• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Мультимедійні засоби навчання за програмою «Оснащення закладів загальної середньої освіти з поглибленим/профільним вивченням природничих та математичних предметів та опорних шкіл засобами навчання, у тому числі кабінетами фізики, хімії, біології, географії, математики мультимедійними засобами навчання (видатки розвитку)».

Завершена

65 490.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 654.90 UAH
Період оскарження: 11.06.2018 16:26 - 14.06.2018 16:31
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга

Номер: 347ad76093ee412c823eb3adf7d901f9
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-11-000680-c.c2
Назва: Скарга
Вимога:
ТОВ "Інтер Системс" не вказав назву пакету програмних засобів офісного призначення, що встановлюється на ноутбук і у відповідності до тендерної документації має бути сертифікований в Україні, з україномовний інтерфейсомофісний додаток, сумісний з обраною ОС, що підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML та MDB, ODT, ODS, ODP), а також роботу з електронною поштою; що робить неможливим ідентифікувати запропонований товар та ставить під сумнів відповідність технічним вимогам, так як таким вимогам підходить не всі офісні додатки, особливо у частині україномовної підтримки!!!!! Враховуючи всі вище наведені порушення у тендерній документації учасника-переможця та відсутність реакції та дій по їх усуненню та дискваліфікації з боку заявника тендера, вимушені розмістити інформацію про хід та результати даної публічної закупівлі в спільноті реформаторів та на інших форумах для загального ознайомлення та контролю; та звернутися з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету для кваліфікації дій замовника та притягнення до відповідальності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Закону "Про публічні закупівлі" ст. 28, тендерним комітетом було розглянуто пропозицію найбільш економічно вигідну - Учасника ТОВ "Інтер Системс". Оскільки, в обов'язкових технічних вимогах було посилання на торгову марку INTBOARD UT-TB1821-ST, а ТОВ "Інтер Системс" була запропонована торгова марка INTECH RD80, тендерний комітет із залученням спеціалістів детально вивчив кількісні та якісні характеристики обох марок і прийшов до висновку, що запропонована марка інтерактивної дошки INTECH RD80 не тільки дешевша, а має переваги по якісних характеристиках (в частині програмного забезпечення). Тендерним комітетом було прийнято рішення не задовільняти скаргу (відповідно до Протоколу № 24/3 від 25.06.2018 р. та визнати переможцем ТОВ "Інтер Системс".
Статус вимоги: Не задоволено
Опис причини скасування: Зміна умов
Дата скасування: 25.06.2018 13:39
Вимога
Відкликано скаржником

ВИМОГА

Номер: dc8fd3d2d4934a0ca7d34ec683135507
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-11-000680-c.a3
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Згіддно п. 6.4. Наказу №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель" Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Замовник чітко прописав у своїй тендерній документації, що аналогів не пропонувати, і такі розглядатся не будуть!!! Згідно п. 6.9. Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. По факту пропозиція ТОВ "Інтер Системс" не відповідає вимогам замовника, так як замовних вимагав дошку INTBOARD UT-TBI82I-ST, а учасник пропонує дошку INTECH RD80. Відповідно до п. 9.1. Розділу 9 Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. У зв'язку з вище наведеними фактами, замовник повинен дискваліфікувати вказаного учасника, як такого, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам замовника. Де-факто, замовник визнає ТОВ "Інтер Системс" переможцем. Виникає питання: Чим керується замовник при прийнятті такого рішення? Відповідно до п. 7.1. Розділу 7 Наказу Замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної Закупівлі до початку прийому пропозицій. Отже, змінювати вимоги до товару за результатами закупівлі, замовник не має права!!! Тому, вимагаємо переглянути Ваше рішення стосовно пропозиції ТОВ "Інтер Системс", та визнати її такою, що не відповідає вимогам замовника; так як це і є в дійсності!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Оскільки, в обов'язкових технічних вимогах було посилання на торгову марку INTBOARD UT-TB1821-ST(яку при обговоренні технічних вимог запропонувала ваша фірма), а ТОВ "Інтер Системс" була запропонована торгова марка INTECH RD80 (яка була в попередніх технічних вимогах), тендерний комітет із залученням спеціалістів детально вивчив кількісні та якісні характеристики обох марок і прийшов до висновку, що запропонована марка інтерактивної дошки INTECH RD80 не тільки дешевша, а має переваги по якісних характеристиках (в частині програмного забезпечення). Тендерним комітетом було прийнято рішення не задовільняти скаргу (відповідно до Протоколу № 24/3 від 25.06.2018 р. та визнати переможцем ТОВ "Інтер Системс".
Статус вимоги: Не задоволено
Опис причини скасування: Зміна умов
Дата скасування: 25.06.2018 13:39
Вимога
Залишено без розгляду

Скарга

Номер: 479a696194ea4f359caf1aea2a4e602b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-11-000680-c.b1
Назва: Скарга
Вимога:
Шановний тендерний комітет, просимо звернути Вашу увагу на те, що у тендерній документації учасника ТОВ "Інтер Системс" допущені наступні порушення: 1. не вказана назва пакету програмних засобів офісного призначення, що робить неможливим ідентифікувати запропонований товар та ставить під сумнів відповідність технічним вимогам 2. у стартовій ціновій пропозиції не зазначена загальна вартість товару, що взагалі не відповідає вимогам тендерної документації 3. учасник не надав оновлену цінову пропозицію в електронному вигляді на сайті оголошеної закупівлі, що є офіційним погодженням на укладання договору, що передбачалося тендерною документацією 4. Висновок СЕС на ноутбук наданий не в повному обязі, а лише частково (перша сторінка), що робить документ недійсним Враховуючи всі вище наведені порушення, просимо переглянути Ваше рішення та дискваліфікувати даного учасника, як такого, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації. Враховуючи всі вище наведені порушення у тендерній документації учасника-переможця, у разі відсутність реакції та дій по їх усуненню та дискваліфікації з боку заявника тендера, будемо вимушені розмістити інформацію про хід та результати даної публічної закупівлі в спільноті реформаторів та на інших форумах для загального ознайомлення та контролю; та звернутися з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету для кваліфікації дій замовника та притягнення до відповідальності, що суттєво впливає на репутацію учбового закладу.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На Вашу саргу від 21.06.2018 р. стосовно закупівлі мультимедійних засобів навчання за програмою "Оснащення закладів загальної середньої освіти з поглибленим/профільним вивченням природничих та математичних предметів та опорних шкіл засобами навчання, у тому числі кабінетами фізики,хімії, біології,географії,математики,мультимедійними засобами навчання (видатки розвитку)" надаємо відповідь. 1. Назва програмного забезпечення вказана в додатку 3 "Технічні вимоги" і має назву "Intech Board", що повністю відповідає нашим технічним вимогам. Вартість товару зазначена по окремим позиціям відповідно: проектор - 19152.00 грн.; ноутбук - 18620.00 грн.; інтерактивна дошка - 15960.00 грн., що в загальному підсумку складає 53732.00 грн., що відповідає заявленій сумі закупівлі. В процесі переговорів було зроблено усне зауваження і при наданні оновленої цінової пропозиції загальний підсумок був вказаний. 3. У обов'язкових технічних вимогах було вказано надати оновлену цінову пропозицію в триденний термін, але не зазначено, що через майданчик "Прозорро". Оновлена цінова пропозиція з технічних причин була надана не через майданчик "Прозорро", а на електронну адресу гімназії "Києво-Могилянський колегіум" (файл в форматі pdf додається). 4. Висновок СЕС також поданий на нашу вимогу в повному обсязі на електронну адресу ГКМК. На підставі вище викладеного залишаємо Вашу скаргу не задоволеною.
Статус вимоги: Не задоволено