• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали (Вироби медичного призначення)

Див. тендерну документацію

Торги не відбулися

774 006.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 740.06 UAH
Період оскарження: 30.05.2018 08:57 - 10.06.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: d143fd35bb584de6aa2c90adf7740fef
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-30-000114-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №2520654 номер тендеру у ЦБД UA-2018-05-30-000114-a шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на вимогу повідомляємо наступне: Тендерна документація відповідає чинному законодавству України про проведення публічних закупівель та не суперечить жодному з принципів здійснення закупівель, які викладені в ст. 3 ЗУ Про публічні закупівлі. Чинне законодавство України не містить положень щодо заборони закупівлі окремих товарів, зокрема, які мають код ДК 021:2015 – 33140000-3 «Медичні матеріали» в комплексі та обов’язку замовників ділити вказані товари на окремі лоти. Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування ціни на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики і т.д.), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок та зменшує ризики відміни торгів. Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст.. 3 Закону є максимальна економія та ефективність. Згідно ч.2 чт.2 Закону, під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Також повідомляємо, що 17.01.2017 року набрав чинності наказ Мінекономрозвитку від 19.12.2016 року №2090 «Про внесення змін до Порядку визначення предмету закупівлі», згідно з яким предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 23.12.2015 № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Тому підстави для додаткового поділу на лоти відсутні. Також звертаємо Вашу увагу на те, що згідно інформації, яка розміщена на офіційному сайті ПАТ «Гемопласт» http://www.hemoplast.ua, Ваше підприємство випускає не лише продукцію номенклатурної групи «Шприц», з якою Ви маєте бажання прийняти участь у торгах, але ж і катетери, зонди, серветки, голки та інше. Тому ваше бажання прийняти участь у торгах лише по номенклатурі «Шприц» є вибірковим та економічно вигідним для Вас, але не обґрунтованим і безпідставним. Також доводимо до вашого відома, що на території України зареєстровано та дозволено до використання в лікувальних закладах безліч аналогічного товару різних виробників/офіційних представників, з якими можлива співпраця, та виконання поставки в повному обсязі, як наслідок забезпечення повної потреби. Щодо ваших тез стосовно дискримінації Учасників в частині неможливості виконати поставки в повному обсязі, недоведені та мають форму припущень. Слід зауважити, що рішення АМКУ, це не нормативні документи, якими регулюються публічні закупівлі і мають рекомендаційний характер. До того, ж слід зауважити, що по кожному з рішень проводяться індивідуальні засідання, які стосуються конкретних учасників, скаржників та замовників, та не можуть бути застосовані до всіх лікувальних закладів. Враховуючи вищевикладене, залишаємо Вашу вимогу в цій частині без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено