-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тверде паливо (вугілля кам'яне ДГ 13-100)
Поставка для потреб складів : - склад № 1055 м. Перещепине; - склад № 1014 сел. Дніпровське, Солонянський район, Дніпропетровська обл.; - склад № 1015 залізнична ст. Воскобійня Придніпровської залізниці, Криничаньский район; - склад № 1131 смт. Губиниха.
Завершена
691 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 2 073.60 UAH
мін. крок: 0.3% або 2 073.60 UAH
Період оскарження:
08.05.2018 11:30 - 25.05.2018 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга про порушення процедури закупівлі
Номер:
c7ba730e5fcb472888678f7a20535d27
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-08-000797-a.a1
Назва:
Скарга про порушення процедури закупівлі
Скарга:
СКАРГА
на незаконні дії тендерного комітету
Відповідно до оголошення № UA-2018-05-08-000797-a, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу «08» травня 2018 року (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2018-05-08-000797-a), Замовником – Комунальним закладом «База спеціального медичного постачання» Дніпропетровської обласної ради» було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю твердого палива (вугілля кам'яне). Аукціон відбувся 30 травня 2018 р.
Згідно рішення тендерного комітету Замовника про визначення переможця від 04.06.2018р. переможцем процедури закупівлі був визнаний учасник товариство з обмеженою відповідальністю «АТЛАСС» (далі по тексту – ТОВ «АТЛАСС»).
Ознайомившись з документами в складі пропозиції ТОВ «АТЛАСС», ми дійшли висновку, що зазначений учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам Документації для проведення закупівлі через систему допорогових електронних закупівель (далі – Документація) та підлягає дискваліфікації.
Згідно з пунктом 1 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» : «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі».
Ніяких звернень або уточнень з боку ТОВ «АТЛАСС» до Замовника не надавалося, а отже учасникам зміст Документації та її вимог повністю зрозумілий.
Тендерна пропозиція ТОВ «АТЛАСС» на нашу думку підлягає дискваліфікації з наступних підстав:
1. Згідно з додатком 3 до тендерної документації Замовником вимагалося надати сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик.
Оскільки слово «копія» в зазначеній вище вимозі відсутнє, то учасник повинен був надати оригінал сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик.
В складі своєї пропозиції учасник ТОВ «АТЛАСС» надав два файли з назвою «сертифікат ДГ 13-100 (оригінал)» та «сертифікат ДГ 13-100 (копія)», однак в обох файлах надані копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик.
Не надавши оригінал сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик учасник ТОВ «АТЛАСС» порушив умови тендерної документації.
2. Згідно з п. 2 розділу тендерної документації Замовником встановлено забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії.
Додатком 6 до тендерної документації встановлено вимоги до оформлення банківської гарантії, а саме:
«Гарантія має містити:
найменування, номер, дату, місце складання.
реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ;
реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ;
реквізити бенефіціара - назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити (Комунальний заклад «База спеціального медичного постачання» Дніпропетровської обласної ради»; 05535473; 49004, м. Дніпро, вул. Старокозацька, 52; ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, МФО 805012; р/р 35416064041329);
реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua
суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу, відповідно до пункту 2 розділу III тендерної документації (забезпечення може подаватися лише за лотами, на які учасником подається тендерна пропозиція);
термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – згідно пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації;
умови настання гарантійних випадків – викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу III тендерної документації;
умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”;
розмір забезпечення тендерної пропозиції: згідно пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації;
строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, вказати конкретну дату закінчення строку дії забезпечення (день розкриття тендерної пропозиції не враховується);
застереження щодо випадків, у разі настання яких забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику відповідно до пункту 3 Розділу ІІІ тендерної документації».
Отже однією з вимог тендерної документації було зазначення в банківській гарантії умов настання гарантійних випадків – (викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу III тендерної документації).
Пункт 3 Розділу ІІІ тендерної документації визначає умови повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції.
Тобто текст банківської гарантії повинен містити умови повернення забезпечення тендерної пропозиції та умови неповернення забезпечення.
В банківській гарантії, наданій учасником ТОВ «АТЛАСС» наявні лише умови неповернення учаснику забезпечення, а умови повернення забезпечення відсутні.
Отже надана учасником ТОВ «АТЛАСС» банківська гарантія не відповідає умовам тендерної документації.
3. Згідно пп. «б» п. 1 додатку 4 до тендерної документації учасник повинен був надати завірені Учасником копії договорів оренди або зберігання чи документів, які підтверджують право власності на складські приміщення.
Учасником ТОВ «АТЛАСС» в складі своєї пропозиції наданий договір суборенди нежитлового приміщення.
За законом здавати нерухомість в суборенду орендар має право лише за згодою власника майна або уповноваженої, довіреної ним особи. Договору оренди між власником (орендодавцем) та орендарем учасник ТОВ «АТЛАСС» не надав в складі своєї пропозиції.
Отже, учасник ТОВ «АТЛАСС» не надав договір оренди на складські приміщення та не підтвердив правочинність наданого ним договору суборенди чим порушив умови тендерної документації.
Учасник ТОВ «АТЛАСС» не підтвердив відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, вимогам до предмета закупівлі, кваліфікаційним вимогам, чим порушив вимоги тендерної документації.
З огляду на вищевикладене вбачається, що в складі пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «АТЛАСС» відсутній ряд документів, які вимагаються тендерною документацією, а деякі документи, хоча вони і надані, не підтверджують здатність учасника виконувати вимоги Замовника щодо якості вугілля, яке планується до постачання.
Однак, Замовник виявив намір на укладання договору з ТОВ «АТЛАСС», пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника у Тендерній Документації.
Метою здійснення господарської діяльності ПП «ЛІДЕР АКТИВ» зокрема, є отримання прибутку в наслідок задоволення законним шляхом інтересів та потреб фізичних та юридичних осіб.
Визнаючи переможцем відкритих торгів ТОВ АТЛАСС» з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерний комітет Замовника своїми діями порушив наші законні інтереси щодо отримання прибутку, внаслідок задоволення законним шляхом інтересів і потреб Замовника в закупівлі вугілля кам’яного.
На підставі положень ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі зазначаємо про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів по предмету: код ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо; (вугілля кам’яне ДГ (13-100) або еквівалент - 192 тони), згідно ідентифікатора оголошення UA-2018-05-08-000797-a, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за за адресою www.prozorro.gov.ua. та
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга про порушення процедури закупівлі.PDF 07.06.2018 21:10
- платіжне доручення.PDF 07.06.2018 21:10
- рішення від 12.06.2018 № 5611 + лист замовнику.pdf 12.06.2018 21:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.06.2018 № 6239.pdf 26.06.2018 16:41
- Рішення від 25.06.2018 № 6239.pdf 02.07.2018 20:52
- Пояснення щодо скарги.pdf 18.06.2018 14:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.06.2018 21:10
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.07.2018 20:52