-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин А-95 (у скретч-картках), дизельне паливо (у скретч-картках)
Торги не відбулися
252 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 520.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 520.00 UAH
Період оскарження:
15.05.2024 16:02 - 20.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення скаржника
Номер:
c2c75ca338e34459a45bdbb122428ca6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-15-010849-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення скаржника
Скарга:
МИХАЙЛІВСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-05-15-010849-a.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПЕТРОЛ" подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПЕТРОЛ" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відхилення нашої тендерної пропозиції.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПЕТРОЛ" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Фактичні обставини
Протокольним рішенням уповноваженої особи №41 від 29 травня 2024 року було відхиллено тендерну пропозицію учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПЕТРОЛ".
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Щодо неправомірного відхилення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПЕТРОЛ" по першому пункту.
1. Відповідно до вимог встановлених Замовником Тендерної документації, а саме в додатку № 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі Замовник встановив вимоги до предмета закупівлі, яка є однією із підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ". Про що зазначається в Протокольному рішенні №41 від 29 травня 2024 року, а саме:
«Учасник повинен надати гарантійний лист емітента скретч-карток про можливість надання необхідної кількості скретч-карток для забезпечення Замовника предметом закупівлі, та про можливість отоварювання скретч-карток на АЗС згідно з переліком. У гарантійному листі зазначається ідентифікатор торгів, назва Замовника та кількість товару, що пропонується до постачання. До зазначеного гарантійного листа необхідно надати двосторонні скан-копії скретч-карток номіналом 10 та 20 л. на бензин А-95 та дизельне паливо Скретч-картки пропоновані Учасником мають відповідати належному ступню захисту, строк дії повинен складати не менше 1 (одного) року та бути єдиного зразка. Вказані умови дозволяють відповідати інтересам Замовника при використанні скретч-карток, сприяють захисту від підробок чи заміни довірчих документів, під час виконання договору та використання поставленого товару, дозволяють забезпечити належне планування та облік.»
У зв’язку з чим, тендерну пропозицію ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ" Замовником було відхилено тендерну пропозицію на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ" з приводу відхилення тендерної пропозиції на підставі вимог додатку №2 Тендерної документації інформує про наступне:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПЕТРОЛ" не погоджується з даною позицією замовника та з рішенням щодо відхилення, так як Учасником ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ" вважає, що Замовник порушив вимоги Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з наступними підставами.
У Протокольному рішенні уповноваженої особи №41 від 29 травня 2024 року Замовником зазначається, що:
Дане обґрунтування щодо прийняття рішення уповноваженою особою суперечить наданим документам у складі тендерної пропозиції ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ". Адже нами, було належним чином підтверджено та надано всі необхідні документи, які підтверджують нашу відповідність заявленим вимогам замовника в додатку №2 Тендерної документації.
У складі своєї тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПЕТРОЛ" надає гарантійний лист Вих. № 06/20-05 від 20.05.2024 р. від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВР05»:
А також, ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ" надає Додаток 1 до гарантiйного листа вiд 20.05.2024 р. Вих. № 06/20-05 в якому вказує:
Таким чином, по-перше, жодної пропозиції від ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ" щодо надання виключно талонів у зазначеному гарантійному листі немає. Також, у жодному із документів наданих у складі нашої тендерної пропозиції відсутнє формулювання щодо надання нами виключно талонів на бензин А-95 та дизельне паливо, навпаки ми пропонуємо скретч-картки різних номіналів.
По-друге, ІНФОРМАЦІЯ З ВІДКРИТИХ ДЖЕРЕЛ НЕ Є ОФІЦІЙНИМ ДЖЕРЕЛОМ ІНФОРМАЦІЇ на яке може посилатись Замовник при прийнятті рішення. ЖОДНИХ ОФІЦІЙНИХ ЗАПИТІВ ДО ТОВ «ЄВР05» ЗАМОВНИК НЕ ЗДІЙСНЮВАВ. А тому, стверджувати про правдивість та НАЛЕЖНІСТЬ ІНФОРМАЦІЇ на яку ніби-то посилається Замовник НЕМОЖЛИВО.
Також, Замовником не було встановлено в тендерній документації, що інформація, яка подана Учасниками у складі тендерної пропозиції має бути ідентичною з тією, яка є у відкритих джерелах (інтернет-ресурсах), а отже, у зв’язку з відсутністю вимоги – відсутній і факт порушення, адже норма, яка порушується – взагалі не передбачена тендерною документацією.
Як висновок, тендерна пропозиція ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ" була неправомірно відхилена із зазначених підстав пп. 2 п. 44 Особливостей. Рішення Замовника є неправомірним та таким що ПРЯМО ПОРУШУЄ
ст. 5 Закону, а саме: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Щодо неправомірного відхилення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПЕТРОЛ" по другому пункту.
1. Відповідно до вимог встановлених Замовником Тендерної документації, а саме пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» : «Інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до тендерної документації».
Відповідно до вимог Додатку №2 Тендерної документації : «Для підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасник надає копії сертифікатів відповідності та паспортів якості із визначенням технічних та якісних характеристик на запропонований товар».
Також, у Додатку №2 ТД зазначається: «Для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
• сертифікат відповідності на товар, який пропонується до постачання;
• паспорт якості на товар, що поставляється;»
У зв’язку з чим, тендерну пропозицію ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ" Замовником було відхилено тендерну пропозицію на підставі абз. 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ" з приводу відхилення тендерної пропозиції на підставі вимог Тендерної документації інформує:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПЕТРОЛ" не погоджується з даною позицією замовника та з рішенням щодо відхилення, так як Учасником ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ" вважає, що Замовник порушив вимоги Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з наступними підставами.
У Протокольному рішенні уповноваженої особи №41 від 29 травня 2024 року Замовником зазначається, що:
У складі своєї тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПЕТРОЛ" надає:
- Сертифікат відповідності № UA.056.П.00076-24.
- Паспорт якості №15 від 26 квітня 2024 р.
- Декларація про відповідність.
- Сертифікат відповідності № UA.056.П.00080-24.
- Паспорт якості №204 від 26 квітня 2024 р.
- Декларація про відповідність.
- Сертифікат відповідності № UA.10190.00070-24.
- Паспорт якості №32 від 06 березня 2024 р.
- Декларація про відповідність.
Зазначені документи у складі нашої тендерної пропозиції підтверджують вимоги Замовника, а саме пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, а також додатку 2 Тендерної документації. Таким чином, наша тендерна документація, в частині зазначених вимог, повністю відповідає критеріям.
Зазначене формулювання щодо відхилення Скаржника по описаному вище пункту протокольного рішення Уповноваженої особи №41 від 29 травня 2024 року ПОВНІСТЮ НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВИЗНАЧЕНИМ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Адже тендерній документації ВІДСУТНЯ ВИМОГА ПРО НАДАННЯ ДОГОВОРУ СПІВПРАЦІ З ЮРИДИЧНИМИ ОСОБАМИ, НА ЯКІ ВИДАНО СЕРТИФІКАТИ ВІДПОВІДНОСТІ ТА ПАСПОРТИ ЯКОСТІ НА БЕНЗИН ТА ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛЬНЕ.
ТАК ЯК ЗАМОВНИК НЕ ВСТАНОВЛЮВАВ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВИМОГУ, ПРО ПРО НАДАННЯ ДОГОВОРУ СПІВПРАЦІ З ЮРИДИЧНИМИ ОСОБАМИ, НА ЯКІ ВИДАНО СЕРТИФІКАТИ ВІДПОВІДНОСТІ ТА ПАСПОРТИ ЯКОСТІ НА БЕНЗИН ТА ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛЬНЕ – ТО ВІН НЕ МАЄ ПРАВА І ВІДХИЛЯТИ ПРОПОЗИЦІЮ Скаржника через «вигадану» підставу, яка не закріплена в тендерній документації.
Отже, відхилення ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ" не містить жодного обґрунтування та є безпідставним. Рішення Замовника є неправомірним та таким що ПРЯМО ПОРУШУЄ ст. 5 Закону, а саме: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Відхилення нашої тендерної пропозиції на підставі абз. 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей є незаконним та повинно бути скасоване. Так як, в даному випадку у Замовника повністю відсутні обставини відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ" " на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Отже, в даному випадку у Замовника повністю відсутні обставини відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ" на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
На нашу думку, підстави відхилення нашої тендерної пропозиції з підстав визначених у Протокольному рішенні №41 від 29 травня 2024 року є упередженими, суб’єктивними та не містять під собою жодного законодавчого обґрунтування а також порушують принципи Закону України «Про публічні закупівлі»
Тому з огляду на все викладене, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПЕТРОЛ" була неправомірно відхилена з підстав, зазначених в протоколі розгляду №41 від 29 травня 2024 року, а рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПЕТРОЛ" є НЕПРАВОМІРНИМ, НЕОБГРУНТОВАНИМ та ПІДЛЯГАЄ СКАСУВАННЮ.
Звертаємо увагу органу оскарження на те, що підставою для відхилення згідно Протокольного рішення Уповноваженої особи №41 від 29 травня 2024 року стало те, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, згідно з пп.2 п. 44 Особливостей.
Разом з тим, НАГАЛОШУЄМО що жодна підстава невідповідності умовам технічної специфікації викладена в Протокольному рішенні Уповноваженої особи №41 від 29 травня 2024 року не стосується порушень Учасником пп. 2 п. 44 Особливостей. У зв’язку з чим, Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель та незаконно обмежив законодавчо гарантовані права учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОМПЕТРОЛ».
Просимо орган оскарження врахувати дану інформацію при розгляді скарги та зобов’язати Замовника - МИХАЙЛІВСЬКУ СІЛЬСЬКУ РАДУ ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ– скасувати Протокольне рішення Уповноваженої особи №41 від 29 травня 2024 року, стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПЕТРОЛ ".
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2024-05-15-010849-a Промпетрол.docx 03.06.2024 16:52
- Скарга UA-2024-05-15-010849-a Промпетрол.pdf 03.06.2024 16:52
- протокол 41.pdf 03.06.2024 16:52
- 14_Гарантійний_лист_емітента_Євро_5.pdf 03.06.2024 16:52
- 16_Сертифікати_паспорти_Бензин_А95_Дизель_Л_Дизель_З.pdf 03.06.2024 16:52
- sign.p7s 03.06.2024 16:53
- рішення від 05.06.2024 № 9839.pdf 05.06.2024 16:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.06.2024 № 10566.pdf 19.06.2024 14:52
- рішення від 18.06.2024 № 10566.pdf 21.06.2024 14:41
- Пояснення АМКУ.pdf 07.06.2024 14:34
- Пояснення АМКУ.doc 07.06.2024 14:34
- протокол 48.pdf 01.07.2024 10:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.06.2024 17:03
Дата розгляду скарги:
18.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.06.2024 16:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.06.2024 14:41
Дата виконання рішення Замовником:
01.07.2024 10:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Михайлівською сільською радою Запорізького району Запорізької області вжито заходи на виконання рішення № 10566-р/пк-пз від 18.06.2024 року
Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ" за процедурою закупівлі — "Бензин А-95 (у скретч-картках), дизельне паливо (у скретч-картках)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-15- 010849-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9e6e6051abd647d9bd22c0d70aedbf54
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до вимог встановлених Замовником Тендерної документації, а саме в додатку № 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі Замовник встановив вимоги до предмета закупівлі, яка є однією із підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ". Про що зазначається в Протокольному рішенні №41 від 29 травня 2024 року, а саме:
«Учасник повинен надати гарантійний лист емітента скретч-карток про можливість надання необхідної кількості скретч-карток для забезпечення Замовника предметом закупівлі, та про можливість отоварювання скретч-карток на АЗС згідно з переліком. У гарантійному листі зазначається ідентифікатор торгів, назва Замовника та кількість товару, що пропонується до постачання. До зазначеного гарантійного листа необхідно надати двосторонні скан-копії скретч-карток номіналом 10 та 20 л. на бензин А-95 та дизельне паливо Скретч-картки пропоновані Учасником мають відповідати належному ступню захисту, строк дії повинен складати не менше 1 (одного) року та бути єдиного зразка. Вказані умови дозволяють відповідати інтересам Замовника при використанні скретч-карток, сприяють захисту від підробок чи заміни довірчих документів, під час виконання договору та використання поставленого товару, дозволяють забезпечити належне планування та облік.»
У зв’язку з чим, тендерну пропозицію ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ" Замовником було відхилено тендерну пропозицію на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ" з приводу відхилення тендерної пропозиції на підставі вимог додатку №2 Тендерної документації інформує про наступне:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПЕТРОЛ" не погоджується з даною позицією замовника та з рішенням щодо відхилення, так як Учасником ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ" вважає, що Замовник порушив вимоги Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з наступними підставами.
У Протокольному рішенні уповноваженої особи №41 від 29 травня 2024 року Замовником зазначається, що:
Дане обґрунтування щодо прийняття рішення уповноваженою особою суперечить наданим документам у складі тендерної пропозиції ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ". Адже нами, було належним чином підтверджено та надано всі необхідні документи, які підтверджують нашу відповідність заявленим вимогам замовника в додатку №2 Тендерної документації.
У складі своєї тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПЕТРОЛ" надає гарантійний лист Вих. № 06/20-05 від 20.05.2024 р. від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВР05»:
А також, ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ" надає Додаток 1 до гарантiйного листа вiд 20.05.2024 р. Вих. № 06/20-05 в якому вказує:
Таким чином, по-перше, жодної пропозиції від ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ" щодо надання виключно талонів у зазначеному гарантійному листі немає. Також, у жодному із документів наданих у складі нашої тендерної пропозиції відсутнє формулювання щодо надання нами виключно талонів на бензин А-95 та дизельне паливо, навпаки ми пропонуємо скретч-картки різних номіналів.
По-друге, ІНФОРМАЦІЯ З ВІДКРИТИХ ДЖЕРЕЛ НЕ Є ОФІЦІЙНИМ ДЖЕРЕЛОМ ІНФОРМАЦІЇ на яке може посилатись Замовник при прийнятті рішення. ЖОДНИХ ОФІЦІЙНИХ ЗАПИТІВ ДО ТОВ «ЄВР05» ЗАМОВНИК НЕ ЗДІЙСНЮВАВ. А тому, стверджувати про правдивість та НАЛЕЖНІСТЬ ІНФОРМАЦІЇ на яку ніби-то посилається Замовник НЕМОЖЛИВО.
Також, Замовником не було встановлено в тендерній документації, що інформація, яка подана Учасниками у складі тендерної пропозиції має бути ідентичною з тією, яка є у відкритих джерелах (інтернет-ресурсах), а отже, у зв’язку з відсутністю вимоги – відсутній і факт порушення, адже норма, яка порушується – взагалі не передбачена тендерною документацією.
Як висновок, тендерна пропозиція ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ" була неправомірно відхилена із зазначених підстав пп. 2 п. 44 Особливостей. Рішення Замовника є неправомірним та таким що ПРЯМО ПОРУШУЄ
ст. 5 Закону, а саме: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
«Учасник повинен надати гарантійний лист емітента скретч-карток про можливість надання необхідної кількості скретч-карток для забезпечення Замовника предметом закупівлі, та про можливість отоварювання скретч-карток на АЗС згідно з переліком. У гарантійному листі зазначається ідентифікатор торгів, назва Замовника та кількість товару, що пропонується до постачання. До зазначеного гарантійного листа необхідно надати двосторонні скан-копії скретч-карток номіналом 10 та 20 л. на бензин А-95 та дизельне паливо Скретч-картки пропоновані Учасником мають відповідати належному ступню захисту, строк дії повинен складати не менше 1 (одного) року та бути єдиного зразка. Вказані умови дозволяють відповідати інтересам Замовника при використанні скретч-карток, сприяють захисту від підробок чи заміни довірчих документів, під час виконання договору та використання поставленого товару, дозволяють забезпечити належне планування та облік.»
У зв’язку з чим, тендерну пропозицію ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ" Замовником було відхилено тендерну пропозицію на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ" з приводу відхилення тендерної пропозиції на підставі вимог додатку №2 Тендерної документації інформує про наступне:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПЕТРОЛ" не погоджується з даною позицією замовника та з рішенням щодо відхилення, так як Учасником ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ" вважає, що Замовник порушив вимоги Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з наступними підставами.
У Протокольному рішенні уповноваженої особи №41 від 29 травня 2024 року Замовником зазначається, що:
Дане обґрунтування щодо прийняття рішення уповноваженою особою суперечить наданим документам у складі тендерної пропозиції ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ". Адже нами, було належним чином підтверджено та надано всі необхідні документи, які підтверджують нашу відповідність заявленим вимогам замовника в додатку №2 Тендерної документації.
У складі своєї тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПЕТРОЛ" надає гарантійний лист Вих. № 06/20-05 від 20.05.2024 р. від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВР05»:
А також, ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ" надає Додаток 1 до гарантiйного листа вiд 20.05.2024 р. Вих. № 06/20-05 в якому вказує:
Таким чином, по-перше, жодної пропозиції від ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ" щодо надання виключно талонів у зазначеному гарантійному листі немає. Також, у жодному із документів наданих у складі нашої тендерної пропозиції відсутнє формулювання щодо надання нами виключно талонів на бензин А-95 та дизельне паливо, навпаки ми пропонуємо скретч-картки різних номіналів.
По-друге, ІНФОРМАЦІЯ З ВІДКРИТИХ ДЖЕРЕЛ НЕ Є ОФІЦІЙНИМ ДЖЕРЕЛОМ ІНФОРМАЦІЇ на яке може посилатись Замовник при прийнятті рішення. ЖОДНИХ ОФІЦІЙНИХ ЗАПИТІВ ДО ТОВ «ЄВР05» ЗАМОВНИК НЕ ЗДІЙСНЮВАВ. А тому, стверджувати про правдивість та НАЛЕЖНІСТЬ ІНФОРМАЦІЇ на яку ніби-то посилається Замовник НЕМОЖЛИВО.
Також, Замовником не було встановлено в тендерній документації, що інформація, яка подана Учасниками у складі тендерної пропозиції має бути ідентичною з тією, яка є у відкритих джерелах (інтернет-ресурсах), а отже, у зв’язку з відсутністю вимоги – відсутній і факт порушення, адже норма, яка порушується – взагалі не передбачена тендерною документацією.
Як висновок, тендерна пропозиція ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ" була неправомірно відхилена із зазначених підстав пп. 2 п. 44 Особливостей. Рішення Замовника є неправомірним та таким що ПРЯМО ПОРУШУЄ
ст. 5 Закону, а саме: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
×
-
Назва доказу:
протокол відхилення
-
Повʼязаний документ:
протокол 41.pdf
-
-
Назва доказу:
Гарантійний лист ЄВРО5
-
Повʼязаний документ:
14_Гарантійний_лист_емітента_Євро_5.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
711d911beb2b4bf593f0a2bcd14baf84
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПЕТРОЛ" не погоджується з даною позицією замовника та з рішенням щодо відхилення, так як Учасником ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ" вважає, що Замовник порушив вимоги Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з наступними підставами.
У Протокольному рішенні уповноваженої особи №41 від 29 травня 2024 року Замовником зазначається, що:
У складі своєї тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПЕТРОЛ" надає:
- Сертифікат відповідності № UA.056.П.00076-24.
- Паспорт якості №15 від 26 квітня 2024 р.
- Декларація про відповідність.
- Сертифікат відповідності № UA.056.П.00080-24.
- Паспорт якості №204 від 26 квітня 2024 р.
- Декларація про відповідність.
- Сертифікат відповідності № UA.10190.00070-24.
- Паспорт якості №32 від 06 березня 2024 р.
- Декларація про відповідність.
Зазначені документи у складі нашої тендерної пропозиції підтверджують вимоги Замовника, а саме пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, а також додатку 2 Тендерної документації. Таким чином, наша тендерна документація, в частині зазначених вимог, повністю відповідає критеріям.
Зазначене формулювання щодо відхилення Скаржника по описаному вище пункту протокольного рішення Уповноваженої особи №41 від 29 травня 2024 року ПОВНІСТЮ НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВИЗНАЧЕНИМ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Адже тендерній документації ВІДСУТНЯ ВИМОГА ПРО НАДАННЯ ДОГОВОРУ СПІВПРАЦІ З ЮРИДИЧНИМИ ОСОБАМИ, НА ЯКІ ВИДАНО СЕРТИФІКАТИ ВІДПОВІДНОСТІ ТА ПАСПОРТИ ЯКОСТІ НА БЕНЗИН ТА ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛЬНЕ.
ТАК ЯК ЗАМОВНИК НЕ ВСТАНОВЛЮВАВ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВИМОГУ, ПРО ПРО НАДАННЯ ДОГОВОРУ СПІВПРАЦІ З ЮРИДИЧНИМИ ОСОБАМИ, НА ЯКІ ВИДАНО СЕРТИФІКАТИ ВІДПОВІДНОСТІ ТА ПАСПОРТИ ЯКОСТІ НА БЕНЗИН ТА ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛЬНЕ – ТО ВІН НЕ МАЄ ПРАВА І ВІДХИЛЯТИ ПРОПОЗИЦІЮ Скаржника через «вигадану» підставу, яка не закріплена в тендерній документації.
Отже, відхилення ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ" не містить жодного обґрунтування та є безпідставним. Рішення Замовника є неправомірним та таким що ПРЯМО ПОРУШУЄ ст. 5 Закону, а саме: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Відхилення нашої тендерної пропозиції на підставі абз. 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей є незаконним та повинно бути скасоване. Так як, в даному випадку у Замовника повністю відсутні обставини відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ" " на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Отже, в даному випадку у Замовника повністю відсутні обставини відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ" на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
У Протокольному рішенні уповноваженої особи №41 від 29 травня 2024 року Замовником зазначається, що:
У складі своєї тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПЕТРОЛ" надає:
- Сертифікат відповідності № UA.056.П.00076-24.
- Паспорт якості №15 від 26 квітня 2024 р.
- Декларація про відповідність.
- Сертифікат відповідності № UA.056.П.00080-24.
- Паспорт якості №204 від 26 квітня 2024 р.
- Декларація про відповідність.
- Сертифікат відповідності № UA.10190.00070-24.
- Паспорт якості №32 від 06 березня 2024 р.
- Декларація про відповідність.
Зазначені документи у складі нашої тендерної пропозиції підтверджують вимоги Замовника, а саме пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, а також додатку 2 Тендерної документації. Таким чином, наша тендерна документація, в частині зазначених вимог, повністю відповідає критеріям.
Зазначене формулювання щодо відхилення Скаржника по описаному вище пункту протокольного рішення Уповноваженої особи №41 від 29 травня 2024 року ПОВНІСТЮ НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВИЗНАЧЕНИМ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Адже тендерній документації ВІДСУТНЯ ВИМОГА ПРО НАДАННЯ ДОГОВОРУ СПІВПРАЦІ З ЮРИДИЧНИМИ ОСОБАМИ, НА ЯКІ ВИДАНО СЕРТИФІКАТИ ВІДПОВІДНОСТІ ТА ПАСПОРТИ ЯКОСТІ НА БЕНЗИН ТА ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛЬНЕ.
ТАК ЯК ЗАМОВНИК НЕ ВСТАНОВЛЮВАВ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВИМОГУ, ПРО ПРО НАДАННЯ ДОГОВОРУ СПІВПРАЦІ З ЮРИДИЧНИМИ ОСОБАМИ, НА ЯКІ ВИДАНО СЕРТИФІКАТИ ВІДПОВІДНОСТІ ТА ПАСПОРТИ ЯКОСТІ НА БЕНЗИН ТА ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛЬНЕ – ТО ВІН НЕ МАЄ ПРАВА І ВІДХИЛЯТИ ПРОПОЗИЦІЮ Скаржника через «вигадану» підставу, яка не закріплена в тендерній документації.
Отже, відхилення ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ" не містить жодного обґрунтування та є безпідставним. Рішення Замовника є неправомірним та таким що ПРЯМО ПОРУШУЄ ст. 5 Закону, а саме: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Відхилення нашої тендерної пропозиції на підставі абз. 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей є незаконним та повинно бути скасоване. Так як, в даному випадку у Замовника повністю відсутні обставини відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ" " на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Отже, в даному випадку у Замовника повністю відсутні обставини відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРОМПЕТРОЛ" на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
Документи підтверджуючі якість запропонованого товару
-
Повʼязаний документ:
16_Сертифікати_паспорти_Бензин_А95_Дизель_Л_Дизель_З.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення