-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Підводно-технічні роботи на насосній станції І-го підйому водогону «Дністер-Чернівці» (Мокри камери, резервні всаси, самопливні трубопроводи з внутрішньої частиною оголовку, з/бетонний оголовок)
Торги не відбулися
1 900 834.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 504.17 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 504.17 UAH
Період оскарження:
15.05.2024 12:28 - 20.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо порушення Комунальним підприємством «Чернівціводоканал» Особливостей в частині визначення переможцем відкритих торгів ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „ГРАНІТ“"
Номер:
a5d33c5d45334eb7ba4ee207bcd063bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-15-005607-a.a2
Назва:
Скарга щодо порушення Комунальним підприємством «Чернівціводоканал» Особливостей в частині визначення переможцем відкритих торгів ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „ГРАНІТ“"
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 2.doc 29.06.2024 14:34
- Скарга 2.pdf 29.06.2024 14:34
- Протокол розгляду 303 (1178).pdf 29.06.2024 14:34
- sign.p7s 29.06.2024 14:36
- рішення від 02.07.2024 №11440.pdf 02.07.2024 17:22
- Інформація про перенесення розгляду скарги та надання інформації від 09.07.2024 №1106.pdf 09.07.2024 19:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.07.2024 №12080.pdf 15.07.2024 18:08
- рішення від 12.07.2024 №12080.pdf 17.07.2024 16:13
- Протокол 236.pdf 04.07.2024 15:26
- Пояснення на скаргу по суті.pdf 04.07.2024 15:26
- Тендерна документація .pdf 04.07.2024 15:26
- ДОДАТОК 1.pdf 04.07.2024 15:26
- Зміни 236.pdf 04.07.2024 15:26
- Протокол усунення невідповідностей 295.docx 04.07.2024 15:26
- Протокол усунення невідповідностей 251.docx 04.07.2024 15:26
- ДОДАТОК 2.docx 04.07.2024 15:26
- Тендерна документація .docx 04.07.2024 15:26
- Протокол усунення невідповідностей 251.pdf 04.07.2024 15:26
- Зміни 236.docx 04.07.2024 15:26
- Протокол продовження строку розгляду.docx 04.07.2024 15:26
- ДОДАТОК 1.docx 04.07.2024 15:26
- Протокол 236.docx 04.07.2024 15:26
- ДОДАТОК 3.docx 04.07.2024 15:26
- Протокол розгляду 303 (1178).pdf 04.07.2024 15:26
- ДОДАТОК 4.docx 04.07.2024 15:26
- Протокол продовження строку розгляду.pdf 04.07.2024 15:26
- ДОДАТОК 4.pdf 04.07.2024 15:26
- ДОДАТОК 3.pdf 04.07.2024 15:26
- ДОДАТОК 2.pdf 04.07.2024 15:26
- Пояснення на скаргу по суті.docx 04.07.2024 15:26
- Протокол відхилення 254.docx 04.07.2024 15:26
- Протокол усунення невідповідностей 295.pdf 04.07.2024 15:26
- Протокол розгляду 303 (1178).docx 04.07.2024 15:26
- Протокол відхилення 254.pdf 04.07.2024 15:26
- Пояснення на скаргу по суті (додаткові).docx 10.07.2024 15:22
- Пояснення на скаргу по суті (додаткові).pdf 10.07.2024 15:22
- Протокол на рішення АМКУ.pdf 18.07.2024 16:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.06.2024 15:04
Дата розгляду скарги:
09.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.07.2024 17:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.07.2024 16:13
Дата виконання рішення Замовником:
18.07.2024 16:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 26.06.2024 №303 (далі – Рішення), згідно з згідно з яким визначено переможця процедури Закупівлі – Учасника ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „ГРАНІТ“" та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29 Закону, частини 1 статті 33 Закону, пункту 49 Особливостей.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 12.07.2024 № 12080-р/пк-пз зобов’язано КП «Чернівціводоканал» скасувати рішення про визначення ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „ГРАНІТ“" (далі - Рішення) переможцем процедури закупівлі — ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Підводно-технічні роботи на насосній станції І-го підйому водогону «Дністер-Чернівці» (Мокри камери, резервні всаси, самопливні трубопроводи з внутрішньої частиною оголовку, з/бетонний оголовок), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-15-005607-a.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
ВИРІШЕНО:
Скасувати Рішення від 26.06.2024 №303 про визначення ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „ГРАНІТ“" переможцем процедури закупівлі — ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Підводно-технічні роботи на насосній станції І-го підйому водогону «Дністер-Чернівці» (Мокри камери, резервні всаси, самопливні трубопроводи з внутрішньої частиною оголовку, з/бетонний оголовок), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-15-005607-a згідно рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.07.2024 № 12080-р/пк-пз.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f0d2032599a54174a62d281cc29a3485
Заголовок пункту скарги:
Відсутність розрахунку вартості експлуатації 1 машино-години будівельних машин та механізмів згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Додатком 2 тендерної документації передбачено, що ціна тендерної пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених в Додатку № 2 Замовника відповідно до наступних пунктів:
1. Договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є динамічною.
2. Необхідно надати розрахунок до договірної ціни.
3 До ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни:
3.1 Локальні кошториси;
3.2 Підсумкова відомість ресурсів до локального (локальних) кошторисів;
3.3 Розрахунок загальновиробничих витрат;
3.4 Розрахунок адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій;
3.5 Розрахунок коштів на відрядження працівників (у разі їх включення до договірної ціни);
3.6 Розрахунок вартості експлуатації 1 машино-години будівельних машин та механізмів згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Якщо будівельно-монтажні роботи планується виконувати із застосуванням наявних в організації учасника не передбачених нормами машин і механізмів, провести заміну будівельних машин та механізмів, керуючись КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та надати економічне обґрунтування заміни машин та механізмів;
3.7 Розрахунки «Інших витрат» (у разі включення витрат до складу договірної ціни);
3.8 Пояснювальна записка.
Розрахунок ціни тендерної пропозиції (Договірна ціна, локальні кошториси, відомості ресурсів та інші розрахунки) подаються у форматі «PDF» або WORD («DOC) або EXCEL («XLS»). Крім цього розрахунки договірної ціни подаються у програмному комплексі АВК (imd чи bdsu), або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін.
Згідно з п.5.4 Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (надалі-Настанова) зазначено, що вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 – 5.9 цієї Настанови.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „ГРАНІТ“" міститься Підсумкова відомість ресурсів (файл під назвою «Скан _КОШТОРИСУ»), згідно якої учасник буде залучати до виконання робіт наступне обладнання, машини та механізми.
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції Переможця торгів відсутній розрахунок вартості експлуатації 1 машино-години будівельних машин та механізмів згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
На підставі вищезазначеного, пропозиція Переможця не відповідала умовам тендерної документації в цій частині.
1. Договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є динамічною.
2. Необхідно надати розрахунок до договірної ціни.
3 До ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни:
3.1 Локальні кошториси;
3.2 Підсумкова відомість ресурсів до локального (локальних) кошторисів;
3.3 Розрахунок загальновиробничих витрат;
3.4 Розрахунок адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій;
3.5 Розрахунок коштів на відрядження працівників (у разі їх включення до договірної ціни);
3.6 Розрахунок вартості експлуатації 1 машино-години будівельних машин та механізмів згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Якщо будівельно-монтажні роботи планується виконувати із застосуванням наявних в організації учасника не передбачених нормами машин і механізмів, провести заміну будівельних машин та механізмів, керуючись КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та надати економічне обґрунтування заміни машин та механізмів;
3.7 Розрахунки «Інших витрат» (у разі включення витрат до складу договірної ціни);
3.8 Пояснювальна записка.
Розрахунок ціни тендерної пропозиції (Договірна ціна, локальні кошториси, відомості ресурсів та інші розрахунки) подаються у форматі «PDF» або WORD («DOC) або EXCEL («XLS»). Крім цього розрахунки договірної ціни подаються у програмному комплексі АВК (imd чи bdsu), або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін.
Згідно з п.5.4 Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (надалі-Настанова) зазначено, що вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 – 5.9 цієї Настанови.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „ГРАНІТ“" міститься Підсумкова відомість ресурсів (файл під назвою «Скан _КОШТОРИСУ»), згідно якої учасник буде залучати до виконання робіт наступне обладнання, машини та механізми.
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції Переможця торгів відсутній розрахунок вартості експлуатації 1 машино-години будівельних машин та механізмів згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
На підставі вищезазначеного, пропозиція Переможця не відповідала умовам тендерної документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
Протокол визначення переможця
-
Повʼязаний документ:
Протокол розгляду 303 (1178).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможцем відкритих торгів ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „ГРАНІТ“" та зобов’язати скасувати протокол уповноваженої особи №303 від 26.06.2024 року.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
ec6199738e7843969583ea8d8b2b42de
Заголовок пункту скарги:
Відсутній Локальний кошторис на залізобетонний оголовок (тобто на роботи, передбачені п.п.13-16 Відомості обсягів робіт згідно Додатку 2 тендерної документації)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Додатком 2 тендерної документації передбачено, що ціна тендерної пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених в Додатку № 2 Замовника відповідно до наступних пунктів:
1. Договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є динамічною.
2. Необхідно надати розрахунок до договірної ціни.
3 До ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни:
3.1 Локальні кошториси;
3.2 Підсумкова відомість ресурсів до локального (локальних) кошторисів;
3.3 Розрахунок загальновиробничих витрат;
3.4 Розрахунок адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій;
3.5 Розрахунок коштів на відрядження працівників (у разі їх включення до договірної ціни);
3.8 Пояснювальна записка.
У додатку 2 тендерної документації міститься «Відомість обсягу робіт», в якій передбачені, у тому числі, наступні роботи.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „ГРАНІТ“" міститься Локальний кошторис на будівельні роботи №06-01-02 (файл під назвою «Скан _КОШТОРИСУ»). Разом з тим, у цьому кошторисі не враховані вищезазначені види та обсяги робіт.
Слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції відсутній Локальний кошторис на залізобетонний оголовок (тобто на роботи, передбачені п.п.13-16 Відомості обсягів робіт згідно Додатку 2 тендерної документації).
На підставі вищезазначеного, пропозиція Переможця не відповідала умовам тендерної документації в цій частині.
Тобто, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції на підставі п.п. 2 п.44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей.
1. Договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є динамічною.
2. Необхідно надати розрахунок до договірної ціни.
3 До ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни:
3.1 Локальні кошториси;
3.2 Підсумкова відомість ресурсів до локального (локальних) кошторисів;
3.3 Розрахунок загальновиробничих витрат;
3.4 Розрахунок адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій;
3.5 Розрахунок коштів на відрядження працівників (у разі їх включення до договірної ціни);
3.8 Пояснювальна записка.
У додатку 2 тендерної документації міститься «Відомість обсягу робіт», в якій передбачені, у тому числі, наступні роботи.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „ГРАНІТ“" міститься Локальний кошторис на будівельні роботи №06-01-02 (файл під назвою «Скан _КОШТОРИСУ»). Разом з тим, у цьому кошторисі не враховані вищезазначені види та обсяги робіт.
Слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції відсутній Локальний кошторис на залізобетонний оголовок (тобто на роботи, передбачені п.п.13-16 Відомості обсягів робіт згідно Додатку 2 тендерної документації).
На підставі вищезазначеного, пропозиція Переможця не відповідала умовам тендерної документації в цій частині.
Тобто, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції на підставі п.п. 2 п.44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей.
×
-
Назва доказу:
Протокол визначення переможця
-
Повʼязаний документ:
Протокол розгляду 303 (1178).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможцем відкритих торгів ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „ГРАНІТ“" та зобов’язати скасувати протокол уповноваженої особи №303 від 26.06.2024 року.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
d29a5c754faa4e049e03a23cc67833a6
Заголовок пункту скарги:
Документи, які містяться у цих файлах складені іншою мовою, ніж українська. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції Переможця торгів відсутній автентичним переклад цих документів українською мовою.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Згідно з п. 7 розділу 1 тендерної документації тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
У складі тендерної пропозиції містяться файли «новая Личная книжка водолаза Садовий В_compressed.pdf», «Стара книга водолаза Сапожник.pdf», «Стара книжка Садовий В..pdf», «Садовий О. водолазна книжка_compressed.pdf». Документи, які містяться у цих файлах складені іншою мовою, ніж українська. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції Переможця торгів відсутній автентичним переклад цих документів українською мовою.
Враховуючи вищевикладене, Переможець торгів порушив умови Документації в цій частині.
У складі тендерної пропозиції містяться файли «новая Личная книжка водолаза Садовий В_compressed.pdf», «Стара книга водолаза Сапожник.pdf», «Стара книжка Садовий В..pdf», «Садовий О. водолазна книжка_compressed.pdf». Документи, які містяться у цих файлах складені іншою мовою, ніж українська. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції Переможця торгів відсутній автентичним переклад цих документів українською мовою.
Враховуючи вищевикладене, Переможець торгів порушив умови Документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
Протокол визначення переможця
-
Повʼязаний документ:
Протокол розгляду 303 (1178).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможцем відкритих торгів ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „ГРАНІТ“" та зобов’язати скасувати протокол уповноваженої особи №303 від 26.06.2024 року.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
aafb3411fab14b90a72e9e49531bd486
Заголовок пункту скарги:
Учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції,
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
У відповідності до п.п.2.2.1 додатку 1 тендерної документації кваліфікація повинна бути підтверджена:
- наявністю у працівників посвідчення перевірки знань з загального курсу ОП, НПАОП 45.24-1.07-90.ч.,«Єдині правила безпеки праці на водолазних роботах» надати копії протоколів та посвідчень.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „ГРАНІТ“" на момент кінцевого строку подання тендерних пропозицій були відсутні чинні вищезазначені протоколи та посвідчення.
Слід зауважити, що у складі пропозиції містяться посвідчення перевірки знань з НПАОП 45.24-1.07-90.ч.,«Єдині правила безпеки праці на водолазних роботах», видані у 2017 році (файл під назвою «посвідчення.pdf»).
Разом з тим, згідно п.2.1.4 НПАОП 45.24-1.07-90.ч.,«Єдині правила безпеки праці на водолазних роботах» допуск осіб до керівництва водолазними спусками та роботами, проведення та забезпечення водолазних робіт повинен здійснюватися тільки після щорічного підтвердження ВВК їх підготовленості.
На підставі вищезазначеного, посвідчення, надані у складі тендерної пропозиції Переможця торгів, які видані у 2017 році (файл під назвою «посвідчення.pdf»), на сьогодні, втратили чинність.
15 червня 2024 року учаснику через електронну систему закупівель була подана вимога про усунення невідповідностей в порядку, передбаченому п.43 особливостей. Зокрема, була висунути вимога наступного змісту: «-на підтвердження кваліфікації надати копію протоколу та посвідчення перевірки знань з загального курсу ОП, НПАОП 45.24-1.07-90.ч., «Єдині правила безпеки праці на водолазних роботах» на Анатія Анатолія Васильовича, зазначеного в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації; - на підтвердження кваліфікації надати копію посвідчення перевірки знань з загального курсу ОП, НПАОП 45.24-1.07-90.ч., «Єдині правила безпеки праці на водолазних роботах» на Сапожника Віктора Миколайовича та Садового Олександра Олександровича, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації».
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „ГРАНІТ“" не завантажило документи, які потрібно було виправити за відповідною вимогою, а саме:
- копію протоколу та посвідчення перевірки знань з загального курсу ОП на Анатія Анатолія Васильовича;
- копії посвідчень перевірки знань з загального курсу ОП, НПАОП 45.24-1.07-90.ч., «Єдині правила безпеки праці на водолазних роботах» на Сапожника Віктора Миколайовича та Садового Олександра Олександровича.
Отже, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції відповідно до п.п.1 п.44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
- наявністю у працівників посвідчення перевірки знань з загального курсу ОП, НПАОП 45.24-1.07-90.ч.,«Єдині правила безпеки праці на водолазних роботах» надати копії протоколів та посвідчень.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „ГРАНІТ“" на момент кінцевого строку подання тендерних пропозицій були відсутні чинні вищезазначені протоколи та посвідчення.
Слід зауважити, що у складі пропозиції містяться посвідчення перевірки знань з НПАОП 45.24-1.07-90.ч.,«Єдині правила безпеки праці на водолазних роботах», видані у 2017 році (файл під назвою «посвідчення.pdf»).
Разом з тим, згідно п.2.1.4 НПАОП 45.24-1.07-90.ч.,«Єдині правила безпеки праці на водолазних роботах» допуск осіб до керівництва водолазними спусками та роботами, проведення та забезпечення водолазних робіт повинен здійснюватися тільки після щорічного підтвердження ВВК їх підготовленості.
На підставі вищезазначеного, посвідчення, надані у складі тендерної пропозиції Переможця торгів, які видані у 2017 році (файл під назвою «посвідчення.pdf»), на сьогодні, втратили чинність.
15 червня 2024 року учаснику через електронну систему закупівель була подана вимога про усунення невідповідностей в порядку, передбаченому п.43 особливостей. Зокрема, була висунути вимога наступного змісту: «-на підтвердження кваліфікації надати копію протоколу та посвідчення перевірки знань з загального курсу ОП, НПАОП 45.24-1.07-90.ч., «Єдині правила безпеки праці на водолазних роботах» на Анатія Анатолія Васильовича, зазначеного в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації; - на підтвердження кваліфікації надати копію посвідчення перевірки знань з загального курсу ОП, НПАОП 45.24-1.07-90.ч., «Єдині правила безпеки праці на водолазних роботах» на Сапожника Віктора Миколайовича та Садового Олександра Олександровича, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації».
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „ГРАНІТ“" не завантажило документи, які потрібно було виправити за відповідною вимогою, а саме:
- копію протоколу та посвідчення перевірки знань з загального курсу ОП на Анатія Анатолія Васильовича;
- копії посвідчень перевірки знань з загального курсу ОП, НПАОП 45.24-1.07-90.ч., «Єдині правила безпеки праці на водолазних роботах» на Сапожника Віктора Миколайовича та Садового Олександра Олександровича.
Отже, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції відповідно до п.п.1 п.44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
×
-
Назва доказу:
Протокол визначення переможця
-
Повʼязаний документ:
Протокол розгляду 303 (1178).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможцем відкритих торгів ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „ГРАНІТ“" та зобов’язати скасувати протокол уповноваженої особи №303 від 26.06.2024 року.
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на незаконні дії замовника
Номер:
6ba4479a07cc4cd6a24cf87b26c7c8cc
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-15-005607-a.a1
Назва:
Скарга на незаконні дії замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 31.05.2024 14:57
- Скарга.doc 31.05.2024 14:57
- Протокол відхилення (1).pdf 31.05.2024 14:57
- sign.p7s 31.05.2024 15:04
- рішення від 04.06.2024 № 9743.pdf 04.06.2024 16:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.06.2024 № 10440.pdf 18.06.2024 15:10
- рішення від 17.06.2024 № 10440.pdf 20.06.2024 10:57
- ДОДАТОК 3.docx 06.06.2024 12:14
- Протокол відхилення 254.pdf 06.06.2024 12:14
- Пояснення на скаргу по суті.pdf 06.06.2024 12:14
- Протокол 236.pdf 06.06.2024 12:14
- ДОДАТОК 2.docx 06.06.2024 12:15
- Протокол усунення невідповідностей 251.pdf 06.06.2024 12:15
- Протокол відхилення 254.docx 06.06.2024 12:15
- ДОДАТОК 1.docx 06.06.2024 12:15
- Зміни 236.pdf 06.06.2024 12:15
- Тендерна документація .docx 06.06.2024 12:15
- ДОДАТОК 3.pdf 06.06.2024 12:15
- Протокол 236.docx 06.06.2024 12:15
- ДОДАТОК 4.pdf 06.06.2024 12:15
- Пояснення на скаргу по суті.docx 06.06.2024 12:15
- ДОДАТОК 1.pdf 06.06.2024 12:15
- ДОДАТОК 2.pdf 06.06.2024 12:15
- Протокол усунення невідповідностей 251.docx 06.06.2024 12:15
- Зміни 236.docx 06.06.2024 12:15
- Тендерна документація .pdf 06.06.2024 12:15
- ДОДАТОК 4.docx 06.06.2024 12:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.05.2024 15:23
Дата розгляду скарги:
17.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.06.2024 16:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.06.2024 10:57
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4b9dcd94a0fb455abd5fe7a5906237d1
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо порушення Комунальним підприємством «Чернівціводоканал» Особливостей в частині відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “КЕРМЕТ”
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
24 травня 2024 року пропозиція Скаржника була відхилена. Підстави для відхилення тендерної пропозиції скаржника викладені в протоколі уповноваженої особи №254 від 28.05.2024 року (надалі-Протокол).
У Протоколі Замовник зазначає, що учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Зокрема, учасник не надав копії технічних паспортів на орендовану техніку; копії паспортів з технічними характеристиками на машини, обладнання, механізми, устаткування та/або техніку, що буде використовуватись при очищенні або інструкції з експлуатації, що містять опис та технічні характеристики наведеної техніки/обладнання.
Скаржник не згодний з рішенням замовника в повному обсязі, вважає останнє необґрунтованим та таким, що суперечить законодавству України.
Згідно п. 2.1 розділу ІІ додатку 1 тендерної документації надати підтвердження наявності в Учасника власної, чи такої, що використовується на правах оренди, лізингу, найму, тощо техніки (копії відповідних договорів) та технічні паспорти на автотранспорт, на орендовану техніку надати гарантійний лист від власника техніки про те, що вона буде надана учаснику на період виконання договору.
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “КЕРМЕТ” міститься довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування (вих№3 від 20.05.2024 року файл під назвою «25.ДОВІДКИ ДОВІЛЬНІ.pdf»). У цій довідці вказані машини, механізми, обладнання та устаткування, що будуть використовуватися при виконанні умов цієї закупівлі.
У відповідності до вищезазначеної довідки, учасник планує використовувати машини, механізми, обладнання та устаткування, які належать субпідряднику/ співвиконавцю.
Оскільки, вимоги п.2.1 щодо надання технічних паспортів розповсюджуються тільки автотранспорт, що використовується на правах оренди, лізингу, найму, тощо або є у власності, Скаржник не зобов’язаний був надавати у складі тендерної пропозиції технічні паспорти, передбачені п.2.1 розділу ІІ додатку 1 тендерної документації.
Відповідно до п.п. 2.1.1 розділу ІІ додатку 1 тендерної документації для підтвердження технічних характеристик щодо наведених в довідці машин, механізмів, техніки та обладнання, надати копії паспортів з технічними характеристиками на машини, обладнання, механізми, устаткування та/або техніку, що буде використовуватись при очищенні або інструкції з експлуатації, що містять опис та технічні характеристики наведеної техніки/обладнання.
З вищенаведених умов тендерної документації вбачається, що учасник на свій вибір, мав право надати:
- або копії паспортів з технічними характеристиками на машини, обладнання, механізми, устаткування;
- або копії паспортів з технічними характеристиками на техніку, що буде використовуватись при очищенні;
- або інструкції з експлуатації, що містять опис та технічні характеристики наведеної техніки/обладнання.
На виконання п.п.2.1.1 розділу ІІ додатку 1 тендерної документації Скаржником надано наступні паспорти, які підтверджують технічні характеристики обладнання, вказані у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування (вих№3 від 20.05.2024 року файл під назвою «25.ДОВІДКИ ДОВІЛЬНІ.pdf»).
Маємо зауважити, що виключно наступне обладнання, а саме: насоси для рідин ZWQ 5500, Водолазна станція та Рукав гідравлічний Д-66(гідравлічний ствол 50-66 мл.), планувалися використовувати при очищенні. Тобто, учаснику на виконання п.п.2.1.1 розділу ІІ додатку 1 тендерної документації достатньо було надати паспорти або інструкції тільки на це обладнання.
У Протоколі Замовник зазначає, що подані учасником документи, а саме паспорти з технічними характеристиками на обладнання, техніку, машини, механізми, устаткування не відповідають затвердженим та діючим ДСТУ в Україні.
Слід зазначити, що тендерною документацією не було передбачено окремих вимог стосовно форми паспортів, які повинні надати учасники. Тобто, паспорти надаються в довільній формі. Крім цього, не було передбачено жодних вимог стосовно обов'язковості відповідності паспортів будь-яким ДСТУ, зокрема, ДСТУ 3321:2003 СИСТЕМА КОНСТРУКТОРСЬКОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ГОСТ 2.601:2006. Єдина система конструкторської документації. Експлуатаційні документи.
Всі паспорти, які надавалися учасником містять технічні характеристики обладнання, техніки, машин, механізмів, устаткування.
Враховуючи вищевикладене, Скаржник не порушив умови Документації в цій частині, у зв'язку з чим його Пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з наведеної підстави.
Дії Замовника щодо прийняття рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “КЕРМЕТ” є неправомірними, суперечать законодавству України у сфері публічних закупівель, чим порушують права та охоронювані законом інтереси учасника процедури закупівлі. Оскільки, Скаржником було подано найбільш економічну вигідну пропозицію, яка відповідає всім вимогам замовника, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “КЕРМЕТ” повинно бути визначено переможцем відкритих торгів.
Замовником було порушено основні принципи здійснення закупівель, визначених ст. 5 Закону, зокрема, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
У Протоколі Замовник зазначає, що учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Зокрема, учасник не надав копії технічних паспортів на орендовану техніку; копії паспортів з технічними характеристиками на машини, обладнання, механізми, устаткування та/або техніку, що буде використовуватись при очищенні або інструкції з експлуатації, що містять опис та технічні характеристики наведеної техніки/обладнання.
Скаржник не згодний з рішенням замовника в повному обсязі, вважає останнє необґрунтованим та таким, що суперечить законодавству України.
Згідно п. 2.1 розділу ІІ додатку 1 тендерної документації надати підтвердження наявності в Учасника власної, чи такої, що використовується на правах оренди, лізингу, найму, тощо техніки (копії відповідних договорів) та технічні паспорти на автотранспорт, на орендовану техніку надати гарантійний лист від власника техніки про те, що вона буде надана учаснику на період виконання договору.
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “КЕРМЕТ” міститься довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування (вих№3 від 20.05.2024 року файл під назвою «25.ДОВІДКИ ДОВІЛЬНІ.pdf»). У цій довідці вказані машини, механізми, обладнання та устаткування, що будуть використовуватися при виконанні умов цієї закупівлі.
У відповідності до вищезазначеної довідки, учасник планує використовувати машини, механізми, обладнання та устаткування, які належать субпідряднику/ співвиконавцю.
Оскільки, вимоги п.2.1 щодо надання технічних паспортів розповсюджуються тільки автотранспорт, що використовується на правах оренди, лізингу, найму, тощо або є у власності, Скаржник не зобов’язаний був надавати у складі тендерної пропозиції технічні паспорти, передбачені п.2.1 розділу ІІ додатку 1 тендерної документації.
Відповідно до п.п. 2.1.1 розділу ІІ додатку 1 тендерної документації для підтвердження технічних характеристик щодо наведених в довідці машин, механізмів, техніки та обладнання, надати копії паспортів з технічними характеристиками на машини, обладнання, механізми, устаткування та/або техніку, що буде використовуватись при очищенні або інструкції з експлуатації, що містять опис та технічні характеристики наведеної техніки/обладнання.
З вищенаведених умов тендерної документації вбачається, що учасник на свій вибір, мав право надати:
- або копії паспортів з технічними характеристиками на машини, обладнання, механізми, устаткування;
- або копії паспортів з технічними характеристиками на техніку, що буде використовуватись при очищенні;
- або інструкції з експлуатації, що містять опис та технічні характеристики наведеної техніки/обладнання.
На виконання п.п.2.1.1 розділу ІІ додатку 1 тендерної документації Скаржником надано наступні паспорти, які підтверджують технічні характеристики обладнання, вказані у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування (вих№3 від 20.05.2024 року файл під назвою «25.ДОВІДКИ ДОВІЛЬНІ.pdf»).
Маємо зауважити, що виключно наступне обладнання, а саме: насоси для рідин ZWQ 5500, Водолазна станція та Рукав гідравлічний Д-66(гідравлічний ствол 50-66 мл.), планувалися використовувати при очищенні. Тобто, учаснику на виконання п.п.2.1.1 розділу ІІ додатку 1 тендерної документації достатньо було надати паспорти або інструкції тільки на це обладнання.
У Протоколі Замовник зазначає, що подані учасником документи, а саме паспорти з технічними характеристиками на обладнання, техніку, машини, механізми, устаткування не відповідають затвердженим та діючим ДСТУ в Україні.
Слід зазначити, що тендерною документацією не було передбачено окремих вимог стосовно форми паспортів, які повинні надати учасники. Тобто, паспорти надаються в довільній формі. Крім цього, не було передбачено жодних вимог стосовно обов'язковості відповідності паспортів будь-яким ДСТУ, зокрема, ДСТУ 3321:2003 СИСТЕМА КОНСТРУКТОРСЬКОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ГОСТ 2.601:2006. Єдина система конструкторської документації. Експлуатаційні документи.
Всі паспорти, які надавалися учасником містять технічні характеристики обладнання, техніки, машин, механізмів, устаткування.
Враховуючи вищевикладене, Скаржник не порушив умови Документації в цій частині, у зв'язку з чим його Пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з наведеної підстави.
Дії Замовника щодо прийняття рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “КЕРМЕТ” є неправомірними, суперечать законодавству України у сфері публічних закупівель, чим порушують права та охоронювані законом інтереси учасника процедури закупівлі. Оскільки, Скаржником було подано найбільш економічну вигідну пропозицію, яка відповідає всім вимогам замовника, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “КЕРМЕТ” повинно бути визначено переможцем відкритих торгів.
Замовником було порушено основні принципи здійснення закупівель, визначених ст. 5 Закону, зокрема, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
×
-
Назва доказу:
Протокол №254 від 28.05.2024 року
-
Повʼязаний документ:
Протокол відхилення (1).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “КЕРМЕТ” та зобов’язати скасувати протокол уповноваженої особи №254 від 28.05.2024 року, у зв’язку з порушенням норм Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.