-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з оформлення права постійного користування земельними ділянками, в межах існуючого відводу, для експлуатації та обслуговування існуючих автомобільних доріг загального користування державного значення: М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів - Подільський (через м. Вінницю); Н-03 Житомир - Чернівці; Р-49 Васьковичі - Шепетівка; Т-06-13 Коростень - /М-07/ через Кожухівку
Послуги з оформлення права постійного користування земельними ділянками, в межах існуючого відводу, для експлуатації та обслуговування існуючих автомобільних доріг загального користування державного значення: М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів - Подільський (через м. Вінницю); Н-03 Житомир - Чернівці; Р-49 Васьковичі - Шепетівка; Т-06-13 Коростень - /М-07/ через Кожухівку
Завершена
1 771 619.46
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
16.05.2018 17:12 - 02.06.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
163737bddd6c440892f972a4ec2611e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-16-001505-b.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
НВФ “Нові технології” ознайомившись з Протоколом розгляду тендерних пропозицій в якому відхилена тендерна пропозиція НВФ “Нові технології”, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні.
В аргументації своїх дій Замовник послався на на: не надання Учасником листа - згоди на обробку персональних даних особи яка підписала документи; не зазначенння керівного складу Учасника; не надання заповненого проекту договору; не засвідчення копій документів.
Згідно п.4, ч. 1, ст.30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації:
Відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" заяву - згоду надає суб’єкта персональних даних а не Учасник, тим більше уся необхідна інформація про особу яка підписала документи знаходиться в відкритому доступі на інтернет ресурсі Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
Згідно ч.2 ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв одним з яких є наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Керівний склад безпосередньо не виконує роботи (послуги) тому вимоги щодо внесення є безпідставними
Щодо непосвідчення копій докумнтів незрозуміло які документи непосвідчені
Тендерна пропозиція була надана, в ній було висловлена згода з умовами тендерної документації (дивись Додаток 2).
Тому посилання Замовника на п.4, ч. 1, ст.30 Закону України “Про публічні закупівлі” вважаємо безпідставними, а відхилення таким що було здійсненно з порушенням чинниго законодавста.
Вимагаємо надати інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації а саме де в тексті тендерної
документації зазначено право Замовника виходити за межі ч.2 ст. 16, п.4, ч. 1, ст.30 Закону України “Про публічні закупівлі”, Закону України "Про захист персональних даних" а також умов тендерної документації. В разі якшо таке право в тендерній документації зазначено просимо обґрунтувати його законодавчими актами.
В іншому випадку просимо скасувати Відхилення тендерної пропозиції НВФ “Нові технології” та подальші дії вчиняти в межах законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.06.2018 09:23
Вирішення:
Згідно статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами) (далі - Закон) учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція подається учасником відповідно до вимог тендерної документації.
Розробка тендерної документації покладена виключно на Замовника з врахуванням ст. 22 Закону. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ) затверджена Примірна тендерна документація, зокрема для процедури закупівлі - відкриті торги.
Водночас згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
При цьому згідно з частиною 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У свою чергу, кожна фізична/юридична особа має право звернення за роз’ясненнями щодо положень тендерної документації, виходячи зі змісту частини 1 статті 23 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
- інформацією про Учасника (Додаток 1);
- форма "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" (Додаток 2);
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до частини 5 розділу III ТД;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, а саме – гарантійний лист (Додаток 8);
- довідкою в довільній формі на фірмовому бланку (за наявності) про дотримання заходів з захисту довкілля у відповідності до норм чинного законодавства;
- документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (згідно частини 2 розділу ІІІ ТД);
- довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб);
- копія паспорту (для фізичних осіб);
- витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ);
- витяг з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується одним або кількома наступними документами із зазначенням зразка підпису представника* учасника: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
- копія Статуту (для юридичних осіб);
- інформацією про субпідрядника (субпідрядників).
- інших документів, які передбачені тендерною документацією.
1. У рішенні тендерного комітету №134 від 12.06.18р. першою підставою для відхилення тендерної пропозиції Командитне товариство Науково-впроваджувальна фірма "Нові технології" було вказано те, що згідно розділу ІІІ частини 1 тендерної документації (стор. 5) на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по батькові особи, її місце проживання та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
Згідно ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована; суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються.
Учасником КТ НВФ "Нові технології" не надано згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних, що не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Згідно розділу ІІІ частини 5 тендерної документації (стор. 7) для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям потрібно надати відомості про кваліфікаційний склад інженерно-технічного персоналу, яких буде залучено для надання послуг (Додаток 4). Згідно вимог Додатку 4 до тендерної документації обов’язково має бути зазначений весь керівний склад Учасника. Учасником КТ НВФ "Нові технології" у Додатку 4 до тендерної документації не зазначений керівний склад, що не відповідає вимогам Додатку 4 ТД.
3. Згідно розділу VI частини 3 тендерної документації (стор.14) Учасником в складі тендерної пропозиції надається заповнений зі своєї сторони проект договору (без додатків та без заповненої ціни договору). Учасником КТ НВФ "Нові технології" не надано заповнений зі своєї сторони проект договору, що не відповідає вимогам ТД.
4. Згідно розділу ІІІ частини 1 тендерної документації (стор. 5) у випадку, якщо згідно тендерної документації передбачається надання копій, усі сторінки копій документів повинні бути завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки).
Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій (частина 3 статті 22 Закону). Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Згідно розділу V част. 3 ТД формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції та які не призведуть до відхилення пропозиції учасника - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах. Зокрема:
- відсутність на окремих документах підпису або печатки (у разі наявності печатки) (але не одночасно). До зазначеного переліку документів не відносяться наступні: документи для підтвердження кваліфікації учасника за статтею 16 Закону; форма тендерної пропозиції, гарантійні листи.
- допущення у пропозиції описок, опечаток, граматичних, орфографічних помилок, русизмів, арифметичних помилок, які не спотворюють і не впливають на зміст пропозиції.
Учасником Командитне товариство Науково-впроваджувальна фірма "Нові технології" не було дотримано вищевказану вимогу, а саме: не завірено підписом та печаткою кадастровий план земельної ділянки, витяги з ДЗК, відгук (вимога стор. 5 ТД - позитивний відгук від замовника, зазначеного Учасником у Додатку 5, який повинен зокрема включати інформацію про фактичні основні види та обсяги виконаних послуг, відтиск печатки (за наявності), відсутність претензій та стан виконаних взаєморозрахунків за договором (Додаток 5)). Вищезазначені документи відносять до кваліфікаційного критерію «Наявність досвіду виконання аналогічного договору».
Тобто, тендерна пропозиція КТ НВФ "Нові технології" не відповідає вимогам тендерної документації та була правомірно відхилена рішенням тендерного комітету.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
14.06.2018 10:51
Підтвердження вирішення:
тендерна пропозиція КТ НВФ "Нові технології" не відповідає вимогам тендерної документації та була правомірно відхилена рішенням тендерного комітету.
Вимога
Вирішена
Звернення щодо усунення дискримінаційних положень під час проведення закупівлі
Номер:
1f2bbdb5c9ee4fbaa3052b173de629b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-16-001505-b.a1
Назва:
Звернення щодо усунення дискримінаційних положень під час проведення закупівлі
Вимога:
Голові тендерного комітету
Служби автомобільних доріг у Житомирській області
Заїці С.Л.
10029, м. Житомир,
вул. Покровська, 16
e-mail:
vita1906@ukr.net
Щодо порушення законодавства
та встановлення замовником дискримінаційних
вимог у тендерній документації
та усунення порушення під час
проведення процедури закупівлі
Звернення
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі»
Службою автомобільних доріг у Житомирській області (надалі – Замовник, САД у Житомирській області) проводиться процедура закупівлі – «код ДК 021:2015 – 71250000-5. Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги. (Послуги з оформлення права постійного користування земельними ділянками, в межах існуючого відводу, для експлуатації та обслуговування існуючих автомобільних доріг загального користування державного значення: М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів - Подільський (через м. Вінницю); Н-03 Житомир - Чернівці; Р-49 Васьковичі - Шепетівка; Т-06-13 Коростень - /М-07/ через Кожухівку)» з очікуваною вартістю 1 771 619,46 грн (інформація опублікована в електронній системі публічних закупівель Prozorro за номером оголошення: UA-2018-05-16-001505-b) (надалі – Процедура закупівлі).
Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕНЕСАНС-ГРУП»
(надалі – ТОВ «РЕНЕСАНС-ГРУП») планує взяти участь у Процедурі закупівлі та ознайомившись із тендерною документацією (надалі – документація) виявили в ній положення, які обмежують принцип конкуренції при здійсненні державних закупівель та дискримінують учасників процедури.
У пункті 5 розділу ІІІ Тендерної документації міститься вимога щодо надання опису аналогічного предмету закупівлі договору, копію аналогічного виконаного договору з додатками та додатковими угодами, копії актів здачі приймання-передачі наданих послуг по аналогічному договору, копії витягів з ДЗК до аналогічного договору, позитивний відгук від замовника, зазначеного Учасником у Додатку 5, який повинен зокрема включати інформацію про фактичні основні види та обсяги виконаних послуг, відтиск печатки (за наявності), відсутність претензій та стан виконаних взаєморозрахунків за договором (Додаток 5).
У Додатку 5 Тендерної документації міститься положення, відповідно до якого Замовник вважає, що аналогічним буде вважатися договір з оформлення права постійного користування земельними ділянками, в межах існуючого відводу, для експлуатації та обслуговування існуючих автомобільних доріг загального користування державного значення.
Така вимога є дискримінуючою з огляду на наступне:
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від учасників подання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Однак, згідно з частиною 4 статті 22 цього ж Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до статті 50 Закону України «Про землеустрій», в якій визначено склад та зміст проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок та статті 55 цього ж Закону, в якій також визначено склад та зміст технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), виходить, що склад та зміст документацій із землеустрою залишаються незмінними незалежно від цільового призначення земельної ділянки (відповідно до Наказу Держкомзему «Про затвердження Класифікації видів цільового призначення земель» № 548 від 23.07.2010 р.) та її форми власності.
Враховуючи вищезазначене, вимога щодо аналогічного договору є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи здійснення закупівель, визначені статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв'язку з викладеним вище, ТОВ «РЕНЕСАНС-ГРУП» вимагає:
1) усунути правопорушення в процедурі закупівлі шляхом внесення змін до документації (інформація опублікована в електронній системі публічних закупівель Prozorro за номером оголошення: UA-2018-05-16-001505-b), а саме:
в Додаток 5 Тендерної документації внести зміни щодо примітки, яка міститься під відповідно наведеною для заповнення таблицею «Аналогічним буде вважатися договір з оформлення права постійного користування земельними ділянками, в межах існуючого відводу, для експлуатації та обслуговування існуючих автомобільних доріг загального користування державного значення» та викласти її в наступній редакції:
«Аналогічним буде вважатися договір з розробки/виготовлення документації із землеустрою, а саме: проекти землеустрою щодо відведення земельної ділянки чи технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)».
Пов'язані документи:
Учасник
- Звернення 21.05.2018 20:00
Дата подачі:
21.05.2018 20:00
Вирішення:
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням ч.3 ст. 5 Закону та дотримання принципів, закріплених у ст..3 Закону
Відповідно до статті 55 Закону України «Про землеустрій», в якій також визначено склад та зміст технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), виходить, що склад та зміст документацій із землеустрою змінюється в залежності від форми власності земельної ділянки. У даній закупівлі земельні ділянки державної форми власності виходячи з цього на виконання даної закупівлі потрібно отримати дозвіл виданий органом державної влади відповідно до повноважень визначених ст. 122 Земельного кодексу України. Згідно технічного завдання Переможець сам отримує усі необхідні дозволи. В розділі 11.5 технічного завдання до проведення відкрити торгів, інформація опублікована в електронній системі публічних закупівель Prozorro за номером оголошення: UA-2018-05-16-001505-b визначені технічні характеристики необхідні для виконання послуг з оформлення права постійного користування земельними ділянками, в межах існуючого відводу, для експлуатації та обслуговування існуючих автомобільних доріг загального користування державного значення, які дещо різняться з типовим складом 55 Закону України «Про землеустрій», в якій також визначено склад та зміст технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) і передбачають виконання повного комплексу робіт по визначенню ширини та площі смуг відведення ділянок, а також визначення площ землекористування під окремими елементами автомобільних доріг відповідно до державних будівельних норм та стандартів технічних паспортів автомобільних доріг. Предметом закупівлі є комплекс робіт з оформлення права постійного користування від початку і до реєстрації права постійного користування земельними ділянками в реєстрі речових прав майна і Учасник повинен виконати всі роботи самостійно ( див. тех.. завдання додаток 8).
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації щодо визначення поняття аналогічного договору.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
24.05.2018 16:30
Підтвердження вирішення:
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації щодо визначення поняття аналогічного договору.