• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Поточний ремонт 12 палат поліклініко - терапевтичного відділення КНП "Моршинська міська лікарня" по вул.50-річчя УПА, 20 в м. Моршин Стрийського району Львівської області з метою створення умов для лікування, відновлення та реабілітації осіб, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України»

Торги не відбулися

1 460 408.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 302.04 UAH
Період оскарження: 16.05.2024 12:52 - 21.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга

Номер: 6d15140201e344eeaa0bf248fd635a4a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-16-005468-a.b2
Назва: скарга
Скарга:
До: Антимонопольного комітету України Ім’я (найменування) суб’єкта оскарження: КООПЕРАТИВ "БУДІВЕЛЬНИК" (надалі – Скаржник) Місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження: 78043, ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА область, ТЛУМАЦЬКИЙ район, село ГРУШКА Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРШИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МОРШИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі – Замовник) Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: UA-2024-05-16-005468-a «Поточний ремонт 12 палат поліклініко - терапевтичного відділення КНП "Моршинська міська лікарня" по вул.50-річчя УПА, 20 в м. Моршин Стрийського району Львівської області з метою створення умов для лікування, відновлення та реабілітації осіб, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України» 45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи (надалі – Процедура закупівлі) СКАРГА № 005468-1 від 02.06.2024 Відповідно до Закону України «Про публічні Закупівлі» (надалі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) повідомляємо про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі. Замовником було розпочато Процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями. Скаржник виявив бажання прийняти в ній участь та згідно з тендерною документацією (надалі – Документація) подав свою тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція). За результатами розгляду Пропозиція Скаржника була відхилена. Відповідні підстави та обґрунтування було наведено в протоколі № 29-05 від 28.05.2024, а саме: Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його Пропозиції, виходячи з наступного: Відповідно до пп.3, 6, 12 п.47 Особливостей: Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку; керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Керівником КООПЕРАТИВУ "БУДІВЕЛЬНИК" є саме Турчин Володимир Васильович, а не Турчин Василь Володимирович, як стверджує Замовник. Зазначене підтверджується наданими документами в складі тендерної пропозиції, а саме: випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (файл «Виписка з ЄДР БУДІВЕЛЬНИК»), витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань(файл «Витяг з ЄДР БУД 22.05 2024р»), наказ № 1 (файл «Наказ на голову кооп Б В»), протокол № 2 від 07.05.2020 (файл «Протокол №2 переобрання голови кооперативу»). Інформація, що керівником є саме Турчин Володимир Васильович також підтверджена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Також в складі Пропозиції надано довідку № 27 від 19.05.2024 (файл «Довідка п 47 Особливостей Б»), в якій надано всі необхідні підтвердження відповідно п. 47 Особливостей. Відповідно до інформації, що розміщена в електронній системі закупівель, надані всі необхідні підтвердження, а в тому числі: Отже, пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена за зазначеною підставою Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи полягає в неправомірному відхиленні Пропозиції Скаржника і як наслідок визначення іншого учасника переможцем процедури закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі про відхилення Пропозиції Скаржника Замовник порушив його право на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону та Особливостями, – ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРШИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МОРШИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення про відхилення Пропозиції КООПЕРАТИВУ "БУДІВЕЛЬНИК". Додатки: 1. Протокол №29-05 від 28.05.2024р на 3 арк. З повагою, Голова кооперативу ____KEP_____ Володимир ТУРЧИН
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 12.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.06.2024 17:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.06.2024 11:36
Дата виконання рішення Замовником: 17.06.2024 15:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 10265-р/пк-пз від 12.06.2024р із зобов'язанням скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції кооперативу "Будівельник" за процедурою закупівлі "Поточний ремонт 12 палат поліклініко - терапевтичного відділення КНП "Моршинська міська лікарня по вул 50-річчя УПА, 20 в м. Моршин Стрийського району Львівської області з метою створення умов для лікування, відновлення та реабілітації осіб, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської федерації проти України", Замовником скасовано рішення про відхилення пропозиції Учасника кооператив "Будівельник"та повернуто кооператив "Будівельник" на етап кваліфікації Учасника.
Автор: Кооператив "Будівельник", Турчин Василь Володимирович +380685071126 koopbydivelnik@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 25375ee6ca0c49f7acfe5a45c57dbfdb
Заголовок пункту скарги: скарга
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його Пропозиції, виходячи з наступного:

Відповідно до пп.3, 6, 12 п.47 Особливостей:
Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку;
керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.

Керівником КООПЕРАТИВУ "БУДІВЕЛЬНИК" є саме Турчин Володимир Васильович, а не Турчин Василь Володимирович, як стверджує Замовник.
Зазначене підтверджується наданими документами в складі тендерної пропозиції, а саме: випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (файл «Виписка з ЄДР БУДІВЕЛЬНИК»), витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань(файл «Витяг з ЄДР БУД 22.05 2024р»), наказ № 1 (файл «Наказ на голову кооп Б В»), протокол № 2 від 07.05.2020 (файл «Протокол №2 переобрання голови кооперативу»).
Інформація, що керівником є саме Турчин Володимир Васильович також підтверджена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Також в складі Пропозиції надано довідку № 27 від 19.05.2024 (файл «Довідка п 47 Особливостей Б»), в якій надано всі необхідні підтвердження відповідно п. 47 Особливостей.
Відповідно до інформації, що розміщена в електронній системі закупівель, надані всі необхідні підтвердження, а в тому числі:



Отже, пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена за зазначеною підставою

Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи полягає в неправомірному відхиленні Пропозиції Скаржника і як наслідок визначення іншого учасника переможцем процедури закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі про відхилення Пропозиції Скаржника Замовник порушив його право на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Не правомірна дискваліфікація

Номер: 2f4d2ca756aa4cf2bb581d2451084a1d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-16-005468-a.a1
Назва: Не правомірна дискваліфікація
Вимога:
Кооператив «БУДІВЕЛЬНИК» 78043 Івано-Франківська область, Тлумацький район,с. Грушка код ЄДРПОУ 19399200 Вихідний №: 06/05/ 24 Дата: від 29.05.2024 року С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів Відповідно до оголошення про дискваліфікацію в процедурі закупівлі: № у ЦБД: Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-16-002360-a «Поточний ремонт 12 палат поліклініко - терапевтичного відділення КНП "Моршинська міська лікарня" по вул.50-річчя УПА, 20 в м. Моршин Стрийського району Львівської області з метою створення умов для лікування, відновлення та реабілітації осіб, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України» Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Моршинська міська лікарня» Моршинської міської ради (далі по тексту - Замовник) Розпочато процедуру аукціону: ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю послуг Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): код ДК 021:2015: 45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Причина дискваліфікації: Згідно з підпунктом 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Пропозицію було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначив переможця Учасника процедури закупівлі. Відповідно до Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів: НАЗВА ФАЙЛУ (ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ) ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ протокол переможець.PDF № 29-05 28.05.2024р. 18:58 Рішенням Замовника щодо відхилення пропозиції Кооператив «БУДІВЕЛЬНИК» відповідно до пункту 46 Особливостей. Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, про внесення до ЄДР осіб, які вчинили корупційні або повязані з корупцією правопорушення та про відповідностей про керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі , про притягнення згідно із законом до відповідності за вчинення корупційного правопорушення або порушення повязаного з виявлено інформацію щодо вчиненням Учасником (керівником Учасника) –Турчин Василь Володимирович ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника. Ми, Кооператив «БУДІВЕЛЬНИК» як учасник торгів маємо право на захист і справедливі дії Замовника. 1. Турчин Василь Володимирович не згадується ніде окрім довідки з ЄДР , що він замовив дану довідку як такий, що являється одним із засновників. В даній довідці видно що він є засновником і має тільки 25% статутного фонду і тільки 25% голосу в даній установі , а не 50% де він міг б впливати на рішення по даній організації як записано в законі. 2. Керівником Кооперативу «БУДІВЕЛЬНИК» є Турчин Володимир Васильович де на нього подано Витяг з ЄДР , Виписку з ЄДР, накази, рішення засновників кооперативу, а також право підпису має Турчин Тетяна Миколаївна це все прописано в довідках з ЄДР. 3. Дану помилку робите не Ви перші вже були: Ясінянський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Рахівської районної державної адміністрації Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-06-001887-c ДК021-2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи Капітальний ремонт тротуару Ясінянського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Рахівської районної державної адміністрації Ми , Кооператив «БУДІВЕЛЬНИК» як учасник торгів рахуємо , що потрібно перш за все було надати нам як учаснику 24 годин на пояснення відповідь, що не зрозуміло Вам як Замовнику згідно закону. Тому просимо своє рішення щодо дискваліфікації нас учасника переглянути. Винести правильне законне рішення. Всі довідки на керівника підписанта додаємо окремими ще раз файлами. З ПОВАГОЮ…
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на ВИМОГУ щодо неправомірного (на думку учасника) рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів Відповідно до оголошення про дискваліфікацію в процедурі закупівлі: № у ЦБД: Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-16-002360-a «Поточний ремонт 12 палат поліклініко - терапевтичного відділення КНП "Моршинська міська лікарня" по вул.50-річчя УПА, 20 в м. Моршин Стрийського району Львівської області з метою створення умов для лікування, відновлення та реабілітації осіб, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України» Розпочато процедуру аукціону: ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю послуг Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): код ДК 021:2015: 45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи Ми, КНП «Моршинська міська лікарня», розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Згідно з підпунктом 1 пункту 44 Особливостей (Постанова КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року) надалі - особливості замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей. Відповідно до підпункту 9 пункту 47 особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” (інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім юридичних осіб, зазначених у частині восьмій статті 5-1 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення"): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства (підданства), а в разі, якщо кінцевий бенефіціарний власник-іноземець є громадянином (підданим) декількох країн, - усі країни його громадянства (підданства), серія (за наявності) та номер документа (документів), що посвідчує особу та підтверджує громадянство (підданство), зокрема, але не виключно, паспорта громадянина України для виїзду за кордон, унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності), місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу).) В єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відсутня інформація про кінцевих бенефіціарних власників Кооперативу «Будівельник», код ЄДРПОУ – 19399200, чим порушено вимоги підпункту 9 пункту 47 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Відповідно до підпункту 3 пункту 47 особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Відповідно до статті 1 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» кінцевий бенефіціарний власник - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта та/або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція. Кінцевим бенефіціарним власником для юридичних осіб є будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив на діяльність юридичної особи (в тому числі через ланцюг контролю/володіння). Ознакою здійснення прямого вирішального впливу на діяльність є безпосереднє володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи. Ознаками здійснення непрямого вирішального впливу на діяльність є принаймні володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 відсотків статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи через пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, трасти або інші подібні правові утворення, чи здійснення вирішального впливу шляхом реалізації права контролю, володіння, користування або розпорядження всіма активами чи їх часткою, права отримання доходів від діяльності юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування органів управління, а також вчинення правочинів, які дають можливість визначати основні умови господарської діяльності юридичної особи, або діяльності трасту або іншого подібного правового утворення, приймати обов’язкові до виконання рішення, що мають вирішальний вплив на діяльність юридичної особи, трасту або іншого подібного правового утворення, незалежно від формального володіння. Аналізуючи дані єдиного державного реєстру судових рішень замовником було встановлено, що особу, яка підпадає під визначення кінцевого бенефіціарного власника учасника (який здійснює прямий вирішальний вплив на діяльність учасника) вироком Тернопільського міськрайонного суду Львівської області 22.11.2021 року було визнано винним у вчиненні злочинів, передбачених ч. 2 статті 191 КК України, ч. 1 статті 266 КК України та призначено покарання. Згідно даних єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення особу, яка підпадає під визначення кінцевого бенефіціарного власника учасника включено до реєстру відповідно до ч. 2 ст. 191 Кримінального кодексу України - Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем. Враховуючи вищенаведене, у зв’язку із виявленими порушеннями пунктів 3, 9 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з метою неухильного дотримання вимог законодавства, максимальної економії бюджетних коштів, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель прийнято рішення про відхилення вашої тендерної пропозиції. Уповноважена особа Маріна КОЗАК
Статус вимоги: Відхилено