-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Роботи код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт покрівлі будівлі Казарма 6 - пов. літера "А" військова частина 3030, за адресою: м. Київ, проспект Повітряних Сил (Повітрофлотський), 24 в кількості 815,00 кв.м.).
Відкриті торги з особливостями проводяться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про оборонні закупівлі», Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», (зі змінами). Підрядник забезпечує відповідність якості виконаних робіт та використаних при цьому будівельних матеріалів державним стандартам і технічним умовам: ДСТУ Б Д.2.4.-1:2012 – ДСТУ Б Д.2.7.-1:2012, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO 37001:2018.
мін. крок: 1% або 22 144.58 UAH
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
- Скарга ТОВ ВЛАДОМ UA-2024-05-14-012044-a.docx 11.06.2024 16:37
- Скарга ТОВ ВЛАДОМ UA-2024-05-14-012044-a.pdf 11.06.2024 16:37
- sign.p7s 11.06.2024 16:38
- рішення від 13.06.2024 № 10294.pdf 13.06.2024 13:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.06.2024 № 10956.pdf 25.06.2024 14:55
- рішення від 24.06.2024 № 10956.pdf 27.06.2024 11:56
- ВЧ 3030 НГУ заперечення на скаргу.pdf 13.06.2024 15:46
- ВЧ 3030 НГУ заперечення на скаргу..docx 13.06.2024 15:46
- ВЧ 3030 НГУ заперечення на скаргу..docx 13.06.2024 15:53
- Протокол від 28.06.2024 №164.pdf 28.06.2024 18:52
Пункт скарги
1. В додатку № 1 до тендерної документації Замовник зазначив інформацію, яку необхідно надати Учаснику при подачі тендерної пропозиції, а саме, Учасники у складі своєї тендерної пропозиції надають документи, що підтверджують освіту наступних працівників: головний інженер (з вищою технічною освітою та досвідом роботи не менше 5 років), однак в складі тендерної пропозиції ТОВ «ВЛАДОМ» надано довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвіду роботи за встановленою формою від 25.05.2024 р. № 2024/07, при цьому у зазначеному документі, записано, що головний інженер Вовкотруб Сергій Олегович має незакінчену вищу освіту, молодший спеціаліст технік будівельник, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених установлених у статті 17 Закону та у пункті 47 Особливостей №1178 і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме, зокрема:
- документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 1 до тендерної документації).
Відповідно до пункту 2 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям:
Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з інженерно-технічних працівників та робітників основних будівельних професій (чисельністю не менше десяти осіб), їх посад, інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом.
Також для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід Учасники у складі своєї тендерної пропозиції Учасники надають документи, що підтверджують освіту наступних працівників, зокрема:
- головний інженер (з вищою технічною освітою та досвідом роботи не менше 5 років).
В складі тендерної пропозиції учасника міститься, зокрема:
- довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвіду за встановленою формою (файл «16. Довідка працівники.pdf»), в якій за пунктом 2 зазначено інформацію щодо головного інженера Вовкотруба Сергія Олеговича, освіта: незакінчена вища, молодший спеціаліст, технік будівельник.
- диплом Е18 110522 на Вовкотруба Сергія Олеговича, який виданий у 2018 році за спеціальністю «192 Будівництво та цивільна інженерія», освітньо-кваліфікаційний рівень «Молодший спеціаліст», кваліфікація «технік-будівельник» (файл «16.1.4. Диплом Вовкотруб Сергій Олегович.pdf», сторінка 1);
- додаток до диплома B21 №084359 від 30/06/2021 на Вовкотруба Сергія Олеговича, згідно пункту 2.1 якого: назва кваліфікації та присвоєний ступінь – бакалавр з будівництва та цивільної інженерії, ступінь вищої освіти – бакалавр (файл «16.1.4. Диплом Вовкотруб Сергій Олегович.pdf», сторінки 2-13).
Слід зазначити, що вищенаведений додаток до диплому B21 №084359 від 30/06/2021 підтверджує наявність в головного інженера Вовкотруба Сергія Олеговича наявність вищої технічної освіти.
Разом з тим, скаржник визнає, що в наданій довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, справді відсутня інформація про наявність саме вищої технічної освіти, а також не надано сам диплом B21 №084359 від 30/06/2021.
Враховуючи наведене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції скаржника, визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
За таких умов, враховуючи норми пункту 43 Особливостей, учасник процедури закупівлі протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей може виправити невідповідності в будь-якій інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (в тому числі відсутність таких інформації та/або документів), крім випадків:
1) відсутності забезпечення тендерної пропозиції;
2) відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі;
3) коли виправлення помилок в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Звертаємо увагу Комісії, вимога, передбачена пунктом 2 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, не стосується ні забезпечення тендерної пропозиції, ні інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Крім того, виправлення невідповідностей, наведених вище, не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи викладене, Замовник, виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТОВ «ВЛАДОМ» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення про відхилення тендерної пропозиції є неправомірним, безпідставним та підлягає скасуванню.
2. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою, за результатом розгляду документів тендерної пропозиції ТОВ «ВЛАДОМ», встановлено:
2. В додатку № 1 до тендерної документації Замовник зазначив інформацію, яку необхідно надати Учаснику при подачі тендерної пропозиції, щодо фінасової спроможності: надати документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності, а саме: «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «податкова декларація про майновий стан та доходи» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «баланс» та «звіт про фінансові результати» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) за останній звітній період, однак в складі тендерної пропозиції ТОВ «ВЛАДОМ» надано фінансова звітність малого підприємства без відмітки органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону та у пункті 47 Особливостей №1178 і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме, зокрема:
- документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 1 до тендерної документації).
Відповідно до пункту 4 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям:
Надати документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності, а саме:
1. «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «податкова декларація про майновий стан та доходи» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «баланс» та «звіт про фінансові результати» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) за останній звітній період.
В складі тендерної пропозиції учасника міститься, зокрема:
- фінансова звітність малого підприємства за останній звітній період (файл «18. Фін звітність малого 23р..pdf»).
Разом з тим, скаржник визнає, що надана фінансова звітність не містить відмітки органу статистки або сканованої квитанції про отримання.
Враховуючи наведене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції скаржника, визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
За таких умов, враховуючи норми пункту 43 Особливостей, учасник процедури закупівлі протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей може виправити невідповідності в будь-якій інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (в тому числі відсутність таких інформації та/або документів), крім випадків:
1) відсутності забезпечення тендерної пропозиції;
2) відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі;
3) коли виправлення помилок в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Звертаємо увагу Комісії, вимога, передбачена пунктом 4 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, не стосується ні забезпечення тендерної пропозиції, ні інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Крім того, виправлення невідповідностей, наведених вище, не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи викладене, Замовник, виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТОВ «ВЛАДОМ» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення про відхилення тендерної пропозиції є неправомірним, безпідставним та підлягає скасуванню.
3. Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою, за результатом розгляду документів тендерної пропозиції ТОВ «ВЛАДОМ», встановлено:
3. В додатку № 7 до тендерної документації Замовник зазначив форму та зміст листа-згоди на обробку персональних даних, де зазначено необхідність написання ПІБ особи, яка надає згоду на обробку персональних даних, однак в складі тендерної пропозиції ТОВ «ВЛАДОМ» надано лист-згоди на обробку персональних даних без зазначення повного імені та по батькові особи яка надає згоду на обробку персональних даних, чим порушено вимоги пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених установлених у статті 17 Закону та у пункті 47 Особливостей №1178 і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме, зокрема:
- документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 1 до тендерної документації);
- інші документи визначені тендерною документацією та додатками до неї.
Відповідно до пункту 7 Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації, інші документи від Учасника:
Оригінал листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб), чиї персональні дані надаються. Службова (посадова) особа, уповноважена особа або інша особа яка має повноваження на підписання документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю надають оригінал листа-згоду на обробку персональних даних. Лист-згоду на обробку персональних даних згідно Додатку до тендерної документації.
Додаток 7 до тендерної документації містить форму листа-згоди на обробку персональних даних, відповідно до якої внизу справа зазначається підпис та ПІБ.
Звертаємо увагу Комісії, що ні пункт 7 Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації, ні Додаток 7 до тендерної документації не містять окремих вимог щодо зазначення саме внизу справа в листі-згоді повного імені та по батькові особи яка надає згоду на обробку персональних даних.
В складі тендерної пропозиції містяться:
- листи-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» на осіб, чиї персональні дані надаються (файл «40.1. Листи згоди ВЧ.pdf»).
Звертаємо увагу Комісії, що у кожному з листі зазначено прізвище, ім’я та по батькові особи, яка надає згоду на обробку персональних даних, що відображено у другому рядку кожного листа.
На думку скаржника, замовник не довів та документально не підтвердив яким чином надання листів-згод на обробку персональних даних у вищенаведений спосіб впливає на зміст пропозиції.
Крім того, слід зазначити, що скаржнику не зрозуміло яким чином невідповідність (на думку Замовника) у листах-згодах взагалі стосується невідповідності саме технічної специфікації та інших вимог щодо предмета закупівлі тендерної документації, на підставі чого було відхилено тендерну пропозицію скаржника.
Додатково варто зауважити, що навіть у випадку, якби в листах-згодах справді була невідповідність вимогам тендерної документації, замовник повинен був звернутись з вимогою про виправлення таких невідповідностей згідно вимог пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТОВ «ВЛАДОМ» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення про відхилення тендерної пропозиції є неправомірним, безпідставним та підлягає скасуванню.
-
1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-05-14-012044-a. 3) Зобов’язати Замовника – ВІЙСЬКОВУ ЧАСТИНУ 3030 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від «06» червня 2024 року № 143 стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЛАДОМ». Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.