-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Мультимедійне обладнання
Завершена
1 435 653.25
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 178.27 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 178.27 UAH
Період оскарження:
09.05.2024 16:09 - 14.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на умови тендерної документації зі змінами від 28.05.2024 року
Номер:
674fff8dcc214740aa4b0479d6acafdf
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-09-010269-a.c2
Назва:
СКАРГА на умови тендерної документації зі змінами від 28.05.2024 року
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Технічна специфікація екрану 2E 0169120E.pdf 29.05.2024 20:18
- Технічна специфікація проектору Epson CO-FD01 (V11HA84240).pdf 29.05.2024 20:18
- Скарга UA-2024-05-09-010269-a.pdf 29.05.2024 20:18
- Додаток 2 тех вимоги мультимедія (нова редакція).docx 29.05.2024 20:18
- Скарга UA-2024-05-09-010269-a.docx 29.05.2024 20:18
- sign.p7s 29.05.2024 20:19
- Уточнення до скарги UA-2024-05-09-010269-a.c2.pdf 05.06.2024 18:25
- Додаток 2 Проектор NEC ME403U технічна специфікація.pdf 05.06.2024 18:25
- Додаток 4 Проектор Sony VPL-PHZ51 технічна специфікація.pdf 05.06.2024 18:25
- Додаток 9 Проектор Panasonic PT-LMZ420 технічна специфікація.pdf 05.06.2024 18:25
- Додаток 5 Проектор InFocus IN1029 технічна специфікація.pdf 05.06.2024 18:25
- Додаток 8 Проектор InFocus IN1059 технічна специфікація.pdf 05.06.2024 18:25
- Додаток 1 Таблиця аналізу характеристик.docx 05.06.2024 18:25
- Додаток 7 Проектор InFocus IN1049 технічна специфікація.pdf 05.06.2024 18:25
- Додаток 10 Проектор NEC ME382U технічна специфікація.pdf 05.06.2024 18:25
- Уточнення до скарги UA-2024-05-09-010269-a.c2.docx 05.06.2024 18:25
- Додаток 3 Проектор EIKI EK-308U технічна специфікація.pdf 05.06.2024 18:25
- Додаток 6 Проектор InFocus IN1039 технічна специфікація.pdf 05.06.2024 18:25
- Рішення від 31.05.2024 № 9563.pdf 31.05.2024 13:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.06.2024 № 10014.pdf 07.06.2024 18:34
- Рішення від 07.06.2024 № 10014.pdf 11.06.2024 17:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.05.2024 20:45
Дата розгляду скарги:
07.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.05.2024 13:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.06.2024 17:54
Дата виконання рішення Замовником:
12.06.2024 15:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення комісії Антимонопольного комітету України від 07.06.2024 №10014-р/пк-пз відділом освіти Сквирської міської ради виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6ef72d3f68894248bfc930e288902ac8
Заголовок пункту скарги:
Порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме, Закону та права і законні інтереси Скаржника
Опис заперечення:
Проаналізувавши Тендерну документацію зі змінами від 28.05.2024 року, Скаржник вбачає, що тільки один Проектор мультимедійний та Проекційний моторизований екран конкретного виробника відповідає технічним вимогам, які встановлені Замовником у додатку 2 до Тендерної документації (далі – ТД) (Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ФО-П Даниленко Анжеліка Володимирівна має намір взяти участь у процедурі Закупівлі та вважає, що встановленими вимогами нової редакції тендерної документації, яка затверджена Уповноваженою особою Замовника 28.05.2024 року (далі за текстом – ТД, Тендерна документація), здійснено порушення його прав та законних інтересів як потенційного учасника, а також порушено принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Враховуючи наведене, Замовником порушено вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною Документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Тобто, Замовником не було виконано рішення Органу оскарження № 9072-р/пк-пз від 23.05.2024 року, що порушує права Скаржника.
Такий висновок Скаржник робить, проаналізувавши тендерну документацію Замовника зі змінами від 28.05.2024 року, тільки проектор мультимедійний та проекційний моторизований екран конкретних моделей та конкретних виробників відповідає усім технічним характеристикам в сукупності встановленим Замовником у додатку 2 до тендерної документації, а саме: Мультимедійний проектор Epson CO-FD01 (V11HA84240) та Проекційний моторизований екран 2E (артикул 0169120E).
Спростувати наш висновок Замовник може у разі надання документального підтвердження щодо наявності щонайменше, 2-х (двух) товарів, а саме 2-х (двух) мультимедійних проектора та 2-х (двух) проекційних моторизованих екрана, різних виробників, що ПОВНІСТЮ відповідають вимогам Замовника, з такими ми ж самими характеристиками, у відповідності з вимогами Додатку 2 тендерної документації.
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Враховуючи наведене, Замовником порушено вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною Документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Тобто, Замовником не було виконано рішення Органу оскарження № 9072-р/пк-пз від 23.05.2024 року, що порушує права Скаржника.
Такий висновок Скаржник робить, проаналізувавши тендерну документацію Замовника зі змінами від 28.05.2024 року, тільки проектор мультимедійний та проекційний моторизований екран конкретних моделей та конкретних виробників відповідає усім технічним характеристикам в сукупності встановленим Замовником у додатку 2 до тендерної документації, а саме: Мультимедійний проектор Epson CO-FD01 (V11HA84240) та Проекційний моторизований екран 2E (артикул 0169120E).
Спростувати наш висновок Замовник може у разі надання документального підтвердження щодо наявності щонайменше, 2-х (двух) товарів, а саме 2-х (двух) мультимедійних проектора та 2-х (двух) проекційних моторизованих екрана, різних виробників, що ПОВНІСТЮ відповідають вимогам Замовника, з такими ми ж самими характеристиками, у відповідності з вимогами Додатку 2 тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Технічна специфікація екрану 2E 0169120E
-
Опис доказу:
Тільки проекційний моторизований екран 2E 0169120E відповідає усім технічним характеристикам в сукупності встановленим Замовником у додатку 2 до тендерної документації до проекційного моторизованого екрану зі змінами від 28.05.2024 року
-
Повʼязаний документ:
Технічна специфікація екрану 2E 0169120E.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічна специфікація проектору Epson CO-FD01 (V11HA84240)
-
Опис доказу:
Тільки проектор мультимедійний Epson CO-FD01 (V11HA84240) відповідає усім технічним характеристикам в сукупності встановленим Замовником у додатку 2 до тендерної документації до проектору мультимедійного зі змінами від 28.05.2024 року
-
Повʼязаний документ:
Технічна специфікація проектору Epson CO-FD01 (V11HA84240).pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 до Скарги Порівняльна таблиця характеристик
-
Опис доказу:
Проаналізувавши тендерну документацію Замовника зі змінами від 28.05.2024 року, тільки проектор мультимедійний та проекційний моторизований екран конкретних моделей та конкретних виробників відповідає усім технічним характеристикам в сукупності встановленим Замовником у додатку 2 до тендерної документації, а саме: Мультимедійний проектор Epson CO-FD01 (V11HA84240) та Проекційний моторизований екран 2E (артикул 0169120E).
-
Повʼязаний документ:
Скарга UA-2024-05-09-010269-a.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вищенаведених порушень, допущених замовником у тендерній документації, та з метою відновлення порушених прав та законних інтересів ФО-П Даниленко Анжеліка Володимирівна і дотримання мети Закону України «Про публічні закупівлі» - забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, забезпечення рівних умов участі у процедурі закупівлі учасників, а також керуючись статтями 5, 18, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», розділом «Порядок оскарження відкритих торгів» Особливостей затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про публічні закупівлі» Зобов’язати Замовника – Відділ освіти Сквирської міської ради – внести зміни до тендерної документації, з метою виключення дискримінаційних умов, описаних у мотивувальній частині скарги та рішенні № 9072-р/пк-пз від 23.05.2024 року Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на умови тендерної документації
Номер:
67403a42a8fe4733867f85cdf3bbb6ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-09-010269-a.c1
Назва:
СКАРГА на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Технічна специфікація екрану 2E 0169120E.pdf 13.05.2024 23:46
- Скарга UA-2024-05-09-010269-a.pdf 13.05.2024 23:46
- Скарга UA-2024-05-09-010269-a.docx 13.05.2024 23:46
- Технічна специфікація проектору Epson CO-FD01 (V11HA84240).pdf 13.05.2024 23:46
- Додаток 2 тех вимоги мультимедія.docx 13.05.2024 23:46
- sign.p7s 13.05.2024 23:48
- рішення від 15.05.2024 №8558.pdf 15.05.2024 16:35
- інформація про резолютивну частину рішення від 23.05.2024 №9072.pdf 24.05.2024 13:07
- рішення від 23.05.2024 №9072.pdf 28.05.2024 15:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.05.2024 23:50
Дата розгляду скарги:
23.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.05.2024 16:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.05.2024 15:23
Дата виконання рішення Замовником:
28.05.2024 17:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення комісії Антимонопольного комітету України від 23.05.2024 №9072-р/пк-пз відділом освіти Сквирської міської ради виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3adbe6002c85482485073a44793ce277
Заголовок пункту скарги:
Порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме, Закону та права і законні інтереси Скаржника
Опис заперечення:
Проаналізувавши Тендерну документацію, Скаржник вбачає, що тільки один Проектор мультимедійний та Проекційний моторизований екран конкретного виробника відповідає технічним вимогам, які встановлені Замовником у додатку 2 до Тендерної документації (далі – ТД) (Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник, вважає, що Замовником порушено принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням, таким чином та внаслідок цього порушивши права та охоронювані законом інтереси Скаржника та інших потенційних Учасників закупівлі.
Такий висновок Скаржник робить, проаналізувавши тендерну документацію, оскільки тільки проектор мультимедійний та проекційний моторизований екран конкретних моделей та конкретних виробників відповідає усім технічним характеристикам в сукупності встановлені Замовником у додатку 2 до тендерної документації, а саме: Мультимедійний проектор Epson CO-FD01 (V11HA84240) та Проекційний моторизований екран 2E (артикул 0169120E).
Спростувати наш висновок Замовник може у разі надання документального підтвердження щодо наявності щонайменше, 2-х (двух) товарів, а саме 2-х (двух) мультимедійних проектора та 2-х (двух) проекційних моторизованих екрана, що ПОВНІСТЮ відповідають вимогам Замовника, з такими ми ж самими характеристиками, у відповідності з вимогами Додатку 2 тендерної документації.
Тому, вважаємо, що Замовник має надати інформацію про як мінімум 2 (два) Товари, а саме 2-х (двух) мультимедійних проектора та 2-х (двух) проекційних моторизованих екрана, що ПОВНІСТЮ відповідають вимогам Замовника та містять встановлені Замовником параметри, з наданням доказів та відповідного інтернет посилання, що дасть змогу підтвердити відповідність таких моделей усім технічним характеристикам зазначеним Замовником, що підтверджує наявність конкуренції та відсутність дискримінації в цій частині.
Такий висновок Скаржник робить, проаналізувавши тендерну документацію, оскільки тільки проектор мультимедійний та проекційний моторизований екран конкретних моделей та конкретних виробників відповідає усім технічним характеристикам в сукупності встановлені Замовником у додатку 2 до тендерної документації, а саме: Мультимедійний проектор Epson CO-FD01 (V11HA84240) та Проекційний моторизований екран 2E (артикул 0169120E).
Спростувати наш висновок Замовник може у разі надання документального підтвердження щодо наявності щонайменше, 2-х (двух) товарів, а саме 2-х (двух) мультимедійних проектора та 2-х (двух) проекційних моторизованих екрана, що ПОВНІСТЮ відповідають вимогам Замовника, з такими ми ж самими характеристиками, у відповідності з вимогами Додатку 2 тендерної документації.
Тому, вважаємо, що Замовник має надати інформацію про як мінімум 2 (два) Товари, а саме 2-х (двух) мультимедійних проектора та 2-х (двух) проекційних моторизованих екрана, що ПОВНІСТЮ відповідають вимогам Замовника та містять встановлені Замовником параметри, з наданням доказів та відповідного інтернет посилання, що дасть змогу підтвердити відповідність таких моделей усім технічним характеристикам зазначеним Замовником, що підтверджує наявність конкуренції та відсутність дискримінації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
Технічна специфікація екрану 2E 0169120E
-
Опис доказу:
Тільки проекційний моторизований екран 2E 0169120E відповідає усім технічним характеристикам в сукупності встановленим Замовником у додатку 2 до тендерної документації до проекційного моторизованого екрану
-
Повʼязаний документ:
Технічна специфікація екрану 2E 0169120E.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічна специфікація проектору Epson CO-FD01 (V11HA84240)
-
Опис доказу:
Тільки проектор мультимедійний Epson CO-FD01 (V11HA84240) відповідає усім технічним характеристикам в сукупності встановленим Замовником у додатку 2 до тендерної документації до проектору мультимедійного
-
Повʼязаний документ:
Технічна специфікація проектору Epson CO-FD01 (V11HA84240).pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 до Скарги Порівняльна таблиця характеристик
-
Опис доказу:
Проаналізувавши тендерну документацію, тільки проектор мультимедійний та проекційний моторизований екран конкретних моделей та конкретних виробників відповідає усім технічним характеристикам в сукупності встановлені Замовником у додатку 2 до тендерної документації, а саме: Мультимедійний проектор Epson CO-FD01 (V11HA84240) та Проекційний моторизований екран 2E (артикул 0169120E).
-
Повʼязаний документ:
Скарга UA-2024-05-09-010269-a.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації задля того, щоб потенційні учасники, в тому числі і Фізична особа-підприємець Даниленко Анжеліка Володимирівна, мали можливість прийняти участь у даній закупівлі, та запропонувати Комплекти мультимедійного обладнання, до яких можуть входити не тільки Мультимедійний проектор Epson CO-FD01 (артикул V11HA84240) та Проекційний моторизований екран 2E (артикул 0169120E), а й інші мультимедійні проектори та проекційні моторизовані екрани інших моделей та інших виробників. Невнесення вищезазначених змін прямо порушує права у частині недискримінації учасників (у тому числі Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.