• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

33140000-3 Медичні матеріали

Медичні матеріали - Шприци; Канюлі; Катетери

Торги не відбулися

790 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 950.00 UAH
Період оскарження: 08.06.2018 12:10 - 21.06.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 0261e9d9520844dc9beca1a15cb3318f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-08-001274-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №2563166, номер тендеру у ЦБД UA-2018-06-08-001274-a шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до розділу II «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги... Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів. Таким чином, замовник має право, але не зобов'язаний визначати; окремі частини предмета закупівлі (лоти) відповідно до норм чинного законодавства України. Необхідно зазначити, що застосування процедури закупівлі за принципом одне найменування - один лот буде вимагати укладання не одного договору із одним переможцем, а з кожним із переможців по кожному найменуванню (лоту), а це 12 позицій, що в свою чергу ускладнить доставку медичних матеріалів пацієнтам та медичній установі з огляду на необхідність узгоджувати умови та графіки їх передачі від декількох (та здебільшого різних) постачальників Замовнику. Враховуючи вищенаведене, з метою вчасного отримання якісного товару на економічно вигідних умовах ми скористалися своїм законним правом, щодо проведення даної процедури в цілому, без поділу предмету закупівлі на окремі лоти. Повідомляємо Вас, що аналогічна скарга була відхилена Антимонопольним комітетом України (РІШЕННЯ 4458-р/пк-пз від 11.05.2018р)
Статус вимоги: Відхилено