-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фронтальний навантажувач швидкоз'ємний з ківшом та джойстиком управління.
Завершена
175 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 875.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 875.00 UAH
Період оскарження:
15.05.2024 12:47 - 20.05.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на тендерну документацію
Номер:
55993f6b222b44588924f8be0ead9cb0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-15-005884-a.b2
Назва:
Скарга на тендерну документацію
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 14 Додаток 6.pdf 30.05.2024 23:12
- Протокол про відхилення учасника.pdf 30.05.2024 23:12
- 17 Додаток 5 з гарантійними листами.pdf 30.05.2024 23:12
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 30.05.2024 23:12
- СЕРТИФИКАТ НОВИЙ.PDF 30.05.2024 23:12
- sign.p7s 30.05.2024 23:14
- Рішення від 03.06.2024 № 9608.pdf 03.06.2024 15:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.06.2024 № 10137.pdf 11.06.2024 13:10
- Рішення від 10.06.2024 № 10137.pdf 13.06.2024 09:42
- ПОЯСНЕННЯ З ДОДАТКАМИ.pdf 05.06.2024 15:08
- Пояснення до скарги.doc 05.06.2024 15:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.05.2024 23:27
Дата розгляду скарги:
10.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.06.2024 15:23
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.06.2024 09:42
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4cc9587d509345d2b3dd5b0b17f0f289
Заголовок пункту скарги:
Скарга на тендерну документацію
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
В складі тендерної пропозиції Скаржником надано документ Вих. 03/2024/06 від 23.05.2024 р. в якому надано наступну інформацію:
Тобто цінова пропозиція відповідає вимогам тендерної документації щодо ціноутворення пропозиції Скаржника відносно очікуваної вартості Замовника, та відповідає системі оподаткування учасника – платник єдиного податку , без ПДВ.
В наданому документі в колонці «Ціна за одиницю» допущено механічну помилку не вказавши вірно саме позначення «з/без» ПДВ. Проте в цьому ж документі надано Загальну вартість без ПДВ 169850,00 грн.
Зазначені недоліки не є інформацією про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі та не змінюють у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому Замовником має бути надано 24 години на усунення недоліків.
Згідно п. 43 Особливостей Законодавцем встановлено наступну імперативну вимогу:
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації шляхом завантаження відповідних документів.
Щодо невідповідностей Додатку 6 в складі тендерної пропозиції Скаржника, то зазначена Замовником інформація не відповідає дійсності.
Додаток 6 тендерної документації містить наступні вимоги до учасників:
Вище наведений Додаток 6 містить поля для заповнення Учасниками, і це пункт 1-4 та відповідні поля таблиці. Наданий Скаржником документ заповнений у відповідності з вимогами тендерної документації. Скаржник не відступав від форми наданої Замовником. Саме таблиця містить «Найменування предмету закупівлі» і там не зазначено, що Скаржник пропонує інший товар ніж заначив в Додатку 5 файл «17 Додаток 5 з гарантійними листами.pdf» де і зазначено технічні характеристики запропонованого товару. Крім того тендерна документація не містить вимоги редагувати вимоги Замовника вказані ним в назві процедури закупівлі «щодо участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю товару за предметом згідно коду ДК 021:2015 34390000-7 Приладдя до тракторів Фронтальний навантажувач швидкоз’ємний Olimp-2000».
В наданому документі містяться всі необхідні технічні характеристики запропонованого товару. Замовник спотворює надану Скаржником інформацію для незаконної дискваліфікації Скаржника як учасника торгів.
Щодо виконання вимоги пункту 1 Додатку 5: 1. По факту поставки предмета закупівлі має бути надано всю необхідну технічну документацію, а саме: керівництво з експлуатації українською мовою. А у складі пропозиції зображення (фото не менше 3-х) товару (у вигляді окремого файлу) та перші три сторінки документу про товар (інструкції з експлуатації та/або технічного паспорту товару, тощо).
Замовником зазначено в протоколі про відхилення пропозиції учасника - Щоб перевірити відповідність технічним і якісним вимогам Учасник не надав перші три сторінки документу про товар (інструкцій з експлуатації та/або технічного паспорту товару, тощо).
Скаржником на виконання вище вказаної вимоги надано Декларацію про відповідність від виробника:
Наданий документ цілком відповідає вказаній вимогі тендерної документації, так як вимога містить не вичерпний перелік надання документів на товар, а саме замовником зазначено вираз тощо., та наданий учасником документ не передбачає в своєму складі три і більше сторінок.
Вимогу виконано у відповідності з вимогами. Замовнику надано всю необхідну інформацію про товар та його технічні характеристики. Пропозиція Скаржника не містить порушення вказаного Замовником в протоколі відхилення №3-05/2024 від 27.05.2024р.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Тобто цінова пропозиція відповідає вимогам тендерної документації щодо ціноутворення пропозиції Скаржника відносно очікуваної вартості Замовника, та відповідає системі оподаткування учасника – платник єдиного податку , без ПДВ.
В наданому документі в колонці «Ціна за одиницю» допущено механічну помилку не вказавши вірно саме позначення «з/без» ПДВ. Проте в цьому ж документі надано Загальну вартість без ПДВ 169850,00 грн.
Зазначені недоліки не є інформацією про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі та не змінюють у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому Замовником має бути надано 24 години на усунення недоліків.
Згідно п. 43 Особливостей Законодавцем встановлено наступну імперативну вимогу:
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації шляхом завантаження відповідних документів.
Щодо невідповідностей Додатку 6 в складі тендерної пропозиції Скаржника, то зазначена Замовником інформація не відповідає дійсності.
Додаток 6 тендерної документації містить наступні вимоги до учасників:
Вище наведений Додаток 6 містить поля для заповнення Учасниками, і це пункт 1-4 та відповідні поля таблиці. Наданий Скаржником документ заповнений у відповідності з вимогами тендерної документації. Скаржник не відступав від форми наданої Замовником. Саме таблиця містить «Найменування предмету закупівлі» і там не зазначено, що Скаржник пропонує інший товар ніж заначив в Додатку 5 файл «17 Додаток 5 з гарантійними листами.pdf» де і зазначено технічні характеристики запропонованого товару. Крім того тендерна документація не містить вимоги редагувати вимоги Замовника вказані ним в назві процедури закупівлі «щодо участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю товару за предметом згідно коду ДК 021:2015 34390000-7 Приладдя до тракторів Фронтальний навантажувач швидкоз’ємний Olimp-2000».
В наданому документі містяться всі необхідні технічні характеристики запропонованого товару. Замовник спотворює надану Скаржником інформацію для незаконної дискваліфікації Скаржника як учасника торгів.
Щодо виконання вимоги пункту 1 Додатку 5: 1. По факту поставки предмета закупівлі має бути надано всю необхідну технічну документацію, а саме: керівництво з експлуатації українською мовою. А у складі пропозиції зображення (фото не менше 3-х) товару (у вигляді окремого файлу) та перші три сторінки документу про товар (інструкції з експлуатації та/або технічного паспорту товару, тощо).
Замовником зазначено в протоколі про відхилення пропозиції учасника - Щоб перевірити відповідність технічним і якісним вимогам Учасник не надав перші три сторінки документу про товар (інструкцій з експлуатації та/або технічного паспорту товару, тощо).
Скаржником на виконання вище вказаної вимоги надано Декларацію про відповідність від виробника:
Наданий документ цілком відповідає вказаній вимогі тендерної документації, так як вимога містить не вичерпний перелік надання документів на товар, а саме замовником зазначено вираз тощо., та наданий учасником документ не передбачає в своєму складі три і більше сторінок.
Вимогу виконано у відповідності з вимогами. Замовнику надано всю необхідну інформацію про товар та його технічні характеристики. Пропозиція Скаржника не містить порушення вказаного Замовником в протоколі відхилення №3-05/2024 від 27.05.2024р.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
3. Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ФОП Гапонова Андрія В’ячеславовича зазначене у ПРОТОКОЛІ №3-05/2024 від 27.05.2024р.
Скарга
Скасована
КЕП
1
Номер:
21945dcadb8f4597b5e9ed73ae7e7513
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-15-005884-a.b1
Назва:
1
Скарга:
1
Пов'язані документи:
Учасник
- Інструкція з експлуатації КУН .pdf 28.05.2024 15:57
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
03.06.2024 00:03
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ade3a4dfb75d4891b63b3a84916383ed
Заголовок пункту скарги:
1
Опис заперечення:
1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
1
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1