• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комплект меблів: стіл учнівський 1-місний + стілець учня

Комплект меблів: стіл учнівський 1-місний + стілець учня для НУШ

Торги відмінено

260 160.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 300.80 UAH
Період оскарження: 14.05.2024 09:16 - 22.05.2024 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП

Скарга на умови тендерної документації у процедурі відкритих торгів процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ з особливостями на закупівлю: ДК 021:2015: 39160000-1 – Шкільні меблі (Комплект меблів: стіл учнівський 1-місний + стілець учня)

Номер: 4b7d137b61ea45fea4127279fb08b289
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-14-000554-a.c1
Назва: Скарга на умови тендерної документації у процедурі відкритих торгів процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ з особливостями на закупівлю: ДК 021:2015: 39160000-1 – Шкільні меблі (Комплект меблів: стіл учнівський 1-місний + стілець учня)
Скарга:
Оскарження дискримінаційних умов окументації у процедурі відкритих торгів процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ з особливостями на закупівлю: ДК 021:2015: 39160000-1 – Шкільні меблі (Комплект меблів: стіл учнівський 1-місний + стілець учня)
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.05.2024 15:15
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 05.06.2024 18:05
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 05.06.2024 18:05
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП", Віталій Козак 380982476466 roko.grp0906@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 218046d021e04868a7a5924db54e1e8b
Заголовок пункту скарги: Оскарження дискримінаційних вимог, що містяться у Додатку № 2 до тендерної документації у процедурі відкритих торгів процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ з особливостями на закупівлю: ДК 021:2015: 39160000-1 – Шкільні меблі (Комплект меблів: стіл учнівський 1-місний + стілець учня)
Опис заперечення: Оскарження дискримінаційних вимог, що містяться у Додатку № 2 до тендерної документації у процедурі відкритих торгів процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ з особливостями на закупівлю: ДК 021:2015: 39160000-1 – Шкільні меблі (Комплект меблів: стіл учнівський 1-місний + стілець учня)
Додаток № 2 Тендерної документації містить таку вимогу: «Якість товару повинна підтверджуватись (Учасник надає документи в складі тендерної пропозиції) :
- належним чином завіреною копією сертифікату якості/відповідності на товар, що підтверджують відповідність вимогам ДСТУ prEN 1729-1:2004 «столи для навчальних закладів. Частина 1 Функціональні розміри», ДСТУ ENV 1729-2:2004. «Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробувань» ГОСТ 11015-93 «Столи учнівські. Типи та функціональні розміри», Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробувань», ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови»; ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови», ГОСТ 11016 -93 «Стільці учнівські. Типи та функціональні розміри», ДСТУ EN 527-2:2007 «Меблі для адміністративних приміщень. Робочі столи. Частина 2 Вимоги механічної безпеки». - копією висновків наукової санітарно – епідеміологічної експертизи, що підтверджують відповідність товару санітарному законодавству та можливість застосування товару для облаштування навчальних закладів…»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ст. 22 ч.4 Закону).
В той же час, вважаємо, що вимога надати саме Висновок наукової санітарно – епідеміологічної експертизи є дискримінаційною, оскільки процедура отримання такого висновку займає певний час та вимагає додаткових витрат. Крім того, задля участі в закупівлі учаснику необхідно отримати документ, що за своєю природою та тлумаченням є еквівалентний, вже наявному в учасника документу. Така вимога потенційно звужує коло учасників закупівлі.
З метою приведення Тендерної документації у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі», оскаржувана вимога в Додатку 2 Тендерної документації, має бути викладена в такій формі: «якість товару повинна підтверджуватись (Учасник надає документи в складі тендерної пропозиції) копією висновків наукової санітарно – епідеміологічної експертизи, що підтверджують відповідність товару санітарному законодавству та можливість застосування товару для облаштування навчальних закладів АБО копією висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи, який підтверджує відповідність товару санітарному законодавству та можливість застосування товару для облаштування навчальних закладів.»
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації