-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в спеціалізованій школі І-III ступенів №102 з поглибленим вивченням англійської мови за адресою: вул.Шулявська,10/12 Шевченківського району м.Києва
Усі документи тендерної пропозиції, які готуються учасником, повинні бути складені українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
мін. крок: 0.5% або 35 000.00 UAH
Скарга на дії Замовника
- Скарга_ UA-2024-05-15-011473-a.docx 29.06.2024 18:51
- 009.2 - Лист гарантія відносно тех. специфікації.pdf 29.06.2024 18:51
- Протокол 195.pdf 29.06.2024 18:51
- Скарга_ UA-2024-05-15-011473-a.docx.p7s 29.06.2024 18:51
- 009.1 - Довідка погодження з тех. специфікацією.pdf 29.06.2024 18:51
- 009 - Лист погодження з технічними вимогами.pdf 29.06.2024 18:51
- 009.3 - Лист гарантія відносно тех. специфікації.pdf 29.06.2024 18:51
- 005 - Лист на обробку персональних даних.pdf 29.06.2024 18:51
- sign.p7s 29.06.2024 18:58
- рішення від 02.07.2024 № 11423.pdf 02.07.2024 16:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.07.2024 № 11884.pdf 10.07.2024 19:38
- рішення від 09.07.2024 № 11884.pdf 12.07.2024 17:40
- Пояснення щодо скарги UA-2024-05-15-011473-a.a1.docx 04.07.2024 17:35
- Пояснення щодо скарги UA-2024-05-15-011473-a.a1.pdf 04.07.2024 17:35
Пункт скарги
Відповідно до вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації:
«Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 3»
Скаржник зауважує, що ТД містить таблицю з назвою «Документи від учасника що надаються у складі пропозиції до кінцевого строку подання». Відповідно до вимог пункту 6 даної таблиці, учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає:
«Договір із спеціалізованим підприємством про розміщення та захоронення твердих будівельних відходів та гарантійний лист учасника щодо його зобов 'язаиня очистити об'єкт від будівельного сміття та здійснити його утилізацію та / або договір на послуги з вивозу будівельного сміття та гарантійний лист учасника щодо його зобов 'язання очистити об’єкт від будівельного сміття.»
Позиція Скаржника
Скаржник на виконання вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації щодо технічного завдання надав відповідні листи погодження: № 009 - 0001473-a від «02» червня 2024 року, № 009.1 - 0001473-a від «02» червня 2024 року, № 009.2 - 0001473-a від «02» червня 2024 року, № 009.3 - 0001473-a від «02» червня 2024 року. (додаються до скарги).
Відповідно підтвердження технічних якісних та кількісних характеристик, Скаржником було виконано
Щодо окремих вимог, зазначених в таблиці Скаржник надав у складі тендерної пропозиції договір №602098/6 від 16.05.2024 року на приймання і захоронения відходів. Відповідно до пп. 12.1 зазначеного договору: «Даний Договір вступає в силу з дня його підписання представниками Сторін та скріплення печатками (у разі наявності) Сторін і діє до 31.05.2024 року, якщо даний Договір не буде розірваний достроково у випадках та на умовах, передбачених даним Договором.».
Скаржник зазначає, що дійсно наданий договір на момент подання пропозиції враховуючи дату кінця чинності договору був розглянутий Замовником як нечинний.
Але враховуючи викладене, у складі пропозиції Скаржника відсутній чинний договір із спеціалізованим підприємством про розміщення та захоронения твердих будівельних відходів та гарантійний лист учасника щодо його зобов 'язаиня очистити об 'ект від будівельного сміття та здійснити його утилізацію та / або договір на послуги з вивозу будівельного сміття та гарантійний лист учасника щодо його зобов 'язаиня очистити об ’єкт від будівельного сміття, у зв'язку з чим наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону
Виходячи з вищевказаного, Скаржник вважає дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції неправомірними та безпідставними.
-
Назва доказу:
підтвердження технічних якісних та кількісних характеристик, Скаржником було виконано
-
Повʼязаний документ:
009 - Лист погодження з технічними вимогами.pdf
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, згідно протокольного рішення № 195 від 25.06.2024р., про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." у відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в спеціалізованій школі І-III ступенів №102 з поглибленим вивченням англійської мови за адресою: вул.Шулявська,10/12 Шевченківського району м.Києва, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-15-011473-a
Скаржник зауважує, що ТД містить таблицю з назвою «Документи від учасника що надаються у складі пропозиції до кінцевого строку подання». Відповідно до вимог пункту 11 даної таблиці, учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає:
«Діюча ліцензія видана на Учасника торгів на використання ПК АВК-5 у власному виробництві (надати копію Договору на надання послуг та Акт наданих послуг по відповідному договору)»
Позиція Скаржника
Скаржник зазначає, що дійсно Скаржником не було надано діючю ліцензію на використання ПК АВК-5 у власному виробництві (копію Договору на надання послуг та Акт наданих послуг по відповідному договору).
Але враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону
Виходячи з вищевказаного, Скаржник вважає дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції неправомірними та безпідставними
-
Назва доказу:
порушення, пов'язані з процедурою 24 години
-
Повʼязаний документ:
Протокол 195.pdf
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, згідно протокольного рішення № 195 від 25.06.2024р., про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." у відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в спеціалізованій школі І-III ступенів №102 з поглибленим вивченням англійської мови за адресою: вул.Шулявська,10/12 Шевченківського району м.Києва, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-15-011473-a
На вимогу пп. 1.2. пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації «Учасник повинен підтвердити наведену інформацію щодо власності (оренди, тощо) на період виконання робіт наступними копіями можливих документів: договору купівлі-продажу. або свідоцтва про право власності, або договору оренди (з переліком обладнання, матеріально- технічної бази та технологій), або договору на надання послуг (з переліком обладнання матеріально-технічної бази та технологій), або бухгалтерського документу (витяг з оборотно-сальдової відомості учасника станом на дату оголошення про закупівлю), або технічних паспортів (чи інших реєстраційних документів із зазначенням власника). Якщо договори оренди, надання послуг рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем).».
Позиція Скаржника
Скаржник у довідці щодо обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначив наявність зокрема:
- шуруповерт аккумуляторний. Форма власності - власне. Кількість - 12 шт.:
- вантажопасажирський підйомник ACROBAT тип MKS 200.
Форма власності - орендоване. Кількість - 1.
Скаржник погоджується, що не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження наявності шуруповерт акумуляторний у кількості 10шт.: вантажопасажирський підйомник ACROBAT тип MKS 200. форма власності – орендоване.
Але враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону
Виходячи з вищевказаного, Скаржник вважає дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції неправомірними та безпідставними.
-
Назва доказу:
порушення, пов'язані з процедурою 24 години
-
Повʼязаний документ:
Протокол 195.pdf
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, згідно протокольного рішення № 195 від 25.06.2024р., про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." у відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в спеціалізованій школі І-III ступенів №102 з поглибленим вивченням англійської мови за адресою: вул.Шулявська,10/12 Шевченківського району м.Києва, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-15-011473-a
На вимогу пп. 2.1. пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації учасник надає Довідку про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно штатного розпису.
На вимогу пп. 2.2. пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації учасник надає «Документи про освіту (дипломи, свідоцтва про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій, сертифікатів та інших документів підвищення кваліфікації, після дипломної освіти або проходження навчальних курсів, які мають безпосереднє відношення до надання даних послуг, завірені підписом та печаткою учасника».
Позиція Скаржника
Скаржник погоджується, що не надав документів про освіту (дипломи, свідоцтва про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій, сертифікатів та інших документів підвищення кваліфікації, після дипломної освіти або проходження навчальних курсів, які мають безпосереднє відношення до надання даних послуг, завірені підписом та печаткою учасника на Чорношкур Людмилу Іванівну за посадою, зазначеною у довідці про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, муляр- штукатур (четвертого) розряду.
Але враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону
Виходячи з вищевказаного, Скаржник вважає дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції неправомірними та безпідставними.
-
Назва доказу:
порушення, пов'язані з процедурою 24 години
-
Повʼязаний документ:
Протокол 195.pdf
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, згідно протокольного рішення № 195 від 25.06.2024р., про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." у відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в спеціалізованій школі І-III ступенів №102 з поглибленим вивченням англійської мови за адресою: вул.Шулявська,10/12 Шевченківського району м.Києва, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-15-011473-a
На вимогу пункту 1 розділу «Інші документи від Учасника:» Додатку №1 до тендерної документації учасник надає:
«Оригінал листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб), чиї персональні дані надаються.».
Позиція Скаржника.
Скаржником на виконання вищевказаної вимоги було надано лист на обробку персональних даних № 005 - 0001473-a від «02» червня 2024 року від директора підприємства.
Скаржник звертає увагу Органа оскарження, що вищевказана вимога щодо надання листа згоди не містить зобов’язання надати учасниками листи згоди від УСІХ ОСІБ, персональні дані яких містяться в пропозиції.
Враховуючи вищевказане, Скаржником повністю виконано вимогу щодо надання листа згоди на обробку персональних даних.
Виходячи з вищевказаного, Скаржник вважає дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції неправомірними та безпідставними.
-
Назва доказу:
всі необхідні документи надані
-
Повʼязаний документ:
005 - Лист на обробку персональних даних.pdf
-
Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням керуючись ст.18 Закону, з урахуванням Особливостей та відповідно до п.56 таких: - скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Ч.17 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі тi, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі. На підставі викладеного, Закону та враховуючи Особливості, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, згідно протокольного рішення № 195 від 25.06.2024р., про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." у відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в спеціалізованій школі І-III ступенів №102 з поглибленим вивченням англійської мови за адресою: вул.Шулявська,10/12 Шевченківського району м.Києва, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-15-011473-a