• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Основні неорганічні хімічні речовини

Засоби для дезінфекції

Завершена

22 794.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 227.94 UAH
Період оскарження: 13.06.2018 13:46 - 14.06.2018 15:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 061356dd6ad840c5b965a04b00b6545c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-13-001633-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний! Ми розуміємо, що вашою головною метою є отримання хабаря, а не економія бюджетних коштів, тому ви звернулися до "свого" постачальника, пропозиція якого буде акцептована, за допомогою в написанні цього шедевру протоколу відхилення небажаної пропозиції. Річ у тім, що самого початку вами сформовані дискримінаційні вимоги щодо предмету закупівлі, де є жорстке обмеження щодо вмісту активно-діючих речовин в %. Це грубе порушення, тому що обмежує коло потенційних Учасників. Таким вимогам відповідає лише певний засіб певного виробника. Підібрати засіб іншого виробника, зареєстрованого в Україні неможливо! Ще раз акцентуємо увагу, що це порушує положення Закону про публічні закупівлі, де чітко зазначено, що Замовник при проведенні процедури закупівлі та формуванні вимог до продукції повинен керуватися принципами НЕДИСКРИМІНАЦІЙНОГО підходу до Учасників. Ви лобіюєте певного виробника, або запланували вже Учасника в переможці? На ринку України існує багато дезінфекційних засобів, які б були значно економічніші, мали б те ж призначення, але відрізнялися по складу ( мали у складі неагресивні компоненти). Щодо дензінфекції води. Ми глибоко сумніваємося , що Ваш заклад у дезінфекційній карті має такий вид робіт, як дезінфекція води, тому про це ми сповістимо Депаратамент охорони здоров"я. Щодо дезінфекції овочів і фруктів. Шановний засіб "Санідез" ПРИДАТНИЙ для дезінфекції і овочів, і фруктів. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. На наш погляд, своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Приймаючи участь в закупівлі ви повинні були добре ознайомитись з тендерною документацією та вимогами. Згідно Закону Про публічні закупівлі та НаказуДП «Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 N 35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель» .Згідно п. 6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на ЙОГО ДУМКУ, є необхідною для проведення Закупівлі. З огляду на зазначене вище ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються. Відповідно до п. 6.4 Порядку у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях Учасників. Отже, в даній Процедурі закупівлі, яка є допороговою, чинним законодавством передбачено саме право, а не обов’язок Замовника передбачити можливість надання пропозицій еквіваленту зазначеної в предметі Закупівлі конкретної продукції (товару). Таким чином Замовник або реалізовує це право, або ж утримується від його реалізації. В той же час визначення конкретного виду продукції в даній Процедурі закупівлі обумовлено в першу чергу позитивним досвідом її використання як в межах нашого закладу, так і в інших закладах відповідного профілю, з токи зору функціональних критеріїв. Про невідповідність Вашої пропозиції детально описано в Протоколі, тож перегляньте його ще раз, та не нехтуйте часом на свої необґрунтовані скарги. Неспроможність Учасника ,задовольнити потреби Замовника, не дає права негідно поводитись та зводити наклепи, звинувачуючи в хабарництві. Відсутність у Вас таких понять як гідність та ділова репутація, Ваші звинувачення у зговорі, корупції, зловживанні та порушенні чинного законодавства України, грубо порушують наші права, гідність, репутацію нашої установи та посадових осіб, що є недопустимо, та порушує Законодавство України. Нагадаємо, що наша установа має право скористатися своїми правами стосовно захисту честі, гідності і ділової репутації ( ч.4 ст.32 Конституції України та ст..277 Цивільного кодексу України). Всього найкращого!
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні