-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вікна металопластикові
Строк поставки - 20 днів з моменту підписання договору.
Завершена
515 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 155.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 155.00 UAH
Період оскарження:
14.05.2024 11:58 - 24.05.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
беззаконя
Номер:
f1d287588227412dbba246807b859076
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-14-004936-a.a8
Назва:
беззаконя
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідаючі на вимоги учасників не путайте їх особливість та юридичну назву." Безумовно компітентна тендерна комісія вашого підприємства"
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 70.PDF 04.06.2024 09:36
Дата подачі:
03.06.2024 19:38
Вирішення:
Замовник розглянув та приймає до уваги вказану інформацію.
Вимоги носять інформаційний характер та ними нічого не вимагається, на підставі чого вирішено:
Вимоги ФОП Васильченко Валентина Анатоліївна задовольнити.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Не правомірні дії замовника
Номер:
c6e82bb34c2c4baab806728becf2e45a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-14-004936-a.c7
Назва:
Не правомірні дії замовника
Вимога:
до Замовника через електронну систему закупівель з вимогами про неправомірне обрання переможця – вимагається скасувати рішення про обрання переможця та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника. Замовник розглянув вимогу та зазначає, що законодавством не передбачено для Замовника можливостей змінювати своє рішення по результатам розгляду вимоги. Такі дії є порушенням законодавства про публічні закупівлі. Спираючись на ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених ПКМУ № 1178 від 12.10.2022р., (далі – Особливості), не має права Замовник на даній стадії проведення закупівлі повернути на кваліфікацію Учасника просто розглянувши вимогу. Пункт 43 Особливотей дослівно звучить так: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.» Зі змісту цього пункту видно, що навіть виключення мають виключення, а саме: не можна давати час на усунення недоліків у випадках відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, але в той же час окрім помилок, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. Замовник, надаючи час Учаснику 1 на усунення недоліків, в частині подання детального опису предмету закупівлі за усіма пунктами технічних вимог, що буде постачатись, його технічні та якісні характеристики, не допускаючи застосування висловів «або», «еквівалент», «аналог», «не менше», «не більше» тощо, керувався фразою з п. 43 Особливостей «невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Тобто, Замовник мав дати недолік щодо використання висловів «не менше», «не більше» на усунення, оскільки виправлення цієї помилки не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 70.PDF 04.06.2024 09:35
Дата подачі:
03.06.2024 19:34
Вирішення:
Замовник розглянув та приймає до уваги вказану інформацію.
Вимоги носять інформаційний характер та ними нічого не вимагається, на підставі чого вирішено:
Вимоги ФОП Васильченко Валентина Анатоліївна задовольнити.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
неправомірне обрання переможця
Номер:
198e0bf3a82b4b0581f917192227b145
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-14-004936-a.a6
Назва:
неправомірне обрання переможця
Вимога:
Шановний замовник, Ви розмістили попередню відповідь на вимогу з посиланням на Учасника 3 - ФОП Васильченко, але ж цю вимогу виставляв Учасник 2 ТОВ "УМБ" , будь ласка зверніть на це увагу.
Повторно вимагаємо скасувати Ваш протокол про визнання Учасника 1 переможцем та відхилити його пропозицію, як таку що не відповідає вимогам ТД
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 68.PDF 03.06.2024 14:18
Дата подачі:
03.06.2024 12:32
Вирішення:
02.06.2024р. о 20:59 год. та 03.06.2024 о 12:32год Учасник 2 ТОВ «Українське міжрегіональне будівництво» звернувся до Замовника через електронну систему закупівель з вимогами про неправомірне обрання переможця – вимагається скасувати рішення про обрання переможця та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Замовник розглянув вимогу та зазначає, що законодавством не передбачено для Замовника можливостей змінювати своє рішення по результатам розгляду вимоги. Такі дії є порушенням законодавства про публічні закупівлі. Спираючись на ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених ПКМУ № 1178 від 12.10.2022р., (далі – Особливості), не має права Замовник на даній стадії проведення закупівлі повернути на кваліфікацію Учасника просто розглянувши вимогу.
Пункт 43 Особливотей дослівно звучить так:
«43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»
Зі змісту цього пункту видно, що навіть виключення мають виключення, а саме: не можна давати час на усунення недоліків у випадках відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, але в той же час окрім помилок, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Замовник, надаючи час Учаснику 1 на усунення недоліків, в частині подання детального опису предмету закупівлі за усіма пунктами технічних вимог, що буде постачатись, його технічні та якісні характеристики, не допускаючи застосування висловів «або», «еквівалент», «аналог», «не менше», «не більше» тощо, керувався фразою з п. 43 Особливостей «невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Тобто, Замовник мав дати недолік щодо використання висловів «не менше», «не більше» на усунення, оскільки виправлення цієї помилки не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
неправомірне обрання переможця
Номер:
b6751b45cc0742c6a73213e9155c05b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-14-004936-a.b5
Назва:
неправомірне обрання переможця
Вимога:
Шановний Замовник, ми як Учасник даної закупівлі не погоджуємось з Вашим рішеннім, щодо обрання переможця ПП "ВК НІКС" з наступних підстав:
28-05-24, 10:25:24 Ви оприлюднили в ЕСЗ Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей серед яких Вами було вказано:
2) Замовником вимагалось: «Для підтвердження відповідності технічним вимогам до предмету закупівлі Учасник подає в сканованому форматі детальний опис предмету закупівлі за усіма пунктами технічних вимог, що буде постачатись, його технічні та якісні характеристики (не допускається застосування висловів «або», «еквівалент», «аналог», «не менше», «не більше» тощо).» Документ Технічна специфікація вих. № 33 від 24.05.2024р. не відповідає вимогам в частині не надання інформації за усіма пунктами технічних вимог та використання висловів «не менше», «не більше». Усунути шляхом подання детального опису предмету закупівлі за усіма пунктами технічних вимог, що буде постачатись, його технічні та якісні характеристики, не допускаючи застосування висловів «або», «еквівалент», «аналог», «не менше», «не більше» тощо.
Ви же самі прекрасно розумієте, що дана невідповідність не підпадає під норми п.43 Особливостей, так як відноситься до якісних та технічних характеристик, що Ви й самі підтверджуєте у своєму повідомлення, а тому Ви порушили вимоги діючого законодавства надавши Учаснику-переможцю 24 години саме на ці виправлення.
Нами вже підготовлена скарга до АМКУ з цього приводу та й Ви ж розумієте, що вона буде задоволена, але ж це призведе тільки до затримки постачання Вам необхідного товару.
На підставі вищенаведеного ВИМАГАЄМО скасувати Ваше рішення , щодо обрання Переможцем ПП "ВК НІКС", так як пропозиція даного Учасника не відповідає вимогам ТД.
P.S. Так як термін подачі скарги до АМКУ з урахуванням її оплати спливає у час закінчення банківського дня 17:00 3.06.2024 , то очікуємо Вашої взваженої відповіді на цю вимогу до 16:00 3.06.2024.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 67.PDF 03.06.2024 11:35
Дата подачі:
02.06.2024 20:59
Вирішення:
ПРОТОКОЛ № 67
уповноваженої особи 1 Державного пожежно-рятувального загону
« 03 » червня 2024 року м. Кам’янське
Порядок денний:
1. Про розгляд вимоги від 02.06.2024 ФОП Васильченко Валентина Анатоліївна щодо рішення замовника.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області оголошено відкриті торги з особливостями UA-2024-05-14-004936-a. По результатам проходження аукціону (27.05.24р.) та розгляду пакету наданих документів Учасника 1 ПП «ВК НІКС» оголошено переможцем.
02.06.2024р. о 20:59 год. Учасник 3 ФОП Васильченко В.А. звернулася до Замовника через електронну систему закупівель з вимогою про неправомірне обрання переможця – вимагається скасувати рішення про обрання переможця та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Замовник розглянув вимогу.
У всіх попередніх відповідях на Ваші вимоги повідомлялось, що законодавством не передбачено для Замовника можливостей змінювати своє рішення по результатам розгляду вимоги. Такі дії є порушенням законодавства про публічні закупівлі. Спираючись на ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених ПКМУ № 1178 від 12.10.2022р., (далі – Особливості) не має права Замовник на даній стадії проведення закупівлі повернути на кваліфікацію Учасника просто розглянувши вимогу.
Пункт 43 Особливотей дослівно звучить так:
«43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»
Зі змісту цього пункту видно, що навіть виключення мають виключення, а саме: не можна давати час на усунення недоліків у випадках відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, але в той же час окрім помилок, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Замовник, надаючи час Учаснику 1 на усунення недоліків, в частині подання детального опису предмету закупівлі за усіма пунктами технічних вимог, що буде постачатись, його технічні та якісні характеристики, не допускаючи застосування висловів «або», «еквівалент», «аналог», «не менше», «не більше» тощо, керувався фразою з п. 43 Особливостей «невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Тобто, Замовник мав дати недолік щодо використання висловів «не менше», «не більше» на усунення, оскільки виправлення цієї помилки не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі.
Замовник ще раз звертається до Учасника 3 з вимогою дотримуватись ним норм ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не зловживати своїми правами у публічних закупівлях.
Вами подано п’ять вимог, у кожній з яких вишукувались нові причини та підстави для відхилення Учасника1, навіть не звертаючи уваги на норми законодавства, як чинні, так і ті, що давно втратили чинність, що є негативним фактором та ставить під сумнів добросовісність користування Учасником 3 правами у публічних закупівлях.
Вирішено:
Вимоги ФОП Васильченко Валентина Анатоліївна відхиляються.
Уповноважена особа 1 ДПРЗ
ГУ ДСНС України
у Дніпропетровській області Юлія Чупріна
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Не правомірні дії
Номер:
8c98e6f5201f4d5cba75e636d32a5e2d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-14-004936-a.c4
Назва:
Не правомірні дії
Вимога:
Шановний Замовнику,згідно Закону України Про публічні закупівлі ,стаття 5 Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
На вимогу не відповідність учасника, Замовник надає відповідь через електронний майданчик а саме, В даному випадку Замовником допущено технічну помилку у розділових знаках – замість крапки поставлено крапку з комою. І це все? Ваші допущені помилки в наслідок дискримінаційні дії.
Згідно НАКАЗУ від 07.12.2020 №2546 Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет, пункт 2.6. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету, приймаються простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів голос голови комітету є вирішальним.
Рішення комітету оформлюється протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, у якому відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання.
Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні.
У разі відмови члена тендерного комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Жодного протоколу рішення на вимоги ви не оприлюднили.
Згідно НАКАЗУ від 07.12.2020 №2546 Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет, пункт 2.9. Члени комітету мають право:
брати участь у плануванні видатків і визначенні потреби в товарах, роботах та послугах, що будуть закуповуватися;
аналізувати та/або отримувати інформацію щодо виконання договорів, укладених відповідно до Закону;
виносити питання на розгляд комітету;
приймати рішення з оформленням відповідного протоколу комітету щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених під час унесення інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель;
одержувати від структурних підрозділів замовника інформацію, необхідну для проведення процедур закупівель;
уносити свою окрему думку до протоколів засідань комітету;
ініціювати створення робочих груп з числа службових (посадових) та інших осіб структурних підрозділів замовника з метою складання технічних вимог до предмета закупівлі, підготовки проектів договорів тощо;
здійснювати інші дії, передбачені Законом.
Згідно вище сказаного Замовник невніс, на підставі протоколу, зміни до вимог тендерної документації.виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених під час унесення інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Тобто надання листа (в довільній формі) має підтвердити своє ознайомлення, врахування та не порушення норм: Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації;» це правомірна вимога Замовника.
На якій підставі Замовник ігнорує вимоги учасника щодо не відповідності вибраного переможця, особисто виправдовує невідповідність своїми помилками, відмовляється від своєї вимоги? Тим самим порушує принцип здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Вимагаємо скасувати рішення про переможця та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 66.pdf 01.06.2024 17:39
Дата подачі:
01.06.2024 13:59
Вирішення:
ПРОТОКОЛ № 66
уповноваженої особи 1 Державного пожежно-рятувального загону
« 01 » червня 2024 року м. Кам’янське
Порядок денний:
1. Про розгляд вимоги від 01.06.2024 ФОП Васильченко Валентина Анатоліївна щодо рішення замовника.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області оголошено відкриті торги з особливостями UA-2024-05-14-004936-a. По результатам проходження аукціону (27.05.24р.) та розгляду пакету наданих документів Учасника 1 ПП «ВК НІКС» оголошено переможцем.
01.06.2024р. о 13:59 год. Учасник 3 ФОП Васильченко В.А. звернулася до Замовника через електронну систему закупівель з вимогою про неправомірне обрання переможця – вимагається скасувати рішення про обрання переможця та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Замовник розглянув вимогу та повторно повідомляє, що законодавством не передбачено для Замовника можливостей змінювати своє рішення по результатам розгляду вимоги. Такі дії є порушенням законодавства про публічні закупівлі.
Далі по пунктам вимоги зазначаємо наступне.
Замовник дотримується принципів здійснення публічних закупівель та ознайомлений зі змістом статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а також звертає увагу ФОП Васильченко В.А. саме на п. 5 вказаної статті, який встановлює обов’язок добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом, як для Замовників так і для Учасників в тому числі.
З приводу наступного: «На вимогу не відповідність учасника, Замовник надає відповідь через електронний майданчик а саме, В даному випадку Замовником допущено технічну помилку у розділових знаках – замість крапки поставлено крапку з комою. І це все? Ваші допущені помилки в наслідок дискримінаційні дії.»
У пункті 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Перелік формальних помилок, затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710, відносить до формальних інформацію/документ, який містить помилку (помилки) у частині уживання розділових знаків у реченні.
Замовником вимагалось на сторінці 24 тендерної документації: «Учасник поданням у складі пропозиції листа (в довільній формі) має підтвердити своє ознайомлення, врахування та не порушення норм:
• Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII.
• Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови;
• Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації;» (далі за текстом скорочено назвемо – довідка про врахування норм законодавства).
Згідно цієї вимоги Учасники мали підтвердити своє врахування норм виключно трьох документів, що перелічені один за одним та вказані вище – Закону № 1207-VII, ПКМУ № 187, ПКМУ № 426. Це зрозуміло за маркувальними значками списку «крапками», які починають кожний з трьох документів, а також відмінками слів, а саме: до словосполучення «не порушення норм» далі ставимо питання «чого?» (родовий відмінок) і далі читаємо «Закону», «Постанови».
Нижче написаний на сторінці 24 тендерної документації текст такого змісту «Пунктом 2 статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII передбачено, що «Здійснення господарської діяльності юридичними особами, фізичними особами - підприємцями та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є тимчасово окупована територія, дозволяється виключно після зміни їхньої податкової адреси на іншу територію України. Правочин, стороною якого є суб’єкт господарювання, місцезнаходженням (місцем проживання) якого є тимчасово окупована територія, є нікчемним. На такі правочини не поширюється дія положення абзацу другого частини другої статті 215 Цивільного кодексу України.» не починається з маркувального значка списку «крапочка», а також за відмінюванням слів не відповідає попереднім абзацам, що не дає змогу його віднести до «довідки про врахування норм законодавства.»
Текст п. 2 розділу V «Розгляд та оцінка тендерних пропозиції» Тендерної документації про зміст ст. 13 ЗУ «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» носить інформативний та пояснювальний характер для надання довідки, яка вимагається наступним абзацом, такого змісту: «Ураховуючи раніш зазначені норми законодавства Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність та/або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом.»
Тобто, вказаний ФОП Васильченко В.А. текст «Пунктом 2 статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII передбачено, що «Здійснення господарської діяльності юридичними особами, фізичними особами - підприємцями та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є тимчасово окупована територія, дозволяється виключно після зміни їхньої податкової адреси на іншу територію України. Правочин, стороною якого є суб’єкт господарювання, місцезнаходженням (місцем проживання) якого є тимчасово окупована територія, є нікчемним. На такі правочини не поширюється дія положення абзацу другого частини другої статті 215 Цивільного кодексу України.» не має міститися у довідці про врахування норм законодавства. Проставлена Замовником крапка з комою не змінює зміст вимог, викладених на стор.24 тендерної документації, не несе в собі якоїсь значущості та не призводить до дискримінаційних дій.
Зміст Тендерної документації в частині заміни крапки з комою Замовник не мав технічної можливості відкоригувати з причини того, що помітив це під час розгляду вимоги від 30.05.2024р. і ніяк не раніше.
З приводу тендерного комітету.
Замовник зазначає, що пунктом 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону передбачено діяльність тендерного комітету лише до 01.01.2022 року, тобто станом на 2024 рік тендерний комітет не може існувати, а публічні закупівлі здійснюють Уповноважені особи. Їх рішення оформлюються також протокольно та одноособово. Всі відповіді на попередні вимоги від 29.05.2024р. та 30.05.2024р. супроводжувались завантаженим сканованим оригіналом протоколів № 61 та № 63 Уповноваженої особи.
З приводу висловлювань вимоги; «На якій підставі Замовник ігнорує вимоги учасника щодо не відповідності вибраного переможця, особисто виправдовує невідповідність своїми помилками, відмовляється від своєї вимоги? Тим самим порушує принцип здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.»
Перш за все, Замовник на всі вимоги надає відповіді та пояснення, спираючись на норми законодавства, що ніяк не свідчить про ігнорування, а навпаки. По-друге, Замовник взагалі не виправдовує нічого і тим паче своїми помилками, а лише надає відповіді та пояснення питань, які описуються у вимогах. По-третє, Замовник не відмовляється не від будь-яких вимог, оскільки це не можливо технічно зробити – все завантажено до системи Прозорро та підписано КЕПом, та і не має в цьому потреби. І наостанок, Замовник зазначає, що Учасники не наділені правом приймати рішення щодо Замовників в частині порушення чи не порушення ними принципів публічних закупівель.
Замовник наголошує Учаснику 3 ФОП Васильченко Валентині Анатоліївні на необхідності особисто ним дотримуватись принципів публічних закупівель та не зловживати своїми правами у публічних закупівлях, а дотримуватись їх добросовісно. Також наголошується на необхідності дотримання офіційно-ділового стилю спілкування під час оформлення документів, звернень, вимог до Замовника та на заборону законодавством приниження та зведення наклепу.
Вирішено:
Вимоги ФОП Васильченко Валентина Анатоліївна відхиляються.
Уповноважена особа 1 ДПРЗ
ГУ ДСНС України
у Дніпропетровській області Юлія Чупріна
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
не правомірний вибір переможця.
Номер:
495a9baf03914e53af7cd00f9f1d1309
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-14-004936-a.b3
Назва:
не правомірний вибір переможця.
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу на недостовірну інформацію в документах тендерної пропозиції ПП «ВК НІКС». В довідках та інших документах ПП «ВК НІКС» все підтверджує та гарантує, але згідно уставу підприємства пункт 10.1. це не входить в обов’язки підприємства.
Права і обов’язки може представляти уповноважена особа(директор підприємства). Юридичне підприємство діє в особі директора, заступника, тощо. Тендерна пропозиція ПП «ВК НІКС» не відповідає вимогам тендерної пропозиції, та актам чинного законодавства України. Вимагаємо скасувати рішення про переможця та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 63.PDF 30.05.2024 17:21
Дата подачі:
30.05.2024 10:46
Вирішення:
Замовнику не зрозуміло що саме мається на увазі під словом «ЦЕ», не ясно що саме не входить до обов’язків підприємства?
Замовник ще раз розглянув Статут Учасника 1 та звертає увагу на розділ 3 «Мета та предмет діяльності підприємства». Подання пропозиції у відкритих торгах, підписання її керівником, постачання в подальшому предмета закупівлі не суперечить змісту Статуту Учасника 1. На думку замовника п. 10.1 Статуту містить перелік обов’язків підприємства ПП «ВК НІКС», які є надважливими та порушення яких не допускається, саме тому і виокремлені у пункт 10.1.
Всі документи підписані директором. Отже, Замовнику не зрозуміло в чому невідповідність вимогам тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
не відповідність учасника
Номер:
93df9210940f441599d993ec45977686
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-14-004936-a.b2
Назва:
не відповідність учасника
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо розглянути нашу вимогу на не відповідність тендерної пропозиції вибраного переможця, саме: 1) згідно Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції- необхідно надати довідку складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою (ними) особою (ами), яка (і) підписали пропозицію та/або буде підписувати договір про закупівлю, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу – prozorro.gov.ua. Учасник надає одну довідку не відомо на кого, другу на юридичну особу ПП «ВК НІКС». Адже згідно вимог тендерної документації таку довідку має надати особа яка підписала пропозицію (службова-посадова,фізична особа-підприємець). 2) згідно пункту 6 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції повинен надати:
Розрахунок ціни пропозиції повинен бути виконаний/розрахований на обсяги встановлені у Додатку 3 до тендерної документації. Згідно Додатку №3 наявні анкерні пластини та піна, а також доставка. Про що в розрахунку ціни немає жодної інформації.
Розділ V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій пункт 2 інша інформація Учасник поданням у складі пропозиції листа (в довільній формі) має підтвердити своє ознайомлення, врахування та не порушення норм: Пунктом 2 статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII передбачено, що «Здійснення господарської діяльності юридичними особами, фізичними особами - підприємцями та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є тимчасово окупована територія, дозволяється виключно після зміни їхньої податкової адреси на іншу територію України. Правочин, стороною якого є суб’єкт господарювання, місцезнаходженням (місцем проживання) якого є тимчасово окупована територія, є нікчемним. На такі правочини не поширюється дія положення абзацу другого частини другої статті 215 Цивільного кодексу України.» Ця інформація відсутня в складі пропозиції вибраного переможця.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 63.PDF 30.05.2024 17:26
Дата подачі:
30.05.2024 10:05
Вирішення:
Замовник розглянув вимоги та повторно повідомляє, що законодавством не передбачено для Замовника можливостей змінювати своє рішення по результатам розгляду вимоги. Такі дії є порушенням законодавства про публічні закупівлі.
Далі по пунктам вимог зазначаємо наступне.
Вимога 1
Перший пункт вимоги: «1) згідно Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції- необхідно надати довідку складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою (ними) особою (ами), яка (і) підписали пропозицію та/або буде підписувати договір про закупівлю, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу – prozorro.gov.ua. Учасник надає одну довідку не відомо на кого, другу на юридичну особу ПП «ВК НІКС». Адже згідно вимог тендерної документації таку довідку має надати особа яка підписала пропозицію (службова-посадова,фізична особа-підприємець).»
Вимога замовника дослівно звучить так: «До зазначеної довідки необхідно надати довідку складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою (ними) особою (ами), яка (і) підписали пропозицію та/або буде підписувати договір про закупівлю, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу – prozorro.gov.ua.»
Замовник вважає, що надана Учасником 1 довідка за вих. № 51 від 28.05.2024р. відповідає вимогам Тендерної документації. Перш за все, довідку підписала директор Альбіна Немога, яка повноважна представляти як інтереси організації ПП «ВК НІКС» так і свої особисті. Тобто, Немога Альбіна підписується під словами «щодо надання згоди Немогою Альбіною Віталіївною уповноваженою особою, яка підписала пропозицію та/або буде підписувати договір про закупівлю, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу – prozorro.gov.ua.», що фактично виглядає, звучить та означає надання згоди щодо своїх персональних даних особою, яка є посадовою особою Учасника 1.
По-друге, всі документи тендерної пропозиції, яка подається організацією, в нашому випадку це Приватне підприємство, можуть бути підписані уповноваженою особою (з підтвердженням таких повноважень) або посадовою особою, але ніяким чином не просто фізичними особами, які є співробітниками такої організації незалежно від посад. Замовник не вимагав за текстом спірної вимоги надати довідку довільної форми, підписану посадовою особою у якості саме фізичної особи, як наче від громадянина особисто.
Отже, довідка № 51 від 28.05.2024р. відповідає вимогам тендерної документації, порушення не вбачається.
Другий пункт вимоги: «2) згідно пункту 6 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції повинен надати: Розрахунок ціни пропозиції повинен бути виконаний/розрахований на обсяги встановлені у Додатку 3 до тендерної документації. Згідно Додатку №3 наявні анкерні пластини та піна, а також доставка. Про що в розрахунку ціни немає жодної інформації.»
Замовник визначив у Додатку 3 до Тендерної документації примітку із зірочкою, що до вартості товару включаються анкерні пластини та монтажна піна з розрахунком до конструкцій. Обсяги анкерних пластин та монтажної піни у вказаному додатку Замовником не визначені, а отже і говорити про відсутність у наданому Учасником 1 документі «Розрахунок ціни пропозиції» за вих. № 54 від 28.05.2024р. цін на піну та пластини недоцільно. Вважати відсутність цін на піну та пластини у Розрахунку № 54 від 28.05.2024р. підставою для відхилення пропозиції Учасника 1 не вбачається за можливе через відсутність інформації про обсяги піни та пластин у Додатку 3 до тендерної документації.
Третій пункт вимоги: «Розділ V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій пункт 2 інша інформація Учасник поданням у складі пропозиції листа (в довільній формі) має підтвердити своє ознайомлення, врахування та не порушення норм: Пунктом 2 статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII передбачено, що «Здійснення господарської діяльності юридичними особами, фізичними особами - підприємцями та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є тимчасово окупована територія, дозволяється виключно після зміни їхньої податкової адреси на іншу територію України. Правочин, стороною якого є суб’єкт господарювання, місцезнаходженням (місцем проживання) якого є тимчасово окупована територія, є нікчемним. На такі правочини не поширюється дія положення абзацу другого частини другої статті 215 Цивільного кодексу України.» Ця інформація відсутня в складі пропозиції вибраного переможця.»
Замовником вимагалось: «Учасник поданням у складі пропозиції листа (в довільній формі) має підтвердити своє ознайомлення, врахування та не порушення норм:
Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII.
Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови;
Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації;»
В даному випадку Замовником допущено технічну помилку у розділових знаках – замість крапки поставлено крапку з комою. Згідно цієї вимоги Учасники мали підтвердити своє врахування норм виключно трьох документів, що перелічені один за одним та вказані вище – Закону № 1207-VII, ПКМУ № 187, ПКМУ № 426.
Учасник 1 надав лист за вих № 45 від 24.05.2024р., який відповідає вимогам тендерної документації у відповідній частині.
Текст п. 2 розділу V «Розгляд та оцінка тендерних пропозиції» Тендерної документації про зміст ст. 13 ЗУ «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» носить інформативний та пояснювальний характер для надання довідки, яка вимагається наступним абзацом, такого змісту: «Ураховуючи раніш зазначені норми законодавства Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність та/або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом.»
Тобто, вказаний ФОП Васильченко В.А. текст «Пунктом 2 статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII передбачено, що «Здійснення господарської діяльності юридичними особами, фізичними особами - підприємцями та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є тимчасово окупована територія, дозволяється виключно після зміни їхньої податкової адреси на іншу територію України. Правочин, стороною якого є суб’єкт господарювання, місцезнаходженням (місцем проживання) якого є тимчасово окупована територія, є нікчемним. На такі правочини не поширюється дія положення абзацу другого частини другої статті 215 Цивільного кодексу України.» не має міститися у довідці про врахування норм законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
не відповідність вибраного переможця
Номер:
100fdaae36174ca68753917bf99024e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-14-004936-a.c1
Назва:
не відповідність вибраного переможця
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо прийняти до уваги нашу вимогу. Згідно тендерної документації Додаток №3 учасник повинен : 1) надати гарантійний лист приймання-передачі товару із зазначенням адресата. Учасник надає гарантійний лист без вказівки адресата (це місце поставки).2) Не надає на вимогу замовника детальний опис.3)Згідно Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції , пункт 6 Інформація про технічні. якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Не надає лист -пояснення, якщо законодавством не передбачено надання дозволу на постачання товарів за даним предметом закупівлі.4)Що не відповідає вимогам тендерної документації. І головне учасник учасник змінив предмет закупівлі: в Тендерній пропозиції, Специфікації до Договору,(пропонує вікно металопластикове відкривне та глухе),в графічному зображенні(пропонує вікна та балк. двері). Вимагаємо скасувати рішення про переможця та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 61.PDF 29.05.2024 17:08
Дата подачі:
29.05.2024 13:14
Вирішення:
Замовник розглянув вимогу та повідомляє, що законодавством не передбачено можливості Замовнику змінювати своє рішення по результатам розгляду вимоги. Такі дії розцінюються як порушення законодавства про публічні закупівлі.
Далі по пунктам вимоги зазначаємо наступне.
Перший пункт вимоги: «Згідно тендерної документації Додаток №3 учасник повинен : 1) надати гарантійний лист приймання-передачі товару із зазначенням адресата. Учасник надає гарантійний лист без вказівки адресата (це місце поставки).»
Замовник бачить у складі пропозиції Учасника 1 гарантійний лист за вих. № 35 від 24.05.2024р. із зазначенням у ньому адресата: 1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Дніпропетровській області. У розумінні Замовника адресат - той, кому адресується, посилається лист, телеграма і т. ін.; одержувач, а не місце поставки.
Другий пункт вимоги: «2) Не надає на вимогу замовника детальний опис.»
Учасником 1 надано документ за вих. № 43 від 28.05.2024р., який має назву «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ». Замовник вважає, що даний документ складено за всіма пунктами технічних вимог і може вважатися детальним описом предмета закупівлі.
Проте, в цьому випадку варто звернути увагу на Перелік формальних помилок, затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710, який допускає у якості таких невірну назву документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. Отже, наявність у документі назви «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» замість назви «Детальний опис предмета закупівлі» вважається формальною помилкою.
Третій пункт вимоги: «3)Згідно Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 6 Інформація про технічні. якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Не надає лист -пояснення, якщо законодавством не передбачено надання дозволу на постачання товарів за даним предметом закупівлі.»
Замовник дійсно вимагав пунтом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації «Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність (або інформацію про відсутність) чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
Примітки:
- у разі, якщо законодавством не передбачено надання дозволів на постачання товарів за даним предметом закупівлі учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, в якому про це зазначає.
– у разі, якщо постачання товару за даним предметом закупівлі не підлягає ліцензуванню такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу.»
На виконання цієї вимоги Учасник 1 надав лист-відповідь про ліцензію за вих. № 41 від 24.05.2024р.
Замовник не вважає порушенням вимог тендерної документації відсутність листа-пояснення в довільній формі про не передбачення законодавством надання дозволів на постачання товарів за даним предметом закупівлі, оскільки у вказаній вимозі є слово «або», яке дає право (а не зобов’язує) Учасникам надати або ліцензію або документ дозвільного характеру чи, при їх відсутності, відповідно - або лист-пояснення щодо ліцензування або лист-пояснення щодо документів дозвільного характеру.
Четвертий пункт вимоги: «І головне учасник змінив предмет закупівлі: в Тендерній пропозиції, Специфікації до Договору,(пропонує вікно металопластикове відкривне та глухе), в графічному зображенні(пропонує вікна та балк. двері).»
Тендерною документацією не встановлювалось вимог(и), якій(им) би відповідав документ «Графічне зображення з описом», наданий Учасником 1 за вих. № 37 від 24.05.2024р. в складі тендерної пропозиції. Замовник не приймав до уваги вказаний документ під час розгляду тендерної пропозиції Учасника 1. Не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасників невідповідності у документах, які надані ними, але не вимагались замовником у Тендерній документації.
Згідно п. 4.1 розділу І «Загальні положення» Тендерної документації назва предмета закупівлі – «Вікна металопластикові» за кодом ДК 021:2015 – 44220000-8 Столярні вироби.
Згідно п. 1.1 наданого Учасником 1 проекту договору (документ Учасника 1 з назвою у переліку – «5. Додаток 5 – Проект договору»), предметом закупівлі є Вікна металопластикові код ДК 021:2015 – 44220000-8 Столярні вироби. У специфікації до проекту договору також зазначено у назві – вікна металопластикові, через кому (звертаємо на це увагу) додано характеристику вікна – глухе чи відкривне, що не змінює предмет закупівлі. Такі характеристики уточнюють та дають можливість відокремити та розрізнити предмет закупівлі. Це важливо для ситуацій коли, наприклад, 36 вікон одного й того самого розміру, але частково глухі, часково відкривні. Аналогічна ситуація і з Тендерною пропозицією, наданою Учасником 1 за вих. № 38 від 25.05.2024.
Статус вимоги:
Відхилено