• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (код 50530000-9 за ДК 021:2015) (Послуги з ремонту та технічного обслуговування систем АСПГ (2 Лоти: Лот 1. Ремонт та технічне обслуговування систем АСПГ виробничих підрозділів АТ "Укртранснафта"; Лот 2. Ремонт та технічне обслуговування систем АСПГ виробничого підрозділу МНПП "Самара-Західний напрямок"))

Послуги з ремонту та технічного обслуговування систем АСПГ (2 Лоти: Лот 1. Ремонт та технічне обслуговування систем АСПГ виробничих підрозділів АТ «Укртранснафта»; Лот 2. Ремонт та технічне обслуговування систем АСПГ виробничого підрозділу МНПП «Самара-Західний напрямок»)

Завершена

898 592.09 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 196.59 UAH
Період оскарження: 14.05.2024 13:51 - 27.05.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: 03680be7590e437a8f478cc9856e472e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-14-006764-a.a1
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 12.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.07.2024 17:23
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 17.07.2024 13:49
Автор: ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХИСТ", Володимир Савіч +380964580740 zahyst@mail.rv.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3ec623f41ab540e2a9de79b8796a5dc5
Заголовок пункту скарги: 27.06.2024 року, Замовником було опубліковано Протокол №210УОВ/7 від 27.06.2024 року про відхилення пропозиції ПМП «ЗАХИСТ» та визначення ТОВ «Інженерно-технічний центр «Сигнал» переможцем процедури закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (прикріплюється). В прийнятті такого рішення Учасник вбачає порушення своїх прав закріплених у ст. 5 Закону України «Про публічні
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 27.06.2024 року, Замовником було опубліковано Протокол №210УОВ/7 від 27.06.2024 року про відхилення пропозиції ПМП «ЗАХИСТ» та визначення ТОВ «Інженерно-технічний центр «Сигнал» переможцем процедури закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (прикріплюється). В прийнятті такого рішення Учасник вбачає порушення своїх прав закріплених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: f50dc1fb2f59483e9385a9d20e861e12
Заголовок пункту скарги: статті 5, 29 Закону та пунктів 41, 43, 44 Особливостей ,
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Згідно з п. 47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 п. 47 Особливостей.
Зокрема, підпунктами 6, 12 пункту 47 Особливостей передбачені наступні підстави, що потребують підтвердження їх відсутності:
6) керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку;
12) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Сформовані вимоги щодо надання підтвердження вищезазначеного передбачено пп.2.1. п.2 Таблиці 3 Додатку 6 до тендерної документації, а також у листі, що надсилався Замовником на електронну адресу ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХИСТ" (zahyst_rivne@ukr.net) 11.06.2024р.
В той же час, на думку Замовника за результатами розгляду документів учасника-переможця, на підставі висновку Департаменту забезпечення виробництва від 25.06.2024 №41-01/25/5289/9-24 встановлено:
Відповідно до п.6.4 Статуту ПМП "Захист" виконавчим органом підприємства є директор.
Наказом №2 по підприємству на підставі рішення власника ПМП "Захист" №19 від 18.01.2023 Зимки І.В. з 19.01.2023 директором (керівником) призначено Савіча Володимира Анатолійовича.
Рішенням власника ПМП "Захист" №20 від 07.06.2023 Зимки І.В. директора Савіча Володимира Анатолійовича увільнено від роботи з 07 червня 2023 року в зв'язку з призовом на військову службу під час мобілізації, до припинення (скасування) дії воєнного стану, або до дня фактичного звільнення з військової служби, та з 08 червня 2023 року призначено заступника директора Нестерчука Миколу Васильовича виконуючим обов'язків директора на час мобілізації Савіча Володимира Анатолійовича, до припинення (скасування) воєнного стану, або до дня фактичного звільнення Савіча Володимира Анатолійовича з військової служби.
07.06.2023 у відповідності до наказу №26 по Підприємству виконання обов'язків директора ПМП "Захист" покладено на заступника директора гр. Нестерчука Миколу Васильовича, а наказом №28 від 07.06.2023 року Нестерчук М.В. приступив до роботи виконуючим обов’язки директора ПМП "Захист" з 08.06.2023 року.
Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань містить інформацію про те, що:
- САВІЧ ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ (Увільнений від роботи з 07.06.2023 в зв'язку з призовом на військову службу) – керівник;
- НЕСТЕРЧУК МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ (Повноваження: Вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори тощо (Виконуючий обов'язки директора на час мобілізації директора з 08.06.2023), Подавати документи для державної реєстрації від імені юридичної особи (Виконуючий обов'язки директора на час мобілізації директора з 08.06.2023)) – представник.
Таким чином, учасником-переможцем процедури закупівлі, на думку Замовника, не надано витягпро притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимостей або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості"у керівника підприємства, яким фактично є Нестерчук Микола Васильовичі витягпро притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимостей або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" був наданий саме на Нестерчука М.В. після оголошення ПМП «Захист» переможцем торгів.
Крім зазначеного вище, звертаємо увагу колегії на наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Частиною шістнадцятою статті 29 Закону визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Слід відмітити, що зазначена вище норма Закону була введена в дію Законом України від 19.09.2019 No 114-ІХ “Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” та розроблялася, ураховуючи практику застосування закупівельного законодавства. Так, надання учаснику права на усунення невідповідностей протягом 24 годин дозволяє замовнику не відхиляти за невідповідності умовам тендерної документації ті тендерні пропозиції, які є найбільш економічно вигідними за результатами електронного аукціону, але містять незначні помилки (неточності), які не впливають на ціну тендерної пропозиції та характеристики предмета закупівлі, а отже у такий спосіб може бути збережена найкраща ціна тендерної пропозиції, яка є найбільш економічно вигідною.
Надання 24 годин на усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, є обов’язковою вимогою для замовника за умови, що тендерна пропозиція містить невідповідності, які стосуються саме кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, а також підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Визначення невідповідностей в документах, поданих у складі тендерної пропозиції учасника, здійснюється замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та вимог, встановлених в тендерній документації, керуючись принципами здійснення закупівель, визначеними у статті 5 Закону, та переліком інформації та/або документів, передбачених частиною шістнадцятою статті 29 Закону.
Своєю чергою, згідно з абзацом першим частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до абзацу другого частини дев'ятої статті 26 Закону замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
У разі якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у відповідності до абзацу шостого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Таким чином, внаслідок дій Змовника було грубо порушено праваприватного малого підприємства «ЗАХИСТ» як учасника даної процедури закупівлі.
Так, у діях Замовника містяться ознаки порушення принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону, а перш за все:
- відкритості та прозорості на всіх стадіях публічних закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)