-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Автомобільні запчастини та комплектуючі
Закупівля здійснюється на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями).
Завершена
190 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
Період оскарження:
14.05.2024 09:12 - 19.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на тендерну документацію
Номер:
f951ba9e77fa468b97e94a696cfbabaf
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-14-000728-a.c1
Назва:
Скарга на тендерну документацію
Скарга:
Скарга на тендерну документацію
Пов'язані документи:
Учасник
- 15 Поріняльна таблиця.pdf 27.05.2024 23:01
- 47.pdf 27.05.2024 23:01
- 2 Згода з технічним завданням.pdf 27.05.2024 23:01
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 27.05.2024 23:01
- sign.p7s 27.05.2024 23:02
- Рішення від 29.05.2024 №9368.pdf 29.05.2024 15:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.06.2024 №9942.pdf 07.06.2024 13:22
- Рішення від 06.06.2024 №9942.pdf 11.06.2024 11:13
- Заперечення.docx 31.05.2024 09:06
- Заперечення.pdf 31.05.2024 09:06
- 59.pdf 12.06.2024 08:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.05.2024 23:06
Дата розгляду скарги:
06.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.05.2024 15:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.06.2024 11:14
Дата виконання рішення Замовником:
12.06.2024 08:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення АКМУ від 06.06.2024 № 9942-р/пк-пз. Проколом №59 від 12.06.2024 скасовано рішення Замовника від 22.05.2024 №47 та від 22.05.2024 №48.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6fa4f098af4d497d94551811f230adfb
Заголовок пункту скарги:
Скарга на тендерну документацію
Опис заперечення:
Скарга на тендерну документацію
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Вважаю, що Замовником неправомірно відхилена моя пропозиція, з наступних підстав:
Пунктом 3.1 Додатку 2 тендерної документації передбачено вимогу: 3.1.Оригінал інформації/довідки в довільній формі про відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним вимогам до предмету закупівлі, встановленим Замовником у Технічному завданні тендерної документації у вигляді порівняльної таблиці параметрів визначених п. 2.1. Додатку 1 (у вигляді вимагається Замовником-запропоновано Учасником).
На виконання вище вказаної вимоги Скаржником в складі тендерної пропозиції надано документ вих.№15 від 21.05.2024 року, який міститься у файлі «15 Поріняльна таблиця.pdf»:
В наданому документі в другій, третій та четвертій колонці зазначено технічні вимоги Замовника вказані в Додатку 1 до тендерної документації та з якими Скаржник погодився (файл 2 Згода з технічним завданням.pdf в складі пропозиції). В колонці 5-9 в свою чергу зазначено назву технічні та кількісні характеристики запропонованого товару. Інформацію, що вимагалась Замовником в пункті 3.1. Додатку 2 надано в довільній формі у відповідності з вимогами.
Наданим документом виконано всі вимоги щодо зазначення необхідних технічний, кількісних та якісних характеристик запропонованого товару.
Тендерна документація не містить форми надання інформації передбаченої пунктом 3.1 Додатку 2 .
Замовник самостійно на власний розсуд доповнює умови тендерної документації та незаконно відхиляє пропозицію Скаржника.
Якщо Замовник мав на увазі саме вказати колонки пропозиції та вимог, то Замовником має бути надано 24 години (у відповідності з пунктом 43 Особливостей) на усунення невідповіностей, які не призведуть до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Щодо інших невідповідностей:
Виправлення вказаних Замовником недоліків не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовником порушено п.43 Особливостей та не надано можливості виправити невідповідності.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації шляхом завантаження відповідних документів.
Скаржник зазначає, що Замовник не розуміє чинного законодавства України, або навмисно шукає підставу відхилення, порушуючи законодавчі норми, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником в ПРОТОКОЛІ № 47 – від 22.05.2024р. підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Вважаю, що Замовником неправомірно відхилена моя пропозиція, з наступних підстав:
Пунктом 3.1 Додатку 2 тендерної документації передбачено вимогу: 3.1.Оригінал інформації/довідки в довільній формі про відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним вимогам до предмету закупівлі, встановленим Замовником у Технічному завданні тендерної документації у вигляді порівняльної таблиці параметрів визначених п. 2.1. Додатку 1 (у вигляді вимагається Замовником-запропоновано Учасником).
На виконання вище вказаної вимоги Скаржником в складі тендерної пропозиції надано документ вих.№15 від 21.05.2024 року, який міститься у файлі «15 Поріняльна таблиця.pdf»:
В наданому документі в другій, третій та четвертій колонці зазначено технічні вимоги Замовника вказані в Додатку 1 до тендерної документації та з якими Скаржник погодився (файл 2 Згода з технічним завданням.pdf в складі пропозиції). В колонці 5-9 в свою чергу зазначено назву технічні та кількісні характеристики запропонованого товару. Інформацію, що вимагалась Замовником в пункті 3.1. Додатку 2 надано в довільній формі у відповідності з вимогами.
Наданим документом виконано всі вимоги щодо зазначення необхідних технічний, кількісних та якісних характеристик запропонованого товару.
Тендерна документація не містить форми надання інформації передбаченої пунктом 3.1 Додатку 2 .
Замовник самостійно на власний розсуд доповнює умови тендерної документації та незаконно відхиляє пропозицію Скаржника.
Якщо Замовник мав на увазі саме вказати колонки пропозиції та вимог, то Замовником має бути надано 24 години (у відповідності з пунктом 43 Особливостей) на усунення невідповіностей, які не призведуть до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Щодо інших невідповідностей:
Виправлення вказаних Замовником недоліків не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовником порушено п.43 Особливостей та не надано можливості виправити невідповідності.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації шляхом завантаження відповідних документів.
Скаржник зазначає, що Замовник не розуміє чинного законодавства України, або навмисно шукає підставу відхилення, порушуючи законодавчі норми, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником в ПРОТОКОЛІ № 47 – від 22.05.2024р. підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
4. Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ФОП Гапонової Анастасії Павлівни зазначене у ПРОТОКОЛІ № 47 – від 22.05.2024р.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Незаконна відміна торгів
Номер:
9912153bf1864bd997c50a6da9e07f87
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-14-000728-a.c2
Назва:
Незаконна відміна торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- інформація про резолютивну частину рішення від 03.07.2024 №11568.pdf 04.07.2024 14:47
- рішення від 03.07.2024 №11568.pdf 08.07.2024 15:58
- рішення від 26.06.2024 №11089.pdf 26.06.2024 16:43
- 83.pdf 09.07.2024 11:35
- Заперечення.docx 28.06.2024 12:36
- Заперечення.pdf 28.06.2024 12:36
- 63.pdf 24.06.2024 23:25
- sign.p7s 24.06.2024 23:27
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 24.06.2024 23:25
- Рішення від 06.06.2024 №9942.pdf 24.06.2024 23:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.06.2024 23:41
Дата розгляду скарги:
03.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.06.2024 16:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.07.2024 15:58
Дата виконання рішення Замовником:
09.07.2024 11:35
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником скасувано рішення Уповноваженої особи №63 від 14.06.2024р щодо відміни процедури закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, згідно рішення Комісії АКМУ №11568-р/пк-пз від 03.07.2024р.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a1fd7200355c4b568978730fcd2e9981
Заголовок пункту скарги:
Незаконна відміна торгів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник зазначає:
Замовник порушив пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону, Замовник в протоколі Протокол № 63 від 14.06.2024р ) про (відміну відкритих торгів) НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ які порушують законодавства у сфері публічних закупівель, ЯКІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ, ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону ( цитую Закон - 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, детальніше нижче:
Скаржник на підставі наведеного у протоколі Протокол № 63 від 14.06.2024р про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, зазначити, ЯКІ САМЕ вимоги Закону потрібно виправляти, та яким чином зазначене Замовником у протоколі Протокол № 63 від 14.06.2024р порушує законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема цієї закупівлі, НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ, ЯНІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ - ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Органи контролю визначені ч. 3 ст.7 Закону. Зокрема, визначено, що Рахункова палата, АМКУ, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Скаржник наголошує, що жодним із органів контролю, регламентованих ч. 3 ст. 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні вказаних торгів.
Скаржник зазначає, що уповноважена особа Замовника – безпідставно відмінив процедуру закупівлі, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію «порушення у сфері публічних закупівель».
Скаржник зазначає, що Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, замовник неправомірно відмінив тендер на підставі пункту 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Скаржник зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушення законодавства у сфері публічних закупівель!
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
Замовник порушив пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону, Замовник в протоколі Протокол № 63 від 14.06.2024р ) про (відміну відкритих торгів) НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ які порушують законодавства у сфері публічних закупівель, ЯКІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ, ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону ( цитую Закон - 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, детальніше нижче:
Скаржник на підставі наведеного у протоколі Протокол № 63 від 14.06.2024р про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, зазначити, ЯКІ САМЕ вимоги Закону потрібно виправляти, та яким чином зазначене Замовником у протоколі Протокол № 63 від 14.06.2024р порушує законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема цієї закупівлі, НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ, ЯНІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ - ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Органи контролю визначені ч. 3 ст.7 Закону. Зокрема, визначено, що Рахункова палата, АМКУ, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Скаржник наголошує, що жодним із органів контролю, регламентованих ч. 3 ст. 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні вказаних торгів.
Скаржник зазначає, що уповноважена особа Замовника – безпідставно відмінив процедуру закупівлі, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію «порушення у сфері публічних закупівель».
Скаржник зазначає, що Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, замовник неправомірно відмінив тендер на підставі пункту 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Скаржник зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушення законодавства у сфері публічних закупівель!
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати документ (Протокол № 63 від 14.06.2024р ). про відміну торгів.