• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Дизельне паливо (в талонах) ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти

Торги не відбулися

1 689 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 445.00 UAH
Період оскарження: 13.05.2024 17:16 - 18.05.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА на рішення уповноваженої особи щодо відміни торгів

Номер: 99aa1e06638d4a92ac8f79abad4f808e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-13-010452-a.c2
Назва: СКАРГА на рішення уповноваженої особи щодо відміни торгів
Скарга:
№7 від 24.06.2024 Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: 03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42 Замовник: ПІСОЧИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА Код ЄДРПОУ 04396727 Адреса: 62416, Україна, Харківська область, смт Пісочин, вулиця ім. Беліменків, будинок 2 Веб-сайтhttp://pisochin-rada.gov.ua Телефон+380997925628 Emailsr.pisochin@ukr.net Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю “ФУЛ ФЬЮЖН” 61045,м. Харків, вул .Отакара Яроша, б. 18-Г Код ЄДРПОУ: 45153578 Тел. 380679879100 Email: fuel.fusion01@gmail.com Інформація про закупівлю: номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-05-13-010452-a Назва предмету закупівлі: Дизельне паливо (в талонах) ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти Ідентифікатор закупівлі: bbec46a5c50948eb947b0f4130bcee33 (надалі – Процедура закупівлі) Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії замовника: 24 червня 2024 року СКАРГА на рішення уповноваженої особи щодо відміни торгів Замовником – Пісочинська селищна рада було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю: UA-2024-05-13-010452-a, предмет закупівлі: Дизельне паливо (в талонах) ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти . Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками: ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» ТОВ "ФЕНІКС ОЙЛ ЕНЕРДЖІ" ПП "ОККО-СЕРВІС" ТОВ “ФУЛ ФЬЮЖН”(Скаржник) 24.05.2024 року Замовник прийняв рішення про відміну закупівлі UA-2024-05-13-010452-a на підставі підпункту підпункт 3 пункту 50 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, а саме скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг. ТОВ “ФУЛ ФЬЮЖН”(Скаржник) не погодився з рішенням про відміну торгів та звернувся зі скаргою до органу оскарження - Постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з вимогою скасувати незаконне рішення про відміну закупівлі. Рішенням №10030-р/пк-пз від 07.06.2024 було зобов’язано Замовника скасувати незаконне рішення про відміну закупівлі. Однак, 24.06.2024 замовник повторно приймає рішення про відміну даної закупівлі з тих самих підстав, які були раніше оскаржені. При цьому потреба пальному у Замовника залишається, що підтверджується оголошенням нової закупівлі UA-2024-05-27-011370-a за тим самим предметом закупівлі: Дизельне паливо (в талонах) ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі за обома Закупівлями є повністю ідентичні. Незначно відрізняється кількість товару що є предметом закупівлі в менший бік в Закупівлі UA-2024-05-27-011370-a. Таким чином Замовником підтверджується що і потреба і видатки на закупівлю за даним предметом закупівлі, а саме, Дизельне паливо (в талонах) ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти у Замовника залишились. Той факт, що в новій закупівлі декілька зменшений обсяг закупівлі, не є підставою для відміни торгів. За умови такого зменшення замовник має право на підставі пп.1 п.19 Особливостей зменшити обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Саме лише рішення сесії селищної ради про зміну та перерозподіл видатків не доводить відсутність достатнього фінансування для здійснення закупівлі за відповідним призначенням. Пунктом 30 ч.1 ст.2 Бюджетного кодексу України визначено, що: кошторис - основний плановий фінансовий документ бюджетної установи, яким на бюджетний період встановлюються повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов'язань та здійснення платежів для виконання бюджетною установою своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень. Відповідно до положень ч.1 ст. 48 Розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами…. Згідно з п. 59 Особливостей скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом). Відповідно до п. 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. Зі змісту рішення уповноваженої особи Замовника та оголошення нової закупівлі з тим самим предметом закупівлі свідчить про те, що Замовник безпідставно та необґрунтовано відмінив торги за закупівлею UA-2024-05-13-010452-a ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» витратив час та кошти на підготовку та подачу пропозиції, а замовник без законних підстав скасував закупівлю чим порушив наші права та законні інтереси та принципи закупівель щодо добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 32 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 50 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178, ПРОШУ: - встановити порушення Процедури закупівлі UA-2024-05-13-010452-a Замовником Пісочинська селищна рада ст. ст. 5, 32 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 50 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178; - зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення про відміну закупівлі UA-2024-05-13-010452-a. Директор Анастасія Кравчук
Дата розгляду скарги: 03.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.06.2024 16:58
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 08.07.2024 15:41
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ФУЛ ФЬЮЖН”, Анастасія Кравчук 380679879100 fuelfusion01@gmail.com https://fuel-fusion.com/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f353b0b816eb4295897219a6884f5cf4
Заголовок пункту скарги: 24.06.2024 замовник повторно приймає рішення про відміну даної закупівлі з тих самих підстав, які були раніше оскаржені.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: 24.05.2024 року Замовник прийняв рішення про відміну закупівлі UA-2024-05-13-010452-a на підставі підпункту підпункт 3 пункту 50 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, а саме скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.
ТОВ “ФУЛ ФЬЮЖН”(Скаржник) не погодився з рішенням про відміну торгів та звернувся зі скаргою до органу оскарження - Постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з вимогою скасувати незаконне рішення про відміну закупівлі. Рішенням №10030-р/пк-пз від 07.06.2024 було зобов’язано Замовника скасувати незаконне рішення про відміну закупівлі.
Однак, 24.06.2024 замовник повторно приймає рішення про відміну даної закупівлі з тих самих підстав, які були раніше оскаржені.
При цьому потреба пальному у Замовника залишається, що підтверджується оголошенням нової закупівлі UA-2024-05-27-011370-a за тим самим предметом закупівлі: Дизельне паливо (в талонах) ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі за обома Закупівлями є повністю ідентичні. Незначно відрізняється кількість товару що є предметом закупівлі в менший бік в Закупівлі UA-2024-05-27-011370-a.
Таким чином Замовником підтверджується що і потреба і видатки на закупівлю за даним предметом закупівлі, а саме, Дизельне паливо (в талонах) ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти у Замовника залишились.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Незаконна відміна торгів

Номер: 0c7580a01f9a44c1a120d09a1e061c82
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-13-010452-a.c1
Назва: Незаконна відміна торгів
Скарга:
№7 від 28.05.2024 Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: 03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42 Замовник: ПІСОЧИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА Код ЄДРПОУ 04396727 Адреса: 62416, Україна, Харківська область, смт Пісочин, вулиця ім. Беліменків, будинок 2 Веб-сайтhttp://pisochin-rada.gov.ua Телефон+380997925628 Emailsr.pisochin@ukr.net Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю “ФУЛ ФЬЮЖН” 61045,м. Харків, вул .Отакара Яроша, б. 18-Г Код ЄДРПОУ: 45153578 Тел. 380679879100 Email: fuel.fusion01@gmail.com Інформація про закупівлю: номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-05-13-010452-a Назва предмету закупівлі: Дизельне паливо (в талонах) ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти Ідентифікатор закупівлі: bbec46a5c50948eb947b0f4130bcee33 (надалі – Процедура закупівлі) Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії замовника: 28 травня 2024 року СКАРГА на рішення уповноваженої особи щодо відміни торгів Замовником – Пісочинська селищна рада було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю: UA-2024-05-13-010452-a, предмет закупівлі: Дизельне паливо (в талонах) ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти . Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками: ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» ТОВ "ФЕНІКС ОЙЛ ЕНЕРДЖІ" ПП "ОККО-СЕРВІС" ТОВ “ФУЛ ФЬЮЖН”(Скаржник) 24.05.2024 року Замовник прийняв рішення про відміну закупівлі UA-2024-05-13-010452-a на підставі підпункту підпункт 3 пункту 50 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, а саме скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН» зазначає, що дане рішення прийнято Замовником в супереч законодавству. Замовник не наводить документального підтвердження підстав відміни торгів. 27.05.2024, через два дні після відміни закупівлі UA-2024-05-13-010452-a Замовник оголошує нову закупівлю UA-2024-05-27-011370-a за тим самим предметом закупівлі: Дизельне паливо (в талонах) ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі за обома Закупівлями є повністю ідентичні. Незначно відрізняється кількість товару що є предметом закупівлі в менший бік в Закупівлі UA-2024-05-27-011370-a. Таким чином Замовником підтверджується що і потреба і видатки на закупівлю за даним предметом закупівлі, а саме, Дизельне паливо (в талонах) ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти у Замовника залишились. Той факт, що в новій закупівлі декілька зменшений обсяг закупівлі, не є підставою для відміни торгів. За умови такого зменшення замовник має право на підставі пп.1 п.19 Особливостей зменшити обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Крім того, зі змісту протоколу уповноваженої особи скорочення видатків, відбулося 17.05.2024 згідно рішення XLIII сесії VIII скликання 22/43-2024. Тобто, Замовник, знав про скорочення видатків ще 17.05.2024, під час строків подання тендерних пропозицій учасників і не відміняв торги, а відмінив їх лише через три дні після закінчення аукціону та розкриття пропозицій. Доречи Замовником не доведено, що це рішення стосується саме цієї закупівлі, яка відмінена. Саме лише рішення сесії селищної ради про зміну та перерозподіл видатків не доводить відсутність достатнього фінансування для здійснення закупівлі за відповідним призначенням. Пунктом 30 ч.1 ст.2 Бюджетного кодексу України визначено, що: кошторис - основний плановий фінансовий документ бюджетної установи, яким на бюджетний період встановлюються повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов'язань та здійснення платежів для виконання бюджетною установою своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень. Відповідно до положень ч.1 ст. 48 Розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами…. Згідно з п. 59 Особливостей скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом). Відповідно до п. 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. Зі змісту рішення уповноваженої особи Замовника та оголошення нової закупівлі з тим самим предметом закупівлі свідчить про те, що Замовник безпідставно та необґрунтовано відмінив торги за закупівлею UA-2024-05-13-010452-a ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» витратив час та кошти на підготовку та подачу пропозиції, а замовник без законних підстав скасував закупівлю чим порушив наші права та законні інтереси та принципи закупівель щодо добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 32 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 50 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178, ПРОШУ: - встановити порушення Процедури закупівлі UA-2024-05-13-010452-a Замовником Пісочинська селищна рада ст. ст. 5, 32 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 50 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178; - зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення про відміну закупівлі UA-2024-05-13-010452-a. Директор Анастасія Кравчук
Дата розгляду скарги: 07.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.05.2024 16:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.06.2024 12:07
Дата виконання рішення Замовником: 21.06.2024 11:51
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано зобов'язання щодо скасування відміни відкритих торгів з особливостями на закупівлю Дизельне паливо (в талонах) ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ФУЛ ФЬЮЖН”, Анастасія Кравчук 380679879100 fuelfusion01@gmail.com https://fuel-fusion.com/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: bf14c1dffab8476496fcd8e6a1c9e4b6
Заголовок пункту скарги: СКАРГА на рішення уповноваженої особи щодо відміни торгів
Опис заперечення: неправомірна відміна торгів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Відміна торгів
Тип порушення: Відміна торгів
Опис суті пункту скарги: Замовником – Пісочинська селищна рада було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю: UA-2024-05-13-010452-a, предмет закупівлі: Дизельне паливо (в талонах) ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти .
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»
ТОВ "ФЕНІКС ОЙЛ ЕНЕРДЖІ"
ПП "ОККО-СЕРВІС"
ТОВ “ФУЛ ФЬЮЖН”(Скаржник)
24.05.2024 року Замовник прийняв рішення про відміну закупівлі UA-2024-05-13-010452-a на підставі підпункту підпункт 3 пункту 50 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, а саме скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН» зазначає, що дане рішення прийнято Замовником в супереч законодавству.
Замовник не наводить документального підтвердження підстав відміни торгів.
27.05.2024, через два дні після відміни закупівлі UA-2024-05-13-010452-a Замовник оголошує нову закупівлю UA-2024-05-27-011370-a за тим самим предметом закупівлі: Дизельне паливо (в талонах) ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі за обома Закупівлями є повністю ідентичні. Незначно відрізняється кількість товару що є предметом закупівлі в менший бік в Закупівлі UA-2024-05-27-011370-a.
Таким чином Замовником підтверджується що і потреба і видатки на закупівлю за даним предметом закупівлі, а саме, Дизельне паливо (в талонах) ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти у Замовника залишились.
Той факт, що в новій закупівлі декілька зменшений обсяг закупівлі, не є підставою для відміни торгів. За умови такого зменшення замовник має право на підставі пп.1 п.19 Особливостей зменшити обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Крім того, зі змісту протоколу уповноваженої особи скорочення видатків, відбулося 17.05.2024 згідно рішення XLIII сесії VIII скликання 22/43-2024.
Тобто, Замовник, знав про скорочення видатків ще 17.05.2024, під час строків подання тендерних пропозицій учасників і не відміняв торги, а відмінив їх лише через три дні після закінчення аукціону та розкриття пропозицій. Доречи Замовником не доведено, що це рішення стосується саме цієї закупівлі, яка відмінена.
Саме лише рішення сесії селищної ради про зміну та перерозподіл видатків не доводить відсутність достатнього фінансування для здійснення закупівлі за відповідним призначенням.
Пунктом 30 ч.1 ст.2 Бюджетного кодексу України визначено, що: кошторис - основний плановий фінансовий документ бюджетної установи, яким на бюджетний період встановлюються повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов'язань та здійснення платежів для виконання бюджетною установою своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень.
Відповідно до положень ч.1 ст. 48 Розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами….
Згідно з п. 59 Особливостей скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).
Відповідно до п. 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Зі змісту рішення уповноваженої особи Замовника та оголошення нової закупівлі з тим самим предметом закупівлі свідчить про те, що Замовник безпідставно та необґрунтовано відмінив торги за закупівлею UA-2024-05-13-010452-a
ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» витратив час та кошти на підготовку та подачу пропозиції, а замовник без законних підстав скасував закупівлю чим порушив наші права та законні інтереси та принципи закупівель щодо добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)