-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Светри, жилети
Див. документи "Оголошення-документація" та "Технічні вимоги"
Завершена
51 738.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 517.38 UAH
мін. крок: 1% або 517.38 UAH
Період оскарження:
30.05.2018 12:01 - 06.06.2018 12:00
Вимога
Відхилено
оскардження кваліфікації
Номер:
16dedcc14fc145e395643347aad1258b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-30-000997-a.c1
Назва:
оскардження кваліфікації
Вимога:
По пунктам дискваліфікаціїї учасника не згідний.
1.Для доставки предметів закупівлі не кур"єрськими службами не обов"язково мати зареєстрований комерційний автотранспорт. Досить скористатись звичайним таксі чи приватним транспортом.
2. Комерційна пропозиція , що подається на сайті не є остаточною і визначається в ході аукціону.
3. Факт виконання аналогічного замовлення вже є достатнім для його кваліфікації і не вимагає від замовника будь-яких відкуків в тій чи іншій формі.
При ознайомленні з наданими документами всіх учасників аукціону можна знайти різні недоліки в наданих відомостях.
Обрання учасника з найдорожчою пропозицією і відсутність в"зального обладнання є упередженим.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №87.pdf 22.06.2018 10:22
Дата подачі:
20.06.2018 11:39
Вирішення:
У відповідь на вимогу за номером UA-2018-05-30-000997-a.с1 від ФОП Халавчука В.В. ЄДРПОУ: 2479102258 щодо закупівлі Верхній одяг різний за кодом ДК 021-2015 18230000-0 (Светри, жилети) повідомляємо наступне.
Під час публікації закупівлі: Верхній одяг різний за кодом ДК 021-2015 18230000-0 (Светри, жилети) в системі електронних закупівель Prozorro Замовником були опубліковані документи «Оголошення-документація» та «Технічні вимоги», в яких зазначена інформація щодо технічних та кваліфікаційних вимог закупівлі. З моменту публікації закупівлі до закінчення періоду уточнень, а саме до 06.06.2018р. 12:00 год. кожен Учасник міг звернутись за роз’ясненнями. В даний період ніяких звернень за роз’ясненнями від Учасників, в тому числі від ФОП Халавчука В.В., не надходило. Подаючи свою пропозицію, Учасник закупівлі погоджується зі всіма вимогами Замовника, що відображені в документації закупівлі. Тому згідно п. 5.2. розділу 5 «Вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» Оголошення/Документації для проведення допорогової закупівлі товарів через систему електронних торгів, Замовник залишає за собою право відхилити пропозицію Учасника, що не надав документи, які вимагалися у складі пропозиції відповідно до п.5.1. Оголошення/Документації для проведення допорогової закупівлі товарів через систему електронних торгів.
Відповідно до проведеного аналізу пропозиції ФОП Халавчука В.В., Замовником було опубліковано Протокол (рішення) засідання постійно діючої робочої групи з визначення результатів допорогових закупівель через електронну систему закупівель про відхилення Кандидата №83 від 18.06.2018р. згідно якого пропозиція ФОП Халавчука В.В. не відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам Замовника.
Щодо заперечень у вимозі від ФОП Халавчука Валентина Володимировича повідомляємо наступне.
Учасником не виконано кваліфікаційну вимогу п.п. 5.1.8. п. 5.1. розділу 5 «Вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» Оголошення/Документації для проведення допорогової закупівлі товарів через систему електронних торгів, а саме Учасником ФОП Халавчуком Валентином Володимировичем не надано довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про те, що поставка товару здійснюється силами та засобами Постачальника без залучення кур’єрської служб. Дана вимога встановлена Замовником у зв’язку з тим, що:
- Адміністрація морського порту «Южний» - є об’єктом стратегічного значення, пунктом пропуску через державний кордон та підприємством з високим рівнем небезпеки, з чітко прописаним та затвердженим «Положенням про забезпечення пропускного та внутрішньооб’єктового режиму на території ЮФ ДП «АМПУ»(Адміністрації МП «Южний»);
- Приймання ТМЦ Адміністрацію морського порту «Южний» за кількістю і якістю здійснюється в присутності комісії філії, згідно вимог «Положення про порядок приймання товарно-матеріальних цінностей у ЮФ ДП «АМПУ»(адміністрація МП «Южний»). Приймання ТМЦ займає тривалий час, а в свою чергу кур’єрська служба обмежена в часі при видачі товару.
Після відхилення пропозиції ФОП Степаненко Тетяни Анатоліївни, учасник ФОП Халавчук
Валентин Володимирович повинен був розмістити в електронній системі закупівель «Комерційну пропозицію (за результатами аукціону)» відповідно до п. 5.3. розділу 5 «Вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» Оголошення/Документації для проведення допорогової закупівлі товарів через систему електронних торгів. Проте дана вимога Учасником не була виконана. Окрім цього, в розміщеній в електронній системі закупівель «Комерційній пропозиції» до початку аукціону не зазначені стислі характеристики, відомості про виробника, марку та модель запропонованого учасником товару, а також не вказані посилання на ДСТУ, ГОСТ. Також Комерційна пропозиція учасника не підписана керівником або уповноваженою особою учасника.
Для підтвердження якісного виконання договору Замовник відповідно до п.п. 5.1.
Статус вимоги:
Відхилено