі змінами
-
Повʼязаний документ:
Рішення ДМР від 06.12.2023 р. №4_44.pdf
-
-
Назва доказу:
рішення АМКУ від 24.06.2024 № 10909-р/пк-пз скасування рішення УО про визначення переможця
-
Повʼязаний документ:
рішення АМКУ від 24.06.2024 № 10909.pdf
-
-
Назва доказу:
протокол від 10.06.2024 № 2 про визначення переможця
-
Повʼязаний документ:
Протокол УО про визначення переможця.pdf
-
-
Назва доказу:
протокол від 01.07.2024 №5 про відміну торгів
-
Повʼязаний документ:
Протокол УО про відміну торгів.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відміну закупівлі