-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Обладнання та приладдя для оснащення навчальних кабінетів закладів освіти Дунаєвецької міської ради
Завершена
1 390 292.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 952.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 952.00 UAH
Період оскарження:
25.04.2018 10:12 - 08.06.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Дискримінації учасників торгів
Номер:
8b198146a28f4996868e70e98fb49ac5
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-25-000131-c.a1
Назва:
Дискримінації учасників торгів
Скарга:
Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю Ідентифікатор закупівлі UA-2018-04-25-000131-c ID 605f24bbfe544e6289c5bdf888096832, щодо закупівлі - Обладнання та приладдя для оснащення навчальних кабінетів закладів освіти Дунаєвецької міської ради.
Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі - Документація), ми (Суб'єкт оскарження) виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію та розроблені під одного виробника, що у свою чергу робить неможливим участь інших учасників, і нас також, у відповідній процедурі закупівлі.
У Додатку 2 до тендерної документації містяться технічні вимоги щодо предмету закупівлі. Зокрема у Комплекті обладнання та приладдя для оснащення навчального кабінету фізики у пункті 2 та підпунктах 2.1, 2.4,2.5, 2.7 містяться вимоги які унеможливлюють надання аналогів обладнання зазначеного у технічних вимогах, що є дискримінацією по відношенню до інших учасників. Під ці вимоги підходить тільки цифровий вимірювальний комплекс від виробника Vernier.
тільки цифрова лабораторія виробництва Vernier досконально відповідає всім технічним та якісним характеристикам, які вимагаються у тендерній документації до закупівлі.
Тож, ми вважаємо, що замовних порушує Ст. 22 п.4 Закону України «Про публічні закупівлі» (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) і вважаємо, що Замовник навмисно встановив такі вимоги для обмеження конкуренції та недопущення нас до участі у тендері.
Враховуючи вищезазначене, ці вимоги мають бути змінені або виключені з тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ 06.05.2018 14:23
- Скан-копія платіжного доручення 06.05.2018 14:23
- Скан-копія платіжного доручення 07.05.2018 11:30
- Рішення від 08.05.2018 № 4327.pdf 10.05.2018 13:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.05.2018 № 5007.pdf 29.05.2018 15:31
- Рішення від 25.05.2018 № 5007.pdf 31.05.2018 20:15
- Пояснення по скарзі 17.05.2018 17:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.05.2018 14:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.05.2018 20:15
Дата виконання рішення Замовником:
04.06.2018 17:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником внесено зміни в тендерну документацію 04.06.2018 року.