-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт із заміни ліфтів у лікувальному корпусі КНП "МКЛ №4" Дніпровської міської ради за адресою: вул. Ближня, 31 м. Дніпро (лікарняний №3)», (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Торги не відбулися
5 161 746.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 51 617.46 UAH
мін. крок: 1% або 51 617.46 UAH
Період оскарження:
09.05.2024 13:25 - 21.05.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Номер:
5d07946c3275424eb4bd1396fd7dc43b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-09-006295-a.b1
Назва:
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 22.07.2024 № 12498.pdf 25.07.2024 14:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.07.2024 № 12498.pdf 23.07.2024 13:27
- рішення від 12.07.2024 № 12056.pdf 12.07.2024 19:16
- Додаткові пояснення 2.pdf 18.07.2024 17:29
- Відповідь Департаменту житлового господарства.pdf 18.07.2024 17:29
- Адвокатський запит.pdf 18.07.2024 17:29
- Додаткові пояснення 2.docx 18.07.2024 17:29
- Додаткові пояснення.docx 18.07.2024 11:26
- Додаткові пояснення.pdf 18.07.2024 11:25
- Протокол УО №3 про відміну торгів.pdf 10.07.2024 11:57
- Рішення ДМР від 06.12.2023 р. №4_44.pdf 10.07.2024 11:57
- СКАРГА.pdf 10.07.2024 11:57
- наказ від 27.06.2024 №42 %22Про внесення змін до паспортів бюджетних програм%22.pdf 10.07.2024 11:57
- Протокол №1 про продовження строку розгляду.pdf 10.07.2024 11:57
- sign.p7s 10.07.2024 11:59
- 10. Додаток 10 - Лист Мінекономіки.pdf 16.07.2024 15:44
- 9. Додаток 9 - Наказ від 27.06.2024 №42.pdf 16.07.2024 15:44
- 8. Додаток 8 - Лист про внесення змін до кошторисних призначень.pdf 16.07.2024 15:44
- 7. Додаток 7 - Реєстр змін розподілу показників зведених кошторисів на 2024 рік.pdf 16.07.2024 15:43
- 6. Додаток 6 - Довідка про зміни до річного розпису на 2024 рік.pdf 16.07.2024 15:43
- 3. Додаток 3 - Порівняльна таблиця (без редагування).pdf 16.07.2024 15:42
- 2. Додаток 2 - Рішення 2_52.pdf 16.07.2024 15:42
- 3. Додаток 3 - Порівняльна таблиця (з виділеною строкою).pdf 16.07.2024 15:42
- 5. Додаток 5 - Звіт за перше півріччя.pdf 16.07.2024 15:43
- 4. Додаток 4 - Звіт за січень травень.pdf 16.07.2024 15:43
- 1. Додаток 1 - Рішення 2_49.pdf 16.07.2024 15:41
- Пояснення відміна (лікарн. 3).doc 16.07.2024 15:41
- пояснення (лікарн.3).pdf 16.07.2024 15:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.07.2024 12:27
Дата розгляду скарги:
22.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.07.2024 19:16
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
25.07.2024 14:36
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c45a182097da44669eaaffd3c1637e9c
Заголовок пункту скарги:
Оскаржуємо дію замовника щодо неправомірної відміни процедури відкритих торгів, відповідно до Протоколу уповноваженої особи № 3 від 01.07.2024 року
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовник відміняє процедуру відкритих торгів з особливостями, а саме:
«на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей, у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг».
У Замовника відсутні законні підстави для відміни тендеру, а його дії свідчать про порушення основних принципів здійснення публічних закупівель, виходячи з наступного:
По-перше,
27.05.2024 року відбувся аукціон, за результатом якого замовник розпочав кваліфікацію пропозиції Скаржника на відповідність її умовам тендерної документації.
