-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
поточний ремонт місць загального користування
Завершена
595 173.16
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 975.87 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 975.87 UAH
Період оскарження:
14.05.2024 13:41 - 18.05.2024 09:00
Вимога
Залишено без розгляду
Незаконні дії Замовника
Номер:
6d2753a3ab1c488290fe399b2c096dfd
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-14-006777-a.b1
Назва:
Незаконні дії Замовника
Вимога:
Шановний замовник! Повідомляємо, що 28 травня Вами було оприлюднене повідомлення з метою усунення невідповідностей стосовно матеріально-технічної бази учасника ТОВ «ЕКОСТРОЙ-1». Невідповідності було усунені, проте протоколом №37 від 30.05.2024 Вами було відхилено пропозицію ТОВ «ЕКОСТРОЙ-1» 1. на підставі пункту першого частини тринадцятої статті 14 Закону, а саме пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Однак, на всі пункти вказані в протоколі відхилення Вами також мало надаватись повідомлення про усунення невідповідностей, чого зроблено НЕ було. Тобто відхилення ТОВ «ЕКОСТРОЙ-1» було незаконним.
Стосовно учасника-переможця ФОП Гродська Ліна Анатоліївна. Ним у складі пропозиції надано довідку №1/17 від 16 травня 2024 року, в якому зазначено, що вимога стосовно аналогічних договорів є дискримінаційною для тих учасників, які нещодавно були зареєстровані та не мали змоги набути будь-якого досвіду. Замовник прийняв таку довідку та неправомірно обрав ФОП Гродську Ліну Анатоліївну переможцем. Учасник визначає дискримінаційні вимоги та пише запитання/вимоги в електронній системі закупівель ДО розкриття учасників, чого зроблено НЕ було.
Звертаємо вашу увагу що ч. 1 ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, несуть відповідальність згідно із законами України. При цьому за порушення в частині прийнятих рішень, уповноважена особа (особи) несуть персональну відповідальність відповідно до ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
У випадку укладення договору з ФОП Гродська Ліна Анатоліївна ми будемо змушені звернутись до компетентних органів з метою врегулювання даної ситуації.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 06.06.2024 11:00
Дата подачі:
05.06.2024 13:30
Вирішення:
Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «Екострой-1» (далі - Учасник) відповідно до пункту першого частини тринадцятої статті 14 Закону виявлені підстави для відхилення його пропозиції, поданої на участь у спрощеній закупівлі за предметом закупівлі «Поточний ремонт місць загального користування в приміщеннях будівлі №25/322» (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи) на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі (унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2024-04-14-006777-а) було виявлено ряд наступних недоліків:
1. Відповідно до підпункту 4 Пункту 14.2 Розділу 14 «Інша інформація» ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі (умови, визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі), Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
4) усі документи, що готуються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою на фірмовому бланку (за наявності) та мають бути оформлені належним чином відповідно до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу і мають містити позначку про дату складання відповідного документу, його вихідний номер та адресата. Завантажені документи, повинні мати підпис керівника або довіреної особи учасника та печатку (у разі її використання). Скановані копії оригіналів документів, які долучаються учасником до пропозиції, повинні бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ.
При цьому, учасником було підвантажено документ під назвою «1. Документи пропозиції», у якому всі подані довідки, гарантійні листи не містять ні позначку про дату складання відповідного документу, ні його вихідного номера, ні адресата, що він формується саме для даного Замовника.
2. Відповідно до підпункту 4 Пункту 14.4 Розділу 14 «Інша інформація» ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі (умови, визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі), Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції спрощеної закупівлі та правомочність на укладення договору про закупівлю:
Для Учасників юридичних осіб (вимога стосується тільки юридичних осіб):
- рішення про призначення керівника (у формі оригіналу або належним чином завіреної копії або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетентності якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення);
- наказ про призначення керівника (у формі оригіналу або належним чином завіреної копії);
- довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ тощо) на особу яка надала таку довіреність.
При цьому, у складі пропозиції ТОВ «ЕКОСТРОЙ -1» не надав рішення про призначення керівника (у формі оригіналу або належним чином завіреної копії або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетентності якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення).
3. Відповідно до підпункту 9 Пункту 14.4 Розділу 14 «Інша інформація» ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі (умови, визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі), Ліцензії та дозволи на відповідні види діяльності, необхідних для виконання усіх будівельних робіт, зазначених у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Примітка: у разі, якщо окремі види робіт не підлягають ліцензуванню та не потребують дозволів на виконання робіт, що становлять підвищену небезпеку, Учасник надає лист-пояснення в довільній формі, з зазначенням чинних норм законодавства, що підтверджують відсутність необхідності ліцензуванні та/або отримання дозволів на такі роботи.
Дана закупівля передбачає саме поточний ремонт об’єкту, що в свою чергу не містить класу наслідків та такі види робіт не підлягають ліцензуванню. Окрім того, у відповідності до поданого замовником технічного завдання, вказані роботи не становлять підвищену небезпеку, а тому дозволи на відповідні роботи не є потрібні.
Саме тому, у складі пропозиції учасник ТОВ «ЕКОСТРОЙ-1» повинен був надати лист-пояснення в довільній формі, з зазначенням чинних норм законодавства, що підтверджують відсутність необхідності ліцензуванні та/або отримання дозволів на такі роботи.
Проте, такий документ у складі пропозиції ТОВ «ЕКОСТРОЙ-1» - відсутній.
4. Відповідно до Пункту 14.2 Розділу 14 «Інша інформація» ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі (умови, визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі). Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель.
Учасником було підвантажено документ під назвою «1. Документи пропозиції», у якому подані довідки та гарантійні листи, які є відскановані, проте містять накладення печатки учасника, що вказує на те, що документи, які подавав учасник не сканувалися із реквізитами передбаченими п. 14.2. Оголошення, а тому такі документи не відповідають вимогам оголошення та є підробленням документу загалом.
Таким чином, пропозиція Учасника за результатами її детальної оцінки та розгляду не відповідає вимогам ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі. Тому пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до пункту першого частини тринадцятої статті 14 Закону як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.06.2024 11:02