-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Маска протигаза, коробка фільтруюча для протигаза
Торги відмінено
585 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 925.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 925.00 UAH
Період оскарження:
14.05.2024 10:54 - 06.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
516f5ddfadd64047af20827da6bec298
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-14-003135-a.a3
Назва:
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Тендерна документація_зі змінами від 06.08.2024.pdf 06.08.2024 17:03
- ТР_ЗІЗ (Технічний регламент засобів індивідуального захисту, затверджений ПКМУ від 21.08.2019 № 771).pdf 06.08.2024 17:03
- ПКМУ №771 від 21.08.2019 р..pdf 06.08.2024 17:03
- Рішення_2 АМКУ від 09.07.2024 № 11856 (1).pdf 06.08.2024 17:03
- Рішення_1 АМКУ від 28.05.2024 №9333 (4).pdf 06.08.2024 17:03
- Скарга ЕЦ.pdf 06.08.2024 17:03
- Скарга третя - Вінницяобленерго.docx.p7s.zip 06.08.2024 18:05
- Відповідь №3 АМКУ_відхилення розгляду.docx 07.08.2024 10:47
- Відповідь на скаргу №3 від 06.08.2024р. АМКУ_відхилення розгляду.pdf 07.08.2024 10:48
- Відповідь №3 АМКУ.docx 12.08.2024 14:26
- Відповідь №3 АМКУ.pdf 13.08.2024 10:01
- Сертифікат DEC’POL ABS_(ukr).docx 13.08.2024 10:02
- Сертифікат Timilon_(ukr).docx 13.08.2024 10:02
- Протокол від 04.09.2024.pdf 04.09.2024 10:46
- рішення від 08.08.2024 № 13453.pdf 08.08.2024 14:40
- інформація про резолютивну частину рішення від 15.08.2024 № 13864.pdf 16.08.2024 13:29
- рішення від 15.08.2024 № 13864.pdf 20.08.2024 11:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.08.2024 17:14
Дата розгляду скарги:
15.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.08.2024 14:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.08.2024 11:46
Дата виконання рішення Замовником:
04.09.2024 10:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМК України виконано замовником. До тендерної документації внесено зміни у частині усунення дискримінаційних положень та неправомірних положень, які наведені у даній Скарзі.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b85634bcb1ee49e78f5e587f4b885fbc
Заголовок пункту скарги:
Щодо дискримінаційних вимог
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовником на виконання вищезазначеного Рішення було внесено зміни до тендерної документації та 06.08.2024 року оприлюднено нову редакцію тендерної документації. Проте, після внесення Замовником змін до тендерної документації на виконання рішення Комісії, Замовник лише частково змінив вимоги, які ми вважаємо дискримінаційними та які і надалі позбавляють Скаржника можливості взяти участь у торгах, зокрема, вимоги, які були визнані дискримінаційними практично не зазнали змін:
Первинна редакція до оскарження (додаток 2 до тендерної документації):
Засіб для спеціальної обробки має діяти за принципом адсорбції та нейтралізації. Бути ефективним проти речовин у рідкому та газоподібному стані.
Мати наступні показники ефективності:
- показник нейтралізації бойових отруйних речовин нервово-паралітичної дії типу GD (зоман), VX та шкірно-наривної дії типу HD (іприт) - не менше 99,6% протягом до 90 секунд.;
Чинна редакція тендерної документації після внесення змін (додаток 2 до тендерної документації):
Засіб для спеціальної обробки має діяти за принципом адсорбції та нейтралізації. Бути ефективним проти речовин у рідкому та газоподібному стані.
Мати наступні показники ефективності:
- показник нейтралізації бойових отруйних речовин типу GD (зоман), VX, HD (іприт) - не менше 99,6% протягом до 90 секунд.
Таким чином, Замовником на виконання Рішення Комісії не було усунуто дискримінаційну вимогу, а лише її перефразовано та скорочено.
Проаналізувавши вимоги до вказаного спеціального засобу обробки протигазу, зазначено, що він має мати показники ефективності: - показник нейтралізації бойових отруйних речовин типу GD (зоман), VX, HD (іприт) - не менше 99,6% протягом до 90 секунд. Виходячи з технічних вимог, які вимагаються додатком 2 до тендерної документації в частині спеціального засобу обробки протигазу, задовільнити їх може лише єдиний засіб виробництва компанії «Timilon Corporation» під торговою маркою «FAST ACT» Decontamination Mitt (Part Number: FG015-1840-00NS (EA)). Слід зауважити, що згідно офіційної інформації виробника, Decontamination Mitt є універсальним засобом, який призначений для дезактивації бойових хімічних речовин і токсичних промислових матеріалів, але аж ніяк не спеціальним засобом обробки протигазу.
Первинна редакція до оскарження (додаток 2 до тендерної документації):
Засіб для спеціальної обробки має діяти за принципом адсорбції та нейтралізації. Бути ефективним проти речовин у рідкому та газоподібному стані.
Мати наступні показники ефективності:
- показник нейтралізації бойових отруйних речовин нервово-паралітичної дії типу GD (зоман), VX та шкірно-наривної дії типу HD (іприт) - не менше 99,6% протягом до 90 секунд.;
Чинна редакція тендерної документації після внесення змін (додаток 2 до тендерної документації):
Засіб для спеціальної обробки має діяти за принципом адсорбції та нейтралізації. Бути ефективним проти речовин у рідкому та газоподібному стані.
Мати наступні показники ефективності:
- показник нейтралізації бойових отруйних речовин типу GD (зоман), VX, HD (іприт) - не менше 99,6% протягом до 90 секунд.
Таким чином, Замовником на виконання Рішення Комісії не було усунуто дискримінаційну вимогу, а лише її перефразовано та скорочено.
Проаналізувавши вимоги до вказаного спеціального засобу обробки протигазу, зазначено, що він має мати показники ефективності: - показник нейтралізації бойових отруйних речовин типу GD (зоман), VX, HD (іприт) - не менше 99,6% протягом до 90 секунд. Виходячи з технічних вимог, які вимагаються додатком 2 до тендерної документації в частині спеціального засобу обробки протигазу, задовільнити їх може лише єдиний засіб виробництва компанії «Timilon Corporation» під торговою маркою «FAST ACT» Decontamination Mitt (Part Number: FG015-1840-00NS (EA)). Слід зауважити, що згідно офіційної інформації виробника, Decontamination Mitt є універсальним засобом, який призначений для дезактивації бойових хімічних речовин і токсичних промислових матеріалів, але аж ніяк не спеціальним засобом обробки протигазу.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО» внести зміни до тендерної документації у частині усунення дискримінаційних положень, які наведені у даній Скарзі та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону та Особливостей.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
b42e56811f31485388d5b15fafee116b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-14-003135-a.c2
Назва:
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення від 28.05.2024 №9333 (4).pdf 27.06.2024 16:29
- ТР_ЗІЗ (Технічний регламент засобів індивідуального захисту, затверджений ПКМУ від 21.08.2019 № 771).pdf 27.06.2024 16:29
- ПКМУ №771 від 21.08.2019 р..pdf 27.06.2024 16:29
- Скарга щодо дискримінаційних вимог_Екотест.pdf 27.06.2024 16:29
- sign.p7s 27.06.2024 16:33
- рішення від 01.07.2024 № № 11322.pdf 01.07.2024 17:33
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.07.2024 № 11856.pdf 10.07.2024 19:16
- рішення від 09.07.2024 № 11856.pdf 12.07.2024 17:04
- Відповідь №2 АМКУ.docx 03.07.2024 16:24
- Відповідь АМКУ.pdf 04.07.2024 16:09
- Decontamination Kits.zip 04.07.2024 16:10
- ПКМУ №771 від 21.08.2019 р..pdf 04.07.2024 16:12
- ПКМУ №1200 від 19.08.2020 р (зі змінами ПКМУ№ 248 від 24.03.2021).pdf 04.07.2024 16:12
- ТР_ЗІЗ (Технічний регламент засобів індивідуального захисту, затверджений ПКМУ від 21.08.2019 № 771).pdf 04.07.2024 16:12
- Регламент 74.161.02е від 01.01.2004 р. «Засоби індивідуального захисту NBC» (ukr).pdf 04.07.2024 16:32
- Протокол від 06.08.2024.pdf 06.08.2024 10:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.06.2024 16:32
Дата розгляду скарги:
09.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.07.2024 17:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.07.2024 17:04
Дата виконання рішення Замовником:
06.08.2024 10:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМК України виконано замовником.
До тендерної документації внесено зміни у частині усунення дискримінаційних положень та неправомірних положень, які наведені у даній Скарзі.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d0ffde027a864c158d13ae01a6d3c6bb
Заголовок пункту скарги:
Щодо дискримінаційних вимог
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Законом України «Про публічні закупівлі» у ст. 3 Закону закріплено принцип недискримінації учасників у закупівлях, у ст. 5 Закону прямо передбачено, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону. Аналогічно, Мінекономіки у своєму листі від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 підтверджує, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду по справі № 640/1042/19 від 29.01.2021 визначив, що «дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших».
Європейський суд з прав людини в рішенні суду у справі № 42184/05 «Карсон та інші проти Сполученого Королівства» від 16.03.2010 та рішенні у справі № 13378/05 «Бьорден проти Сполученого Королівства» від 29.04.2008 визначив «дискримінацію як відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації».
Закон України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» дає наступне визначення поняття дискримінація:
«2) дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними».
У вимогах Додатку 2 до тендерної документації зазначено, зокрема, що до комплекту поставки протигазу входить також «Засіб для спеціальної обробки протигазу»:
«5. Комплект поставки:
- Панорамна маска;
- Комбінований фільтр;
- Засіб для спеціальної обробки протигазу;
- Сумка до протигазу;».
та визначені вимоги до цього засобу:
«Засіб для спеціальної обробки протигазу
Засіб для спеціальної обробки має діяти за принципом адсорбції та нейтралізації. Бути ефективним проти речовин у рідкому та газоподібному стані.
Мати наступні показники ефективності:
- показник нейтралізації бойових отруйних речовин нервово-паралітичної дії типу GD (зоман), VX та шкірно-наривної дії типу HD (іприт) - не менше 99,6% протягом до 90 секунд.
- нейтралізація промислових небезпечних хімічних речовин органічного та неорганічного походження у рідкому та газоподібному стані, а також випарів кислих гази;
Може бути застосований до будь яких поверхонь включно із шкірою.
- Нетоксичний, не викликає подразнення».
Слід зазначити, що до внесення змін до тендерної документації на виконання рішення Комісії, вимоги щодо Засобу для спеціальної обробки протигазу були визначені в тендерній документації наступним чином:
«Засіб для спеціальної обробки протигазу
Засіб для спеціальної обробки має діяти за принципом адсорбції та нейтралізації. Бути ефективним проти речовин у рідкому та газоподібному стані.
Мати наступні показники ефективності:
- показник нейтралізації бойових отруйних речовин типу GD (зоман), VX, HD (іприт) - не менше 99,6% протягом до 90 секунд.
- нейтралізація таких сполук: кислоти, сполуки фосфору/сірки, органічні сполуки, їдкі та кислі гази.
- видалення газоподібних промислових небезпечних хімічних речовин: безводний аміак, хлор, окис етилену, хлористий водень, діоксид азоту, діоксид сірки, метилмеркаптан.
Може бути застосований до будь яких поверхонь включно із шкірою.
- Нетоксичний, не викликає корозії, негорючий
- Рецептура сухого порошку
- Безпечно наносити на всі рідини і пари, що виділяються».
Рішенням Комісії №9333-р/пк-пз від 28.05.2024 року було визначено наступне:
«Крім того, відповідно до наданих Замовником матеріалів, а також пояснень, наданих у ході розгляду Скарги, Замовником не підтверджено наявність продукції щонайменше двох виробників, зокрема, за такими характеристиками:
- показник нейтралізації бойових отруйних речовин типу GD (зоман), VX, HD (іприт) - не менше 99,6% протягом до 90 секунд;
- нейтралізація таких сполук: кислоти, сполуки фосфору/сірки, органічні сполуки, їдкі та кислі гази.
- видалення газоподібних промислових небезпечних хімічних речовин: безводний аміак, хлор, окис етилену, хлористий водень, діоксид азоту, діоксид сірки, метилмеркапта.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведених вище вимог Документації у вказаній редакції, не довів та документально не підтвердив наявність продукції щонайменше двох виробників, яка відповідає умовам Документації».
Таким чином, після внесення змін до тендерної документації на виконання рішення Комісії Замовник лише скоротив та частково перефразував вимоги, які ми вважає дискримінаційними та які і надалі позбавляють нашу організацію брати участь в торгах, зокрема, вимоги які були визнані дискримінаційними зазнали таких змін:
первинна редакція до оскарження: «- показник нейтралізації бойових отруйних речовин типу GD (зоман), VX, HD (іприт) - не менше 99,6% протягом до 90 секунд;
чинна редакція документації після внесення змін:
«показник нейтралізації бойових отруйних речовин нервово-паралітичної дії типу GD (зоман), VX та шкірно-наривної дії типу HD (іприт) - не менше 99,6% протягом до 90 секунд.
первинна редакція до оскарження: «нейтралізація таких сполук: кислоти, сполуки фосфору/сірки, органічні сполуки, їдкі та кислі гази;
чинна редакція документації після внесення змін:
«нейтралізація промислових небезпечних хімічних речовин органічного та неорганічного походження у рідкому та газоподібному стані, а також випарів кислих гази;»
Проаналізувавши вимоги до вказаного спеціального засобу обробки протигазу, зазначено, що він має мати показники ефективності: - показник нейтралізації бойових отруйних речовин нервово-паралітичної дії типу GD (зоман), VX та шкірно-наривної дії типу HD (іприт) - не менше 99,6% протягом до 90 секунд; нейтралізація промислових небезпечних хімічних речовин органічного та неорганічного походження у рідкому та газоподібному стані, а також випарів кислих гази. Окремо у вимогах до двох інших елементів протигазу – маски та фільтра встановлена вимога щодо терміну зберігання/придатності - не менше 20 років, що має бути документально підтверджено. І оскільки, саме ці два елементи що якраз і утворюють протигаз, мають оброблятися вказаним засобом обробки, то і до самого засобу обробки мали б бути встановлені аналогічні вимоги щодо терміну зберігання. І оскільки таких вимог не встановлено, ймовірно, з об’єктивних причин, не можливості гарантувати такий тривалий термін зберігання від самих виробників вказаних засобів обробки, то і відповідно комплектуватись протигаз не може елементом – засобом для обробки, який не може мати та підтримувати показники своєї ефективності терміном меншим ніж власне сам протигаз. Таке неспівпадіння ймовірно, є наслідком штучного розширення комплекту протигаза, додатковим, чужорідним елементом (засобом обробки), який не створювався власне для виконання функцій у складі комплекту протигаза.
Виходячи з технічних вимог, які вимагаються додатком 2 до тендерної документації в частині спеціального засобу обробки протигазу, задовільнити їх може лише єдиний засіб виробництва компанії «Timilon Corporation» під торговою маркою «FAST ACT» Decontamination Mitt (Part Number: FG015-1840-00NS (EA)). Слід зауважити, що згідно офіційної інформації виробника, Decontamination Mitt є універсальним засобом, який призначений для дезактивації бойових хімічних речовин і токсичних промислових матеріалів, але аж ніяк не спеціальним засобом обробки протигазу.
