-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комп'ютерне обладнання
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Завершена
405 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 025.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 025.00 UAH
Період оскарження:
15.05.2024 19:13 - 20.05.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірну дискваліфікацію
Номер:
9ffe237ca72641ca969f76f0e4c2aec0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-15-012843-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірну дискваліфікацію
Скарга:
Дискваліфікація переможця тендеру через "відсутність інформації про технічні та якісні хар-ки предемета закупівлі"
Пов'язані документи:
Учасник
- 3. Рішення УО про відхилення учасника.docx 02.06.2024 20:54
- 3_Технічна специфікація.pdf 02.06.2024 20:54
- sign.p7s 02.06.2024 20:57
- рішення від 05.06.2024 № 9820.pdf 05.06.2024 16:35
- інформація про резолютивну частину рішення від 17.06.2024 № 10444.pdf 18.06.2024 12:46
- рішення від 17.06.2024 № 10444.pdf 20.06.2024 11:17
- Пояснення до скарги UA-2024-05-15-012843-a_на 07.06.2024.pdf.p7s 07.06.2024 17:58
- Пояснення до скарги UA-2024-05-15-012843-a_на 07.06.2024.pdf 07.06.2024 17:58
- Пояснення до скарги UA-2024-05-15-012843-a_на 07.06.2024.docx.p7s 07.06.2024 17:58
- Пояснення до скарги UA-2024-05-15-012843-a_на 07.06.2024.docx 07.06.2024 17:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.06.2024 13:26
Дата розгляду скарги:
17.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.06.2024 16:35
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.06.2024 11:17
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d24de7a47794482dbf3601925bf2efc8
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірну відмову через "невідповідність технічних характеристик"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
У листі від замовника стверджується, що учасник надав інформацію, яка, начебто, не відповідає вимогам Технічної специфікації тендеру, а саме.
В пункті 1) Технічні характеристики товару: Принтер для ID карток для показника «Тип друку» учасник запропонував товар з характеристиками «Двосторонній друк повної поверхні (Edge-to-edge)», тоді як замовником вимагається «Односторонній та двосторонній друк повної поверхні (Edge-to-edge)». В пункті 3) Технічні характеристики товару: Набір для чистки принтеру учасник пропонує товар «Чистяча картка для чистки принтера на 3000 карток», тоді як замовником вимагається «Комплект для чищення принтера, не менше ніж на 500 карток».
Замовник стверджує, що принтер SMART-51D (виробництва компанії IDP, Республіка Корея), який був запропонований на тендер, є високоякісним і технологічним обладнанням, що ПОВНІСТЮ, та, навіть, більше ніж відповідає заявленим вимогам. Він забезпечує повноповерхневий друк на двох сторонах картки, тобто як на ОДНІЙ, так і на ОБОХ сторонах. Таким чиним, «двосторонній друк» у технічних характеристиках принтера за замовченням означає, що користувач має можливість за власним вибором друкувати на одній, на іншій та на обох сторонах картки. Більше того, у запропонованій нами моделі є можливість для повнокольорового одностороннього друку карт не 130, як вимагає замовник, а 170 шт. на годину.
Таким чином, претензії до пункту 1 повністю знімаються.
Стосовно п. 3). Сучасні принтери для карток можуть мати різноманітні засоби і способи чищення. Замовник вимагає чищення для принтера на 500 карток. Учасник запропонував набагато кращий варіант – картку для чищення на 3000 карток. Тобто, чищення після неї дозволяє потім друкувати не 500, а 3000 карток. Окрім того, до кожної стрічки (а їх 84 шт.) компанією-виробником додається безоплатно також ролик для чищення. Тобто, термін якісної роботи принтера подовжується в рази у порівнянні із замовленими вимогами.
Тож, пункт 3 запропоновано навіть у набагато кращому варіанті.
В пункті 1) Технічні характеристики товару: Принтер для ID карток для показника «Тип друку» учасник запропонував товар з характеристиками «Двосторонній друк повної поверхні (Edge-to-edge)», тоді як замовником вимагається «Односторонній та двосторонній друк повної поверхні (Edge-to-edge)». В пункті 3) Технічні характеристики товару: Набір для чистки принтеру учасник пропонує товар «Чистяча картка для чистки принтера на 3000 карток», тоді як замовником вимагається «Комплект для чищення принтера, не менше ніж на 500 карток».
