-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари: Ручки сині. Ручки чорні. Олівці. Коректор. Маркери текстові. Маркери кольорові. Клей. Клей-олівець. Біндери не менше 19 мм. Біндери не менше 32 мм. Біндери не менше 51 мм. Папки на кнопці. Папки на зав'язках. Папки-швидкозшивачі (картон). Папки-швидкозшивачі (пластик). Папки з планкою. Папки для підшивки. Папки-реєстратори. Скріпки. Скріпки великі. Файли. Стікери-закладки. Папір для заміток. Папір для заміток з липким краєм. Скоби для степлера №24. Скоби для степлера № 10. Лотки для паперів. Антистеплер)
Завершена
32 526.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 325.26 UAH
мін. крок: 1% або 325.26 UAH
Період оскарження:
14.05.2024 14:05 - 19.05.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
20de90b269544708b3a9aaa698769fdb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-14-007298-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний замовнику! Просимо розглянути та анулювати дискваліфікацію ТОВ «Корвет». згідно протоколу №5/13-ДО від 24 травня 2024 року, оскільки дискваліфікація згідно тендерній документації та вимогам Додатку 2 є неправомірною (надаємо роз’яснення):
ТОВ "Корвет" допустилися механічної помилки в Таблиці 2 технічної документації. Просимо скасувати дискваліфікацію та дати на виправлення помилки, Оскілки в назві вказано Торгову марку та артикул "25 Скоби для степлера 24/6 4OFFICE 1000 шт 4-319" і згідно них, ви можете перевірити відповідність нашого запропонованого товару - де у всіх інтернет джерелах можна підтвердити матеріал - метал.
Слово «так» - не несе інформації про матеріал, а лише підтверджує відповідність матеріалу «метал», тому внесення змін в технічну документацію не змінить якість або технічні властивості товару.
Отже, дискваліфікація є не правомірною згідно: підпункту 2 пункту 44 Особливостей:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей
У разі не виконання наших вимог будемо змушені подавати скаргу в Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 5-15-ДО від 27.05.2024.pdf 27.05.2024 16:52
Дата подачі:
27.05.2024 08:50
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
У тендерній документації Замовником передбачено наступні вимоги:
Відповідно до вимог п. 1 Розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, в тому числі, інформацією та документами, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам, — згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Пп. 6.1. п. 6 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати технічну специфікацію запропонованого учасником товару, складену згідно Таблиці 2 цього Додатку, із зазначенням усієї інформації, передбаченою даною формою, щодо кожної номенклатурної позиції товару, вказаної у Таблиці 1 цього Додатку.
ТОВ "КОРВЕТ" (далі – Учасник) як учасник процедури закупівлі код ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари: Ручки сині. Ручки чорні. Олівці. Коректор. Маркери текстові. Маркери кольорові. Клей. Клей-олівець. Біндери не менше 19 мм. Біндери не менше 32 мм. Біндери не менше 51 мм. Папки на кнопці. Папки на зав'язках. Папки-швидкозшивачі (картон). Папки-швидкозшивачі (пластик). Папки з планкою. Папки для підшивки. Папки-реєстратори. Скріпки. Скріпки великі. Файли. Стікери-закладки. Папір для заміток. Папір для заміток з липким краєм. Скоби для степлера №24. Скоби для степлера № 10. Лотки для паперів. Антистеплер) (Ідентифікатор закупівлі:UA-2024-05-14-007298-a) (далі – Закупівля), у складі тендерної пропозиції надав технічну специфікацію запропонованого товару (файл «Порівняльна таблиця згідно Таблиці 2.pdf»), інформація в якій не відповідає умовам технічної специфікації предмета закупівлі, передбаченим Додатком 2 до тендерної документації, щодо номенклатурної позиції товару «25 Скоби для степлера 24/6 4OFFICE 1000 шт 4-319».
Відповідно до технічних вимог предмета закупівлі, передбачених п. 25 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, Замовником було зазначено наступні технічні вимоги до даної позиції товару:
«Розмір: № 24/6 – так.
Матеріал – метал.
Кількість в пакованні – не менше 1000 шт.»
У документі, поданому Учасником (файл «П. 3. Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).pdf»), у колонці «Технічні характеристики та країна походження** запропонованого товару» зазначено наступну інформацію щодо номенклатурної позиції товару «25 Скоби для степлера 24/6 4OFFICE 1000 шт 4-319»:
«Розмір: № 24/6 – так.
Матеріал – так .
Кількість в пакованні – 1000 шт.
Країна походження – Китай.**»
що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі, оскільки, Учасник не підтвердив відповідність запропонованої ним позиції товару «25 Скоби для степлера 24/6 4OFFICE 1000 шт 4-319» технічним вимогам предмета закупівлі, передбачених п. 25 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, а саме, «Матеріал – метал».
Крім того, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника Закупівлі, Замовником було враховано практику рішень, прийнятих органом оскарження за результатами розгляду скарг, та висновків органу державного фінансового контролю за результатами моніторингу процедур закупівель, зокрема:
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1543-р/пк-пз від 09.02.2023;
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6365-р/пк-пз від 11.05.2023;
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7081-р/пк-пз від 01.12.2022;
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1075-р/пк-пз від 31.01.2023;
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5880-р/пк-пз від 03.05.2023;
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10968-р/пк-пз від 19.07.2023;
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12042-р/пк-пз від 03.08.2023;
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12495-р/пк-пз від 10.08.2023;
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13337-р/пк-пз від 23.08.2023;
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13733-р/пк-пз від 30.08.2023;
Висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області про результати моніторингу (UA-M-2023-04-24-000135) процедури закупівлі № UA-2023-04-03-006233-a від 12.05.2023;
Висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу (UA-M-2023-06-20-000036) процедури закупівлі № UA-2023-05-25-007615-a від 27.06.2023.
Зі змісту даних рішень органу оскарження та висновків органу державного фінансового контролю вбачається, що, у разі надання учасниками у складі тендерної пропозиції інформації про технічні характеристики запропонованого товару за певними показниками, що різняться від вимог технічної специфікації, відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі, їх частини, враховуючи довідки в довільній формі, що стосуються технічних характеристик предмета закупівлі, тендерна пропозиція такого учасника вважається такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і підлягає відхиленню.
Крім того, відповідно до рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7081-р/пк-пз від 01.12.2022, №1075-р/пк-пз від 31.01.2023, №5880-р/пк-пз від 03.05.2023, рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10968-р/пк-пз від 19.07.2023, № 12042-р/пк-пз від 03.08.2023, № 12495-р/пк-пз від 10.08.2023, №13337-р/пк-пз від 23.08.2023, №13733-р/пк-пз від 30.08.2023, висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області про результати моніторингу (UA-M-2023-04-24-000135) процедури закупівлі № UA-2023-04-03-006233-a від 12.05.2023 та висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу (UA-M-2023-06-20-000036) процедури закупівлі № UA-2023-05-25-007615-a від 27.06.2023, надання учасниками у складі тендерної пропозиції інформації про технічні характеристики запропонованого товару за певними показниками, що різняться від вимог технічної специфікації, відсутність інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі, їх частини, враховуючи довідки в довільній формі, що стосуються технічних характеристик предмета закупівлі, не можна вважати невідповідністю чи помилкою, виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оприлюднення замовниками повідомлення про усунення вищевказаних невідповідностей, в усіх зазначених випадках, як органом оскарження, так і органами державного фінансового контролю, вважається неправомірним і трактується як порушення даними замовниками законодавства у сфері публічних закупівель.
Оскільки, тендерна пропозиція Учасника містить невідповідності саме умовам технічної специфікації предмета закупівлі, вказаним у тендерній документації, Замовником, з урахуванням вищевказаних документів, було прийнято рішення (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 24 травня 2024 р. № 5-13-ДО) про відхилення тендерної пропозиції даного Учасника згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості).
Щодо визнання невідповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "КОРВЕТ" умовам технічної специфікації предмета закупівлі як технічної описки, повідомляємо наступне. Перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» (далі – Перелік). Крім того, опис формальних помилок також зазначено у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 2 Переліку, до формальних помилок відноситься, у тому числі, помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення ТА/АБО НЕ СТОСУЄТЬСЯ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, відхилення тендерної пропозиції Учасника є цілком правомірним та обґрунтованим. У Замовника відсутні законні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено