-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 -09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне, дрова твердих порід)
Торги не відбулися
232 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 328.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 328.00 UAH
Період оскарження:
15.05.2024 13:33 - 20.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга, що стосується тендерної документації
Номер:
a668639a95a64946972634faf1447b5f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-15-006610-a.c1
Назва:
Скарга, що стосується тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Регіональний центр професійної освіти залізничного транспорту 19.05.24.pdf 19.05.2024 13:21
- Аналогічний договір.pdf 19.05.2024 13:22
- ГОСТ 3243-88.pdf 19.05.2024 13:22
- ДСТУ EN 1315-1-2001.pdf 19.05.2024 13:22
- ДСТУ 7146-2010.pdf 19.05.2024 13:22
- ДСТУ 3472-2015.pdf 19.05.2024 13:22
- sign.p7s 19.05.2024 13:38
- рішення від 21.05.2024 № 8832.pdf 21.05.2024 14:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.05.2024 № 9405.pdf 30.05.2024 13:33
- рішення від 29.05.2024 № 9405.pdf 03.06.2024 14:15
- Пояснення 23.05.2024 15:52
- перелік змін до тендерної документації 12.06.2024 11:15
- Тендерна документація (нова редакція) 12.06.2024 11:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.05.2024 13:39
Дата розгляду скарги:
29.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.05.2024 14:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.06.2024 14:15
Дата виконання рішення Замовником:
12.06.2024 11:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На підставі Рішення комісії Антимонопольного комітету України №9405-р/пк-пз від 29.05.2024р. про порушення законодавства у сфері публічних закупівель внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі "код ДК 021:2015-09110000-3-Тверде паливо (Вугілля кам'яне , дрова твердих порід)".
Пункт скарги
Номер:
c45bfa4c8149454481ddac114e98b1d5
Заголовок пункту скарги:
Положення тендерної документації не узгоджуються з вимогами чинного законодавства у сфері державних закупівель
Опис заперечення:
Положення тендерної документації не узгоджуються з вимогами чинного законодавства у сфері державних закупівель
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Згідно частини 5 Розділу 6 Документації учасник-переможець з метою своєчасного внесення переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору, договір про надання забезпечення виконання договору про закупівлю укладається між замовником та переможцем процедури закупівлі протягом 8 календарних днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Якщо угода про надання забезпечення виконання договору про закупівлю не буде підписана (укладена) з вини переможця цієї процедури закупівлі в зазначений строк, такі дії / бездіяльність переможця цієї процедури закупівлі будуть розцінені замовником як відмова від укладення договору про закупівлю.
Якщо станом на 18 год. 00 хв. останнього дня зазначеного 13-денного строку кошти забезпечення виконання договору про закупівлю не зараховані в повному обсязі на відповідний банківський рахунок замовника, то тендерна пропозиція переможця цієї процедури закупівлі підлягає відхиленню на підставі абзацу 5 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону, а надане забезпечення тендерної пропозиції не повертається.
У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку.
У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією.
По-перше, щодо скорочення терміну на внесення забезпечення виконання договору переможцем.
Згідно частини 1 статті 27 Закону замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Насправді не є зрозумілим на якій підставі Замовник намагається зменшити строк протягом якого переможець повинен внести забезпечення виконання договору. Такий строк чітко визначений чинним законодавством – до 15 днів (та у випадку продовження терміну – до 60 днів) надано для укладання договору між переможцем і Замовником, також визначено, що забезпечення договору має бути внесено учасником (переможцем) до укладання договору.
Я не розумію чому Замовник намагається обмежити 8-ю календарними днями строк для підписання договору про надання забезпечення виконання договору, а також обмежити строк внесення (зарахування) забезпечення виконання договору 18 год. 00 хв. останнім днем зазначеного 13-денного строку. Чим це обумовлено? Яким нормативно-правовим актом це передбачено? – ніяким. Це вигадані вимоги Замовника. А якщо гроші зарахуються на рахунок Замовника о 18 год. 02 хв.? Взагалі як учасник повинен контролювати зарахування коштів на рахунок Замовника? Учасник не може відповідати за дії банку (адже саме банк зараховує платежі). Як Замовник це собі уявляє? Чому якщо станом на 18 год. 00 хв. останнього дня зазначеного 13-денного строку кошти забезпечення виконання договору про закупівлю не зараховані в повному обсязі на відповідний банківський рахунок замовника, то тендерна пропозиція переможця цієї процедури закупівлі підлягає відхиленню на підставі абзацу 5 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону, а надане забезпечення тендерної пропозиції не повертається? Тобто Замовник і договір не укладає і забезпечення не повертає? На якій підставі? Це що спосіб заробити коштів? Чи такий спосіб полякати небажаних учасників?
Складається враження, що Замовник встановлює вигадані вимоги, щоб максимально обмежити коло учасників та порушити їх права на участь у цих торгах.
Враховуючи вказане, наведені вище положення тендерної документації не узгоджуються з вимогами чинного законодавства у сфері державних закупівель, що не дає можливість суб'єктам господарювання, у тому числі Скаржнику, належним чином підготувати свої Пропозиції.
Прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації в цій частині та привести її положення у відповідність до вимог статті 27 Закону та пункту 49 Особливостей.
По-друге, не є зрозумілим чому Замовник ставить резидентів України та нерезидентів у не рівні умови? Чому якщо учасник є нерезидентом, то такий учасник може надати банківську гарантію? А якщо учасник резидент, то він повинен внести кошти на рахунок Замовника ще і в окремі терміни? Як же принципи проведення торгів? Як щодо рівності прав учасників? недискримінації учасників? чому Замовник це ігнорує?
Отже, даною вимогою Замовник порушує принципи проведення торгів та права учасників (зокрема і Скаржника) на участь у цих торгах. Ця вимога не узгоджується з нормами чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Якщо станом на 18 год. 00 хв. останнього дня зазначеного 13-денного строку кошти забезпечення виконання договору про закупівлю не зараховані в повному обсязі на відповідний банківський рахунок замовника, то тендерна пропозиція переможця цієї процедури закупівлі підлягає відхиленню на підставі абзацу 5 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону, а надане забезпечення тендерної пропозиції не повертається.
У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку.
У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією.
По-перше, щодо скорочення терміну на внесення забезпечення виконання договору переможцем.
Згідно частини 1 статті 27 Закону замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Насправді не є зрозумілим на якій підставі Замовник намагається зменшити строк протягом якого переможець повинен внести забезпечення виконання договору. Такий строк чітко визначений чинним законодавством – до 15 днів (та у випадку продовження терміну – до 60 днів) надано для укладання договору між переможцем і Замовником, також визначено, що забезпечення договору має бути внесено учасником (переможцем) до укладання договору.
Я не розумію чому Замовник намагається обмежити 8-ю календарними днями строк для підписання договору про надання забезпечення виконання договору, а також обмежити строк внесення (зарахування) забезпечення виконання договору 18 год. 00 хв. останнім днем зазначеного 13-денного строку. Чим це обумовлено? Яким нормативно-правовим актом це передбачено? – ніяким. Це вигадані вимоги Замовника. А якщо гроші зарахуються на рахунок Замовника о 18 год. 02 хв.? Взагалі як учасник повинен контролювати зарахування коштів на рахунок Замовника? Учасник не може відповідати за дії банку (адже саме банк зараховує платежі). Як Замовник це собі уявляє? Чому якщо станом на 18 год. 00 хв. останнього дня зазначеного 13-денного строку кошти забезпечення виконання договору про закупівлю не зараховані в повному обсязі на відповідний банківський рахунок замовника, то тендерна пропозиція переможця цієї процедури закупівлі підлягає відхиленню на підставі абзацу 5 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону, а надане забезпечення тендерної пропозиції не повертається? Тобто Замовник і договір не укладає і забезпечення не повертає? На якій підставі? Це що спосіб заробити коштів? Чи такий спосіб полякати небажаних учасників?
Складається враження, що Замовник встановлює вигадані вимоги, щоб максимально обмежити коло учасників та порушити їх права на участь у цих торгах.
Враховуючи вказане, наведені вище положення тендерної документації не узгоджуються з вимогами чинного законодавства у сфері державних закупівель, що не дає можливість суб'єктам господарювання, у тому числі Скаржнику, належним чином підготувати свої Пропозиції.
Прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації в цій частині та привести її положення у відповідність до вимог статті 27 Закону та пункту 49 Особливостей.
По-друге, не є зрозумілим чому Замовник ставить резидентів України та нерезидентів у не рівні умови? Чому якщо учасник є нерезидентом, то такий учасник може надати банківську гарантію? А якщо учасник резидент, то він повинен внести кошти на рахунок Замовника ще і в окремі терміни? Як же принципи проведення торгів? Як щодо рівності прав учасників? недискримінації учасників? чому Замовник це ігнорує?
Отже, даною вимогою Замовник порушує принципи проведення торгів та права учасників (зокрема і Скаржника) на участь у цих торгах. Ця вимога не узгоджується з нормами чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації в цій частині та привести її положення у відповідність до вимог статті 27 Закону та пункту 49 Особливостей, а також урівняти права учасників-резидентів і нерезидентів в частині виду внесення забезпечення виконання договору
Номер:
0e4d1d5fa5eb4d5a82ac83187dcf803b
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційні вимоги щодо аналогічного договору
Опис заперечення:
Дискримінаційні вимоги щодо аналогічного договору
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
16 стаття
Ідентифікатор класифікації:
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог Додатку 1 до Документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник повинен надати копію аналогічного договору, завіреного печаткою учасника і власноручним підписом уповноваженої особи учасника, з усіма додатками, видаткові накладні з підписами обох сторін, відгук від замовника щодо своєчасного та якісного виконання аналогічного договору та документи, що підтверджують оплату.
