• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Код за ДК 021:2015 - 39220000-0 Кухонне приладдя, товари дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки : - м. Київ, пл. Солом’янська 1; - м. Київ, вул. І.Бекешкіної,3; - м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3. Кількість: 8 (найменувань), у тому числі: № Товар Од. виміру Кількість 1 Тарілка порціонна із нержавіючої сталі, 0,25 л. шт. 600 2 Тарілка порціонна із нержавіючої сталі, 0,4 л. шт. 600 3 Тарілка порціонна із нержавіючої сталі, 0,6 л. шт. 600 4 Кухоль (кружка) із нержавіючої сталі, 300 мл. шт. 1900 5 Ложка столова із нержавіючої сталі шт. 700 6 Виделка столова із нержавіючої сталі шт. 700 7 Ніж столовий шт 400 8 Піднос з ручками, пластик шт. 1800 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 908 655,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 30.05.2024 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 18.05.2024 до 00:00 год 7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. 13) До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.

Завершена

908 655.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 086.55 UAH
Період оскарження: 10.05.2024 12:08 - 15.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо неправомірного рішення про обрання переможця процедури закупівлі

Номер: 3063cd1b6251418293b66bda464f745c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-10-004525-a.a1
Назва: Скарга щодо неправомірного рішення про обрання переможця процедури закупівлі
Скарга:
Дата розгляду скарги: 07.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.05.2024 13:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.06.2024 17:58
Дата виконання рішення Замовником: 13.06.2024 09:42
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10013-р/пк-пз від 07.06.2024.
Автор: ФОП "ГУБКА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ", Олександр Губка +380730730800 horeca.ua@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3011b74da2ea459d87157db77963e943
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо неправомірного рішення №3 від 24.05.2024 року щодо обрання переможцем процедури закупівлі - ФОП ЄРЕЩЕНКО НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА (3031717068)
Опис заперечення: Неправомірне рішення №3 від 24.05.2024 року щодо обрання переможцем процедури закупівлі - ФОП ЄРЕЩЕНКО НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА (3031717068)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Додатку №6 до ТД, Замовником встановлено Форму у вигляді таблиці «Загальні відомості про Учасника торгів», яку учасники повинні заповнити.
В складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку «Відомості про учасника.pdf» вих. №170524-9 від 17.05.2024 р.
Форма власності – вид, який характеризується за ознакою суб’єкта власності.
Відповідно до норм Закону України «Про власність», власність в Україні виступає в трьох формах: приватна, колективна, державна.
Визначення приватне, крім форми власності, виражає головну особливість правового становища підприємств цієї організаційної форми. Згідно із законодавством України, власник у даному разі, водночас, є і підприємцем, тобто власність і управління майном у приватному підприємстві не розмежовуються.
Приватна власність — одна з форм власності, яку розуміють як абсолютне, захищене законом право фізичної або юридичної особи, чи групи осіб на об'єкт власності: продукти праці, засоби виробництва, гроші та цінні папери, інше рухоме та нерухоме майно тощо.
Правовий (юридичний) статус - становище того чи іншого суб’єкта в правовій реальності, що відображається у його взаєминах з суспільством і державою.

Тобто, при поданні даної довідки з інформацією про учасника процедури закупівлі, Учасник надав інформацію не в повному обсязі саме в пункті 9. Форма власності та юридичний статус. Адже Учасник є фізичною особою підприємцем, відповідно, він мав би вказати форму власності, як приватна.
Відтак, пропозиція Учасника в цій частині не відповідає вимогам Замовника і це не може вважатись несуттєвою помилкою.

Згідно п. 43. Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник торгів мав би висунути вимогу про усунення невідповідностей щодо ненадання учасником даного підтвердження, однак, не зробивши цього, порушив норми пункту 43 Особливостей.

Відповідно до пункту 6 «Інша інформація» розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» ТД, Замовник вказав вимогу:
«Копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (якщо законом не передбачено, учасник повинен надати лист пояснення з посиланням на законодавство).»
В складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку «Лист розяснення щодо відсутності ліцензії.pdf» вих. №170524-6 від 17.05.2024 р.

Замовником зазначено, що у разі відсутності ліцензії на провадження певного виду (господарської) діяльності учасники повинні надати лист пояснення з посиланням на законні підстави не надання такого підтвердження.
Учасник не виконав таку вимогу Замовника у повній мірі, а саме: Учасник не надав лист пояснення з посиланням на законні підстави не надання ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності.
Тому вважаємо, що пропозиція Учасника в цій частині не відповідає вимогам Замовника і це не вважається несуттєвою помилкою.

Згідно п. 43. Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник торгів мав би висунути вимогу про усунення невідповідностей щодо ненадання учасником даного підтвердження, однак, не зробивши цього, порушив норми пункту 43 Особливостей

Відповідно до пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, Замовник вказав вимогу:
«Вимоги Замовника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля: послуги, що є предметом закупівлі, повинні виконуватися відповідно до вимог чинного законодавства із захисту довкілля, основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства (надати довідку в довільній формі в електронному вигляді).»
В складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку «Захист довкілля.pdf» вих. №170524-17 від 17.05.2024 р.
В ТД Замовника був зазначений чіткий перелік заходів із захисту довкілля та було зазначено, що засобом документального підтвердження Учасником застосування зазначених Замовників заходів із захисту довкілля під час виконання послуг є надана Учасником довідка, складена у довільній формі, в якій Учасник гарантує застосування вищезазначених заходів.
Надаючи дану довідку Учасник не виконав таку вимогу Замовника у повній мірі, а саме: Учасник не підтвердив дотримання основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства.
Учасник же надав довідку в довільній формі і не зазначив заходи з захисту довкілля, що були визначені в ТД Замовника.

Тому вважаємо, що пропозиція Учасника в цій частині не відповідає вимогам Замовника і це не може вважатись несуттєвою помилкою.

Згідно п. 43. Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Але Замовник торгів не висунув вимоги про усунення невідповідностей щодо ненадання учасником даного підтвердження, чим порушив норми пункту 43 Особливостей

Відповідно до пункту 6 «Інша інформація» розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» ТД, Замовник вказав вимогу:
«Учасник в складі тендерної пропозиції також надає:
довідка в електронному вигляді в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи довідка про транспортні засоби учасника, якими буде здійснюватися поставка товару (на підтвердження надати, копії технічних паспортів (у разі використання власного транспорту) або копію договору оренди транспортних засобів або договору про надання транспортних послуг, в якому зазначається перелік автомобілів, які будуть використані для перевезення продукції, яка є предметом закупівлі (якщо учасник використовує автомобілі, які йому не належать, для перевезення продукції).»
В складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку «Довідка про транспортні засоби.pdf» вих. №170524-18 від 17.05.2024 р.,

Так, 22.05.2024 р. Замовник торгів, здійснивши перевірку тендерної пропозиції Учасника, виявив невідповідності та надав «Вимогу про усунення невідповідностей» (до 23 травня 2024 р. 16:02 год). Однією із вимог було:
«Вимога про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.Відсутня довідка на транспортні засоби учасника, якими буде здійснюватися поставка товару і підтвердження щодо їх використання : копії технічних паспортів (у разі використання власного транспорту) або копію договору оренди транспортних засобів або договору про надання транспортних послуг, в якому зазначається перелік автомобілів, які будуть використані для перевезення продукції, яка є предметом закупівлі (якщо учасник використовує автомобілі, які йому не належать, для перевезення продукції).»

Усуваючи вказані Замовником невідповідності, Учасник надав в складі виправлених документів оновлену довідку «Довідка про транспортні засоби.pdf» вих. №230524 від 23.05.2024 р., Договір №1 від 23.05.2024 р., технічний паспорт на ТЗ та права водія ТЗ.

Скаржник вважає, що Учасник не усунув порушення, які були виявленні Замовником у складі його тендерної пропозиції та не надав усі необхідні документи у порядку п. 43 Особливостей, враховуючи наступне:
По-перше, Замовник встановив вимогу, що учасник на підтвердження відповідності його кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», повинен зазначити наявність «ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ». Вимога встановлена у множині - «транспортних засобів», а не в однині - «транспортний засіб».
Тобто учасник повинен був підтвердити наявність не менше 2-х транспортних засобів, які будуть долучені до виконання умов Договору.
Учасник, ігноруючи таку вимогу, надає довідку про наявність ОДНОГО транспортного засобу, чим порушив вимогу тендерної документації.
Тому, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.

По-друге, підтверджуючи наявність транспортного засобу, Учасник вказав у довідці про наявність ТЗ - спеціалізований вантажний сідловий тягач – е.
Сідельний тягач — вид тягача, який працює з напівпричепами, що приєднуються до машини за допомогою спеціального зчіпного механізму — сідлового (сідла).

Сідельний тягач та напівпричіп, враховуючи їх цільове призначення, відносяться до транспортних засобів у розумінні Закону України «Про автомобільний транспорт», а тому підлягають під класифікацію за критеріями, визначеними цим законодавчим актом.
При цьому, сідельний тягач в поєднанні з напівпричепом складають автомобільний поїзд та являються транспортним засобом, єдиним призначенням якого є перевезення вантажів, відтак відносяться до категорії вантажних автомобілів.
Так, напівпричіп за своєю конструкцією призначений для використання з сідловим тягачем і частина повної маси якого передається на цей тягач через сідлово-зчіпний пристрій.
Напівпричіп призначений для з'єднання з автомобілем таким чином, щоб його частина обпиралась на автомобіль і останній ніс на собі значну частину ваги напівпричепа та ваги його вантажу.
Таким чином, Постачальник зобов’язаний надати техніку та забезпечити своєчасне її надання Замовнику.

Отож, Учасник повинен був в складі своєї пропозиції також підтвердити наявність напівпричепу та надати відповідні документи до нього (такі як: свідоцтво про реєстрацію ТЗ та договір оренди/ надання транспортних послуг).
Однак, вказаних підтверджуючих документів в складі пропозиції не надано.
Без залучення напівпричепу неможливо здійснювати перевезення товару (вантажів) безпосередньо сідловим тягачем!!!
Наголошуємо, що вимога ТД була наступна «довідка про транспортні засоби учасника, якими буде здійснюватися поставка товару».

Тому, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.

Відповідно до пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку №1 до ТД, Замовник вказав вимогу:
«Довідка в електронному вигляді в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про:
- працівників, які будуть долучені до виконання умов Договору із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, спеціальності за освітою, та загального стажу роботи.
З метою підтвердження зазначеної інформації Учасник обов’язково надає їхні:
- копії першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії договорів (контрактів, угод, накази).»
У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку «Довідка про наявність працівників.pdf» вих. №170524-3 від 17.05.2024 р., де зазначив лише 1 працівника.

Звертаємо увагу, що Закон України «Про публічні закупівлі» не надає учаснику права не виконувати вимоги тендерної документації, на власний розсуд визначаючи обсяг інформації, який на думку учасника, є достатнім для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям. При поданні тендерної пропозиції Учасник повинен був виконати вимоги Замовника та надати у довідці всю інформацію, яка вимагалась тендерною документацією.
Замовник встановив вимогу, що учасник на підтвердження відповідності його кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», повинен зазначити наявність «працівників». Вимога встановлена у множині - «працівників», а не в однині - «працівника». Тобто, учасник повинен був підтвердити наявність не менше 2-х працівників, які будуть долучені до виконання умов Договору.
У свою чергу, Учасник зазначив наявність 1-го працівника, що не відповідає вимогам Замовника. Таким чином, Учасник не виконав вимогу Замовника, а тому така пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню.
Згідно п. 43. Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Але Замовник торгів не висунув вимоги про усунення невідповідностей щодо ненадання учасником даного підтвердження, чим порушив норми пункту 43 Особливостей.

Відповідно до пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації (далі – ТД), Замовник вказав вимогу:
«Надана тендерна пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої тендерної пропозиції.»
У складі тендерної пропозиції Учасника не надано даного підтвердження ні у формі довідки, ні у формі гарантійного листа чи ін., тому Замовник, в свою чергу, мав би надати учаснику Вимогу про усунення невідповідностей.
Згідно п. 43. Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Але Замовник торгів не висунув вимоги про усунення невідповідностей щодо ненадання учасником даного підтвердження, чим порушив норми пункту 43 Особливостей
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір