• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з відпочинку дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, (дитячі путівки) на території Карпатського регіону)

55243000-5 Послуги дитячих таборів

Завершена

1 794 436.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 972.18 UAH
Період оскарження: 09.05.2024 15:58 - 15.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: a413be1ccdb643058b33b5da8de4706a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-09-009046-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на відхилення Пропозиції
Дата розгляду скарги: 04.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.05.2024 16:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.06.2024 14:17
Дата виконання рішення Замовником: 07.06.2024 19:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: За результатами розгляду скарги Комісія прийняла рішення рішення № 9787-р/пкпз від 04.06.2024 року: «Зобов’язати Управління освіти Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "Крок" та рішення про визначення дочірнього підприємства "Клінічний санаторій "Карпати" приватного акціонерного товариства лікувально-оздоровчих закладів профспілок України "УКРПРОФОЗДОРОВНИЦЯ" переможцем процедури закупівлі — "Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з відпочинку дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, (дитячі путівки) на території Карпатського регіону)". УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ТРЕМБАК ІРИНА ПЕТРІВНА ВИРІШИЛА: 1.Скасувати рішення уповноваженої особи № 4 від 22.05.2024 року про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «Крок» у UA-2024-05-09-009046-a ДК 021:2015 5524000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з відпочинку дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, (дитячі путівки) на території Карпатського регіону) та рішення Уповноваженої особи № 5 від 24.05.2024 року про визначення переможця у закупівлі UA-2024-05-09-009046-a ДК 021:2015 5524000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з відпочинку дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, (дитячі путівки) на території Карпатського регіону). 2.Пропозицію Приватного підприємства «Крок» повернути на повторну кваліфікацію.
Автор: Приватне підприємство "Крок", Удалова Олена Всеволодівна 380505489163 krokzrz@ukr.net http://intourist.uz.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 92b676e59e8e45f7b0d04f51db18190f
Заголовок пункту скарги: Протокол № 4 від 22.05.2024
Опис заперечення: Протокол № 4 від 22.05.2024
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення: Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п.2 розділу оцінки тендерної пропозиції:
Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом.
Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації.
У разі ненадання учасником довідки в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора або, у випадку якщо учасник зареєстрований на тимчасово окупованій території та не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом, замовник відхиляє тендерну пропозицію на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

На виконання вказаних вимог, до кінцевого строку подання Пропозицій учасником не було надано довідки.
Відповідно до п. 43 Особливостей:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, Замовник повинен був скористатись механізмом, що передбачений п. 43 Особливостей, проте цього не зробив.
Додатково інформуємо, що Замовник так і не зазначив підставу відхилення Пропозиції Скаржника відповідно до Особливостей.
Отже, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.

Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи полягає в неправомірному відхиленні Пропозиції Скаржника і як наслідок визначення іншого учасника переможцем процедури закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі про відхилення Пропозиції Скаржника Замовник порушив його право на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника