• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Запірна арматура, ДК 021:2015 – 42130000-9 «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої»

на потребу 2024 року

Торги не відбулися

180 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 800.00 UAH
Період оскарження: 10.05.2024 15:37 - 15.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 4a51e69ad0d24ba1b9a144d669339031
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-10-009526-a.b2
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 28.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.06.2024 13:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.07.2024 14:06
Дата виконання рішення Замовником: 08.07.2024 09:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП» скасовано. Протокол №5 від 14.06.2024р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою вважати недійсним.
Автор: ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП", Александр Казаров +380930855267 smartclimate@ukr.net http://smartclimate.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 90b59a94c82c4e2d9006e1825ba54014
Заголовок пункту скарги: Заголовок
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 10.05.2024 року Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Запірна арматура, ДК 021:2015 – 42130000-9 «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої»», згідно з ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої з очікуваною вартістю 180 000 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВ «НКП Дніпро»
• ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП»
20.05.2024 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВ «НКП Дніпро».
22.05.2024 року Замовник опублікував ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення уповноваженою особою Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава №3 від 22.05.2024, відповідно до якого переможцем відкритих торгів з особливостями по процедурі закупівлі UA-2024-05-10-009526-a визнано ТОВ «НКП Дніпро».
Скаржник не погодився з рішенням Замовника про визначення Учасника ТОВ «НКП Дніпро» переможцем Процедури закупівлі і подав скаргу до АМКУ. Рішенням АМКУ № 10052-р/пк-пз від 07.06.2024 було зобов'язано Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-комерційне підприємство «Дніпро» переможцем процедури закупівлі — «Запірна арматура, ДК 11 021:2015 – 42130000-9 «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-10-009526-a.
13.06.2024 року Замовник скасував рішення про визначення переможцем Процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-комерційне підприємство «Дніпро».
14.06.2024 року Замовник опублікував ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення уповноваженою особою Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава №5 від 14.06.2024 року, відповідно до якого відхилив пропозицію Скаржника.

Підставою для відхилення стало наступне. Замовник зазначає, що в порушення вимог п.2 Розділу 2.1. ДОДАТКУ 1 «Перелік документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності вимогам документації та кваліфікаційним критеріям» до Тендерної документації Скаржник не надав у складі тендерної пропозиції копії виписки або копії витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, актуального станом на 2024 рік. Але у складі тендерної пропозиції Скаржник надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданий 10.05.2024 року (файл Витяг ЄДР.pdf.p7s).

Згідно з п 43. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) та п.1 розділу 5 тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Однак аналізуючи документи, подані Скаржником у складі тендерної пропозиції, можна прийти до висновку про їх відповідність вимогам тендерної документації, а посилання Замовника на ненадання Скаржником у складі тендерної пропозиції витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців є такими, що не відповідають дійсності.

З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника по Процедурі закупівлі, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 1305ecb7485f47f4ab8e3eb3fb77c7b9
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-10-009526-a.a1
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 07.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.05.2024 15:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.06.2024 13:16
Дата виконання рішення Замовником: 13.06.2024 11:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до Рішення № 10052-р/пк-пз від 07.06.2024 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Скасувати рішення про визначення переможця товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-комерційне підприємство «Дніпро» переможцем процедури. 2. Протокол №3 від 22.05.2024р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою вважати недійсним.
Автор: ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП", Александр Казаров +380930855267 smartclimate@ukr.net http://smartclimate.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 4f168cfcbb694d098e12051ea0095f3f
Заголовок пункту скарги: Заперечення №1
Опис заперечення: 10.05.2024 року Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Запірна арматура, ДК 021:2015 – 42130000-9 «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої»», згідно з ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої з очікуваною вартістю 180 000 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВ «НКП Дніпро»
• ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП»
20.05.2024 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВ «НКП Дніпро».
22.05.2024 року Замовник опублікував ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення уповноваженою особою Квартирно-експлуатаційного відділу міста Полтава №3 від 22.05.2024, відповідно до якого переможцем відкритих торгів з особливостями по процедурі закупівлі UA-2024-05-10-009526-a визнано ТОВ «НКП Дніпро».
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визначення Учасника ТОВ «НКП Дніпро» переможцем Процедури закупівлі.
Згідно з п 43. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) та п.1 розділу 5 тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Аналізуючи документи, подані ТОВ «НКП Дніпро» у складі тендерної пропозиції, Скаржник доходить до висновку про їх невідповідність вимогам тендерної документації.
1. Відповідно до п.5 Додатку 2 до тендерної документації Учасник відповідає за якість поставленого товару та застосування заходів щодо захисту довкілля.(гарантійний лист надається Учасником у складі тендерної пропозиції).
ТОВ «НКП Дніпро» у складі своєї тендерної пропозиції надав лист-гарантію № 1605/24- 11 від 15.05.2024 року (файл 19_Гарантiйний лист про застосування заходів щодо захисту довкілля.pdf), відповідно до якого повідомляє, що повністю відповідає за якість поставленого товару та гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, тобто постачання товару буде провадитися із врахуванням екологічних вимог та гарантує, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі відповідають встановленим/зареєстрованим нормативним актам (встановленим державним технічним умовам України тощо), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Таким чином, ТОВ «НКП Дніпро» зазначає, що відповідає за якість поставленого товару, але водночас не зазначає про те, що відповідає за застосування заходів щодо захисту довкілля. ТОВ «НКП Дніпро» лише повідомляє, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та поставка товару відповідають встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, що не є тотожним із твердженням про те, що учасник відповідає за застосування заходів щодо захисту довкілля.
2. У Додатку 2 до тендерної документації Замовник надає таблицю із позиціями предмету закупівлі та зазначає, які підтверджуючі документи щодо якості повинні бути надані щодо кожної позиції. Зокрема, для товару «Засувка з обгумованим клином Ду100» надаються такі підтверджуючі документи як сертифікат відповідності, документ, який підтвердить, що товар відповідає характеристикам (посилання на сайт виробника продукції де вказані вищезазначені характеристики та/або надає інші документи які засвідчені виробником продукції або органом сертифікації де вказані вищезазначені характеристики).
У тендерній пропозиції ТОВ «НКП Дніпро» надало лист «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» № 1605/24-8 від 16.05.2024 року (файл 15_Технічна специфікація.pdf), де перекопійовує відповідну технічну специфікацію, надану Замовником у Додатку 2 до тендерної документації і щодо товару «Засувка з обгумованим клином Ду100» у колонці «Підтверджуючі документи» також зазначає «сертифікат відповідності, документ, який підтвердить, що товар відповідає характеристикам (посилання на сайт виробника продукції де вказані вищезазначені характеристики та/або надає інші документи які засвідчені виробником продукції або органом сертифікації де вказані вищезазначені характеристики)».
Таким чином, ТОВ «НКП Дніпро» не зазначає конкретних підтверджуючих документів, які надає у складі тендерної пропозиції щодо товару «Засувка з обгумованим клином Ду100».
3. У Додатку 2 до тендерної документації Замовник та п.10 розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовник зазначає, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції сертифікати відповідності щодо всіх товарів, які є Предметом закупівлі. Щодо товару «Засувка з обгумованим клином Ду100» Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції додатково документ, який підтвердить, що товар відповідає характеристикам (посилання на сайт виробника продукції де вказані вищезазначені характеристики та/або надає інші документи які засвідчені виробником продукції або органом сертифікації де вказані вищезазначені характеристики).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «НКП Дніпро» надало Сертифікат відповідності із додатком та паспорт на товар «Засувка фланцева з обгумованим клином PN16» (файл 16_Документи, що підтверджують якість товару.pdf).
Відповідно до тендерної пропозиції № 1605/24-14 від 16.05.2024 року (файл 22_Тендерна пропозиція.pdf) та листа «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» № 1605/24-8 від 16.05.2024 року (файл 15_Технічна специфікація.pdf) ТОВ «НКП Дніпро» пропонує такі товари як Кран сталевий кульовий фланцевий Ду50, Кран сталевий кульовий повнопрохідний фланцевий Ду80, Кран сталевийповнопрохідний кульовий фланцевий Ду100, Кран сталевий кульовий повнопрохідний фланцевий Ду125, Кран сталевий кульовий повнопрохідний фланцевий Ду150, Засувка з обгумованим клином Ду100, Кран газовий сталевий кульовий фланцевий Ду80.
Звертаємо увагу, що у додатку до Сертифікату відповідності не зазначені такі товари як Кран сталевий кульовий фланцевий Ду50, Кран сталевий кульовий повнопрохідний фланцевий Ду80, Кран сталевийповнопрохідний кульовий фланцевий Ду100, Кран сталевий кульовий повнопрохідний фланцевий Ду125, Кран сталевий кульовий повнопрохідний фланцевий Ду150, Засувка з обгумованим клином Ду100, Кран газовий сталевий кульовий фланцевий Ду80.
Таким чином, щодо запропонованих ТОВ «НКП Дніпро» товарів відсутній сертифікат відповідності, який повинен бути наданий у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації.
Крім цього, у технічній специфікації Замовник зазначив, що номінальний робочий тиск Засувки з обгумованим клином Ду100 повинен становити 16 бар. У наданому ТОВ «НКП Дніпро» листі «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» № 1605/24-8 від 16.05.2024 року (файл 15_Технічна специфікація.pdf) також зазначено, що тиск Засувки з обгумованим клином Ду100 становить 16 бар. Щодо товару «Засувка з обгумованим клином Ду100» в якості документа, який підтвердить, що товар відповідає характеристикам ТОВ «НКП Дніпро» надає паспорт. У даному паспорті зазначено, що номінальний тиск PN. МПа (кг/см2) становить 1,6 (16). Але 16 кгс/см2 становить 15,69064 бар, а не 16 бар як вимагається Замовником та зазначається ТОВ «НКП Дніпро» у наданій технічній специфікації.
Таким чином, технічні характеристики запропонованого ТОВ «НКП Дніпро» товару «Засувка з обгумованим клином Ду100» не відповідають технічним характеристикам, які вимагаються Замовником.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно визнав переможцем Процедури закупівлі ТОВ «НКП Дніпро», чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір