-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
товари для господарства
Торги не відбулися
105 135.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 504.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 504.65 UAH
Період оскарження:
20.06.2018 12:04 - 02.07.2018 00:00
Вимога
Вирішена
Виключення з тендерної документації замовника у розділі оцінки тендерних пропозицій дискримінаційної вимоги :оцінка за ціною з ПДВ.
Номер:
ddd049bd89354accbd4d19dcd1bd1a1b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-20-000305-c.a1
Назва:
Виключення з тендерної документації замовника у розділі оцінки тендерних пропозицій дискримінаційної вимоги :оцінка за ціною з ПДВ.
Вимога:
Маючи досвід у постачанні предмету закупівлі ми розпочали ретельну підготовку тендерної пропозиції з метою прийняття участі у зазначеному тендері. Стаття 3 Закону передбачає здійснення закупівель зокрема, за принципами недискримінації учасників, а також за принципами об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій .Однак, при вивченні тендерної документації наше підприємство дійшло висновку, що тендерною документацією встановлені дискримінаційні вимоги, що можуть призвести до зменшення кола потенційних учасників процедури закупівлі а також до порушення інтересів саме нашого підприємства при здійсненні оцінки пропозицій учасників, зокрема, встановлення обмежуючих вимог в частині визначення ціни та методики оцінювання тендерних пропозицій. Ця вимога ставить наше підприємство , яке не є платником ПДВ у гірши умови, ніж учасників, яки є платниками цього податку. Так, пунктом 1 розділу Оцінка тендерних пропозицій . тендерної документації визначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені Замовником згідно вимог цієї документації при перевірці кваліфікації учасників після розкриття їх тендерних пропозицій. Критерієм оцінки є ціна. У разі, якщо Учасник торгів, який надав найменшу цінову пропозицію не є платником ПДВ, тендерним комітетом приймаються для оцінки цінові пропозиції наступних Учасників без урахування ПДВ. Але ж платники ПДВ мають вхідний податковий кредит, тому чиста сума нарахованих забовязань з ПДВ при сплаті буде ними зменшена на суму податкового кредиту, та лише різниця підлягає сплаті до бюджету(таким чином платник компенсує частину вартості закупівлі ним товарів для дому), а не платник ПДВ позбавлений можливості такої компенсації, сума закупівлі товарів для дому разом з ПДВ його виробника цілком відноситься на собівартість продукції тому не враховувати всю суму нарахованого ПДВ при здійсненні оцінки є зазделегіть діскрімінаційним підходом при здійсненні оцінки пропозицій учасників, до яких зостасовуються різні системи оподаткування згідно діючого законодавства. Замовником було порушено вимоги пункту 9, частини другої статті 22 Закону яким чітко визначено, що тендерна документація повинна містити: перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Зазначена норма Закону визначає необхідність обов'язкового зазначення, чи учасник має надати пропозиції з ПДВ, чи без ПДВ, але ж не говорить про те, що при здійснюванні оцінки всі пропозиції порівнюються без урахування ПДВ. Тобто, Замовником не були враховані норми Закону, що є порушенням законодавства у сфері закупівель та як наслідок у подальшому проведення необ’єктивної оцінки тендерної пропозиції нашого підприємства. Виходячи з принципу недискримінації учасників , на нашу думку навіть якщо Замовник не є платником ПДВ, та отримання податкового кредиту не зменшує витрати Замовника на оплату податків , то при здійсненні оцінки пропозицій учасників, повинна прийматися методика порівняння повних відпускних цін учасників не залежно від того, який режим оподаткування застосовується учасником, тобто порівнянню підлягають пропозиції з урахуванням ПДВ для учасників , які мають статус платника ПДВ, а для учасників – які не є платниками ПДВ – ціна без ПДВ. Таким чином, зазначена умова Документації обмежує коло потенційних учасників та порушує інтереси нашого підприємство , а це є порушенням принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 3 Закону, а отже є дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, нашого підприємства. Відповідно до ч.2 ст. 18 Закону Вимоги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до замовника з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Відповідно до оголошення UA-2018-06-20-000305-c що було розміщене через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу від 20.06.2018 12:04 кінцевий строк подання тендерних пропозицій становить до до 06.07.2018 10:00 на підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), прошу: 1.Прийняти дану вимогу до розгляду;2.Замовника внести зміни до тендерної документації з метою приведення її у відповідність до вимог чинного законодавства про здійснення державних закупівель та іншого законодавства України. До даної вимоги долучаю додаток з рішенням АМКУ по аналогічному питанню №40-р/пк-пз від 10.06.2016.
Пов'язані документи:
Учасник
- -№ 40 від 10.06.16 (1).PDF 24.06.2018 20:07
Дата подачі:
24.06.2018 20:07
Вирішення:
Тендерним комітетом буде внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено