-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Мережеве обладнання (шафа настінна, комп’ютерна розетка, кабель)
Торги не відбулися
59 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 296.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 296.00 UAH
Період оскарження:
15.05.2024 20:48 - 21.05.2024 09:00
Вимога
Відхилено
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
efd10e8bc2ef4f9e97c4092def527306
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-15-013009-a.b1
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо повернути нашу пропозицію до розгляду, так як ми надали усі вказані документи. Детальна інформація у прикріпленому документі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист-роз'яснення.pdf 31.05.2024 15:51
- Протокол_відповідь на вимогу_АСАНАРА.pdf 01.06.2024 14:11
Дата подачі:
31.05.2024 15:51
Вирішення:
За результатом проведеного розгляду вимоги та листа-роз’яснення від Учасника було встановлено наступне:
У листі-роз’ясненні до зауваження про те що:
«15. Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи:
15.1. Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення (в ціновій пропозиції обов’язково вказати виробника товару та країну походження товару)…»
Учасник повідомив що:
«Відповідно документу якого ми надали за назвою «Цінова пропозиція(1)» було вказано виробника даних продуктів у першій колонці та країну реєстрації даного виробника у другій колонці»
Відповідно до форми цінової пропозиції наведеної в Додатку № 2 до Оголошення, в колонці «Найменування товару» треба було вказати найменування товару, а у колонці «Виробник товару та країна походження товару» треба було вказати виробника та країну походження товару, при цьому в Оголошені до закупівлі чітко вказано, що Учасник повинен надати «Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення». Крім того, Учасник не вказав виробника у першій колонці цінової пропозиції, як стверджує у листі-роз’ясненні, а вказав тільки торгову марку товару.
У листі-роз’ясненні до зауваження про те що:
«15. Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи:
…15.7. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі про те, що:
- щодо Учасника (уповноваженої особи), його учасника (засновника), керівниква (уповноваженої особи), кінцевого бенефіціарного власника (контролера), у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) його засновника, якщо засновником є юридична особа рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України, НЕ застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції);
- щодо Учасника (уповноваженої особи), його учасника (засновника), керівника (уповноваженої особи),кінцевого бенефіціарного власника (контролера), у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) його засновника, якщо засновником є юридична особа, рішенням компетентного органу Європейського Союзу, Сполучених Штатів Америки, Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії, Канади, Японії, Австралії НЕ застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції);
- місцезнаходження (місцем проживання, перебування, реєстрації) Учасника, його учасників (засновників) керівників (уповноважених осіб) та кінцевих бенефіціарних власників (контролерів), у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) його засновника, якщо засновником є юридична особа, НЕ є держава, віднесена до переліку офшорних зон, згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2011 року № 143-р «Про віднесення держав до переліку офшорних зон» (зі змінами), а також НЕ є держава, віднесена до переліку держав (територій), які відповідають критеріям, установленим підпунктом 39.2.1.2 підпункту 39.2.1 пункту 39.2 статті 39 Податкового кодексу України, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року 1045 «Про затвердження переліку держав (територій), які відповідають критеріям, установленим підпунктом 39.2.1.2 підпункту 39.2.1 пункту 39.2 статті 39 Податкового кодексу України, та визнання таким, що втратило чинність, розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 вересня 2015 року № 977»;
- Учасник (уповноважена особа), його учасник (засновник), керівник (уповноважена особа), кінцевий бенефіціарний власник (контролер), у тому числі кінцевий бенефіціарний власник (контролер) його засновника, якщо засновником є юридична особа не є учасником (засновником), керівником (уповноваженою особою) іншої юридичної особи, яку визнано в установленому законодавством порядку банкрутом та стосовно неї відкрита ліквідаційна процедура;
- на грошові кошти Учасника НЕ накладено арешт згідно з ухвалою суду або під час здійснення виконавчого провадження;
- Учасник (уповноважена особа) не був стороною в судовому процесі проти Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України, органів військового управління, військових частин, в якому судове рішення, яке набрало законної сили, ухвалене не на його користь.
- Учасник (уповноважена особа) немає судового рішення, яке набрало законної сили, яке свідчить про фіктивність його діяльності;…
15.11. Учаснику закупівлі надати Гарантійний лист в довільній формі, у якому учасник гарантує, що він дотримується у своїй діяльності норм чинного законодавства України, у тому числі:
постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї постанови;
постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації;
Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII;
Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII;
Закону України «Про захист економічної конкуренції»…
15.13. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) з копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічному предмету закупівлі (Примітка: Аналогічними вважаються виконані договори на постачання такого товару як: кабель (або еквівалент) та/або шафа настінна (або еквівалент) та/або комп’ютерна розетка (або еквівалент))..»
Учасник повідомив що:
«Хочемо зазначити що дана інформація була надана у довідках під назвою
1. «Гарантійний лист про відсутність заборгованості та наявність фінансових ресурсів (1)»
2. «Довідка не з рф (2)»
3. «Довідка про відсутність простроченої заборгованості (1)»
4. «Довідка щодо відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (1)»
«Гарантійний лист про відсутність заборгованості та наявність фінансових ресурсів (1)» має такий зміст: «Даним листом підтверджуємо, що ТОВ «АСАНАРА» не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю»,
Що повністю відповідає п 15.9 в Оголошенні до закупівлі і не має відношення до пп 15.7, 15.11, 15.13 :
«15.9. Учаснику закупівлі надати Гарантійний лист в довільній формі, який підтверджує, що Учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”.»
«Довідка не з рф (2)» має такий зміст: «Товариство з обмеженою відповідальністю «АСАНАРА» підтверджує, що
− бенефіціариний власник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран;
− бенефіціариний власник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, що проживає на території України на законних підставах;
− не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран;
− не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламської Республіки Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран;
− не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламської Республіки Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, що проживає на території України на законних підставах; − не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран і її активи в установленому законодавством порядку не передані в управління АРМА;
− не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран і її активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА;
− не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176),»
Вказана довідка не надає інформацію до вище наведених зауважень.
«Довідка про відсутність простроченої заборгованості (1)» має такий зміст: «Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «АСАНАРА», даною довідкою повідомляємо про відсутність простроченої заборгованості по авансам або попередньої оплати за товари, що поставлялись ТОВ «АСАНАРА» раніше, за бюджетні кошти.»
Вказана довідка не надає інформацію до вище наведених зауважень.
«Довідка щодо відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (1)» має такий зміст: «Товариство з обмеженою відповідальністю «АСАНАРА» (далі – Учасник) повідомляє про відсутність у відмові в участі у процедурі закупівлі, визначених у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація про Учасника, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань";
- Учасник не має заборгованість із сплати податків і зборів та інших обов’язкових платежів;
- Учасника не визнано у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура; - Учасник не пропонує, не дає, та не погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга, тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі; - Учасник процедури закупівлі не пов’язаний з іншими учасниками процедури закупівлі або з членами тендерного комітету, уповноваженою особами замовника;
- ТОВ «АСАНАРА», яка є учасником закупівлі, має антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми;
- Відомості про юридичну особу ТОВ «АСАНАРА», яка є учасником закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
- Учасник протягом останніх трьох років не притягувалися до відповідальності за порушення передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
- Службову (посадову) особу Учасника, яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було засуджено за кримінальне правопорушення, учинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- Службову (посадову) особу Учасника, яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
- Службову (посадову) особу Учасника, яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
- Учасник не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції";
- Між Учасником та Замовником даних торгів відсутній укладений договір про закупівлю, невиконання якого з боку Учасника призвело до його розірвання, внаслідок чого Замовником було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, протягом останніх 3-х років.»
Вказана довідка не надає інформацію до вище наведених зауважень.
На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник надав договір який не відповідає критеріям Оголошення. В Оголошені вказано що Аналогічними вважаються виконані договори на постачання такого товару як: кабель (або еквівалент) та/або шафа настінна (або еквівалент) та/або комп’ютерна розетка (або еквівалент), а Учасник надав договір на комутатор мережевий.
У листі-роз’ясненні до зауваження про те що:
«Відповідно до Додатку №1 до Оголошення про спрощену закупівлю «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Учасник в складі Пропозиції повинен надати:
«…3. Якщо товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає технічним (якісним) умовам, Постачальник зобов’язаний його замінити протягом 3-х (трьох) робочих днів. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості (транспортні витрати, тощо) несе Постачальник (надати гарантійний лист від учасника у довільній формі)…
…5. На підтвердження якості надати копії чинних сертифікатів відповідності та/або протоколи випробувань та/або декларації про відповідність та/або паспорт чи сертифікат якості від виробника товару або інший документ що засвідчує якість товару, який учасник вважає за доцільне додати…»
Учасник повідомив що:
«Нами було надано гарантійний лист під назвою «Гарантійний лист щодо постачання товару належної якості та виконання гарантійного обслуговування (3)» в якому зазначена вся інформація, яку просив Замовник.»
«Гарантійний лист щодо постачання товару належної якості та виконання гарантійного обслуговування (3)» має такий зміст: «Товариство з обмеженою відповідальністю «АСАНАРА» даним листом гарантує Замовнику, що товар, який наданий на торги, буде поставлений у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, а саме:
- Весь запропонований товар є новим та таким, що не був у вжитку;
- Дата виробництва товару 2023-2024 рік;
- Запропонований товар відповідає технічним вимогам замовника;
- Всі компоненти товару є оригінальними;
- Якість товару відповідає вимогам діючих нормативних документів (ДСТУ, ГОСТ, ТУ тощо);
- Товар буде забезпечувати його повну придатність для використання, а також відповідати усім вимогам, що звичайно ставляться на ринку до аналогічних товарів;
- Товар буде відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки і виготовлений з нетоксичних матеріалів;
- В комплекті з поставкою товару подаються всі необхідні документи товар, а саме: технічні паспорти, керівництвами з експлуатації українською (російською) мовами, гарантійні талони, товаро-транспортні документи, документи якості (відповідності), тощо.
- Транспортні послуги та інші витрати (пакування тощо) здійснюються за рахунок ТОВ «Асанара»;
- Якщо товар виявиться неякісним, Продавець зобов’язується за свій рахунок усунути недоліки або замінити неякісний товар на товар належної якості.
Товариство з обмеженою відповідальністю «АСАНАРА» гарантує якість товару, що поставляється, за умови виконання Покупцем правил зберігання та експлуатації, та виконання гарантійного обслуговування товару, що є предметом закупівлі,. Весь товар має офіційну гарантію та може бути переданий на гарантійний ремонт в сервісні центри Виробника.
На підставі Договору про надання послуг з перевезення, між ТОВ «АСАНАРА» та ТОВ «Нова Пошта», придбане обладнання може бути передане на сервісне обслуговування в будь-якому відділенні «Нова Пошта» в місті Покупця за рахунок Постачальника. ТОВ «АСАНАРА», зобов’язується відремонтувати устаткування, яке підлягає гарантійному обслуговуванню та вийшло з ладу.
Гарантійний термін на товар встановлюється згідно гарантії виробника, або умов договору, но не менш ніж 12 місяців з дати фактичного відвантаження.»
Вище наведений гарантійний лист не надає гарантій що якщо товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає технічним (якісним) умовам, Постачальник його замінить протягом 3-х (трьох) робочих днів.
Таким чином, Учасник в листі-роз`ясненні вказує на документи, які не відповідають вимогам оголошення.
Крім того, крім зазначених Учасником в листі-роз`ясненні помилок, Учасник при поданні пропозиції не надав документи щодо підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що є підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Зважаючи на всі вищенаведені обставини, підстави для повернення пропозиції Учасника до розгляду відсутні, вимога Учасника не може буди задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено