-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Конструкційні матеріали (OSB-плита, шифер)
Завершена
3 526 896.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 8 574.60 UAH
мін. крок: 0.2% або 8 574.60 UAH
Період оскарження:
10.05.2024 14:15 - 15.05.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
закупівлі базуються на принципах прозорості, ефективності, запобігання проявам корупції, розвитку добросовісності конкуренції, розумінні аспектів участі та контролю в закупівлях відповідно до законодавства та підзаконних актів у сфері публічних закупівель.
Номер:
fb324ecd258b424f9ef78e3a83a902eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-10-007641-a.c2
Назва:
закупівлі базуються на принципах прозорості, ефективності, запобігання проявам корупції, розвитку добросовісності конкуренції, розумінні аспектів участі та контролю в закупівлях відповідно до законодавства та підзаконних актів у сфері публічних закупівель.
Вимога:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
«повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.»
«Шановний учасник, ви надали неповний перелік документів, які зазначені в тендерній документації. Також, тендерна пропозиція (додаток 4) заповнена некоренктно. Прошу надати повний перелік корекнтно заповнених документів зазначених в тендерній документації.»
Замовник конкретно зазначив, тим самим поруши Закон,а було заначено тільки «тендерна пропозиція (додаток 4) заповнена некоренктно. Прошу надати повний перелік корекнтно заповнених документів зазначених в тендерній документації.»
ТОВ «БАСКО» ,що повністю виконали вимогу.
У складі тендерної пропозиції «17 травня 2024 22:30 «1 Документи підприємства Баско.ra» було
надано пропозиція.
Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
У разі коли замовником під час розгляду пропозицій учасника було виявлено помилки, на які поширюється вищеописана норма, він повинен повідомити про це учасника у встановленому законом та Постановою № 1178 порядку, а саме шляхом публікації повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в Прозорро. Особливості не регламентують оформлення такої вимоги, а також її зміст. У пункті 3 Особливостей зазначено, що замовники повинні керуватися Законом про закупівлі, враховуючи ці особливості.
. Відповідно до частини 16 статті 29 якого, вимога щодо виправлення невідповідностей має складатися з:
• переліку таких невідповідностей;
• посилання на вимогу (вимоги) в тендерній документації щодо яких виявлені невідповідності;
• переліку документів та або інформації, яку має подати учасник, щоб виправити невідповідності.
Замовник конкретно заначив, порушив Закон, а було заначено тільки «тендерна пропозиція (додаток 4) заповнена некоренктно. Прошу надати повний перелік корекнтно заповнених документів зазначених в тендерній документації.»
ТОВ «БАСКО» що повністю виконали вимогу.
У складі тендерної пропозиції «17 травня 2024 22:30 «1 Документи підприємства Баско.ra» було
Надано.
відхилення учасника з підстав, які передбачені Особливостями, як такі що підлягають виправленню, однак замовником не було надано можливості реалізувати таке право
Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.05.2024 14:47
Вирішення:
Закупівля відкриті торги з особливостями «Конструкційні матеріали (OSB-плита, шифер)» (UA-2024-05-10-007641-a) проведена відповідно до постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – постанова №1178, Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922, ЗУ №922).
Тендерна документація сформована замовником відповідно до вимог статті 22 Закону №922, згідно якої тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
При розгляді документів поданих в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Баско» було виявлено, що документи зазначені в абзацах 8-11 п.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника відсутні, а саме:
8. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції:
- для керівника учасника – випискою з протоколу зборів засновників або копією протоколу зборів засновників, копією наказу про призначення, та/або іншим документом, що підтверджує повноваження керівника учасника;
- для іншої посадової особи учасника – довіреності (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписки з протоколу зборів засновників або копією протоколу зборів засновників та копією наказу (витягу з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення), та/або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника, яка надала довіреність (доручення).
9. Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
10. Витяг з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку. У разі відсутності відповідних документів Учасник надає інший документ, який підтверджує сплату податків і зборів (обов`язкових платежів) згідно вимог чинного законодавства.
11. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник скористався своїм правом та розмістив вимогу з усунення невідповідностей.
Згідно із п. 9 статті 26 ЗУ №922, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Замовник розглянув додані учасником документи та виявив, що учасником порушено вимогу абзацу 9 п.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника, а саме:
Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Проте, в порушення вимоги тендерної документації замовника учасник надав витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 05.03.2024.
Тому, відповідно до вимог статті 31 Закону №922, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі:
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
запобігання проявам корупції,
Номер:
0bbcbad7390f4c9b9b0cd2e67566d5aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-10-007641-a.c1
Назва:
запобігання проявам корупції,
Вимога:
Щодо відхилення
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Управління з питань попередження надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Запорізької міської ради не було вказано, які саме невідповідностей- порушив Закон про публічні закупівлі
ТОВ «БАСКО» у складі тендерної пропозиції подало файл
- «ДОКУМЕНТИ ПІДПРИЄМТСВА БАСКО»,
а також повторно завантажив 16 (Шістнадцять) файлів ,а саме
«1 Статут оригінал, 2.1 Наказ про призначення директора, 3 Виписка ЭДР оригінал. 4 Наказ про призначення, 5 Свідоцтво ПДВ, 6 Витяг ЄДР 03.05, 7. Довідка про право підписання договору та відсутності обмежень (1), Баланс Б 2023 + кв, Довідка про право підписання договору (91), Довідка щодо ліцензії, Довідка щодо системи оподаткування, Завірений паспорт, Опис, Паспорт Волощук ІНН, Цінова прпозиція онов., Цінова прпозиція»
Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
У разі якщо Замовник буде продовжувати ігнорувати Звернення Учасника, що до порушення їх прав, будемо звернутися СКАРГОЮ до Антимонопольного комітету України, ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ у зв’язку з порушенням законодавства у сфері закупівель.
закупівлі базуються на принципах прозорості, ефективності, запобігання проявам корупції, розвитку добросовісності конкуренції, розумінні аспектів участі та контролю в закупівлях відповідно до законодавства та підзаконних актів у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.05.2024 16:22
Вирішення:
Закупівля відкриті торги з особливостями «Конструкційні матеріали (OSB-плита, шифер)» (UA-2024-05-10-007641-a) проведена відповідно до постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – постанова №1178, Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922, ЗУ №922).
Тендерна документація сформована замовником відповідно до вимог статті 22 Закону №922, згідно якої тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
При розгляді документів поданих в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Баско» було виявлено, що документи зазначені в абзацах 8-11 п.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника відсутні, а саме:
8. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції:
- для керівника учасника – випискою з протоколу зборів засновників або копією протоколу зборів засновників, копією наказу про призначення, та/або іншим документом, що підтверджує повноваження керівника учасника;
- для іншої посадової особи учасника – довіреності (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписки з протоколу зборів засновників або копією протоколу зборів засновників та копією наказу (витягу з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення), та/або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника, яка надала довіреність (доручення).
9. Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
10. Витяг з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку. У разі відсутності відповідних документів Учасник надає інший документ, який підтверджує сплату податків і зборів (обов`язкових платежів) згідно вимог чинного законодавства.
11. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник скористався своїм правом та розмістив вимогу з усунення невідповідностей.
Згідно із п. 9 статті 26 ЗУ №922, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Замовник розглянув додані учасником документи та виявив, що учасником порушено вимогу абзацу 9 п.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника, а саме:
Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Проте, в порушення вимоги тендерної документації замовника учасник надав витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 05.03.2024.
Тому, відповідно до вимог статті 31 Закону №922, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі:
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Статус вимоги:
Не задоволено