-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічні видання, довідники
Згідно технічної специфікації до закупівлі
Торги не відбулися
25 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 250.00 UAH
мін. крок: 1% або 250.00 UAH
Період оскарження:
07.06.2018 10:57 - 13.06.2018 15:00
Вимога
Відхилено
Уточнення по протоколу №78
Номер:
5a48aa3050c5422893c3856243f71007
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-07-000775-a.a3
Назва:
Уточнення по протоколу №78
Вимога:
Відповідно до Протоколу №78 від 04.07.18. було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ПрофКнига" щодо закупівлі за номером UA-2018-06-07-000775а через невідповідність кваліфікаційним критеріям. Повідомляємо, що у завантажених до пропозиції документах, містяться усі необхідні дані. Так у файлі Захист_довкілля.pdf вказано, як вимагалося у п.п. 1.2. Додатку №3, що предмет закупівлі не підлягає обов'язковій сертифікації та ліцензуванню. У файлі кваліфікація.pdf наведено відомості відповідно до п.п. 1.4. Додатку №3 про наявність власної матеріально-технічної бази й необхідного обладнання для виконання умов Договору, що підтверджується виконанням аналогічних Договорів протягом останнього року. Для доставки друкованих видань вагою 10кг. наявність власного транспортного засобу не є необхідним критерієм і ніяк не може вплинути на якість виконання Договору по даній закупівлі. Просимо надати обгрунтоване пояснення відхилення пропозиції ТОВ "ПрофКнига".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.07.2018 18:15
Вирішення:
На виконання п.1.4. кваліфікаційних критеріїв (вимог) до закупівлі ДК 021:2015: 22120000-7 «Видання» (технічні видання, довідники), Вами, як учасником, не надано, у разі відсутності власного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для поставки товару, що є предметом закупівлі, інформації про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо. Також треба зауважити, що інформація повинна надаватися відповідно вимог встановлених кваліфікаційними крітеріями до Закупівлі, а саме згідно до Додатку № 3 до Закупівлі. З огляду на вищевикладене відхилення Пропозиції було зроблено відповідно вимог абз.1 п.п.9.2. п.9 Порядку виключними підставами для дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі.Закупівлі. Таким чином, відхилення Пропозиції було зроблено відповідно до вимог Порядку здійснення допорогових закупiвель в межах чинного законодавства та рішення постійно діючої робочої групи ХФ ДП «АМПУ» (Адміністрація Херсонського МП) вважаємо цілком аргументованим та прийнятим з дотриманням законодавчо встановлених норм.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Розглянути дану вимогу та переглянути рішення про дискваліфікацію ФОП Сухачова
Номер:
c40b64c7f9ea4efbaa571078d72b90f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-07-000775-a.a2
Назва:
Розглянути дану вимогу та переглянути рішення про дискваліфікацію ФОП Сухачова
Вимога:
Прошу Вас, згідно п. 14 Наказу №35 від 13/04/2016 про порядок здійснення допорогових закупівель, розглянути дану вимогу та переглянути рішення про дискваліфікацію ФОП Сухачова у даній закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога про перегляд рішення 29.06.2018 14:36
Дата подачі:
29.06.2018 14:36
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Відповідно до п.14 Наказу ДП «УкрНДНЦ» від 22.06.2015 № 61 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів України» було прийнято національний стандарт України з наданням чинності з 01.07.2016, а саме: ДСТУ 3017:2015 «Інформація та документація. Видання. Основні види. Терміни та визначення понять» - на заміну ДСТУ 3017-95, який був скасований 01.07.2016 Наказом ДП «УкрНДНЦ» від 04.03.2016 № 65 «Про перенесення терміну чинності національних стандартів України».
Також слід зауважити, що стандарт містить терміни та визначення понять основних видів видань, потрібних для впорядкування й розвитку видавничої справи, налагоджування взаємозв’язків між суміжними сферами діяльності, забезпечування відповідності вітчизняних видань міжнародним і національним стандартам інших країн. Мета цього стандарту – сприяти розвитку та уніфікації української термінології у видавничій і суміжних сферах.
Згідно з п.п. 6.9. п. 6 Порядку здійснення допорогових закупiвель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 № 35 (зі змінами) (далі-Порядок), пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі, та п.п.6.4 п.6 Порядку –вимоги до предмету Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. Відповідно п. 1.5. переліку кваліфікаційних критеріїв (вимог) до закупівлі ДК 021:2015: 22120000-7 «Видання» (технічні видання, довідники) учасник повинен надати (розмістити у електронної системі закупівель до закінчення дати та часу періоду подання пропозиції) в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції завірену підписом учасника та печаткою (за бажанням) специфікацію запропонованого товару, послуг або робіт відповідно додатку №1 з описом, характеристиками, вимогами щодо якості тощо по кожному найменуванню згідно додатку №2 завдання на проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель. Зазначені в протоколі засідання діючої робочої групи ХФ ДП «АМПУ» (Адміністрації Херсонського МП) від 26.06.2018 №75 позиції товару, запропоновані учасником, є такими, що не відповідають заявленим технічним вимогам, які було встановлені замовником на здійснення закупівлі за кодом ДК 021:2015: 22120000-7 «Видання» (технічні видання, довідники)), а саме: відсутність палітурки, року видання, тексту видання тощо.
З огляду на вищевикладене відхилення Пропозиції було зроблено відповідно вимог абз.1 п.п.9.2. п.9 Порядку виключними підставами для дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі.
Щодо відсутності у протоколі від 26.06.2018 №75 підпису Гордієнко О.В. повідомляємо наступне: В оригіналі протоколу від 26.06.2018 №75 підпис є в наявності та так як пріоритетною вважається оригінал документу, це ні є порушенням.
Таким чином, відхилення Пропозиції ФОП Сухачов О.В. було зроблено відповідно до вимог Порядку здійснення допорогових закупiвель в межах чинного законодавства та рішення постійно діючої робочої групи ХФ ДП «АМПУ» (Адміністрація Херсонського МП) вважаємо цілком аргументованим та прийнятим з дотриманням законодавчо встановлених норм.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Розглянути дану вимогу та переглянути рішення про дискваліфікацію ФОП Сухачова
Номер:
f50be2f93635405dbd560368e0c3bfd6
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-07-000775-a.a1
Назва:
Розглянути дану вимогу та переглянути рішення про дискваліфікацію ФОП Сухачова
Вимога:
Прошу Вас, згідно п. 14 Наказу №35 від 13/04/2016 про порядок здійснення допорогових закупівель, розглянути дану вимогу та переглянути рішення про дискваліфікацію ФОП Сухачова у даній закупівлі.
Вимога додається.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.06.2018 14:20
Опис причини скасування:
не завантажився документ
Дата скасування:
29.06.2018 14:34