-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з утримання модульних тимчасових споруд для укриття населення, що перебувають у межах Тернівського району (ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання)
Завершена
307 692.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 076.92 UAH
мін. крок: 1% або 3 076.92 UAH
Період оскарження:
13.05.2024 10:49 - 18.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга в АМКУ
Номер:
1b743b6ff32b4353bd05211a263a3fc6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-13-002344-a.b1
Назва:
Скарга в АМКУ
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2024-05-13-002344-a.pdf 29.05.2024 15:46
- sign.p7s 29.05.2024 15:47
- рішення від 31.05.2024 № 9555.pdf 31.05.2024 13:58
- інформація про резолютивну частину рішення від 10.06.2024 № 10107.pdf 11.06.2024 13:48
- рішення від 10.06.2024 № 10107.pdf 12.06.2024 16:07
- Відповідь на скаргу №9555.docx 04.06.2024 08:54
- Відповідь на скаргу №9555.pdf 04.06.2024 08:54
- Протокол 104.pdf 17.06.2024 14:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.05.2024 15:58
Дата розгляду скарги:
10.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.05.2024 13:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.06.2024 16:08
Дата виконання рішення Замовником:
17.06.2024 14:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Скасувати рішення про визначення ПОГ «СЕРВІС ЛЕНД» переможцем процедури закупівлі – «Послуги з утримання модульних тимчасових споруд для укриття населення, що перебувають у межах Тернівського району (ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-13-002344-a відповідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.06.2024 № 10107-р/пк-пз.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d336b94f9fc14d80a392e999662ef95f
Заголовок пункту скарги:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
1. Пункт 9 Додатку № 2
Замовник торгів встановив наступну вимогу тендерної документації, а саме:
«9. Договір з ТОВ «Екоспецтранс» або іншою організацією на захоронення сміття на 2024 рік»(цитата).
Замовником було надано 24 година виправлення помилки Переможцю, а саме:
«6. Не надано договір з ТОВ «Екоспецтранс» або іншою організацією на захоронення сміття на 2024 рік відповідно до пункту 9 Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЄ УЧАСНИК ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ЗАГАЛЬНИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Тендерної документації»(цитата).
Переможець на усунення не відповідностей завантажив файл «6_Договір» в якому знаходиться договір на захоронення проте він наданий не в повному об’ємі.
Відповідно до того ж договору пункт 7.4 Акт прийому передачі є. не від’ємною частиною договору.
Даний акт не було надано в складі пропозиції, тобто даний договір наданий не в повному обємі.
Відсутність Акту прийому передачі, який є критично важливою частиною договору, впливає на повноту та юридичну силу поданого документа. Акт прийому передачі підтверджує фактичне виконання зобов'язань за договором та передачу відповідних об'єктів або послуг, що є необхідним для визнання договору дійсним і повним. Відсутність цього акту ставить під сумнів спроможність учасника забезпечити виконання умов договору, що може вплинути на реалізацію проекту.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
Враховуючи ці аргументи, рішення про відхилення пропозиції учасника є обґрунтованим, оскільки воно базується на необхідності забезпечення повноти та відповідності поданих документів встановленим вимогам. Це також гарантує, що всі учасники тендеру дотримуються однакових стандартів і вимог, що сприяє справедливій та прозорій процедурі закупівлі.
2. Додатку № 3 Замовником було надано 24 година виправлення помилки Переможцю, а саме:
«7. Не надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (згідно таблиці). На підтвердження інформації вказаної у довідці, Учасник повинен надати: копію штатного розкладу; накази або витяги з наказів про прийняття робітників на роботу; копії трудових книжок на кожного працівника (першу та останню сторінку); документи про освіту, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам працівників керівного складу; договори ЦПХ (в разі залучення працівників за такими договорами) відповідно до пункту 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Додатку 3 «Документально підтверджена інформація, яка вимагається від учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим відповідно до пункту 28 Особливостей та ст. 16 Закону Тендерної документації. Також на кожного працівника надається лист -згода – персональні дані якого надаються в тендерній документації відповідно до пункту 5 Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОДАЄ УЧАСНИК ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ЗАГАЛЬНИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Тендерної документації»(цитата).
На усунення порушень переможець завантажив файл «10_ЦПХ_працівники», у якому знаходяться договори цивільно-правового характеру (ЦПХ). Згідно з пунктом 1.1 цього договору, передбачено існування Додатку № 1. Відповідно до пункту 9.6 договору, всі додатки є його частиною.
Однак, у складі пропозиції відсутній Додаток № 1 до договору, що означає, що договір був наданий не в повному обсязі. Відсутність цього додатку ставить під сумнів повноту та достовірність поданого документа. Додаток № 1 може містити важливу інформацію, що конкретизує умови договору, зобов'язання сторін, деталі про виконання робіт або надання послуг, які мають вирішальне значення для повного розуміння та виконання договору.
Відсутність Додатку № 1 порушує вимоги тендерної документації щодо надання повного комплекту документів. Це може призвести до невідповідності фактичних умов виконання договору та заявлених у тендерній пропозиції, що створює ризик для замовника стосовно належного виконання зобов'язань.
Таким чином, учасник не виконав вимогу замовника щодо надання повного обсягу документів, що відповідають умовам тендерної документації. Це є підставою для відхилення пропозиції учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей № 1178. Наявність повного і належним чином оформленого договору з усіма додатками є критично важливою для забезпечення прозорості та відповідності процедури закупівлі встановленим вимогам.
Враховуючи ці аргументи, рішення про відхилення пропозиції учасника є обґрунтованим, оскільки базується на необхідності забезпечення повноти та відповідності поданих документів встановленим вимогам. Це також гарантує, що всі учасники тендеру дотримуються однакових стандартів і вимог, що сприяє справедливій та прозорій процедурі закупівлі.
Опис заперечення:
згідно додатку (файл скарга UA-2024-05-13-002344-a)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Опис доказу:
згідно додатку (файл скарга UA-2024-05-13-002344-a)
-
Повʼязаний документ:
Скарга UA-2024-05-13-002344-a.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі. 3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.