Я не розумію чому умовою участі у даних торгах є вимога щодо наявності документа про оплату товару? За аналогічним договором я виступаю постачальником і моє зобов'язання полягає в поставці товару, а оплата – це вже зобов'язання мого контрагента.
Я маю аналогічний договір, що укладений 07.05.2024 року і за даним договором мною здійснено поставку товару і відповідно підписано видаткову накладну. Вказаний факт підтверджує виконання договору з мого боку (як Постачальника). Згідно умов цього договору оплата здійснюється покупцем по факту поставки товару з відстрочкою платежу 30 робочих днів з моменту отримання покупцем товару, що підтверджується відповідним документом (накладною) –тобто строк оплати навіть ще не пройшов і, відповідно, мій контрагент ще не оплатив за поставлений товар, а відтак, документ (що підтверджує оплату я надати не можу, бо такого документу не має з об'єктивних причин).
Я не розумію, як наявність оплати за товар з боку покупця підтверджує виконання мною зобов'язань з поставки товару?
Відтак, я маю аналогічний договір та маю документи, що підтверджують його виконання, проте через дискримінаційні вимоги Документації моє право на участь у цих торгах обмежено, що підтверджує порушення моїх прав.
Я не розумію чому умовою участі у даних торгах є вимога щодо наявності документа про оплату товару? За аналогічним договором я виступаю постачальником і моє зобов'язання полягає в поставці товару, а оплата – це вже зобов'язання мого контрагента.
Я маю аналогічний договір, що укладений 07.05.2024 року і за даним договором мною здійснено поставку товару і відповідно підписано видаткову накладну. Вказаний факт підтверджує виконання договору з мого боку (як Постачальника). Згідно умов цього договору оплата здійснюється покупцем по факту поставки товару з відстрочкою платежу 30 робочих днів з моменту отримання покупцем товару, що підтверджується відповідним документом (накладною) –тобто строк оплати навіть ще не пройшов і, відповідно, мій контрагент ще не оплатив за поставлений товар, а відтак, документ (що підтверджує оплату я надати не можу, бо такого документу не має з об'єктивних причин).
Я не розумію, як наявність оплати за товар з боку покупця підтверджує виконання мною зобов'язань з поставки товару?
Відтак, я маю аналогічний договір та маю документи, що підтверджують його виконання, проте через дискримінаційні вимоги Документації моє право на участь у цих торгах обмежено, що підтверджує порушення моїх прав.
×
-
Назва доказу:
Аналогічний договір
-
Опис доказу:
Аналогічний договір
-
Повʼязаний документ:
Аналогічний договір.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити з неї вимогу щодо надання документів, що підтверджують оплату за товар.
Номер:
0f872990fcff4cf8a1fcf8b248809a76
Заголовок пункту скарги:
Положення Документації не узгоджуються між собою
Опис заперечення:
Положення Документації не узгоджуються між собою
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Згідно пункту 2 Додатку 2 до Документації строк дії нашої тендерної пропозиції складає ___ днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Тим часом, частиною 4 Розділу ІІІ Документації визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 105 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Я не розумію, чому Замовник залишає не заповнене поле у формі "Тендерна пропозиція" і не встановлює вимог, щоб пояснили, що я повинен вписати. Та і взагалі виникає питання чому я повинен це заповнювати, якщо тендерна документація містить визначення терміну протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною.
На мою думку, зазначені вище положення Документації не узгоджуються між собою, а тому я не можу належним чином підготувати свою тендерну пропозицію для участі у цих торгах.
Тим часом, частиною 4 Розділу ІІІ Документації визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 105 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Я не розумію, чому Замовник залишає не заповнене поле у формі "Тендерна пропозиція" і не встановлює вимог, щоб пояснили, що я повинен вписати. Та і взагалі виникає питання чому я повинен це заповнювати, якщо тендерна документація містить визначення терміну протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною.
На мою думку, зазначені вище положення Документації не узгоджуються між собою, а тому я не можу належним чином підготувати свою тендерну пропозицію для участі у цих торгах.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації та узгодити між собою положення частини 4 Розділу ІІІ Документації і пункту 2 Додатку 2 до Документації.
Номер:
6d2f26134ae3412689e9479c29eb0a7e
Заголовок пункту скарги:
Замовник встановив вимоги щодо зольності і вологості без врахування окремих вимог для вугілля Західного Донбасу, чим порушив вимоги ДСТУ 7146:2010
Опис заперечення:
Замовник встановив вимоги щодо зольності і вологості без врахування окремих вимог для вугілля Західного Донбасу, чим порушив вимоги ДСТУ 7146:2010
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог Додатку 3 до Документації:
Вимога до Товару Характеристики Товару Фактичні показники характеристик товару, що запропонований Учасником
Марка ДГ
Розмір куска, мм 13-25
Відповідність нормативним документам ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови"
Зольність на сухий стан палива не більше ніж, % 13
Загальна волога на робочий стан палива не більше ніж, % 14
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Для вугілля кам'яного передбачені національні стандарти:
- ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови. (далі – ДСТУ 7146:2010).
- ДСТУ 3472:2015 "Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація" (далі - ДСТУ 3472:2015).
Згідно пунктів 3.1.- 3.4 ДСТУ 7146:2010 для побутових потреб використовують вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242.
Для побутових потреб використовують збагачене розсортоване та незбагачене розсортоване вугілля.
За якісними, технологічними та фізико-механічними показниками вугілля повинно відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 1.
За якісними показниками, що характеризують безпечність, вугілля повинно відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 2.
Слід зазначити, що ДСТУ 7146:2010 передбачені наступні показники для ДГ (13-25):
- Вугілля ДГ 13-25 зольність на сухий стан палива не більше ніж 13%, загальна волога на робочий стан палива не більше ніж 12%;
- Вугілля ДГ*** 13-25 загальна зольність на сухий стан палива не більше ніж 10%, загальна волога на робочий стан палива не більше ніж 16%;
- Вугілля ДГ**** 13-25 зольність на сухий стан палива не більше ніж 12%, загальна волога на робочий стан палива не більше ніж 14%.
*** Для вугілля марок ДГ, Г Західного Донбасу.
**** Для суміші вугілля з залученням вугілля марок ДГ, Г Західного Донбасу.
Проте, Замовник встановив вимоги щодо зольності і вологості без врахування окремих вимог для вугілля Західного Донбасу, чим порушив вимоги ДСТУ 7146:2010.
Таким чином національні стандарти ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:2015 не передбачають вугілля кам'яного ДГ (13-25) з показниками, наведеними в Додатку 3 до тендерної документації, у зв'язку з чим, наведені вище положення Документації суперечать вимогам чинного законодавства в цій частині.
Оскільки я займаюся реалізацію вугілля, що відповідає вимогам чинних ДСТУ, а Замовник встановив такі показники зольності на сухий стан палива та загальної вологи на робочий стан, що не відповідають положенням ДСТУ 7146:2010 для вугілля марки ДГ (13-25), то я не можу прийняти участі в цих торгах.
Вимога до Товару Характеристики Товару Фактичні показники характеристик товару, що запропонований Учасником
Марка ДГ
Розмір куска, мм 13-25
Відповідність нормативним документам ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови"
Зольність на сухий стан палива не більше ніж, % 13
Загальна волога на робочий стан палива не більше ніж, % 14
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Для вугілля кам'яного передбачені національні стандарти:
- ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови. (далі – ДСТУ 7146:2010).
- ДСТУ 3472:2015 "Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація" (далі - ДСТУ 3472:2015).
Згідно пунктів 3.1.- 3.4 ДСТУ 7146:2010 для побутових потреб використовують вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242.
Для побутових потреб використовують збагачене розсортоване та незбагачене розсортоване вугілля.
За якісними, технологічними та фізико-механічними показниками вугілля повинно відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 1.
За якісними показниками, що характеризують безпечність, вугілля повинно відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 2.
Слід зазначити, що ДСТУ 7146:2010 передбачені наступні показники для ДГ (13-25):
- Вугілля ДГ 13-25 зольність на сухий стан палива не більше ніж 13%, загальна волога на робочий стан палива не більше ніж 12%;
- Вугілля ДГ*** 13-25 загальна зольність на сухий стан палива не більше ніж 10%, загальна волога на робочий стан палива не більше ніж 16%;
- Вугілля ДГ**** 13-25 зольність на сухий стан палива не більше ніж 12%, загальна волога на робочий стан палива не більше ніж 14%.
*** Для вугілля марок ДГ, Г Західного Донбасу.
**** Для суміші вугілля з залученням вугілля марок ДГ, Г Західного Донбасу.
Проте, Замовник встановив вимоги щодо зольності і вологості без врахування окремих вимог для вугілля Західного Донбасу, чим порушив вимоги ДСТУ 7146:2010.
Таким чином національні стандарти ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:2015 не передбачають вугілля кам'яного ДГ (13-25) з показниками, наведеними в Додатку 3 до тендерної документації, у зв'язку з чим, наведені вище положення Документації суперечать вимогам чинного законодавства в цій частині.
Оскільки я займаюся реалізацію вугілля, що відповідає вимогам чинних ДСТУ, а Замовник встановив такі показники зольності на сухий стан палива та загальної вологи на робочий стан, що не відповідають положенням ДСТУ 7146:2010 для вугілля марки ДГ (13-25), то я не можу прийняти участі в цих торгах.
×
-
Назва доказу:
ДСТУ
-
Опис доказу:
ДСТУ
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ 3472-2015.pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ
-
Опис доказу:
ДСТУ
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ 7146-2010.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації в цій частині і визначити якісні характеристики до предмету закупівлі вугілля кам'яне ДГ 13-25, що передбачені національним стандартом ДСТУ 7146:2010.
Номер:
5dbd47dd7cd64275ad623ac9b69ba788
Заголовок пункту скарги:
Порушення вимог пункту 29 Особливостей
Опис заперечення:
Порушення вимог пункту 29 Особливостей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог Додатку 3 до Документації для дров твердих порід учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність Товару, який пропонується згідно тендерної пропозиції учасника (далі - Товар), технічним, якісним, та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, а також документи щодо джерела походження Товару та його екологічної та санітарно-епідеміологічної безпеки, а саме:
- Сканована копія протоколу випробувань від партії товару (предмету закупівлі), що є не меншим кількості товару, що є предметом закупівлі, який виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Вважаю, що Замовник встановив вказану вимогу, в порушення вимог пункту 29 Особливостей, яким затверджено, що при закупівлі твердого палива, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Зазначу, що предметом закупівлі даних торгів є вугілля кам'яне ДГ 13-25 та дрова твердих порід.
Для дров твердих порід передбачено наступні стандарти:
- ГОСТ 3243-88 "Дрова. Технічні умови" (мовою оригіналу – "Дрова. Технические условия")
- ДСТУ EN 1315-1-2001 "Класифікація за розмірами. Частина 1. Лісоматеріали круглі листяні (EN 1315-1:1997, IDТ)".
Зауважу, що вказані національні стандарти не встановлюють вимоги щодо надання копії протоколу випробувань від партії товару (предмету закупівлі), що є не меншим кількості товару, що є предметом закупівлі, який виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Я не розумію чому Замовник штучно обмежує коло потенційних учасників тільки тими, хто має документи, що безпідставно "бажає" отримати Замовник, якщо у національних стандартах такі вимоги не визначені.
Зазначу, що протокол випробування на дрова не вимагається чинним законодавством ані від постачальника ані від виробника, тим більше, щоб він був від партії товару (предмету закупівлі), що є не меншим кількості товару, що є предметом закупівлі, який виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Замовник, обмежує моє право на участь у даних торгах, встановлюючи вимоги тендерної документації, що ґрунтується лише на "бажанні" Замовника.
- Сканована копія протоколу випробувань від партії товару (предмету закупівлі), що є не меншим кількості товару, що є предметом закупівлі, який виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Вважаю, що Замовник встановив вказану вимогу, в порушення вимог пункту 29 Особливостей, яким затверджено, що при закупівлі твердого палива, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Зазначу, що предметом закупівлі даних торгів є вугілля кам'яне ДГ 13-25 та дрова твердих порід.
Для дров твердих порід передбачено наступні стандарти:
- ГОСТ 3243-88 "Дрова. Технічні умови" (мовою оригіналу – "Дрова. Технические условия")
- ДСТУ EN 1315-1-2001 "Класифікація за розмірами. Частина 1. Лісоматеріали круглі листяні (EN 1315-1:1997, IDТ)".
Зауважу, що вказані національні стандарти не встановлюють вимоги щодо надання копії протоколу випробувань від партії товару (предмету закупівлі), що є не меншим кількості товару, що є предметом закупівлі, який виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Я не розумію чому Замовник штучно обмежує коло потенційних учасників тільки тими, хто має документи, що безпідставно "бажає" отримати Замовник, якщо у національних стандартах такі вимоги не визначені.
Зазначу, що протокол випробування на дрова не вимагається чинним законодавством ані від постачальника ані від виробника, тим більше, щоб він був від партії товару (предмету закупівлі), що є не меншим кількості товару, що є предметом закупівлі, який виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Замовник, обмежує моє право на участь у даних торгах, встановлюючи вимоги тендерної документації, що ґрунтується лише на "бажанні" Замовника.
×
-
Назва доказу:
ГОСТ 3243-88
-
Опис доказу:
ГОСТ 3243-88
-
Повʼязаний документ:
ГОСТ 3243-88.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити вимогу з неї вимогу документи щодо підтвердження джерела походження Товару та його екологічної та санітарно-епідеміологічної безпеки, а саме: - Сканована копія протоколу випробувань від партії товару (предмету закупівлі), що є не меншим кількості товару, що є предметом закупівлі, який виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Номер:
bc738ff98980494286e7b6a2031bfe5f
Заголовок пункту скарги:
Обмеження конкуренції
Опис заперечення:
Обмеження конкуренції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог Додатку 3 до Документації учасник має надати у складі пропозиції документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон'юнктуру ринку, що видана(ий) на ім'я учасника торгів). До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон'юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон'юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. Сертифікат ISO має бути виданий відповідним органом з оцінки відповідності, що має бути підтверджено оригіналом діючого атестату про акредитацію такого органу.
По-перше, зазначу, що наразі державне регулювання цін на вугілля кам'яне та дрова не встановлено на території України. Тож, підстави встановлення такої вимоги не зрозумілі. Я не розумію чому я повинен підтверджувати свою ціну якимось документом від окремого органу, що має сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015, який в свою чергу виданий відповідним органом з оцінки відповідності, що має бути підтверджено оригіналом діючого атестату про акредитацію такого органу. Така вимога нічим не передбачена.
Відповідно до статті 44 (Принципи підприємницької діяльності) Господарського кодексу України підприємництво здійснюється на основі, зокрема, самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону.
Згідно зі статтею 11 (Вільні ціни) Закону України "Про ціни і ціноутворення" вільні ціни встановлюються суб'єктами господарювання самостійно за згодою сторін на всі товари, крім тих, щодо яких здійснюється державне регулювання цін.
За таких умов, зазначена умова Документації порушує наведені вище вимоги законодавства та є дискримінаційною по відношенню до суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника, що є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону, зокрема, недискримінація учасників.
По-друге, дана вимога штучно звужує конкуренцію так як допускає до участі тільки тих учасників, що отримають спеціально для цих торгів документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару, (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон'юнктуру ринку, що видана(ий) на ім'я учасника торгів). При цьому, тільки тих учасників, що зможуть надати копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон'юнктуру ринку. При цьому, Орган, що видав документ про кон'юнктуру ринку, має спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що вказано в ISO 9001:2015 та Сертифікат ISO виданий відповідним органом з оцінки відповідності, що підтверджено оригіналом діючого атестату про акредитацію такого органу.
Поясню, що жоден учасник не зобов'язаний виконувати таку вимогу, і я в тому числі. Я не розумію чому для участі у цих торгах я повинен отримувати такий документ та іще у окремих органів, що мають певну акредитацію. При цьому, що такий документ видається на платній основі і я не розумію чому я повинен збільшувати вартість своєї Пропозиції через вимогу тендерної документації, яка по суті є забаганкою Замовника.
Я вважаю, що мета такої вимоги – обмеження конкуренції, адже я самостійно формую ціну на свій товар і не повинен підтверджувати таку ціну документами від сторонніх організацій.
По-третє, предметом даних торгів є тверде паливо, а відтак Замовник встановив вказану вимогу, в порушення пункту 29 Особливостей, яким затверджено, що при закупівлі твердого палива, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Зазначу, що предметом даних торгів є вугілля кам'яне ДГ 13-25 та дрова твердих порід.
Для вугілля кам'яного наявні держані стандарти - ДСТУ 7146:2010 і ДСТУ 3472:2015.
Для дров твердих порід наявні наступні стандарти - ГОСТ 3243-88 і ДСТУ EN 1315-1-2001.
Зауважу, що вказані національні стандарти не встановлюють вимоги щодо надання у складі пропозиції документу, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару, (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон'юнктуру ринку, що видана(ий) на ім'я учасника торгів). Також не встановлюють вимог до органу, що видає такий документ.
По-перше, зазначу, що наразі державне регулювання цін на вугілля кам'яне та дрова не встановлено на території України. Тож, підстави встановлення такої вимоги не зрозумілі. Я не розумію чому я повинен підтверджувати свою ціну якимось документом від окремого органу, що має сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015, який в свою чергу виданий відповідним органом з оцінки відповідності, що має бути підтверджено оригіналом діючого атестату про акредитацію такого органу. Така вимога нічим не передбачена.
Відповідно до статті 44 (Принципи підприємницької діяльності) Господарського кодексу України підприємництво здійснюється на основі, зокрема, самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону.
Згідно зі статтею 11 (Вільні ціни) Закону України "Про ціни і ціноутворення" вільні ціни встановлюються суб'єктами господарювання самостійно за згодою сторін на всі товари, крім тих, щодо яких здійснюється державне регулювання цін.
За таких умов, зазначена умова Документації порушує наведені вище вимоги законодавства та є дискримінаційною по відношенню до суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника, що є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону, зокрема, недискримінація учасників.
По-друге, дана вимога штучно звужує конкуренцію так як допускає до участі тільки тих учасників, що отримають спеціально для цих торгів документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару, (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон'юнктуру ринку, що видана(ий) на ім'я учасника торгів). При цьому, тільки тих учасників, що зможуть надати копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон'юнктуру ринку. При цьому, Орган, що видав документ про кон'юнктуру ринку, має спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що вказано в ISO 9001:2015 та Сертифікат ISO виданий відповідним органом з оцінки відповідності, що підтверджено оригіналом діючого атестату про акредитацію такого органу.
Поясню, що жоден учасник не зобов'язаний виконувати таку вимогу, і я в тому числі. Я не розумію чому для участі у цих торгах я повинен отримувати такий документ та іще у окремих органів, що мають певну акредитацію. При цьому, що такий документ видається на платній основі і я не розумію чому я повинен збільшувати вартість своєї Пропозиції через вимогу тендерної документації, яка по суті є забаганкою Замовника.
Я вважаю, що мета такої вимоги – обмеження конкуренції, адже я самостійно формую ціну на свій товар і не повинен підтверджувати таку ціну документами від сторонніх організацій.
По-третє, предметом даних торгів є тверде паливо, а відтак Замовник встановив вказану вимогу, в порушення пункту 29 Особливостей, яким затверджено, що при закупівлі твердого палива, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Зазначу, що предметом даних торгів є вугілля кам'яне ДГ 13-25 та дрова твердих порід.
Для вугілля кам'яного наявні держані стандарти - ДСТУ 7146:2010 і ДСТУ 3472:2015.
Для дров твердих порід наявні наступні стандарти - ГОСТ 3243-88 і ДСТУ EN 1315-1-2001.
Зауважу, що вказані національні стандарти не встановлюють вимоги щодо надання у складі пропозиції документу, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару, (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон'юнктуру ринку, що видана(ий) на ім'я учасника торгів). Також не встановлюють вимог до органу, що видає такий документ.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Прошу зобов'язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації
Номер:
46c78954c1f842be944cfa16eeabba71
Заголовок пункту скарги:
Порушння вимог пункт 29 Особливостей
Опис заперечення:
Порушння вимог пункт 29 Особливостей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог пункту 2.6. Додатку 4 до Документації постачальник гарантує, що поставлений товар є якісним, сертифікованим (визнаним), відповідає всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам та правилам, встановленим чинним законодавством України для товарів даного виду.
Зазначу, що товар, що є предметом даних торгів (вугілля кам'яне та дрова) не підлягають обов'язковий сертифікації, згідно вимог чинного законодавства України. Тож мені не зрозуміло чому у проєкті договору Замовник встановлює таку вимогу.
Жоден ДСТУ для даного виду товару, що є предметом цих торгів, не передбачає сертифікації ані вугілля ані дрова, тож така вимога є незаконною та неправомірною (у тому числі такою, що порушує пункт 29 Особливостей).
Замовником не дано мені право пропонувати зміни у проєкт договору, також виразити свою незгоду Замовнику з умовами проєкту договору я не маю можливості, а гарантувати те, що не відповідає дійсності я не можу, бо це може бути розцінено Замовником як невиконання умов договору.
Зазначу, що товар, що є предметом даних торгів (вугілля кам'яне та дрова) не підлягають обов'язковий сертифікації, згідно вимог чинного законодавства України. Тож мені не зрозуміло чому у проєкті договору Замовник встановлює таку вимогу.
Жоден ДСТУ для даного виду товару, що є предметом цих торгів, не передбачає сертифікації ані вугілля ані дрова, тож така вимога є незаконною та неправомірною (у тому числі такою, що порушує пункт 29 Особливостей).
Замовником не дано мені право пропонувати зміни у проєкт договору, також виразити свою незгоду Замовнику з умовами проєкту договору я не маю можливості, а гарантувати те, що не відповідає дійсності я не можу, бо це може бути розцінено Замовником як невиконання умов договору.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
прошу зобов'язати Замовника внести зміни у проєкт договору і виключити з нього вимогу, що постачальник гарантує, що поставлений товар є якісним, сертифікованим (визнаним), відповідає всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам та правилам, встановленим чинним законодавством України для товарів даного виду.
Номер:
9d7bfeba38fd46c08e0df9b3c7d24f41
Заголовок пункту скарги:
Порушення принципів, визначених Законом – прозорості Процедурі закупівлі, недискримінації учасників
Опис заперечення:
Порушення принципів, визначених Законом – прозорості Процедурі закупівлі, недискримінації учасників
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог пункту 4.5. Додатку 4 до Документації покупець має право приймати рішення та здійснювати заходи щодо проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників товару та їх відповідності вимогам Покупця, з наступним віднесенням здійснених (понесених) при цьому видатків (витрат) на рахунок Постачальника. В такому випадку Постачальник зобов'язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки зразків товару до компетентної лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені Покупцем. Покупець залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження товару щодо якісних показників.
Згідно пункту 5.3.5. Проєкту договору (Додаток 4) постачальник зобов'язаний: Проводити за свій рахунок експертизу якості товару на вимогу Покупця у строки, встановлені вимогою. У випадку невідповідності якості поставленого товару встановленим вимогам законодавства України, Постачальник повинен відшкодувати Покупцю збитки, спричинені простоєм у роботі чи пов'язані з використанням неякісного товару.
За вказаними вимогами Замовник покладає на учасника витрати на проведення лабораторного дослідження щодо якісних та технічних показників товару в незалежній лабораторії.
В Документації ніде не вказаний перелік цих лабораторій, їх адреси, вартість доставки проб та вартість послуг з проведення лабораторних досліджень. На мою думку, ця вимога із-за невизначеності критеріїв Замовника щодо проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень, невизначеності переліку цих лабораторій, їх адреси та вартості послуг з проведення лабораторних досліджень та доставки проб до лабораторії, припускає різне тлумачення, що може призвести до застосування Замовником різних підходів до Учасників торгів. Крім того, якщо Учасник торгів додатково повинен буде оплачувати вартість експертизі та лабораторних досліджень, а саму вартість цих робіт він не знає, то учасник не зможе остаточно розрахувати вартість своєї Пропозиції.
Вказане мало того, що є незаконним, так йще унеможливлює належну підготовку тендерної пропозиції в частині формування ціни. Я не можу належно підготувати тендерну пропозицію адже не розумію як сформувати вартість предмету закупівлі за умовах, що бажає Замовник.
Крім того, зазначена вимога ставить потенційного переможця Процедури закупівлі в залежність від волі Замовника та від вибору ним відповідної лабораторії, що є порушенням принципів, визначених Законом – прозорості Процедурі закупівлі, недискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов Документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника).
Згідно пункту 5.3.5. Проєкту договору (Додаток 4) постачальник зобов'язаний: Проводити за свій рахунок експертизу якості товару на вимогу Покупця у строки, встановлені вимогою. У випадку невідповідності якості поставленого товару встановленим вимогам законодавства України, Постачальник повинен відшкодувати Покупцю збитки, спричинені простоєм у роботі чи пов'язані з використанням неякісного товару.
За вказаними вимогами Замовник покладає на учасника витрати на проведення лабораторного дослідження щодо якісних та технічних показників товару в незалежній лабораторії.
В Документації ніде не вказаний перелік цих лабораторій, їх адреси, вартість доставки проб та вартість послуг з проведення лабораторних досліджень. На мою думку, ця вимога із-за невизначеності критеріїв Замовника щодо проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень, невизначеності переліку цих лабораторій, їх адреси та вартості послуг з проведення лабораторних досліджень та доставки проб до лабораторії, припускає різне тлумачення, що може призвести до застосування Замовником різних підходів до Учасників торгів. Крім того, якщо Учасник торгів додатково повинен буде оплачувати вартість експертизі та лабораторних досліджень, а саму вартість цих робіт він не знає, то учасник не зможе остаточно розрахувати вартість своєї Пропозиції.
Вказане мало того, що є незаконним, так йще унеможливлює належну підготовку тендерної пропозиції в частині формування ціни. Я не можу належно підготувати тендерну пропозицію адже не розумію як сформувати вартість предмету закупівлі за умовах, що бажає Замовник.
Крім того, зазначена вимога ставить потенційного переможця Процедури закупівлі в залежність від волі Замовника та від вибору ним відповідної лабораторії, що є порушенням принципів, визначених Законом – прозорості Процедурі закупівлі, недискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов Документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника).
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації в цій частині.
Номер:
da1f91396de34499b765c5ad9dda1469
Заголовок пункту скарги:
Розірвання договору без складання додаткової угоди про розірвання
Опис заперечення:
Розірвання договору без складання додаткової угоди про розірвання
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог пункту 5.2.1. Додатку 4 до Документації покупець має право в односторонньому порядку достроково відмовитися від цього Договору, повідомивши про це Постачальника письмово у строк не пізніше ніж за 5 днів до бажаної дати припинення дії Договору. У такому випадку Договір вважається таким, що припинив дію, з моменту настання дати, вказаної у повідомленні, без складання додаткової угоди про розірвання.
Я не розумію, яким чином Замовник собі уявляє розірвання договору без складання додаткової угоди.
По-перше, мені не зрозуміло, як повинен дізнатись про розірвання учасник (постачальник) якщо він не отримає повідомлення від Замовника? Що буде з забезпеченням виконання договору у такому випадку?
По-друге, не є зрозумілим як Постачальнику захистити свої права при односторонньому розірвані договору? Прошу зауважити без жодних підстав Замовник хоче розірвати договір.
Замовником не дано мені право пропонувати зміни у проєкт договору, також виразити свою незгоду Замовнику з умовами проєкту договору я не маю можливості, а погодитись з односторонньою відмовою Замовника від договору без складання додаткової угоди я не можу, бо це може призвести до порушення моїх прав та збитків Постачальника.
Крім того, не є зрозумілим чому Замовник хоче залишити собі право на односторонню відмову від договору без жодних причин – просто на своєму бажанні. Мені не зрозуміло як це узгоджується з нормами права?
Я не розумію, яким чином Замовник собі уявляє розірвання договору без складання додаткової угоди.
По-перше, мені не зрозуміло, як повинен дізнатись про розірвання учасник (постачальник) якщо він не отримає повідомлення від Замовника? Що буде з забезпеченням виконання договору у такому випадку?
По-друге, не є зрозумілим як Постачальнику захистити свої права при односторонньому розірвані договору? Прошу зауважити без жодних підстав Замовник хоче розірвати договір.
Замовником не дано мені право пропонувати зміни у проєкт договору, також виразити свою незгоду Замовнику з умовами проєкту договору я не маю можливості, а погодитись з односторонньою відмовою Замовника від договору без складання додаткової угоди я не можу, бо це може призвести до порушення моїх прав та збитків Постачальника.
Крім того, не є зрозумілим чому Замовник хоче залишити собі право на односторонню відмову від договору без жодних причин – просто на своєму бажанні. Мені не зрозуміло як це узгоджується з нормами права?
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Прошу зобов'язати Замовника внести зміни у проєкт договору та виключити з неї вимогу, що Договір вважається таким, що припинив дію, з моменту настання дати, вказаної у повідомленні, без складання додаткової угоди про розірвання.