-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 5
Електрична енергія
Завершена
2 250 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 254.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 254.00 UAH
Період оскарження:
14.05.2024 17:18 - 24.05.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:
e401bdebfc554f0d9884277956e42637
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-14-012042-a.b1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Учасник торгів звертає увагу на порушення принципів закупівель щодо об’єктивного визначення переможця процедури закупівлі.
Відділом освіти, молоді та спорту Зачепилівської селищної ради Красноградського району Харківської області (далі – Замовник) НЕ БУЛО складено вимогу щодо усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО" (далі – Учасник), що був визначений за результатами торгів Переможцем даної закупівлі.
1. Тендерною документацією Замовника, а саме розділом 1 ДОДАТКУ 1, передбачена «ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЇ» та розрахунок ціни тендерної пропозиції учасника за одиницю електричної енергії, що повинен здійснюватися за такою формулою:
Цф = (Ц_з прогн.рдн + Тпер + V) × Wплан × Р, де:
Цф – ціна тендерної пропозиції за одиницю електричної енергії (грн/кВт⋅год);
Ц_з прогн.рдн – прогнозована ціна на ринку “на добу наперед”, яка для даної закупівлі становить 4,79398 грн/кВт⋅год без ПДВ (визначена замовником як середньозважена ціна на ринку “на добу наперед” станом на дату оголошення даної закупівлі за даними АТ “Оператор ринку”, розміщеними на його вебсайті: www.oree.com.ua);
Тпер – тариф на послуги з передачі електричної енергії (чинний на дату оголошення процедури закупівлі), визначений відповідно до постанови НКРЕКП від 09.12.2023 № 2322 за 1 кВт⋅год без ПДВ і становить 0,52857 грн;
Wплан – плановий обсяг закупівлі електричної енергії щодо об’єкта (об’єктів) замовника 331 000 кВт·год;
V – розмір торговельної надбавки / знижки учасника за одиницю електричної енергії (вартість послуг учасника – відповідно до його тендерної пропозиції, що не може змінюватись протягом строку дії договору про закупівлю), грн;
Р – математичне вираження ставки податку на додану вартість (наприклад, ПДВ – 20 % дорівнює 1,2), що вказується залежно від системи оподаткування постачальника.
Торговельна надбавка / знижка, що встановлюється учасником у ціні своєї тендерної пропозиції, може бути від’ємною величиною.
Торговельна надбавка / знижка, усі інші складові ціни тендерної пропозиції без ПДВ заокруглюються до п’яти знаків (включно) після коми.
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО" в складі своєї тендерної пропозиції було надано ФОРМУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ від 21.05.2024 №37/3, відповідно до якої ціна тендерної пропозиції Учасника за одиницю електричної енергії складає 3,96234 грн без ПДВ та містить наступні складові:
3,33377 - Середньозважена ціна на ринку “на добу наперед” без ПДВ, грн
0,10 - Торговельна надбавка / знижка без ПДВ, грн (не змінюється протягом строку дії Договору)
0,52857 - Тариф на передачу електричної енергії без ПДВ, грн
Тобто, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО" було невірно здійснено розрахунок своєї тендерної пропозиції, а саме невірно зазначено середньозважену ціну на ринку “на добу наперед”: 3,33377 грн/кВт.год без ПДВ. Тоді як, згідно з вимогами тендерної документації Замовника, учасники для розрахунку ціни своєї тендерної пропозиції повинні були використовувати середньозважену ціну на ринку “на добу наперед” станом на дату оголошення даної закупівлі за даними АТ “Оператор ринку”, що становить 4,79398 грн/кВт⋅год без ПДВ.
Таким чином, зважаючи на вартість тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО" торгівельна надбавка / знижка повинна бути розрахована Учасником з урахуванням усіх необхідних складових та, відповідно до передбаченого тендерною документацією розрахунку, повинна становити:
(4,79398 + 0,52857 + V) × 331 000 × 1,2 = 1 573 841,45
(4,79398 + 0,52857 + V) × 331 000 = 1 573 841,45 / 1,2
(4,79398 + 0,52857 + V) = 1 311 534,54 / 331 000
(4,79398 + 0,52857 + V) = 3,96234
V = 3,96234 - 4,79398 - 0,52857
V = -1,36021 грн/кВт⋅год без ПДВ
Отже, Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО" НЕВІРНО зазначив складові своєї тендерної пропозиції (середньозважену ціну на ринку “на добу наперед” та торговельну знижку), чим порушив умови тендерної документації.
2. Відповідно до розділу 2 ДОДАТКУ 1 до Тендерної документації Замовника, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) бюджетному споживачу Учасник має надати документ(и), підтверджуючий(і) факт виконання договору(ів) аналогічного предмету закупівлі, на який є посилання у довідці, а саме позитивний(і) відгук(и) від контрагента(ів) за всіма договором(ами), вказаним(и) в довідці із обов’язковим зазначенням предмету договору, номеру договору; дати укладання договору; кількості поставленої за договором електричної енергії; інформації про виконання постачальником своїх обов’язків згідно ПРРЕЕ, в тому числі своєчасне інформування про зміну ціни в порядку, передбаченому договором; відсутність претензій до постачальника протягом виконання договору.
Так, Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО" в складі своєї тендерної пропозиції було надано довідку від 21.05.2024 №09/3 щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів. Відповідно до зазначеної довідки, Учасник посилається на аналогічний договір №16/2023і від 30.11.2023р. укладений з Державним підприємством «Український інститут інтелектуальної власності», за яким вартість договору складає 4 166,67 грн з ПДВ, обсяг - 715 кВт.год. На підтвердження Учасником надано скановану копію вищезазначеного договору.
Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав лист від 23.05.2024 №Вих-822/2024 Державного підприємства «Український інститут інтелектуальної власності» щодо співпраці з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО", в якому зазначена інформація щодо укладеного договору №7/2023І від 25.04.2023 року з Державним підприємством «Український інститут інтелектуальної власності», за яким кількість поставленої електричної енергії складає 4 514 кВт.год.
Отже, наданий контрагентом лист-відгук НЕ стосується договору, на який посилався Учасник у своїй довідці, що є порушенням умов тендерної документації.
3. Відповідно до розділу 2 ДОДАТКУ 1 до Тендерної документації Замовника, учасник надає оригінали документів фінансової звітності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, квитанцію) за останній звітній рік, завірені підписом уповноваженої(их) особи(іб) та печаткою.
В складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО" ВІДСУТНЯ квитанція до наданої фінансової звітності.
Таким чином, визначивши переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО", Замовником було порушено один з принципів здійснення закупівлі, закріплений в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме: принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, чим порушено права та інтереси інших учасників.
Враховуючи порушення Замовником Закону, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО", виходячи з положень Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.06.2024 18:26
Вирішення:
Шановний учаснику, дякуємо за звернення. Все що стосується переліченого у вимозі буде враховано в подальшій роботі. Також зобов’язуємось в подальшому вживати максимальних заходів про недопущення порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель у своїй подальшій роботі та дотримуватися законодавства в сфері публічних, зокрема дотримуватися принципів об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій щоб не порушувати права та інтереси інших учасників.
Статус вимоги:
Задоволено