Замовник стверджує, що принтер SMART-51D (виробництва компанії IDP, Республіка Корея), який був запропонований на тендер, є високоякісним і технологічним обладнанням, що ПОВНІСТЮ, та, навіть, більше ніж відповідає заявленим вимогам. Він забезпечує повноповерхневий друк на двох сторонах картки, тобто як на ОДНІЙ, так і на ОБОХ сторонах. Таким чиним, «двосторонній друк» у технічних характеристиках принтера за замовченням означає, що користувач має можливість за власним вибором друкувати на одній, на іншій та на обох сторонах картки. Більше того, у запропонованій нами моделі є можливість для повнокольорового одностороннього друку карт не 130, як вимагає замовник, а 170 шт. на годину.
Таким чином, претензії до пункту 1 повністю знімаються.
Стосовно п. 3). Сучасні принтери для карток можуть мати різноманітні засоби і способи чищення. Замовник вимагає чищення для принтера на 500 карток. Учасник запропонував набагато кращий варіант – картку для чищення на 3000 карток. Тобто, чищення після неї дозволяє потім друкувати не 500, а 3000 карток. Окрім того, до кожної стрічки (а їх 84 шт.) компанією-виробником додається безоплатно також ролик для чищення. Тобто, термін якісної роботи принтера подовжується в рази у порівнянні із замовленими вимогами.
Тож, пункт 3 запропоновано навіть у набагато кращому варіанті.
×
-
Назва доказу:
Технічна спеціфікація предметів закупівлі
-
Повʼязаний документ:
3_Технічна специфікація.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення про дискваліфікацію переможця - ТОВ "СМАРТ АЙДІ"
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
87a005e153f74cf6bf517d2e9f12e562
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неповідомлення замовником про "невідповідністьтехнічних характеристик"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Представник замовника апелює до наступного.
«Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, не надавалося, оскільки вищевикладена невідповідність є випадком «відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції», тому така невідповідність не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи вище зазначене, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.»
А тепер уважно читаємо п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель…
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
Ці ж тези повторюються і підтверджуються у розділі V. Оцінка тендерної пропозиції, п.4 Виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що надав замовник.
Тобто.
Представник замовника протирічить як правовим нормам, так і сам собі. Спочатку стверджуючи, що «інформація була відсутня», хоча він наводить вище у своєму листі чіткий опис цієї інформації. Тобто, вона – «присутня». Потім посилається на п.43 Особливостей, у якому чітко зазначено, що як «невідповідність», так і «відсутність» інформації мають усуватися шляхом розміщення замовником відповідного повідомлення не менше, ніж за два робочих дні до закінчення терміну розгляду тендерних повідомлень. Тим більше, що, як видно із вищенаведеного, «невідповідна» інформація жодним чином не змінює предмет закупівлі.
Таким чином, замовник проігнорував чіткі законодавчі норми, порушуючи права учасника.
«Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, не надавалося, оскільки вищевикладена невідповідність є випадком «відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції», тому така невідповідність не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи вище зазначене, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.»
А тепер уважно читаємо п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель…
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
Ці ж тези повторюються і підтверджуються у розділі V. Оцінка тендерної пропозиції, п.4 Виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що надав замовник.
Тобто.
Представник замовника протирічить як правовим нормам, так і сам собі. Спочатку стверджуючи, що «інформація була відсутня», хоча він наводить вище у своєму листі чіткий опис цієї інформації. Тобто, вона – «присутня». Потім посилається на п.43 Особливостей, у якому чітко зазначено, що як «невідповідність», так і «відсутність» інформації мають усуватися шляхом розміщення замовником відповідного повідомлення не менше, ніж за два робочих дні до закінчення терміну розгляду тендерних повідомлень. Тим більше, що, як видно із вищенаведеного, «невідповідна» інформація жодним чином не змінює предмет закупівлі.
Таким чином, замовник проігнорував чіткі законодавчі норми, порушуючи права учасника.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної про позиції скаржника та визнати скаржника переможцем тендера