• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

дезінфекційні засоби

дезінфекційні засоби

Завершена

122 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 2 440.00 UAH
Період оскарження: 20.06.2018 16:04 - 23.06.2018 17:00
Вимога
Залишено без розгляду

Сакрага!

Номер: 15b10d1ac8814ab6b339959867690659
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-20-002347-a.a3
Назва: Сакрага!
Вимога:
Шановний! Ми розуміємо, що Ваше головне завдання - це не закупівля високоефективних дезінфікуючих засобів, а "освоєння" бюджетних коштів з послідуючим отриманням хабаря у розмірі 40% від "свого" постачальника з найдорожчою пропозицією щляхом протягування його у переможці. Ви подивіться різницю в сумах пропозицій - майже в ДВА РАЗИ!!! Безграмотні протизаконні поради "свого" постачальника приведуть вас скоріше до в"язниці, а ніж до збагачення. Ще до торгів Вами були сформовані дискримінаційні вимоги до продукції, яким одночасно відповідали лище певні торгові марки зазначені в документації, які, безумовно, постачає лище "свій" ФЛП в купі з гарантійним листом від виробника. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного постачальника. Ще раз акцентуємо увагу: подання еквівалентів інших торгових марок, згідно технічного завдання є НЕМОЖЛИВИМ!!! Стосовно надання гарантійного листа від виробника. Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантію поставки товару визнана рішеннями АМКУ дискримінаційною - рішення від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз. Наша компанія, як учасник торгів, закупила засоби в асортименті згідно специфікації документації в необхідній кількості та належної якості, тобто є власником цих товарів, тому вимагати від нас, як від власника цих товарів, гарантії поставки від виробника є абсурдними. Листи- гарантії на поставку вищезазначеної продукції від нашої компанії ми надали. Стосовно невідповідності по вмісту кількості таблеток в банці. Документацією вимагалося 300 табл., ми запропонували 304 табл. Шановний, ви хоча б читаєте, що вам рекомендує писати свій постачальник-хабарник??? Тобто ми запропонували більше таблеток - і вас це не влаштовує? Цей факт зацікавить Державну аудиторську службу України, куди ми направимо лист. Стосовно біологічного розкладу засобів. Шановний, ви хоча б знаєте що це таке, та навіщо воно вам потрібно? Тупо пишите, що вам рекомендує свій ФЛП? Якщо на те пішло,то ми стверджуємо,що запропонований нами засіб біологічно розкладається. Ця інформація необов"язково повинна міститись в методичних вказівках або інших супроводжуючихз документах. Чому ви вирішили, що запропонований нами засіб біологічно не розкладається? Згідно положень Наказу №35 Зовнішторгвидав України, за підтвердженням цієї інформації ви можете звернутися до виробника продукції та отримати позитивну відповідь. Стосовно дезінфекції води. Шановний, ви самі собе заганяєте в кут, з якого не зможете вибратися. Жоден заклад вашого профілю в Україні немає в дезінфекційній карті таких видів робіт, як дезінфекція води. Не треба вимоктуватиштучні аргументи для відхилення небажаних пропозицій. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Залишено без розгляду

вимоги до замовника про відхилення пропозиції

Номер: c42f02aee49e4b5d98e9f468ece4e7d5
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-20-002347-a.a2
Назва: вимоги до замовника про відхилення пропозиції
Вимога:
Фізична особа-підприємець Чорна Тетяна Андріївна, вимагає відхилити пропозицію ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК", як таку, яка не відповідає вимогам конкурсних торгів, а саме: 1. Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" не надав копію Гарантійного листа виробника або його офіційного представника, якщо його повноваження поширюються на Україну, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі електронних торгів та пропонується Учасником у необхідній кількості, якості та строки по засобам : Йодіскін, 1л, Хлорне вапно,30 кг. 2. Засіб Саніліт,1кг не є еквівалентом Медікарін, №300 згідно до технічних вимог до засобу за наступними критеріями: концентрація діючої речовини 81%; кількість таблеток 304 шт.; норма витрати 4 таб. на 10 л. води; концентрація 0,064%; ЧАС експозиції 60 хв. 3. Засіб Вернедор, 1л не є еквівалентом Сурфаніос лемон фреш UA згідно до технічних вимог до засобу за наступними критеріями: біологічно не розпадається, потребує змивання, ЧАС експозиції 30 хв. 4. Засіб Саніліт, 1 кг не є еквівалентом Біохлор –Т, № 300 згідно до технічних вимог до засобу за наступними критеріями: кількість таблеток 304 шт.; норма витрати 4 таб. на 10 л. води; не придатний до знезараження питної води; фасування 304 таб.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Відхилено

дискримінаційні вимоги

Номер: aeda78ede0134047b9098f5e2a715218
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-20-002347-a.b1
Назва: дискримінаційні вимоги
Вимога:
упереджені дії замовника
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! Ми розуміємо Ваше бажання стати єдиним постачальником дезінфікуючих засобів . Згідно п. 6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. З огляду на зазначене вище ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються. Також, наказом ДП “Зовнішторгвидав України ” від 13.04.2016 року № 35, визначено, що замовник при встановлені вимог до предмету закупівлі може вказати , які аналоги та/ або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях, але не зобов’язаний. При виборі асортименту закупівлі дезінфікуючих засобів, Замовником враховуються: час використання робочого розчину; склад, сумісність з іншими речовинами; токсичність та безпечність засобу; застережні заходи при роботі із засобом; пакування; строки та умови зберігання засобу, методів використання. Затвердження асортименту дезінфікуючих засобів для закупівлі проводиться тільки після тестування засобу та розробки алгоритму використання. Замовником було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо учасників (вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право брати участь у Процедурі закупівлі на рівних умовах), та встановлені в даній Процедурі закупівлі умови, зокрема, повністю відповідають нормам законодавства.
Статус вимоги: Відхилено