• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Закупівля робіт за класифікатором CPV ДК 021-2015: кодом 45310000-3 Електромонтажні роботи (45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації).

Переоснащення системи протипожежного захисту - установка системи пожежної сигналізації (СПС) і системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей (СО) Чорноморської загальноосвітньої школи №1 Чорноморської міської ради Одеської області, розташованої за адресою: Одеська область, м. Чорноморськ, провулок Шкільний, 8.

Торги відмінено

762 410.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 812.05 UAH
Період оскарження: 07.06.2018 16:24 - 10.06.2018 17:00
Вимога
Відкликано скаржником

Вимагаємо дискваліфікувати учасника ТОВ Централізоване протипожежне охоронне спостереження

Номер: e6fedecf89874e29a8c0761a26186111
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-07-000776-c.a2
Назва: Вимагаємо дискваліфікувати учасника ТОВ Централізоване протипожежне охоронне спостереження
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель ProZorro, Замовником – Відділ освіти Чорноморської міської ради електронних закупівель (надалі – «Замовник») було проведено закупівлю UA-2018-06-07-000776-c від 18 червня 2018 р. на проведення робіт із переоснащення системи протипожежного захисту - установка системи пожежної сигналізації (СПС) і системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей (СО) Чорноморської загальноосвітньої школи №1 Чорноморської міської ради Одеської області, розташованої за адресою: Одеська область, м. Чорноморськ, провулок Шкільний, 8., Згідно з формою реєстру отриманих тендерних пропозицій 18 червня 2018 р. надали свої тендерні пропозиції 2 (дві) юридичні особи: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТРАЛІЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ ОХОРОННЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ» та Товариство з обмеженою відповідальністю «БК Житлокомбудсервіс». Ціна учасника ТОВ «ЦЕНТРАЛІЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ ОХОРОННЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна та за результатами наданих цим Учасником документів в Тендерній пропозиції, Замовник визначив даного Учасника переможцем (повідомлення про намір укласти договір). Але при детальному розгляді розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Охоронні системи», виявилось, що в тендерній пропозиції цього Учасника відсутні документи: 1. Учасник у своїй довідці про наявність обладнання та матеріально- технічної бази не підтвердив, їх відповідність технічним, якісним та кількісним вимогам предмета закупівлі. Також у довідці не зазначено офісних та складських приміщень учасника, не прикріплено підтверджуючі документи (договір оренди чи свідоцтво про право власності). 2. 2. Наданий Замовником дефектний акт (інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики) учасник ТОВ «ЦЕНТРАЛІЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ ОХОРОННЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ» подав не на фірмовому бланку. У свою чергу технічні, якісні та кількісні характеристики НЕПОГОДЖЕНІ ТА ПІДТВЕРДЖЕНІ!!! учасником з вимогами встановленими Замовником до предмета закупівлі. 3. На вимогу Замовника, щодо кошторисної документації учасник ТОВ «ЦЕНТРАЛІЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ ОХОРОННЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ» не надав інформацію у відомостях ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальників та не надав їх сертифікати якості на матеріали та вироби, які вимагав!!! ЗАМОВНИК . Тобто постачальники не були вказані у відомості ресурсів, сертифікати не були прикріплені. Отже, Товариство з обмеженою відповідальністю «БК Житлокомбудсервіс» вважає рішення Замовника про визначення переможцем зазначеної процедури закупівлі - ТОВ «ЦЕНТРАЛІЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ ОХОРОННЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ» необґрунтованим, безпідставним та таким, що не відповідає чинному законодавству України. Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим наказом ДП «Зовнішторгвидав» №35 від 13.04.2016 р., яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; -недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням Разом з тим Учасник ТОВ «ЦЕНТРАЛІЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ ОХОРОННЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ» у своїй тендерній документації надав протокол узгодження цін на матеріали з Замовником. На яких підставах учасник до моменту проведення закупівлі узгоджує ціни з Замовником!!?? Разом з тим, у випадку якщо звернення буде відхилено без підставно, або необгрунтоване, ТОВ «БК Житлокомбудсервіс» вбачатиме у діях Замовника ознаки корупційної діяльності і змови з іншим учасником, переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ЦЕНТРАЛІЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ ОХОРОННЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ» і вважатиме за необхідне повідомити Замовника, та буде змушене звернутися до Антимонопольного комітету України, Національного агентства з питань запобігання корупції, Національного антикорупційного бюро України та інших правоохоронних органів щодо неправомірної та злочинної діяльності Замовника при проведенні закупівлі товарів, робіт та послуг за державні кошти. Окремо слід зауважити, що відповідно до ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Враховуючи вищенаведене, ПРОСИМО: 1. Скасувати рішення щодо визнання переможцем ТОВ «ЦЕНТРАЛІЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ ОХОРОННЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ» при здійсненні Закупівлі ID UA-2018-06-07-000776-c від 18 червня 2018 р. на проведення робіт з переоснащення системи протипожежного захисту - установка системи пожежної сигналізації (СПС) і системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей (СО) Чорноморської загальноосвітньої школи №1 Чорноморської міської ради Одеської області, розташованої за адресою: Одеська область, м. Чорноморськ, провулок Шкільний, 8., 2. Оприлюднити інформацію щодо рішення Замовника на офіційному веб порталі з здійснення закупівель у встановлені діючим законодавством України терміни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 07.07.2018 13:43
Вимога
Відхилено

Сертифікат

Номер: bbed22272dee43c88c50704803f1dc16
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-07-000776-c.c1
Назва: Сертифікат
Вимога:
У тендерній документації Замовник просить надати сертифікат інженера-проектувальника. На підставі чого, якихзаконодавчих документів, виставлена данна вимога. Навіщо сертифікат-проектувальника? адже закупівля оголошена на монтаж, розроблені проекти ви прикріпили. Просимо видалити данну вимогу. Можливо молось на увазі сертифікат проектувальника по кошторисній частині.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник просить надати в складі тендерної пропозиції сертифікат інженера проектувальника тільки в частні проектування кошторисної документації, яка відсутня і розробляється учасником (сертифікованим інженером проектувальником)
Статус вимоги: Відхилено