Замовник, відповідно до протокольного рішення від 03.06.2024 року № 1 (додається) продовжив строк розгляду тендерної пропозиції Скаржника до 20 (двадцяти) робочих днів, у звʼязку з великою навантаженістю уповноваженої особи та необхідністю задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
17.06.2024 року о 10.24 замовник оприлюднив вимогу про усунення невідповідностей. Скаржник виконав вимогу, розмістивши інформацію та документи 17.06.2024 року о 15.15, чим підтвердив відповідність своєї пропозиції умовам тендерної документації замовника.
Станом на 10.07.2024 року Скаржник очікує рішення щодо кваліфікації його пропозиції 32 робочих дні.
По-друге,
Замість виконання законних дій, пов’язаних з кваліфікацією пропозицій учасників на відповідність умовам тендерної документації, відповідно до чинного законодавства, замовник приймає рішення про відміну торгів (Протокол № 3 від 01.07.2024 року (додається), надалі по тексту – Протокол) посилаючись на підпункт 3 пункту 50 Особливостей: у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг».
Замовник зазначає про те, що під час проведення Закупівлі Рішенням міської ради №2/52 від 19.06.2024 року «Про внесення змін до рішення міської ради від 06.12.2023 №4/44 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік» (додається), Наказом Департаменту житлового господарства господарства Дніпровської міської ради № 42 від 27.06.2024 року «Про затвердження, внесених змін до паспортів бюджетних програм та втрату чинності паспорта бюджетної програми на 2024 рік» (додається) було внесено зміни до кошторису та плану асигнувань на 2024 рік, за якими скорочено видатки на закупівлі, зокрема Закупівлю.
Слід зазначити, що інформація, викладена у рішенні Дніпровської міської ради від 06.12.2023 р. №4/44 (сторінка 28) та наказу Департаменту житлового господарства Дніпровської міської ради від 27.06.2024 р. №42, затверджує лише внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2024 рік та жодним чином не свідчить про скороченні видатків. Окрім того, відсутня будь яке підтвердження скорочення обсягу видатків Замовнику на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг за Процедурою закупівлі.
Замовник не довів та документально не підтвердив скорочення видатків на роботи, саме за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт із заміни ліфтів у лікувальному корпусі КНП "МКЛ №4" Дніпровської міської ради за адресою: вул. Ближня, 31 м. Дніпро (лікарняний №3)» (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Окрім того, у відповідності до п.1 ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі – річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Так, згідно офіційно опублікованого річного плану закупівель Замовника - Комунальне підприємство «ЖИЛСЕРВІС-5» Дніпровської міської ради за посиланням https://zakupivli.pro/gov/plans/UA-P-2024-05-09-008014-a
до річного плану закупівлі Замовника включена закупівля - «Капітальний ремонт із заміни ліфтів у лікувальному корпусі КНП "МКЛ №4" Дніпровської міської ради за адресою: вул. Ближня, 31 м. Дніпро (лікарняний №3)», (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
на очікувану вартість 5 161 746,00 грн з ПДВ.
До теперішнього часу жодних змін до цього розділу плану закупівель Замовника не внесено, що підтверджує необхідність у придбанні цих робіт (товару) у повному обсязі та відсутність скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Вищезазначені дії замовника свідчить про узгодженість поведінки під час підготовки публічної закупівлі, проведення кваліфікації та визначення переможця, з метою усунення інших учасників, який не вигідний для нього.
«на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей, у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг».
У Замовника відсутні законні підстави для відміни тендеру, а його дії свідчать про порушення основних принципів здійснення публічних закупівель, виходячи з наступного:
По-перше,
27.05.2024 року відбувся аукціон, за результатом якого замовник розпочав кваліфікацію пропозиції Скаржника на відповідність її умовам тендерної документації.
Замовник, відповідно до протокольного рішення від 03.06.2024 року № 1 (додається) продовжив строк розгляду тендерної пропозиції Скаржника до 20 (двадцяти) робочих днів, у звʼязку з великою навантаженістю уповноваженої особи та необхідністю задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
17.06.2024 року о 10.24 замовник оприлюднив вимогу про усунення невідповідностей. Скаржник виконав вимогу, розмістивши інформацію та документи 17.06.2024 року о 15.15, чим підтвердив відповідність своєї пропозиції умовам тендерної документації замовника.
Станом на 10.07.2024 року Скаржник очікує рішення щодо кваліфікації його пропозиції 32 робочих дні.
По-друге,
Замість виконання законних дій, пов’язаних з кваліфікацією пропозицій учасників на відповідність умовам тендерної документації, відповідно до чинного законодавства, замовник приймає рішення про відміну торгів (Протокол № 3 від 01.07.2024 року (додається), надалі по тексту – Протокол) посилаючись на підпункт 3 пункту 50 Особливостей: у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг».
Замовник зазначає про те, що під час проведення Закупівлі Рішенням міської ради №2/52 від 19.06.2024 року «Про внесення змін до рішення міської ради від 06.12.2023 №4/44 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік» (додається), Наказом Департаменту житлового господарства господарства Дніпровської міської ради № 42 від 27.06.2024 року «Про затвердження, внесених змін до паспортів бюджетних програм та втрату чинності паспорта бюджетної програми на 2024 рік» (додається) було внесено зміни до кошторису та плану асигнувань на 2024 рік, за якими скорочено видатки на закупівлі, зокрема Закупівлю.
Слід зазначити, що інформація, викладена у рішенні Дніпровської міської ради від 06.12.2023 р. №4/44 (сторінка 28) та наказу Департаменту житлового господарства Дніпровської міської ради від 27.06.2024 р. №42, затверджує лише внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2024 рік та жодним чином не свідчить про скороченні видатків. Окрім того, відсутня будь яке підтвердження скорочення обсягу видатків Замовнику на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг за Процедурою закупівлі.
Замовник не довів та документально не підтвердив скорочення видатків на роботи, саме за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт із заміни ліфтів у лікувальному корпусі КНП "МКЛ №4" Дніпровської міської ради за адресою: вул. Ближня, 31 м. Дніпро (лікарняний №3)» (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Окрім того, у відповідності до п.1 ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі – річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Так, згідно офіційно опублікованого річного плану закупівель Замовника - Комунальне підприємство «ЖИЛСЕРВІС-5» Дніпровської міської ради за посиланням https://zakupivli.pro/gov/plans/UA-P-2024-05-09-008014-a
до річного плану закупівлі Замовника включена закупівля - «Капітальний ремонт із заміни ліфтів у лікувальному корпусі КНП "МКЛ №4" Дніпровської міської ради за адресою: вул. Ближня, 31 м. Дніпро (лікарняний №3)», (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
на очікувану вартість 5 161 746,00 грн з ПДВ.
До теперішнього часу жодних змін до цього розділу плану закупівель Замовника не внесено, що підтверджує необхідність у придбанні цих робіт (товару) у повному обсязі та відсутність скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Вищезазначені дії замовника свідчить про узгодженість поведінки під час підготовки публічної закупівлі, проведення кваліфікації та визначення переможця, з метою усунення інших учасників, який не вигідний для нього.
×
-
Назва доказу:
Наказ Департаменту житлового господарства Дніпровської міської ради від 27.06.2024 № 42 "Про затвердження внесених змін до паспортів бюджетних програм на 2024 рік"
-
Повʼязаний документ:
наказ від 27.06.2024 №42 %22Про внесення змін до паспортів бюджетних програм%22.pdf
-
-
Назва доказу:
рішення Дніпровської міської ради від 06.12.2023 №4/44 "Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік" зі змінами
-
Повʼязаний документ:
Рішення ДМР від 06.12.2023 р. №4_44.pdf
-
-
Назва доказу:
протокол від 03.06.2024 №1 про продовження строку розгляду пропозиції Скаржника
-
Повʼязаний документ:
Протокол №1 про продовження строку розгляду.pdf
-
-
Назва доказу:
протокол від 01.07.2024 №3 про відміну торгів
-
Повʼязаний документ:
Протокол УО №3 про відміну торгів.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відміну закупівлі