• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Перевезення та видалення 18 01 03Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (Медичні відходи категорія В), Перевезення та видалення18 01 02 Частини тіла та органи ,включаючи посудини з кров'ю та консервовану кров (медичні відходи кат"В",органні(кінцівки), Перевезення та видалення 18 01 09 Лікарські препарати які мають прострочений термін придатності,або не відповідають специфікаціі, не містять наркотичних,психотропних речовин,прекурсорів)

Завершена

278 880.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 394.40 UAH
Період оскарження: 10.05.2024 15:56 - 15.05.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: 688073b4e11d4d7caf4c6ad396842951
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-10-009864-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне підприємство "Козятинська центральна районна лікарня" Козятинської міської ради було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO a8677e33a15648559c7827fa5cc3c098 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-10-009864-a) ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами(Перевезення та видалення 18 01 03Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (Медичні відходи категорія В), Перевезення та видалення18 01 02 Частини тіла та органи ,включаючи посудини з кров'ю та консервовану кров (медичні відходи кат"В",органні(кінцівки), Перевезення та видалення 18 01 09 Лікарські препарати які мають прострочений термін придатності,або не відповідають специфікаціі, не містять наркотичних,психотропних речовин,прекурсорів). Закупівлю було оголошено: 10.05.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"". 22.05.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 22/05 було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ». ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Виходячи з протоколу № 22/05 від 22.05.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито відсутність у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» підтверджуючих документів на пакування. Звертаємо увагу, що згідно п.6 Додатку 2 до тендерної документації Учасник бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника первинною та вторинною сертифікованою пакувальною тарою за власний кошт, а саме мішки для небезпечних відходів із відповідним маркуванням та написом згідно вимог Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами (для первинного пакування - щільністю не менше 50 мкм та розміром не менше 500х1000 мм; для вторинного пакування - щільністю від 100 до 130 мкм та розміром не менше 600х1000 мм) що забезпечує безпечне зберігання та перевезення відходів до місць утилізації. (Надати гарантійний лист у довільній формі, а також фото мішків, накладні на покупку, сертифікат відповідності із протоколом дослідження/випробування, виданий регіональним центром стандартизації та метрології; декларацію про відповідність та сертифікат якості від виробника). На виконання даної вимоги учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у складі пропозиції було надано: - Гарантійний лист за вих. № 01/03-2241/11 від 16.05.2024 р. - Фото мішків; - Видаткова накладна № 1487 від 09.11.2023 - Видаткова накладна № 1487 від 30.11.2023 - Сертифікат відповідності № UA..CRT.00464-23 - Протокол сертифікаційних випробувань № 0408 від 20.12.2023 р. - Декларацію про відповідність продукції від 27.11.2023 р. - Сертифікат якості на пакети Звертаємо увагу, що жодних окремих вимог до підтверджуючих документів Замовник не висував. З огляду зазначеного, пропозиція учасника повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині. 2. Виходячи з протоколу № 22/05 від 22.05.2024 р. підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито відсутність у складі пропозиції чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент щодо знешкодження небезпечних та помірно небезпечних відходів. Натомість у складі пропозиції було надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 16.05.2023 р. № 12.2-18-2/5369, об’єктом якого між іншим є – технологічні регламенти на всі види поводження з відходами (управління відходами), у тому числі небезпечними відходами, які передбачаються заявленою діяльністю, затверджені керівником підприємства. З огляду зазначеного, пропозиція учасника повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині. 3. Виходячи з протоколу № 22/05 від 22.05.2024 р., іншою підставою для відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито «відсутність виробничих приміщень». Натомість, звертаємо увагу, що згідно вимог п. 7 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції Підтвердження наявності виробних приміщень разом із підтверджуючими документами (копії документів що підтверджують власність приміщень або копія договору оренди/суборенди із актом-приймання-передачі, тощо). На виконання зазначеної вимоги, учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано у складі пропозиції Договір оренди № 17/11/23/УЕП/Ст від 17.11.2023 р із усіма невід’ємними додатками та актами приймання-передачі. Замовник посилається на наявність акту прийому-передачі (повернення) майна від 17.11.2023 р. до Договору оренди № 17/11/23/УЕП/Ст від 17.11.2023 р. Натомість зазначений документ є ФОРМОЮ Додатку 2 до Договору оренди № 17/11/23/УЕП/Ст від 17.11.2023 р., та є його невід’ємною частиною. З огляду зазначеного, майно за договором наразі є у праві користування учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», в той час як у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції в цій частині. Таким чином, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала кваліфікаційним та технічним вимогам тендерної документації в цій частині. 4. Відповідно до вимог п.8 Додатку 2 Замовник вимагав надати у складі пропозиції: На підтвердження якості надання послуг Учасник надає копії чинних сертифікатів (відповідно до Технічних вимог до експлуатації установок із спалювання відходів та установок із сумісного спалювання відходів затверджених Постановою КабмінуУкраїни № 229 від 01.03.2024р.): • ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування. СФЕРА СЕРТИФІКАЦІЇ: управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних та які не є небезпечними відходами; • ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування. СФЕРА СЕРТИФІКАЦІЇ: управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних та які не є небезпечними відходами; • ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги. СФЕРА СЕРТИФІКАЦІЇ: управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних та які не є небезпечними відходами. Згідно протоколу № 22/05 від 22.05.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» Замовник зазначив невідповідність вимогам тендерної документації в цій частині. Натомість, згідно п. 5.1 Розділу 5 тендерної документації, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З огляду зазначеного, Замовник протиправно відхилив пропозицію скаржника не надавши йому можливість усунути невідповідності. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне підприємство "Козятинська центральна районна лікарня" Козятинської міської ради у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-10-009864-a ID у PROZORRO a8677e33a15648559c7827fa5cc3c098 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-10-009864-a Комунальне підприємство "Козятинська центральна районна лікарня" Козятинської міської ради ". Замовник: Комунальне підприємство "Козятинська центральна районна лікарня" Козятинської міської ради. 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Дата розгляду скарги: 04.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.05.2024 15:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 07.06.2024 10:48
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Номер: ed0957247f754630b59b64576c166440
Заголовок пункту скарги: Скарга
Опис заперечення: Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне підприємство "Козятинська центральна районна лікарня" Козятинської міської ради було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO a8677e33a15648559c7827fa5cc3c098 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-10-009864-a) ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами(Перевезення та видалення 18 01 03Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (Медичні відходи категорія В), Перевезення та видалення18 01 02 Частини тіла та органи ,включаючи посудини з кров'ю та консервовану кров (медичні відходи кат"В",органні(кінцівки), Перевезення та видалення 18 01 09 Лікарські препарати які мають прострочений термін придатності,або не відповідають специфікаціі, не містять наркотичних,психотропних речовин,прекурсорів).
Закупівлю було оголошено: 10.05.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"".
22.05.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 22/05 було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Виходячи з протоколу № 22/05 від 22.05.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито відсутність у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» підтверджуючих документів на пакування.
Звертаємо увагу, що згідно п.6 Додатку 2 до тендерної документації Учасник бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника первинною та вторинною сертифікованою пакувальною тарою за власний кошт, а саме мішки для небезпечних відходів із відповідним маркуванням та написом згідно вимог Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами (для первинного пакування - щільністю не менше 50 мкм та розміром не менше 500х1000 мм; для вторинного пакування - щільністю від 100 до 130 мкм та розміром не менше 600х1000 мм) що забезпечує безпечне зберігання та перевезення відходів до місць утилізації. (Надати гарантійний лист у довільній формі, а також фото мішків, накладні на покупку, сертифікат відповідності із протоколом дослідження/випробування, виданий регіональним центром стандартизації та метрології; декларацію про відповідність та сертифікат якості від виробника).
На виконання даної вимоги учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у складі пропозиції було надано:
- Гарантійний лист за вих. № 01/03-2241/11 від 16.05.2024 р.
- Фото мішків;
- Видаткова накладна № 1487 від 09.11.2023
- Видаткова накладна № 1487 від 30.11.2023
- Сертифікат відповідності № UA..CRT.00464-23
- Протокол сертифікаційних випробувань № 0408 від 20.12.2023 р.
- Декларацію про відповідність продукції від 27.11.2023 р.
- Сертифікат якості на пакети
Звертаємо увагу, що жодних окремих вимог до підтверджуючих документів Замовник не висував.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
2. Виходячи з протоколу № 22/05 від 22.05.2024 р. підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито відсутність у складі пропозиції чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент щодо знешкодження небезпечних та помірно небезпечних відходів.
Натомість у складі пропозиції було надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 16.05.2023 р. № 12.2-18-2/5369, об’єктом якого між іншим є – технологічні регламенти на всі види поводження з відходами (управління відходами), у тому числі небезпечними відходами, які передбачаються заявленою діяльністю, затверджені керівником підприємства.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
3. Виходячи з протоколу № 22/05 від 22.05.2024 р., іншою підставою для відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито «відсутність виробничих приміщень».
Натомість, звертаємо увагу, що згідно вимог п. 7 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції Підтвердження наявності виробних приміщень разом із підтверджуючими документами (копії документів що підтверджують власність приміщень або копія договору оренди/суборенди із актом-приймання-передачі, тощо).
На виконання зазначеної вимоги, учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано у складі пропозиції Договір оренди № 17/11/23/УЕП/Ст від 17.11.2023 р із усіма невід’ємними додатками та актами приймання-передачі.
Замовник посилається на наявність акту прийому-передачі (повернення) майна від 17.11.2023 р. до Договору оренди № 17/11/23/УЕП/Ст від 17.11.2023 р. Натомість зазначений документ є ФОРМОЮ Додатку 2 до Договору оренди № 17/11/23/УЕП/Ст від 17.11.2023 р., та є його невід’ємною частиною. З огляду зазначеного, майно за договором наразі є у праві користування учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», в той час як у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції в цій частині.
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала кваліфікаційним та технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
4. Відповідно до вимог п.8 Додатку 2 Замовник вимагав надати у складі пропозиції: На підтвердження якості надання послуг Учасник надає копії чинних сертифікатів (відповідно до Технічних вимог до експлуатації установок із спалювання відходів та установок із сумісного спалювання відходів затверджених Постановою КабмінуУкраїни № 229 від 01.03.2024р.):
• ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування. СФЕРА СЕРТИФІКАЦІЇ: управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних та які не є небезпечними відходами;
• ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування. СФЕРА СЕРТИФІКАЦІЇ: управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних та які не є небезпечними відходами;
• ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги. СФЕРА СЕРТИФІКАЦІЇ: управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних та які не є небезпечними відходами.
Згідно протоколу № 22/05 від 22.05.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» Замовник зазначив невідповідність вимогам тендерної документації в цій частині.
Натомість, згідно п. 5.1 Розділу 5 тендерної документації, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З огляду зазначеного, Замовник протиправно відхилив пропозицію скаржника не надавши йому можливість усунути невідповідності.

Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне підприємство "Козятинська центральна районна лікарня" Козятинської міської ради у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-10-009864-a ID у PROZORRO a8677e33a15648559c7827fa5cc3c098 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-10-009864-a Комунальне підприємство "Козятинська центральна районна лікарня" Козятинської міської ради ". Замовник: Комунальне підприємство "Козятинська центральна районна лікарня" Козятинської міської ради.
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне підприємство "Козятинська центральна районна лікарня" Козятинської міської ради було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO a8677e33a15648559c7827fa5cc3c098 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-10-009864-a) ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами(Перевезення та видалення 18 01 03Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (Медичні відходи категорія В), Перевезення та видалення18 01 02 Частини тіла та органи ,включаючи посудини з кров'ю та консервовану кров (медичні відходи кат"В",органні(кінцівки), Перевезення та видалення 18 01 09 Лікарські препарати які мають прострочений термін придатності,або не відповідають специфікаціі, не містять наркотичних,психотропних речовин,прекурсорів).
Закупівлю було оголошено: 10.05.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"".
22.05.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 22/05 було відхилено пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Виходячи з протоколу № 22/05 від 22.05.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито відсутність у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» підтверджуючих документів на пакування.
Звертаємо увагу, що згідно п.6 Додатку 2 до тендерної документації Учасник бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника первинною та вторинною сертифікованою пакувальною тарою за власний кошт, а саме мішки для небезпечних відходів із відповідним маркуванням та написом згідно вимог Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами (для первинного пакування - щільністю не менше 50 мкм та розміром не менше 500х1000 мм; для вторинного пакування - щільністю від 100 до 130 мкм та розміром не менше 600х1000 мм) що забезпечує безпечне зберігання та перевезення відходів до місць утилізації. (Надати гарантійний лист у довільній формі, а також фото мішків, накладні на покупку, сертифікат відповідності із протоколом дослідження/випробування, виданий регіональним центром стандартизації та метрології; декларацію про відповідність та сертифікат якості від виробника).
На виконання даної вимоги учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у складі пропозиції було надано:
- Гарантійний лист за вих. № 01/03-2241/11 від 16.05.2024 р.
- Фото мішків;
- Видаткова накладна № 1487 від 09.11.2023
- Видаткова накладна № 1487 від 30.11.2023
- Сертифікат відповідності № UA..CRT.00464-23
- Протокол сертифікаційних випробувань № 0408 від 20.12.2023 р.
- Декларацію про відповідність продукції від 27.11.2023 р.
- Сертифікат якості на пакети
Звертаємо увагу, що жодних окремих вимог до підтверджуючих документів Замовник не висував.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
2. Виходячи з протоколу № 22/05 від 22.05.2024 р. підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито відсутність у складі пропозиції чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент щодо знешкодження небезпечних та помірно небезпечних відходів.
Натомість у складі пропозиції було надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 16.05.2023 р. № 12.2-18-2/5369, об’єктом якого між іншим є – технологічні регламенти на всі види поводження з відходами (управління відходами), у тому числі небезпечними відходами, які передбачаються заявленою діяльністю, затверджені керівником підприємства.
З огляду зазначеного, пропозиція учасника повністю відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
3. Виходячи з протоколу № 22/05 від 22.05.2024 р., іншою підставою для відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була нібито «відсутність виробничих приміщень».
Натомість, звертаємо увагу, що згідно вимог п. 7 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції Підтвердження наявності виробних приміщень разом із підтверджуючими документами (копії документів що підтверджують власність приміщень або копія договору оренди/суборенди із актом-приймання-передачі, тощо).
На виконання зазначеної вимоги, учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано у складі пропозиції Договір оренди № 17/11/23/УЕП/Ст від 17.11.2023 р із усіма невід’ємними додатками та актами приймання-передачі.
Замовник посилається на наявність акту прийому-передачі (повернення) майна від 17.11.2023 р. до Договору оренди № 17/11/23/УЕП/Ст від 17.11.2023 р. Натомість зазначений документ є ФОРМОЮ Додатку 2 до Договору оренди № 17/11/23/УЕП/Ст від 17.11.2023 р., та є його невід’ємною частиною. З огляду зазначеного, майно за договором наразі є у праві користування учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», в той час як у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції в цій частині.
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідала кваліфікаційним та технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
4. Відповідно до вимог п.8 Додатку 2 Замовник вимагав надати у складі пропозиції: На підтвердження якості надання послуг Учасник надає копії чинних сертифікатів (відповідно до Технічних вимог до експлуатації установок із спалювання відходів та установок із сумісного спалювання відходів затверджених Постановою КабмінуУкраїни № 229 від 01.03.2024р.):
• ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування. СФЕРА СЕРТИФІКАЦІЇ: управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних та які не є небезпечними відходами;
• ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування. СФЕРА СЕРТИФІКАЦІЇ: управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних та які не є небезпечними відходами;
• ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги. СФЕРА СЕРТИФІКАЦІЇ: управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних та які не є небезпечними відходами.
Згідно протоколу № 22/05 від 22.05.2024 р., підставою для відхилення пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» Замовник зазначив невідповідність вимогам тендерної документації в цій частині.
Натомість, згідно п. 5.1 Розділу 5 тендерної документації, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З огляду зазначеного, Замовник протиправно відхилив пропозицію скаржника не надавши йому можливість усунути невідповідності.

Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне підприємство "Козятинська центральна районна лікарня" Козятинської міської ради у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-10-009864-a ID у PROZORRO a8677e33a15648559c7827fa5cc3c098 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-10-009864-a Комунальне підприємство "Козятинська центральна районна лікарня" Козятинської міської ради ". Замовник: Комунальне підприємство "Козятинська центральна районна лікарня" Козятинської міської ради.
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника