-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Нафта і дистиляти (дизельне паливо)
Завершена
2 226 266.67
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 131.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 131.33 UAH
Період оскарження:
13.05.2024 15:45 - 07.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Незаконні та дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
1f71a27f30894a4e845ca0b5c20a100f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-13-008408-a.a1
Назва:
Незаконні та дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
У тендерній документації щодо закупівлі UA-2024-05-13-008408-a, затвердженій Рішенням уповноваженої особи Виконавчого комітету Одеської міської ради Протокол № 39 від 13.05.2024 (далі – Тендерна документація), встановлено низку умов, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, та які є дискримінаційними, оскільки унеможливлюють результативну участь у закупівлі окремих учасників (в т.ч., ТОВ «Укрнафта-Постач»). В наслідок таких дій замовника порушене право ТОВ «Укрнафта-Постач» на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних засадах, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
В наслідок таких дій замовника, ТОВ «Укрнафта-Постач» незаконно позбавлене можливості перемогти у Процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «Укрнафта-Постач», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами Процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 2.docx 16.05.2024 12:04
- Тендерна документація дизельне паливо .docx 16.05.2024 12:04
- Сертифікат ДП-З.pdf 16.05.2024 12:04
- Сертифікат ДП-Л.pdf 16.05.2024 12:04
- ТОВ Укрнафта-Постач (ISO 9001).pdf 16.05.2024 12:04
- sign.p7s 16.05.2024 12:11
- рішення від 20.05.2024 №8761.pdf 20.05.2024 16:05
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.05.2024 №9321.pdf 29.05.2024 12:13
- рішення від 28.05.2024 №9321.pdf 31.05.2024 11:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.05.2024 17:50
Дата розгляду скарги:
28.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.05.2024 16:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.05.2024 11:35
Дата виконання рішення Замовником:
03.06.2024 16:19
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Додаток №2 до Тендерної документації викладено у новій редакції
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f735ebaa69894dbb9e35bf73756bd256
Заголовок пункту скарги:
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-05-13-008408-a містить умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, та які є дискримінаційними, оскільки унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «Укрнафта-Постач».
Опис заперечення:
Найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Установа комунальної власності «Автотранспортне господарство Одеського міськвиконкому».
Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрнафта-Постач»; 04053, м. Київ, провулок Несторівський, 3-5; тел. +38 044 239 1480.
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-05-13-008408-a містить умови, згідно з якими:
1. Сертифікати відповідності на товар, що є предметом закупівлі, мають бути видані Учаснику, а також мають супроводжуватися низкою додаткових документів.
2. Учасник має надати оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги».
Зазначені умови не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, та є дискримінаційними, оскільки унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «Укрнафта-Постач».
Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрнафта-Постач»; 04053, м. Київ, провулок Несторівський, 3-5; тел. +38 044 239 1480.
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-05-13-008408-a містить умови, згідно з якими:
1. Сертифікати відповідності на товар, що є предметом закупівлі, мають бути видані Учаснику, а також мають супроводжуватися низкою додаткових документів.
2. Учасник має надати оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги».
Зазначені умови не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, та є дискримінаційними, оскільки унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «Укрнафта-Постач».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
1. Щодо Сертифікатів відповідності на товар.
Відповідно до вимог Додатку № 2 до Тендерної документації, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції, зокрема, «Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» на паливо дизельне (далі - паливо), ВИДАНИЙ УЧАСНИКУ уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності».
Також у Додатку № 2 до Тендерної документації вказано, що «На підтвердження реальності здійснення перевірки палива на відповідність вимогам Технічного регламенту та ДСТУ «7688:2015» Учасник повинен також надати ДОГОВІР з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат, документ (ЗАЯВА), що підтверджує звернення Учасника до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива, АКТ відбирання зразка палива».
З цього приводу слід зауважити, що вимоги до здійснення оцінки відповідності палива вимогам технічних регламентів (результати яких оформлюються у формі Сертифікатів відповідності) визначені Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Відповідно до вимог частини 2 статті 25 зазначеного Закону, процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів застосовуються ВИРОБНИКАМИ, а у випадках, в яких згідно з відповідними технічними регламентами обов’язки виробників покладаються на імпортерів, розповсюджувачів або інших осіб, - імпортерами, розповсюджувачами чи іншими особами.
При цьому, Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» НЕ ПЕРЕДБАЧАЄ необхідності/можливості здійснення повторної процедури оцінки відповідності продукції, оцінку відповідності якої ВЖЕ БУЛО ЗДІЙСНЕНО в порядку, встановленим зазначеним законом, та яка вже введена в обіг (надається) на ринку України, та має чинний сертифікат відповідності.
Відповідно, і Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927 (далі – Технічний регламент), прийнятий на виконання зазначеного Закону, також НЕ ЗОБОВ’ЯЗУЄ інших учасників ринку, ніж виробники (імпортерів, розповсюджувачів), замовляти здійснення оцінки відповідності палива вимогам Технічного регламенту, за умов наявності чинного сертифіката відповідності, виданого ВИРОБНИКУ у законодавчо встановленому порядку.
Отже, вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції Сертифікату відповідності, ВИДАНОГО УЧАСНИКУ, є безпідставною та незаконною.
ТОВ «Укрнафта-Постач» має, зокрема, чинні Сертифікати відповідності № UA.1О190.00070-24 та № UA.056.П.00076-24, видані ПАТ «Укртатнафта».
Зазначені сертифікати відповідності є чинними та отриманими з дотриманням вимог Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Не зважаючи на це, вказані сертифікати не відповідають оскаржуваним незаконним вимогам тендерної документації.
Крім того, враховуючи, що Сертифікати відповідності № UA.1О190.00070-24 та № UA.056.П.00076-24 видані не учаснику (ТОВ «Укрнафта-Постач»), а виробнику (ПАТ «Укртатнафта»), ТОВ «Укрнафта-Постач» не є стороною правовідносин, які мали місце у зв’язку з отриманням зазначених Сертифікатів відповідності, в наслідок яких могли бути створені такі документи, як «ДОГОВІР з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат», «документ (ЗАЯВА), що підтверджує звернення до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива», «АКТ відбирання зразка палива» тощо.
Законодавство не зобов’язує розповсюджувачів палива (в т.ч., ТОВ «Укрнафта-Постач») мати такі документи (договори, заяви, акти) щодо сертифікатів відповідності на паливо, виданих виробнику.
Законодавство також не встановлює обов’язку учасників ринку щодо підтвердження споживачу (замовнику) «реальності здійснення перевірки палива» на відповідність вимогам Технічного регламенту та ДСТУ «7688:2015».
Більше того, згідно з вимогами статті 46 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», контроль відповідності продукції вимогам технічних регламентів здійснюється шляхом державного ринкового нагляду і контролю нехарчової продукції.
Замовник не належить до органів ринкового нагляду та не уповноважений здійснювати контроль, зокрема, щодо дотримання порядку отримання сертифікатів відповідності на паливо.
Отже, вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції «ДОГОВОРУ з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат, документу (ЗАЯВИ), що підтверджує звернення до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива, АКТУ відбирання зразка палива», є безпідставною та незаконною.
2. Щодо надання оригіналу сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги».
Відповідно до вимог Додатку № 2 до Тендерної документації, учасник має надати, зокрема, оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації.
Зазначена вимога у такій редакції обмежує можливість участі у закупівлі для учасників, які мають ідентичні за сферою дії, діючі сертифікати відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», тобто є дискримінаційною.
Так, станом на зараз в Україні є чинними, зокрема:
- Наказ Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 № 203 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, та скасування нормативних документів України», яким, серед іншого, прийнято національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01.07.2016 ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»;
- Наказ Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 30.11.2018 № 454 «Про прийняття та відновлення дії національних стандартів», яким, серед іншого, прийнято національний стандарт, гармонізований з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 05.12.2018 ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги».
Зазначені національні стандарти мають ідентичну сферу застосування - «Системи управління якістю. Вимоги».
Наявність в учасника сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) свідчить про відповідність його системи управління якістю вимогам, які також можуть бути підтверджені сертифікатом відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT).
ТОВ «Укрнафта-Постач» має Сертифікат на систему управління якістю від 10.08.2023 № UA.MQ.230605.01-23, стосовно оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом i подібними продуктами, діяльності посередників у торгівлі паливом, рудами, металами та промисловими хімічними речовинами, неспеціалізованої оптової торгівлі (коди ДКПП 46.12, 46.71, 46.90), який підтверджує відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», який є чинним, однак який не відповідає оскаржуваній вимозі Тендерної документації.
Перелік доказів:
1. Тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-05-13-008408-a, затверджена Рішенням уповноваженої особи Виконавчого комітету Одеської міської ради Протокол № 39 від 13.05.2024.
2. Додаток № 2 до Тендерної документації.
3. Сертифікат відповідності № UA.1О190.00070-24.
4. Сертифікат відповідності № UA.056.П.00076-24.
5. Сертифікат на систему управління якістю, який підтверджує відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги».
Відповідно до вимог Додатку № 2 до Тендерної документації, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції, зокрема, «Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» на паливо дизельне (далі - паливо), ВИДАНИЙ УЧАСНИКУ уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності».
Також у Додатку № 2 до Тендерної документації вказано, що «На підтвердження реальності здійснення перевірки палива на відповідність вимогам Технічного регламенту та ДСТУ «7688:2015» Учасник повинен також надати ДОГОВІР з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат, документ (ЗАЯВА), що підтверджує звернення Учасника до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива, АКТ відбирання зразка палива».
З цього приводу слід зауважити, що вимоги до здійснення оцінки відповідності палива вимогам технічних регламентів (результати яких оформлюються у формі Сертифікатів відповідності) визначені Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Відповідно до вимог частини 2 статті 25 зазначеного Закону, процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів застосовуються ВИРОБНИКАМИ, а у випадках, в яких згідно з відповідними технічними регламентами обов’язки виробників покладаються на імпортерів, розповсюджувачів або інших осіб, - імпортерами, розповсюджувачами чи іншими особами.
При цьому, Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» НЕ ПЕРЕДБАЧАЄ необхідності/можливості здійснення повторної процедури оцінки відповідності продукції, оцінку відповідності якої ВЖЕ БУЛО ЗДІЙСНЕНО в порядку, встановленим зазначеним законом, та яка вже введена в обіг (надається) на ринку України, та має чинний сертифікат відповідності.
Відповідно, і Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927 (далі – Технічний регламент), прийнятий на виконання зазначеного Закону, також НЕ ЗОБОВ’ЯЗУЄ інших учасників ринку, ніж виробники (імпортерів, розповсюджувачів), замовляти здійснення оцінки відповідності палива вимогам Технічного регламенту, за умов наявності чинного сертифіката відповідності, виданого ВИРОБНИКУ у законодавчо встановленому порядку.
Отже, вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції Сертифікату відповідності, ВИДАНОГО УЧАСНИКУ, є безпідставною та незаконною.
ТОВ «Укрнафта-Постач» має, зокрема, чинні Сертифікати відповідності № UA.1О190.00070-24 та № UA.056.П.00076-24, видані ПАТ «Укртатнафта».
Зазначені сертифікати відповідності є чинними та отриманими з дотриманням вимог Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Не зважаючи на це, вказані сертифікати не відповідають оскаржуваним незаконним вимогам тендерної документації.
Крім того, враховуючи, що Сертифікати відповідності № UA.1О190.00070-24 та № UA.056.П.00076-24 видані не учаснику (ТОВ «Укрнафта-Постач»), а виробнику (ПАТ «Укртатнафта»), ТОВ «Укрнафта-Постач» не є стороною правовідносин, які мали місце у зв’язку з отриманням зазначених Сертифікатів відповідності, в наслідок яких могли бути створені такі документи, як «ДОГОВІР з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат», «документ (ЗАЯВА), що підтверджує звернення до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива», «АКТ відбирання зразка палива» тощо.
Законодавство не зобов’язує розповсюджувачів палива (в т.ч., ТОВ «Укрнафта-Постач») мати такі документи (договори, заяви, акти) щодо сертифікатів відповідності на паливо, виданих виробнику.
Законодавство також не встановлює обов’язку учасників ринку щодо підтвердження споживачу (замовнику) «реальності здійснення перевірки палива» на відповідність вимогам Технічного регламенту та ДСТУ «7688:2015».
Більше того, згідно з вимогами статті 46 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», контроль відповідності продукції вимогам технічних регламентів здійснюється шляхом державного ринкового нагляду і контролю нехарчової продукції.
Замовник не належить до органів ринкового нагляду та не уповноважений здійснювати контроль, зокрема, щодо дотримання порядку отримання сертифікатів відповідності на паливо.
Отже, вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції «ДОГОВОРУ з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат, документу (ЗАЯВИ), що підтверджує звернення до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива, АКТУ відбирання зразка палива», є безпідставною та незаконною.
2. Щодо надання оригіналу сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги».
Відповідно до вимог Додатку № 2 до Тендерної документації, учасник має надати, зокрема, оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації.
Зазначена вимога у такій редакції обмежує можливість участі у закупівлі для учасників, які мають ідентичні за сферою дії, діючі сертифікати відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», тобто є дискримінаційною.
Так, станом на зараз в Україні є чинними, зокрема:
- Наказ Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 № 203 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, та скасування нормативних документів України», яким, серед іншого, прийнято національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01.07.2016 ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»;
- Наказ Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 30.11.2018 № 454 «Про прийняття та відновлення дії національних стандартів», яким, серед іншого, прийнято національний стандарт, гармонізований з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 05.12.2018 ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги».
Зазначені національні стандарти мають ідентичну сферу застосування - «Системи управління якістю. Вимоги».
Наявність в учасника сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) свідчить про відповідність його системи управління якістю вимогам, які також можуть бути підтверджені сертифікатом відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT).
ТОВ «Укрнафта-Постач» має Сертифікат на систему управління якістю від 10.08.2023 № UA.MQ.230605.01-23, стосовно оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом i подібними продуктами, діяльності посередників у торгівлі паливом, рудами, металами та промисловими хімічними речовинами, неспеціалізованої оптової торгівлі (коди ДКПП 46.12, 46.71, 46.90), який підтверджує відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», який є чинним, однак який не відповідає оскаржуваній вимозі Тендерної документації.
Перелік доказів:
1. Тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-05-13-008408-a, затверджена Рішенням уповноваженої особи Виконавчого комітету Одеської міської ради Протокол № 39 від 13.05.2024.
2. Додаток № 2 до Тендерної документації.
3. Сертифікат відповідності № UA.1О190.00070-24.
4. Сертифікат відповідності № UA.056.П.00076-24.
5. Сертифікат на систему управління якістю, який підтверджує відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги».
×
-
Назва доказу:
Сертифікат на систему управління якістю, який підтверджує відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»
-
Опис доказу:
Зазначений доказ підтверджує, що ТОВ «Укрнафта-Постач» має чинний сертифікат на систему управління якістю, який підтверджує відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», який відповідає вимогам законодавства, однак не відповідає дискримінаційній вимозі тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
ТОВ Укрнафта-Постач (ISO 9001).pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності № UA.056.П.00076-24.
-
Опис доказу:
Зазначений доказ підтверджує, що ТОВ «Укрнафта-Постач» має чинний сертифікат відповідності на дизельне паливо (літнє), який відповідає вимогам законодавства, однак не відповідає незаконній та дискримінаційній вимозі тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат ДП-Л.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності № UA.1О190.00070-24.
-
Опис доказу:
Зазначений доказ підтверджує, що ТОВ «Укрнафта-Постач» має чинний сертифікат відповідності на дизельне паливо (зимове), який відповідає вимогам законодавства, однак не відповідає незаконній та дискримінаційній вимозі тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат ДП-З.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток № 2 до Тендерної документації
-
Опис доказу:
Зазначений доказ підтверджує, що Додаток № 2 до тендерній документації містить оскаржувані вимоги.
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2.docx
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-05-13-008408-a, затверджена Рішенням уповноваженої особи Виконавчого комітету Одеської міської ради Протокол № 39 від 13.05.2024.
-
Опис доказу:
Зазначений доказ підтверджує, що тендерна документація щодо закупівлі UA-2024-05-13-008408-a вимагає надання документів, зазначених у Додатку № 2 до тендерної документації.
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація дизельне паливо .docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації, затвердженої Рішенням уповноваженої особи Виконавчого комітету Одеської міської ради Протокол № 39 від 13.05.2024, а саме, усунути зазначені вище незаконні та дискримінаційні умови. Виконання зазначеної вимоги призведе до усунення незаконних та дискримінаційних умов тендерної документації та створить підстави для поновлення порушених під час здійснення Процедури закупівлі прав та інтересів ТОВ «Укрнафта-Постач», наведених вище.