-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015-50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів (м. Вінниця).
Торги не відбулися
389 950.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 899.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 899.00 UAH
Період оскарження:
10.05.2024 15:40 - 12.06.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на тендерну документацію
Номер:
5e2e2c6784814695b3610aab021c083b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-10-009582-a.a2
Назва:
Скарга на тендерну документацію
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 15 Гарантійний лист розміщення СТО.pdf 25.06.2024 23:05
- 20 Гарантійний лист згода з тех вимогами.pdf 25.06.2024 23:05
- 14 ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf 25.06.2024 23:05
- 17 Гарантійний лист якість та обсяг послуг, що надаються СТО.pdf 25.06.2024 23:05
- 16 Гарантійний лист наявність та стан приміщень СТО.pdf 25.06.2024 23:05
- 26 Довідка працівники.pdf 25.06.2024 23:05
- 24 МТБ.doc.pdf 25.06.2024 23:05
- 21 Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.pdf 25.06.2024 23:05
- 22 Гарантійний лист програмного забезпечення.pdf 25.06.2024 23:05
- Договір евакуатор.pdf 25.06.2024 23:05
- Витяг з реєстру речових прав на нерух майно.pdf 25.06.2024 23:05
- Витяг з реєстру речових прав_земельна ділянка.pdf 25.06.2024 23:05
- ДОГОВІР послуги Малярно-рихтовальні - ФОП Чайка В.В..pdf 25.06.2024 23:05
- ЗАГИЧКА ТРУДОВА.PDF 25.06.2024 23:05
- КАСПРУК ТРУДОВА.PDF 25.06.2024 23:05
- Договір субпідряду з ТОВ ТД Фаворит Авто Вінниця.pdf 25.06.2024 23:05
- Протокол про відхилення ТО м. Вінниця № 782.docx 25.06.2024 23:05
- БОБОШКО ТРУДОВА.PDF 25.06.2024 23:05
- Договір субпідряду з ФОП Захарчук В.Л..pdf 25.06.2024 23:05
- Договір оренди приміщення СТО_ФОП Чайка В.В..pdf 25.06.2024 23:05
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 25.06.2024 23:05
- sign.p7s 25.06.2024 23:06
- Рішення від 27.06.2024 №11172.pdf 27.06.2024 17:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.07.2024 №11650.pdf 05.07.2024 15:11
- Рішення від 04.07.2024 №11650.pdf 09.07.2024 13:51
- Заперечення на скаргу UA-2024-05-10-009582-a.а2.docx 01.07.2024 15:01
- Заперечення на скаргу UA-2024-05-10-009582-a.а2.docx.p7s 01.07.2024 15:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.06.2024 23:07
Дата розгляду скарги:
04.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.06.2024 17:53
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
09.07.2024 13:51
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a99ba36548704119b900bc2d44314e81
Заголовок пункту скарги:
Скарга на тендерну документацію
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Щодо підстав відхилення вказаних в Протокольному рішенні (Протоколі) №782 від 20.06.2024 року зазначаю наступне:
Відповідно до ч. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, від учасників вимагалося: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
− інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію наведено у Додатку 2;
- тендерну пропозицію, за формою згідно Додатку 1;»
Відповідно до ч. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, зазначено: «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.»
В Додатку 2 до тендерної документації встановлено «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» щодо «Код ДК 021:2015-50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів (м. Вінниця).», що також відповідає назві предмета закупівлі, згідно ч. 4 Розділу І тендерної документації.
Абзацом першим Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що предметом закупівлі є: «Предметом даної закупівлі є послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту автомобілів Замовника.»
Також Додатком 2 до тендерної документації встановлено перелік послуг, що міститься в таблиці:
«
…
»
Вище зазначена таблиця містить перелік «Найменування предмету закупівлі», стовпчик №2, одиниці виміру, стовпчик №3, де по всіх стрічках вказано «послуга» та саму кількість послуг, стовпчик №4 «К-ть послуг».
Тобто, Замовником проводиться закупівля саме послуг, а не товару (запчастин, автохімії, мастил і т.п.).
Окрім того, в п. 2.3 Додатку 2 вказано, що «2.3. Конкретний перелік та вартість Послуг, перелік запасних частин та матеріалів, що надаються Замовнику, строк надання Послуг визначається у наряд-замовленні при кожному прийманні ТЗ на СТО.», з чого виходить, що перелік запасних частин та матеріалів зазначається у наряд-замовленні, ане у формі тендерної пропозиції.
Виходячи із вище викладеного, встановлені в Додатку 2, згідно ч. 6 Розділу ІІІ тендерної документації, вимоги до предмета закупівлі не передбачають використання конкретних запчастин із конкретними каталожними номерами для тих, чи інших послуг. Окрім того, тендерна документація, в тому числі і Додаток 2, не містить переліку послуг, до яких обов’язково мають використовуватись запчастини та вимог щодо обов’язкового зазначення каталожних номерів таких запчастин.
Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації, від учасників вимагалося подати тендерної пропозиції згідно встановленої в цьому додатку форми, яка також передбачає заповнення наступної таблиці:
«
»
Однак, ні Додаток 1 до тендерної документації, ні Додаток 2 до тендерної документації, ні сама тендерна документація не містить визначення поняття «Каталожний № з/ч» (що міститься в заголовку колонки №3 таблиці), а також інструкцій, порядку, чи вимог щодо переліку послуг, для яких потрібно заповнити колонку «Каталожний № з/ч», а також, що головне, не містить вимог щодо обов’язковості заповнення колонки «Каталожний № з/ч» якоюсь інформацією.
Окрім того, по-перше, не всі визначені Замовником послуги передбачають використання запчастин, автохімії, масел, чи інших витратних матеріалів, а по-друге, заповнення колонки «Каталожний № з/ч» не відноситься до вимог до предмета закупівлі, що визначені, згідно ч. 6 Розділу ІІІ, в Додатку 2 до тендерної документації.
Таким чином, виходячи з відсутності вимог, інструкцій, порядку чи будь-яких роз’яснень щодо порядку заповнення колонки «Каталожний № з/ч», інформація до даної колонки заповняється на розсуд Учасника (в разі наявності такої інформації), якщо такий Учасник вважає за необхідне зазначити ту, чи іншу інформацію в даній колонці.
На виконання встановлених вимог до предмета закупівлі, а саме щодо надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію наведену у Додатку 2, Скаржником надано наступні документи:
- 15 Гарантійний лист розміщення СТО.pdf;
- 16 Гарантійний лист наявність та стан приміщень СТО.pdf;
- 17 Гарантійний лист якість та обсяг послуг, що надаються СТО.pdf;
- 20 Гарантійний лист згода з тех вимогами.pdf;
- 21 Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.pdf;
- 22 Гарантійний лист програмного забезпечення.pdf;
- 24 МТБ.doc.pdf;
- 26 Довідка працівники.pdf;
- БОБОШКО ТРУДОВА.pdf;
- Витяг з реєстру речових прав на нерух майно.pdf;
- Витяг з реєстру речових прав_земельна ділянка.pdf;
- Договір евакуатор.pdf;
- Договір оренди приміщення СТО_ФОП Чайка В.В..pdf;
- ДОГОВІР послуги Малярно-рихтовальні - ФОП Чайка В.В..pdf;
- Договір субпідряду з ТОВ ТД Фаворит Авто Вінниця.pdf;
- Договір субпідряду з ФОП Захарчук В.Л..pdf;
- ЗАГИЧКА ТРУДОВА.pdf;
- КАСПРУК ТРУДОВА.pdf;
На виконання вимоги щодо надання тендерної пропозицію, за формою згідно Додатку 1, Скаржником надано наступні документи:
- 14 ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf, при цьому Скаржник не відступав від встановленої тендерною документацією форми.
Виходячи із вище викладеного, Скаржником повністю виконано вимоги тендерної документації в цих частинах та зазначено всю інформацію, що вимагалася тендерною документацією.
Таким чином, Замовник не довів та документально не підтвердив, що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Скаржник зазначає, що Замовник не розуміє власних вимог тендерної документації, або ж спотворює вимоги тендерної документації задля власної вгоди та навмисно шукає підставу відхилення, порушуючи законодавчі норми, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Щодо підстав відхилення вказаних в Протокольному рішенні (Протоколі) №782 від 20.06.2024 року зазначаю наступне:
Відповідно до ч. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, від учасників вимагалося: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
− інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію наведено у Додатку 2;
- тендерну пропозицію, за формою згідно Додатку 1;»
Відповідно до ч. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, зазначено: «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.»
В Додатку 2 до тендерної документації встановлено «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» щодо «Код ДК 021:2015-50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів (м. Вінниця).», що також відповідає назві предмета закупівлі, згідно ч. 4 Розділу І тендерної документації.
Абзацом першим Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що предметом закупівлі є: «Предметом даної закупівлі є послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту автомобілів Замовника.»
Також Додатком 2 до тендерної документації встановлено перелік послуг, що міститься в таблиці:
«
…
»
Вище зазначена таблиця містить перелік «Найменування предмету закупівлі», стовпчик №2, одиниці виміру, стовпчик №3, де по всіх стрічках вказано «послуга» та саму кількість послуг, стовпчик №4 «К-ть послуг».
Тобто, Замовником проводиться закупівля саме послуг, а не товару (запчастин, автохімії, мастил і т.п.).
Окрім того, в п. 2.3 Додатку 2 вказано, що «2.3. Конкретний перелік та вартість Послуг, перелік запасних частин та матеріалів, що надаються Замовнику, строк надання Послуг визначається у наряд-замовленні при кожному прийманні ТЗ на СТО.», з чого виходить, що перелік запасних частин та матеріалів зазначається у наряд-замовленні, ане у формі тендерної пропозиції.
Виходячи із вище викладеного, встановлені в Додатку 2, згідно ч. 6 Розділу ІІІ тендерної документації, вимоги до предмета закупівлі не передбачають використання конкретних запчастин із конкретними каталожними номерами для тих, чи інших послуг. Окрім того, тендерна документація, в тому числі і Додаток 2, не містить переліку послуг, до яких обов’язково мають використовуватись запчастини та вимог щодо обов’язкового зазначення каталожних номерів таких запчастин.
Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації, від учасників вимагалося подати тендерної пропозиції згідно встановленої в цьому додатку форми, яка також передбачає заповнення наступної таблиці:
«
»
Однак, ні Додаток 1 до тендерної документації, ні Додаток 2 до тендерної документації, ні сама тендерна документація не містить визначення поняття «Каталожний № з/ч» (що міститься в заголовку колонки №3 таблиці), а також інструкцій, порядку, чи вимог щодо переліку послуг, для яких потрібно заповнити колонку «Каталожний № з/ч», а також, що головне, не містить вимог щодо обов’язковості заповнення колонки «Каталожний № з/ч» якоюсь інформацією.
Окрім того, по-перше, не всі визначені Замовником послуги передбачають використання запчастин, автохімії, масел, чи інших витратних матеріалів, а по-друге, заповнення колонки «Каталожний № з/ч» не відноситься до вимог до предмета закупівлі, що визначені, згідно ч. 6 Розділу ІІІ, в Додатку 2 до тендерної документації.
Таким чином, виходячи з відсутності вимог, інструкцій, порядку чи будь-яких роз’яснень щодо порядку заповнення колонки «Каталожний № з/ч», інформація до даної колонки заповняється на розсуд Учасника (в разі наявності такої інформації), якщо такий Учасник вважає за необхідне зазначити ту, чи іншу інформацію в даній колонці.
На виконання встановлених вимог до предмета закупівлі, а саме щодо надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію наведену у Додатку 2, Скаржником надано наступні документи:
- 15 Гарантійний лист розміщення СТО.pdf;
- 16 Гарантійний лист наявність та стан приміщень СТО.pdf;
- 17 Гарантійний лист якість та обсяг послуг, що надаються СТО.pdf;
- 20 Гарантійний лист згода з тех вимогами.pdf;
- 21 Довідка з інформацією щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.pdf;
- 22 Гарантійний лист програмного забезпечення.pdf;
- 24 МТБ.doc.pdf;
- 26 Довідка працівники.pdf;
- БОБОШКО ТРУДОВА.pdf;
- Витяг з реєстру речових прав на нерух майно.pdf;
- Витяг з реєстру речових прав_земельна ділянка.pdf;
- Договір евакуатор.pdf;
- Договір оренди приміщення СТО_ФОП Чайка В.В..pdf;
- ДОГОВІР послуги Малярно-рихтовальні - ФОП Чайка В.В..pdf;
- Договір субпідряду з ТОВ ТД Фаворит Авто Вінниця.pdf;
- Договір субпідряду з ФОП Захарчук В.Л..pdf;
- ЗАГИЧКА ТРУДОВА.pdf;
- КАСПРУК ТРУДОВА.pdf;
На виконання вимоги щодо надання тендерної пропозицію, за формою згідно Додатку 1, Скаржником надано наступні документи:
- 14 ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf, при цьому Скаржник не відступав від встановленої тендерною документацією форми.
Виходячи із вище викладеного, Скаржником повністю виконано вимоги тендерної документації в цих частинах та зазначено всю інформацію, що вимагалася тендерною документацією.
Таким чином, Замовник не довів та документально не підтвердив, що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Скаржник зазначає, що Замовник не розуміє власних вимог тендерної документації, або ж спотворює вимоги тендерної документації задля власної вгоди та навмисно шукає підставу відхилення, порушуючи законодавчі норми, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ФОП Чайки Вікторії Василівни зазначене у Протокольному рішенні (Протокол) №782 від 20.06.2024 року.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови тендера
Номер:
a2f4769e191f402998bf72df25862b3d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-10-009582-a.b1
Назва:
Скарга на умови тендера
Скарга:
Скарга на умови тендера
Пов'язані документи:
Учасник
- Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII (Текст для друку).pdf 14.05.2024 21:51
- Скарга.pdf.p7s.zip 14.05.2024 21:51
- Рішення від 03.02.2021 № 1921.pdf 14.05.2024 21:51
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf 14.05.2024 21:51
- sign.p7s 14.05.2024 21:52
- рішення від 16.05.2024 № 8660.pdf 16.05.2024 17:16
- інформація про резолютивну частину рішення від 23.05.2024 № 9106.pdf 24.05.2024 14:53
- рішення від 23.05.2024 № 9106.pdf 28.05.2024 16:18
- Заперечення на скаргу..docx 20.05.2024 18:51
- Заперечення на скаргу..docx.p7s 20.05.2024 18:51
- Протокол про внесення змін до тендерної документації закупівлі ТО автомобілів м. Вінниця № 677.docx 05.06.2024 16:57
- Протокол про внесення змін до тендерної документації закупівлі ТО автомобілів м. Вінниця № 677.docx 10.06.2024 17:05
- Протокол про внесення змін до тендерної документації закупівлі ТО автомобілів м. Вінниця № 705.docx 10.06.2024 17:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.05.2024 21:54
Дата розгляду скарги:
23.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.05.2024 17:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.05.2024 16:18
Дата виконання рішення Замовником:
10.06.2024 17:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
протоколом Уповноваженої особи від 05.06.2024 № 677 внесені зміни, протоколом від 10.06.2024 № 705 продовжено строк прийому пропозицій
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
75df798fae934eb18a8f556ada099eea
Заголовок пункту скарги:
Скарга на умови тендера
Опис заперечення:
Скарга на умови тендера
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Вивчивши умови тендерної документації, яка була оприлюднена в зазначеній закупівлі – Фізична-особа підприємець Чайка Вікторія Василівна (далі – Скаржник), виявило умови, які суперечать законодавству з питань публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Далі - Особливості), зокрема:
1.Відповідно до п. 1 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
« 1. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
…
− інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію наведено у Додатку 2;
− інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з п. 5 Розділу 3 цієї тендерної документації;
- п. 5 Розділу 3 цієї тендерної документації містить - Замовник установлює кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, а саме учасник надає:
- документи відповідно до Додатку 5 до цієї тендерної документації.
Вважаю, що зазначена умова:
Для підтвердження наявності власної або орендованої матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг учасником надається довідка в довільній формі.
(тендерної документації суперечить чинному законодавству, зокрема положенням ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», де чітко визначено, що «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців».
Окрім цього, зазначена умова тендерної документації суперечить положенням п. 18 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», яка встановлює перелік інформації, що повинна міститися в тендерній документації Замовника де чітко визначено, що «18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;»
Тендерна документація Замовника не містить Інформація про субпідрядника:
7 Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт) Не передбачено
Встановлення Замовником умова щодо необхідності мати тільки власне або орендоване обладнання містить в собі, окрім протизаконного, ще й обмежувальний характер, оскільки учасники, які залучають спроможності субпідрядників/співвиконавців, які мають таке обладнання, позбавлені можливості взяти участь в закупівлі Замовника через встановлення дискримінаційної вимоги по відношенню до них, зокрема і до Скаржника. Хоча такі учасники, зокрема і скаржник в змозі надати послуги, згідно технічних, якісних та кількісних вимог до предмета закупівлі.
Тобто, Замовником встановлено надмірні умови, які не можливі для виконання учасниками, які залучають спроможності субпідрядників/співвиконавців, які мають таке обладнання.
Окрім того, Замовник не надав обґрунтувань чи роз’яснень щодо необхідності встановлення таких значних обмежень кола потенційних учасників.
Наведена вище умова Документації не узгоджується з вимогами Закону, що не дає змоги учасникам належним чином сформувати свої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Аналогічної позиції дійшов АМКУ при розгляді скарги в рішенні № 1921-р/пк-пз від 03.02.2021.
Тому, прошу Комісію зобов’язати Замовника вилучити із тендерної документації обмеження щодо використання лише власного або орендованого обладнання та надати можливість учасникам використовувати при наданні послуг залучене на підставі спроможностей субпідрядників/співвиконавців.
На виконання ч. 2 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, як документальне підтвердження/доказ Скаржник посилається на положення ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та надає аналогічне рішення АМКУ № 1921-р/пк-пз від 03.02.2021. як доказ.
2.Відповідно до п. 1 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
« 1. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
…
− інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію наведено у Додатку 2;
Додаток 2 містить наступну вимогу:
7.Інші вимоги до Учасника процедури закупівлі:
9.Замовник залишає за собою право, на момент кваліфікації Учасника здійснити комісійний виїзд за зазначеною адресою Учасника для підтвердження матеріально технічної бази, що технічні вимоги до станції технічного обслуговування (СТО) відповідають зазначеним вимогам документації закупівлі Замовника. За результатами виїзду складається відповідний акт огляду наявності МТБ, який підписується комісійно, у тому числі і представником Учасника. У разі невідповідності фактичного наявного обладнання наданого у складі тендерної пропозиції, пропозиція такого Учасника буде відхилена на підставі невідповідності умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі.
Вимагаючи від Учасників на етапі кваліфікації пропозиції Учасника, здійснити комісійний виїзд за зазначеною адресою Учасника для підтвердження матеріально технічної бази, що технічні вимоги до станції технічного обслуговування (СТО) відповідають зазначеним вимогам документації закупівлі Замовника. За результатами виїзду складається відповідний акт огляду наявності МТБ, який підписується комісійно, у тому числі і представником Учасника. У разі невідповідності фактичного наявного обладнання наданого у складі тендерної пропозиції, пропозиція такого Учасника буде відхилена на підставі невідповідності умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі., Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема п. 3 ч.1 цієї статті «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель» п. 4 ч. 1 цієї статті «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», п. 6 ч. 1 цієї статті «запобігання корупційним діям і зловживанням», адже тим самим Замовник штучно переводить закупівлю із відкритої та прозорої системи електронних закупівель в закриту, штучно створену Замовником систему оцінки відповідності поза межами електронної системи закупівель, що тягне за собою величезні корупційні ризики та зловживання, оскільки Замовник в такому разі буде перевіряти ті критерії Учасники, які не містяться у відкритій електронній системі поданої таким Учасником пропозиції. Такі дії позбавляють права інших Учасників, зокрема і Скаржника, права оскарження дій чи бездіяльності Замовника щодо перевірки наявності матеріально технічної бази на СТО конкурентів, оскільки такі дії проходять поза межами електронної системи закупівель, що не дозволяє іншим Учасникам, зокрема Скаржнику спостерігати за правомірністю дій, чи бездіяльноті Замовника при оцінці таких критеріїв.
Окрім того, такий спосіб перевірки критеріїв Учасників на етапі кваліфікації, що не входять до складової їх тендерної пропозиції в електронній системі закупівель та за своєю суттю є критеріями, що надаються Замовнику після завершення періоду подання пропозицій, тобто перелік матеріально технічної бази на СТО Учасника надається Замовнику після закінчення періоду подання пропозицій, що суперечить Закону «Про публічні закупівлі», зокрема ст. 26 та п. 33 Особливостей, оскільки Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Відповідно до пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції’/пропозиції. Тендерні пропозиції’/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.
Відповідно до пункту 33 Особливостей тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Крім того, Замовник на власний розсуд із незалежних від учасника обставин зможе визначити невідповідність або відсутність матеріально технічної бази, що призведе до відхилення Пропозиції учасника.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Отже, вимога Замовника щодо на етапі кваліфікації пропозиції Учасника, здійснення перевірки комісією Замовника щодо оцінки наявності матеріально технічної бази носить протизаконний характер із корупційними ризиками та можливими зловживаннями по відношенню до Скаржника, який не буде мати змоги в такому випадку відстояти свої інтереси та оскаржити дії чи бездіяльність Замовника, які проходять поза межами електронної системи закупівель закрито та непрозоро.
На виконання ч. 2 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, як документальне підтвердження/доказ надаю документ: «Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII (Текст для друку).pdf» та «Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf».
Тому, прошу Комісію зобов’язати Замовника вилучити із тендерної документації будь-які перевірки відповідності Учасників на етапі кваліфікації поза межами електронної системи закупівель щодо тих критеріїв, які не є складовою тендерної пропозиції таких Учасників в електронній системі закупівель, зокрема прошу Комісію зобов’язати Замовника вилучити із тендерної документації вимогу:
7.Інші вимоги до Учасника процедури закупівлі:
9.Замовник залишає за собою право, на момент кваліфікації Учасника здійснити комісійний виїзд за зазначеною адресою Учасника для підтвердження матеріально технічної бази, що технічні вимоги до станції технічного обслуговування (СТО) відповідають зазначеним вимогам документації закупівлі Замовника. За результатами виїзду складається відповідний акт огляду наявності МТБ, який підписується комісійно, у тому числі і представником Учасника. У разі невідповідності фактичного наявного обладнання наданого у складі тендерної пропозиції, пропозиція такого Учасника буде відхилена на підставі невідповідності умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник – Фізична особа-підприємець Чайка Вікторія Василівна бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та необґрунтовані вимоги Замовника ФОП Чайка Вікторія Василівна не може прийняти участь у закупівлі. Скаржник є активним учасником процедур закупівель за аналогічним предметом та в повному обсязі належним чином виконував та виконує умови договорів про надання послуг, які було укладено з ним за результатами проведених торгів, в якості їх переможця. Оскаржуваними дискримінаційними умовами Замовник позбавляє можливості не лише Скаржника взяти участь у даній закупівлі, а й інших Учасників, які спроможні забезпечити надання послуг з ремонту та технічного обслуговування автомобілів у строки і спосіб передбачений Замовником та належним чином виконати умови договору.
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Одним із принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників, встановлений в п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дотримання даного принципу означає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
1.Відповідно до п. 1 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
« 1. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
…
− інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію наведено у Додатку 2;
− інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з п. 5 Розділу 3 цієї тендерної документації;
- п. 5 Розділу 3 цієї тендерної документації містить - Замовник установлює кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, а саме учасник надає:
- документи відповідно до Додатку 5 до цієї тендерної документації.
Вважаю, що зазначена умова:
Для підтвердження наявності власної або орендованої матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг учасником надається довідка в довільній формі.
(тендерної документації суперечить чинному законодавству, зокрема положенням ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», де чітко визначено, що «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців».
Окрім цього, зазначена умова тендерної документації суперечить положенням п. 18 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», яка встановлює перелік інформації, що повинна міститися в тендерній документації Замовника де чітко визначено, що «18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;»
Тендерна документація Замовника не містить Інформація про субпідрядника:
7 Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт) Не передбачено
Встановлення Замовником умова щодо необхідності мати тільки власне або орендоване обладнання містить в собі, окрім протизаконного, ще й обмежувальний характер, оскільки учасники, які залучають спроможності субпідрядників/співвиконавців, які мають таке обладнання, позбавлені можливості взяти участь в закупівлі Замовника через встановлення дискримінаційної вимоги по відношенню до них, зокрема і до Скаржника. Хоча такі учасники, зокрема і скаржник в змозі надати послуги, згідно технічних, якісних та кількісних вимог до предмета закупівлі.
Тобто, Замовником встановлено надмірні умови, які не можливі для виконання учасниками, які залучають спроможності субпідрядників/співвиконавців, які мають таке обладнання.
Окрім того, Замовник не надав обґрунтувань чи роз’яснень щодо необхідності встановлення таких значних обмежень кола потенційних учасників.
Наведена вище умова Документації не узгоджується з вимогами Закону, що не дає змоги учасникам належним чином сформувати свої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Аналогічної позиції дійшов АМКУ при розгляді скарги в рішенні № 1921-р/пк-пз від 03.02.2021.
Тому, прошу Комісію зобов’язати Замовника вилучити із тендерної документації обмеження щодо використання лише власного або орендованого обладнання та надати можливість учасникам використовувати при наданні послуг залучене на підставі спроможностей субпідрядників/співвиконавців.
На виконання ч. 2 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, як документальне підтвердження/доказ Скаржник посилається на положення ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та надає аналогічне рішення АМКУ № 1921-р/пк-пз від 03.02.2021. як доказ.
2.Відповідно до п. 1 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
« 1. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
…
− інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію наведено у Додатку 2;
Додаток 2 містить наступну вимогу:
7.Інші вимоги до Учасника процедури закупівлі:
9.Замовник залишає за собою право, на момент кваліфікації Учасника здійснити комісійний виїзд за зазначеною адресою Учасника для підтвердження матеріально технічної бази, що технічні вимоги до станції технічного обслуговування (СТО) відповідають зазначеним вимогам документації закупівлі Замовника. За результатами виїзду складається відповідний акт огляду наявності МТБ, який підписується комісійно, у тому числі і представником Учасника. У разі невідповідності фактичного наявного обладнання наданого у складі тендерної пропозиції, пропозиція такого Учасника буде відхилена на підставі невідповідності умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі.
Вимагаючи від Учасників на етапі кваліфікації пропозиції Учасника, здійснити комісійний виїзд за зазначеною адресою Учасника для підтвердження матеріально технічної бази, що технічні вимоги до станції технічного обслуговування (СТО) відповідають зазначеним вимогам документації закупівлі Замовника. За результатами виїзду складається відповідний акт огляду наявності МТБ, який підписується комісійно, у тому числі і представником Учасника. У разі невідповідності фактичного наявного обладнання наданого у складі тендерної пропозиції, пропозиція такого Учасника буде відхилена на підставі невідповідності умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі., Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема п. 3 ч.1 цієї статті «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель» п. 4 ч. 1 цієї статті «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», п. 6 ч. 1 цієї статті «запобігання корупційним діям і зловживанням», адже тим самим Замовник штучно переводить закупівлю із відкритої та прозорої системи електронних закупівель в закриту, штучно створену Замовником систему оцінки відповідності поза межами електронної системи закупівель, що тягне за собою величезні корупційні ризики та зловживання, оскільки Замовник в такому разі буде перевіряти ті критерії Учасники, які не містяться у відкритій електронній системі поданої таким Учасником пропозиції. Такі дії позбавляють права інших Учасників, зокрема і Скаржника, права оскарження дій чи бездіяльності Замовника щодо перевірки наявності матеріально технічної бази на СТО конкурентів, оскільки такі дії проходять поза межами електронної системи закупівель, що не дозволяє іншим Учасникам, зокрема Скаржнику спостерігати за правомірністю дій, чи бездіяльноті Замовника при оцінці таких критеріїв.
Окрім того, такий спосіб перевірки критеріїв Учасників на етапі кваліфікації, що не входять до складової їх тендерної пропозиції в електронній системі закупівель та за своєю суттю є критеріями, що надаються Замовнику після завершення періоду подання пропозицій, тобто перелік матеріально технічної бази на СТО Учасника надається Замовнику після закінчення періоду подання пропозицій, що суперечить Закону «Про публічні закупівлі», зокрема ст. 26 та п. 33 Особливостей, оскільки Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Відповідно до пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції’/пропозиції. Тендерні пропозиції’/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.
Відповідно до пункту 33 Особливостей тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Крім того, Замовник на власний розсуд із незалежних від учасника обставин зможе визначити невідповідність або відсутність матеріально технічної бази, що призведе до відхилення Пропозиції учасника.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Отже, вимога Замовника щодо на етапі кваліфікації пропозиції Учасника, здійснення перевірки комісією Замовника щодо оцінки наявності матеріально технічної бази носить протизаконний характер із корупційними ризиками та можливими зловживаннями по відношенню до Скаржника, який не буде мати змоги в такому випадку відстояти свої інтереси та оскаржити дії чи бездіяльність Замовника, які проходять поза межами електронної системи закупівель закрито та непрозоро.
На виконання ч. 2 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, як документальне підтвердження/доказ надаю документ: «Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII (Текст для друку).pdf» та «Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf».
Тому, прошу Комісію зобов’язати Замовника вилучити із тендерної документації будь-які перевірки відповідності Учасників на етапі кваліфікації поза межами електронної системи закупівель щодо тих критеріїв, які не є складовою тендерної пропозиції таких Учасників в електронній системі закупівель, зокрема прошу Комісію зобов’язати Замовника вилучити із тендерної документації вимогу:
7.Інші вимоги до Учасника процедури закупівлі:
9.Замовник залишає за собою право, на момент кваліфікації Учасника здійснити комісійний виїзд за зазначеною адресою Учасника для підтвердження матеріально технічної бази, що технічні вимоги до станції технічного обслуговування (СТО) відповідають зазначеним вимогам документації закупівлі Замовника. За результатами виїзду складається відповідний акт огляду наявності МТБ, який підписується комісійно, у тому числі і представником Учасника. У разі невідповідності фактичного наявного обладнання наданого у складі тендерної пропозиції, пропозиція такого Учасника буде відхилена на підставі невідповідності умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник – Фізична особа-підприємець Чайка Вікторія Василівна бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та необґрунтовані вимоги Замовника ФОП Чайка Вікторія Василівна не може прийняти участь у закупівлі. Скаржник є активним учасником процедур закупівель за аналогічним предметом та в повному обсязі належним чином виконував та виконує умови договорів про надання послуг, які було укладено з ним за результатами проведених торгів, в якості їх переможця. Оскаржуваними дискримінаційними умовами Замовник позбавляє можливості не лише Скаржника взяти участь у даній закупівлі, а й інших Учасників, які спроможні забезпечити надання послуг з ремонту та технічного обслуговування автомобілів у строки і спосіб передбачений Замовником та належним чином виконати умови договору.
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Одним із принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників, встановлений в п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дотримання даного принципу означає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника: Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України" внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних вимог у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-05-10-009582-a, за предметом закупівлі Код ДК 021:2015-50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з гарантійного та післягарантійного обслуговування автомобілів (м. Вінниця).