Слід також зазначити, що Замовником здійснюється закупівля за кодом ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування. Натомість, засіб спеціальної обробки у Єдиному закупівельному словнику за показником четвертого знаку класифікатора визначається за кодом: «39830000-9 Продукція для чищення» та відповідно може бути виокремлено та придбано Замовник як окремий предмет закупівлі.
Виходячи з наведеного, встановлення вимог в чинній редакції тендерної документації щодо засобу спеціальної обробки, є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та до інших Учасників.
Додатково звертаємо увагу Комісії на те, що Замовник при внесенні змін до тендерної документації в частині невідповідностей (окрім дискримінаційних) чинним вимогам Особливостей, які були описані у попередній скарзі, бездоганно виправив вказані невідповідності у чинних вимогах тендерної документації, а при внесенні змін для усунення дискримінаційних вимог ототожнює поняття «усунути дискримінаційні вимоги» з поняттям – «перефразувати» дискримінаційні вимоги за формою без зміни їх дискримінаційного змісту.
Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду по справі № 640/1042/19 від 29.01.2021 визначив, що «дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших».
Європейський суд з прав людини в рішенні суду у справі № 42184/05 «Карсон та інші проти Сполученого Королівства» від 16.03.2010 та рішенні у справі № 13378/05 «Бьорден проти Сполученого Королівства» від 29.04.2008 визначив «дискримінацію як відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації».
Закон України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» дає наступне визначення поняття дискримінація:
«2) дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними».
У вимогах Додатку 2 до тендерної документації зазначено, зокрема, що до комплекту поставки протигазу входить також «Засіб для спеціальної обробки протигазу»:
«5. Комплект поставки:
- Панорамна маска;
- Комбінований фільтр;
- Засіб для спеціальної обробки протигазу;
- Сумка до протигазу;».
та визначені вимоги до цього засобу:
«Засіб для спеціальної обробки протигазу
Засіб для спеціальної обробки має діяти за принципом адсорбції та нейтралізації. Бути ефективним проти речовин у рідкому та газоподібному стані.
Мати наступні показники ефективності:
- показник нейтралізації бойових отруйних речовин нервово-паралітичної дії типу GD (зоман), VX та шкірно-наривної дії типу HD (іприт) - не менше 99,6% протягом до 90 секунд.
- нейтралізація промислових небезпечних хімічних речовин органічного та неорганічного походження у рідкому та газоподібному стані, а також випарів кислих гази;
Може бути застосований до будь яких поверхонь включно із шкірою.
- Нетоксичний, не викликає подразнення».
Слід зазначити, що до внесення змін до тендерної документації на виконання рішення Комісії, вимоги щодо Засобу для спеціальної обробки протигазу були визначені в тендерній документації наступним чином:
«Засіб для спеціальної обробки протигазу
Засіб для спеціальної обробки має діяти за принципом адсорбції та нейтралізації. Бути ефективним проти речовин у рідкому та газоподібному стані.
Мати наступні показники ефективності:
- показник нейтралізації бойових отруйних речовин типу GD (зоман), VX, HD (іприт) - не менше 99,6% протягом до 90 секунд.
- нейтралізація таких сполук: кислоти, сполуки фосфору/сірки, органічні сполуки, їдкі та кислі гази.
- видалення газоподібних промислових небезпечних хімічних речовин: безводний аміак, хлор, окис етилену, хлористий водень, діоксид азоту, діоксид сірки, метилмеркаптан.
Може бути застосований до будь яких поверхонь включно із шкірою.
- Нетоксичний, не викликає корозії, негорючий
- Рецептура сухого порошку
- Безпечно наносити на всі рідини і пари, що виділяються».
Рішенням Комісії №9333-р/пк-пз від 28.05.2024 року було визначено наступне:
«Крім того, відповідно до наданих Замовником матеріалів, а також пояснень, наданих у ході розгляду Скарги, Замовником не підтверджено наявність продукції щонайменше двох виробників, зокрема, за такими характеристиками:
- показник нейтралізації бойових отруйних речовин типу GD (зоман), VX, HD (іприт) - не менше 99,6% протягом до 90 секунд;
- нейтралізація таких сполук: кислоти, сполуки фосфору/сірки, органічні сполуки, їдкі та кислі гази.
- видалення газоподібних промислових небезпечних хімічних речовин: безводний аміак, хлор, окис етилену, хлористий водень, діоксид азоту, діоксид сірки, метилмеркапта.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведених вище вимог Документації у вказаній редакції, не довів та документально не підтвердив наявність продукції щонайменше двох виробників, яка відповідає умовам Документації».
Таким чином, після внесення змін до тендерної документації на виконання рішення Комісії Замовник лише скоротив та частково перефразував вимоги, які ми вважає дискримінаційними та які і надалі позбавляють нашу організацію брати участь в торгах, зокрема, вимоги які були визнані дискримінаційними зазнали таких змін:
первинна редакція до оскарження: «- показник нейтралізації бойових отруйних речовин типу GD (зоман), VX, HD (іприт) - не менше 99,6% протягом до 90 секунд;
чинна редакція документації після внесення змін:
«показник нейтралізації бойових отруйних речовин нервово-паралітичної дії типу GD (зоман), VX та шкірно-наривної дії типу HD (іприт) - не менше 99,6% протягом до 90 секунд.
первинна редакція до оскарження: «нейтралізація таких сполук: кислоти, сполуки фосфору/сірки, органічні сполуки, їдкі та кислі гази;
чинна редакція документації після внесення змін:
«нейтралізація промислових небезпечних хімічних речовин органічного та неорганічного походження у рідкому та газоподібному стані, а також випарів кислих гази;»
Проаналізувавши вимоги до вказаного спеціального засобу обробки протигазу, зазначено, що він має мати показники ефективності: - показник нейтралізації бойових отруйних речовин нервово-паралітичної дії типу GD (зоман), VX та шкірно-наривної дії типу HD (іприт) - не менше 99,6% протягом до 90 секунд; нейтралізація промислових небезпечних хімічних речовин органічного та неорганічного походження у рідкому та газоподібному стані, а також випарів кислих гази. Окремо у вимогах до двох інших елементів протигазу – маски та фільтра встановлена вимога щодо терміну зберігання/придатності - не менше 20 років, що має бути документально підтверджено. І оскільки, саме ці два елементи що якраз і утворюють протигаз, мають оброблятися вказаним засобом обробки, то і до самого засобу обробки мали б бути встановлені аналогічні вимоги щодо терміну зберігання. І оскільки таких вимог не встановлено, ймовірно, з об’єктивних причин, не можливості гарантувати такий тривалий термін зберігання від самих виробників вказаних засобів обробки, то і відповідно комплектуватись протигаз не може елементом – засобом для обробки, який не може мати та підтримувати показники своєї ефективності терміном меншим ніж власне сам протигаз. Таке неспівпадіння ймовірно, є наслідком штучного розширення комплекту протигаза, додатковим, чужорідним елементом (засобом обробки), який не створювався власне для виконання функцій у складі комплекту протигаза.
Виходячи з технічних вимог, які вимагаються додатком 2 до тендерної документації в частині спеціального засобу обробки протигазу, задовільнити їх може лише єдиний засіб виробництва компанії «Timilon Corporation» під торговою маркою «FAST ACT» Decontamination Mitt (Part Number: FG015-1840-00NS (EA)). Слід зауважити, що згідно офіційної інформації виробника, Decontamination Mitt є універсальним засобом, який призначений для дезактивації бойових хімічних речовин і токсичних промислових матеріалів, але аж ніяк не спеціальним засобом обробки протигазу.
Слід також зазначити, що Замовником здійснюється закупівля за кодом ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування. Натомість, засіб спеціальної обробки у Єдиному закупівельному словнику за показником четвертого знаку класифікатора визначається за кодом: «39830000-9 Продукція для чищення» та відповідно може бути виокремлено та придбано Замовник як окремий предмет закупівлі.
Виходячи з наведеного, встановлення вимог в чинній редакції тендерної документації щодо засобу спеціальної обробки, є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та до інших Учасників.
Додатково звертаємо увагу Комісії на те, що Замовник при внесенні змін до тендерної документації в частині невідповідностей (окрім дискримінаційних) чинним вимогам Особливостей, які були описані у попередній скарзі, бездоганно виправив вказані невідповідності у чинних вимогах тендерної документації, а при внесенні змін для усунення дискримінаційних вимог ототожнює поняття «усунути дискримінаційні вимоги» з поняттям – «перефразувати» дискримінаційні вимоги за формою без зміни їх дискримінаційного змісту.
×
-
Назва доказу:
Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771
-
Повʼязаний документ:
ПКМУ №771 від 21.08.2019 р..pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО» внести зміни до тендерної документації у частині усунення дискримінаційних вимог, які наведені у даній Скарзі.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
e51bc62dab7847f1bed97313f87fb860
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-14-003135-a.b1
Назва:
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Скарга:
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Про прийняття та надання чинност... _ від 25.02.2010 № 104 (Текст для друку).pdf 17.05.2024 17:46
- Постанова КМУ від від 12 жовтня 2022 №1178.pdf 17.05.2024 17:46
- Постанова від 16.12.2022 №1422.pdf 17.05.2024 17:46
- Закон №922.pdf 17.05.2024 17:46
- Скарга - АТ Вінницяобленерго (2).docx 17.05.2024 17:46
- Скарга - АТ Вінницяобленерго.pdf.p7s 17.05.2024 17:46
- Скарга - АТ Вінницяобленерго.pdf 17.05.2024 17:46
- sign.p7s 17.05.2024 18:00
- Рішення від 21.05.2024 №8853.pdf 21.05.2024 16:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.05.2024 №9333.pdf 29.05.2024 11:52
- Рішення від 28.05.2024 №9333.pdf 30.05.2024 18:17
- Відповідь АМКУ.docx 23.05.2024 15:39
- Відповідь АМКУ.pdf 24.05.2024 11:05
- ПКМУ №771 від 21.08.2019 р..pdf 24.05.2024 12:02
- ПКМУ №1200 від 19.08.2020 р (зі змінами ПКМУ№ 248 від 24.03.2021).pdf 24.05.2024 12:02
- ТР_ЗІЗ (Технічний регламент засобів індивідуального захисту, затверджений ПКМУ від 21.08.2019 № 771).pdf 24.05.2024 12:03
- Decontamination Kits.zip 24.05.2024 12:07
- Регламент 74.161.02е від 01.01.2004 р. «Засоби індивідуального захисту NBC» (ukr).pdf 24.05.2024 19:55
- Протокол від 24.06.2024р.pdf 24.06.2024 12:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.05.2024 17:59
Дата розгляду скарги:
28.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.05.2024 16:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.05.2024 18:17
Дата виконання рішення Замовником:
24.06.2024 13:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
До тендерної документації внесено зміни у частині усунення дискримінаційних положень та неправомірних положень, які наведені у даній Скарзі, тендерна документація приведена у відповідність до вимог Закону та Особливостей.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
de5e3ba4b47c4327b829419325fb65d0
Заголовок пункту скарги:
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Опис заперечення:
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Тип порушення:
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО» внести зміни до тендерної документації у частині усунення дискримінаційних положень та неправомірних положень, які наведені у даній Скарзі, та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону та Особливостей.