• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

послуги з провадження господарської діяльності у сфері з управління небезпечними відходами

Завершена

252 232.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 261.16 UAH
Період оскарження: 09.05.2024 11:42 - 14.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення пропозиції Скаржника

Номер: 08005c7e93ad4e1eb2a95a3c9e1bd6e7
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-09-004360-a.c3
Назва: Скарга на неправомірне відхилення пропозиції Скаржника
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 17.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.07.2024 17:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.07.2024 15:59
Дата виконання рішення Замовником: 23.07.2024 14:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення уповноваженої особи №125 від 04.07.2024 р про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "А-ЕНЕРГО" за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-09-004360-a ) та рішення уповноваженої особи №126 від 05.07.2024 року про визначення ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" переможцем процедури за предметом закупівлі «"ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-09-004360-a та прийняття рішення про намір укласти договір на загальну суму 232 890,00 грн.
Автор: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Володимир Андреєв +380502507677 andreev.aenergo@gmail.com https://aenergo.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a1e8836de0be40a5b623ba954c93bd85
Заголовок пункту скарги: 04.07.2024 року Замовник, не виконавши рішення Комісії АМКУ про надання Скаржнику 24 годин на виправлення невідповідностей на підставі пункту 43 Особливостей, Протоколом №125 від 04.07.2024 року дискваліфікував пропозицію Скаржника.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Невиконання рішення органу оскарження
Тип порушення: Невиконання рішення органу оскарження
Опис суті пункту скарги: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«А-ЕНЕРГО»
вулиця Шевченко, будинок 30, селище Відрадне, Запорізький район,
Запорізька область, Україна,70406
код ЄДРПОУ 40277858
р/р UA753138490000026007010004898 в АКБ «ІНДУСТРІАЛБАНК», МФО 313849 тел. (050)-250-76-77

Вих №1-0610 від 05.07.2024р.
Найменування органу Комісія антимонопольного
оскарження: комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03680, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Найменування замовника Комунальне некомерційне
рішення, дії або бездіяльність підприємство Миколаївської
якого оскаржуються: міської ради "Міська лікарня № 4"
ЄРДПОУ: 01998408
54030, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 1
Телефон: 380504713788
e-mail: 3004519678@mail.gov.
Ім’я (найменування), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
місце проживання ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
(місцезнаходження) «А-ЕНЕРГО"
суб’єкта оскарження ЄДРПОУ 40277858
70406, вулиця Шевченко, будинок 30, селище Відрадне, Запорізький район, Запорізька область, Україна
тел. (050)250-76-77
e-mail: aenergo2024@gmail.com
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-09-004360-a
Ідентифікатор у ЦБД:: e994242dd1734e49aa38c1c8bb7eaef6


СКАРГА
на рішення Замовника про дискваліфікацію

09.05.2024 року Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4" (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами з очікуваною вартістю 252 232,00грн. з ПДВ (далі – Процедура закупівлі).
У процедурі закупівлі взяло участь 2 учасника: ТОВ «А-ЕНЕРГО» ( далі –Скаржник) та ТОВ "НВК «УКРЕКОПРОМ»"
Аукціон в Процедурі закупівлі проводився, Скаржником було надано найбільш економічно вигідну пропозицію та 17.05.2024 року розпочалась процедура розгляду пропозиції Скаржника.

17.05.2024 року Замовником було оприлюднено протокольне рішення про визначення Переможцем Процедури закупівлі Скаржника.

21.05. 2024 року Учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було подано скаргу UA-2024-05-09-004360-a.a1 на визначення Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Рішенням №9628 -р/пк-пз від 03.06.2024 Колегії Антимонопольного комітету України було вирішено:
«Зобов'язати комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4" скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "А-ЕНЕРГО" переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-09-004360-a.»
На підставі:
«2. Щодо дозвільної документації.
У складі Пропозиції Переможця відсутня копія дозвільної документації на провадження господарської діяльності у сфері з управління небезпечними відходами, саме із зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України "Про управління відходами".
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.»

Виходячи з вищезазначеного, Замовник на виконання рішення Антимонопольного комітету України, повинен був скасувати рішення про визначення переможцем Скаржника та надати Скаржнику 24 години на виправлення виявлених невідповідностей на підставі пункту 43 Особливостей.

07.06.2024 року Замовником було оприлюднено Протокольне рішення №110 від 07.06.2024року (далі- Протокол) в якому Замовник прийняв рішення про відхилення пропозиції учасника:
«1. Керуючись абз.1 пп.2 п.44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» відхилити тендерну пропозицію ТОВ «А-ЕНЕРГО» та оприлюднити інформацію в електронній системі закупівель про відхилення пропозиції ТОВ «А-ЕНЕРГО».»


10.06.2024 року Скаржником було подано скаргу UA-2024-05-09-004360-a.a2 на неправомірне відхилення пропозиції Скаржника.
21.06.2024 року рішенням Комісії АМКУ №10843-р/пк-пз від 21.06.2024 року Замовника зобов’язали скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника.
04.07.2024 року Замовник повернув пропозицію Скаржника на кваліфікацію.
04.07.2024 року Замовник, не виконавши рішення Комісії АМКУ про надання Скаржнику 24 годин на виправлення невідповідностей на підставі пункту 43 Особливостей, Протоколом №125 від 04.07.2024 року дискваліфікував пропозицію Скаржника.

Скаржник не погоджується з рішенням Замовника та хоче зазначити наступне:

Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон):
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

Задля дотримання принципів здійснення процедури публічних закупівель, згідно частині 1 та 2 пункту 43 Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості)
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо»

Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в Документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у Документації.
Учасник має надати: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам замовника (згідно з Додатком 3 Документації).
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність технічним (медико-технічним), якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток 3)
Відповідно до пункту 8 розділу ІІІ Документації при закупівлі Замовником робіт або послуг Учасник у Пропозиції зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
ДОДАТОК 3 Документації містить технічні характеристики предмета закупівлі послуг: ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
1. Використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби (голки, шприци з одягненою голкою, скальпелі та їх леза, внутрішньовенні катетери, ланцети для забору крові, системи, перев’язувальні матеріали, ЗІЗ та ін.), забруднені біологічними рідинами – категорія* В
2. Медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та / або іншими біологічними рідинами (наприклад, кисневі маски, шприци без одягненої голки, ЗІЗ) – категорія В
3. Органні відходи** (тканини, органи, частини тіла) – категорія* В
5. Відходи, забруднені цитостатиками і генотоксичними лікарськими та діагностичними засобами, первинна упаковка лікарських засобів , визначених Переліком отруйних лікарських засобів- категорія* С
6. Люмінісцентні лампи
*- категорія може бути уточнена, відповідно до нормативної бази управління відходами на момент подання пропозиції;
**- органні відходи (тканин, органи, частини тіла) підлягають обов’язковій кремації.
1. Учасником (виконавцем за договором збирання, перевезення, оброблення відходів суб’єктом господарювання у сфері управління відходами, що має дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами)гарантується надання ( надається):
а) Пакувальна тара – спеціальний поліетиленовий пакет високого тиску (номінальний об'єм до 50 кг),
б) Ємкість для гострих предметів, які в подальшому використовується для транспортування медичних відходів;
в) Пакувальна поліетиленова стрічка (широкий скотч).
1.1. Перевезення відходів здійснюється автотранспортом Виконавця.
1.2. Послуги надаються Виконавцем на підставі заявок Замовника кожні 3 доби з дня укладання договору по 31 грудня 2024р включно..
2. Учасник/Виконавець гарантує забезпечення вивезення відходів з дотриманням існуючих санітарно-гігієнічних та екологічних вимог.
3. На підтвердження технічних вимог надається:
3.1. Лист-згода з умовами технічної характеристики;
3.2. Копія дозвільної документації на провадження господарської діяльності у сфері з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України "Про управління відходами".
3.4. Відомості щодо наявності обладнання (такого як крематорно-інсеніраторні комплекси, спеціальні печі тощо) для кремації з температурою знищення відходів не менше 1000 *С з відповідними сертифікатами;
3.5. Інформація про наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу, що має відповідні дозволи, та копію(ії) технічного(их) свідоцтва(оцтв) на спецтранспорт;
3.6. Свідоцтво ДОПНВ про підготовку водіїв транспортних засобів, які перевозять небезпечні вантажі (їх кількість повинна відповідати кількості автомобілів, що будуть задіяні у наданні послуг);
4. Лист-згода про те, що учасник/переможець несе відповідальність у випадку порушення процедури поводження з небезпечними відходами.
5. Учасник має надати довідку в довільній формі про наявність у нього передбачених чинним на момент подання пропозиції законодавством у сфері управління відходами дозволів, ліцензій, довідок тощо, з переліком наявних у нього документів.
У складі Пропозиції Скаржника містяться, зокрема:
- Довідка, в якій учасник погоджується з технічними вимогами тендерної документації.
- Довідка, в якій учасник "підтверджує наявність передбачених чинним на момент подання пропозиції законодавством у сфері поводження з небезпечними відходами дозволів, ліцензій, довідок тощо, з переліком наявних у нього документів. Декларація про провадження господарської діяльності №057800/24 від 03.01.2024, що підтверджує дозвіл на оброблення відходів. Ліцензія УКРТРАНСБЕЗПЕКИ на перевезення небезпечних відходів вантажним транспортом. Наказ №9 від 10.01.2020 року";
- Дозвіл № 2322188800-149 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами;
- Дозвіл № 352.17.23, виданий ТОВ "А-ЕНЕРГО" експлуатувати машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки – устаткування, пов'язане із зберіганням, знешкодженням небезпечних відходів;
- Декларація № 057800/24 про провадження господарської діяльності;
- Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
- Витяг від 10.01.2020 №9, виданий УКРТРАНСБЕЗПЕКА на перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом ;
- Наказ Міністерства екології та природних ресурсів України "Про видачу ліцензії ТОВ "А-ЕНЕРГО"" від 24.04.2018 № 132;
- Додаток 1 до наказу Мінприроди від 24.04.2018 № 132, який містить ПЕРЕЛІК суб’єктів господарювання, щодо яких прийнято рішення про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами:
1. Відпрацьовані батареї свинцевих акумуляторів, цілі чи розламані (збирання, зберігання);
2. Відходи, які складаються або містять хімічні речовини, що не відповідають специфікації або мають прострочений термін придатності (збирання, зберігання);
3. Клінічні та подібні їм відходи, а саме - відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт (збирання, зберігання, оброблення, знешкодження);
4. Відпрацьовані нафтопродукти, не придатні для використання за призначенням (у тому числі відпрацьовані моторні, індустріальні масла та їх суміші (збирання, зберігання, оброблення, знешкодження, утилізація);
5. Відходи азбесту (пил та волокна) (збирання, зберігання);
6. Відходи виробництва, одержання і застосування фармацевтичних препаратів, за винятком відходів, зазначених у Зеленому переліку відходів (збирання, зберігання, знешкодження);
7. Відходи виробництва, одержання і застосування хімічних речовин для просочування деревини (зберігання);
8. Ртуть, сполуки ртуті (збирання, зберігання);
9. Відходи розчинів кислот чи основ (у тому числі іншим чином не зазначені у відпрацьований електроліт),Зеленому переліку відходів (збирання, зберігання);
10. Відходи упаковок та контейнерів, які містять сполуки, наведені у додатку 2 до Положення (3), В КІЛЬКОСТІ, достатній длявиявлення небезпечних властивостей, наведених у переліку (2) (збирання, зберігання, знешкодження);
11. Відходи та брухт електричних та електронних вузлів, що містять компоненти, такі як акумуляторні батареї або інші батареї, включені до Жовтого переліку відходів, ртутні вмикачі, скло від електро- променевих трубок або інше активоване скло (збирання, зберігання);
12. Відходи сумішей масло/вода, вуглеводні/вода, емульсії (збирання, зберігання, оброблення, знешкодження);
13. Гальванічний шлам (збирання, зберігання)
14. Відходи негалогенованих органічних розчинників за винятком відходів, зазначених у Зеленому переліку відходів(збирання, зберігання)
15. Відходи, речовини або вироби, які містять, складаються або забруднені ПХБ, поліхлорованими терфенілами (ПХТ), полі хлорованими нафталінами (ПХН) або полібромованими біфенілами (ПББ), або будь-якими іншими полібромованими аналогами цих сполук, на рівні концентрацій 50 мг/кг або більше(б) (збирання, зберігання);
16. Відходи одержання і чорнила, барвників, фарб, лаків, оліфи зберігання);
17. Шлами бензину, свинець (збирання, зберігання);
18. Відходи галогенованих органічних розчинників (збирання, зберігання);
19. Несортовані відпрацьовані батареї за винятком батарей, наведених у Зеленому переліку відходів. батарей, не визначені у Зеленому переліку відходів, які містять сполуки, наведені у додатку 2 до Положення (3), в кількості, що перетворює їх у небезпечні (збирання, зберігання).
Також у складі Пропозиції Скаржника містяться, зокрема:
- Довідка, в якій учасник повідомляє про те, що не надає всіх документів на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям суб’єкта господарювання співвиконавця оскільки обсяг послуг до якого планується залучити співвиконавця ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю (тендерної пропозиції), а надає тільки: - договір з ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО". - Наказ №301 від 20.03.2024 року Міндовкілля про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами співвиконавця;
- Наказ МІНІСТЕРСТВА ЗАХИСТУ ДОВКІЛЛЯ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ "Про видачу ліцензії ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" - Додаток до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України "Про видачу ліцензії ГОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", в якому міститься перелік небезпечних відходів із зазначенням кодів та перелік операцій відповідно до додатку 1, 2 ЗУ "Про управління відходами", зокрема:
29. А1010 16 12 37* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи; D15 Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1- 12)14 цього додатка; D13 Попередні операції з відходами перед операціями з видалення, визначеними у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, конднціонування або відокремлення; D9 Фізикохімічне оброблення, не зазначене в інших позиціях цього додатка, в результаті якого утворюються кінцеві сполуки чи суміші, що видаляються шляхом здійснення операцій, визначених у позиціях DI-DI2 цього додатка, у тому числі випарювання, висушування, кальцинування тощо.
31. А 1010 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи; D15 Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1- D14 цього додатка; D13 Попередні операції з відходами перед операціями з видалення, визначеними у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування або відокремлення; D9 Фізикохімічне оброблення, не зазначене в інших позиціях цього додатка, в результаті якого утворюються кінцеві сполуки чи суміші, що видаляються шляхом здійснення операцій, визначених у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі випарювання, висушування. кальцинування тощо.

Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.


Враховуючи вищенаведене, не надавши Скаржнику, відповідно по пункту 43 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону, 24 години на виправлення виявлених невідповідностей Замовник порушив дані норми Закону, чим порушив охоронювані Законом інтереси Скаржника.
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовник скасував рішення про визначення Скаржника переможцем Процедури закупівлі. Разом з тим, Замовник не звернувся до Скажника з вимогою про усунення невідповідностей (встановлених Органом оскарження у рішенні №9628-р/пк-пз від 03.06.2024 та №10843-р/пк-пз від 21.06.2024 року) в документах, визначених пунктом 43 Особливостей в цій частині, отже не виконав рішення Органу оскарження №9628-р/пк-пз від 03.06.2024 та №10843-р/пк-пз від 21.06.2024 року, чим порушив вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону.

Враховуючи викладене в цій Скарзі, Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника з підстав, які наведені в Протоколі №125 від 04.07.2024 року.
В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Норми п.5. ч.1 ст.5 Закону передбачають, що закупівлі здійснюються за принципами об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. На підставі викладеного вище Замовник здійснив помилковий, не об’єктивний, упереджений розгляд пропозиції Скаржника та не врахував вимоги п.43 Особливостей відповідно до п.41 Особливостей та дискримінував пропозицію Скаржника.
Враховуючи інформацію викладену цій Скарзі, виниклі порушення Замовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника.
З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника,

ПРОСИМО:
1. Прийняти до розгляду дану скаргу та задовільнити її.
2. Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель, в діях Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4"
3. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4" скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «А-ЕНЕРГО», оформлене протокольним рішенням №125 від 04.07.2024 року.


Додатки до скарги:
1. Закон України «Про публічні закупівлі»
2. Постанова №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
3. Протокол Уповноваженої особи №125 від 04.07.2024 року
4. Рішення №9628-р/пк-пз від 03.06.2024 року АМКУ
5. Рішення №10843-р/пк-пз від 21.06.2024 року


з Повагою,

Директор Підписано КЕП Андреєв В.А.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне рішення Замовника про дискваліфікацію

Номер: 5303227031ed4b94b85d95f7fdf2c45e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-09-004360-a.a2
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника про дискваліфікацію
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 21.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.06.2024 14:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.06.2024 11:54
Дата виконання рішення Замовником: 04.07.2024 11:31
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням №10843-р/пк-пз від 21.06.2024 р. Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія), розглянуто скаргу товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «А-ЕНЕРГО» від 10 червня 2024 № UA-2024-05-09-004360-a.a2 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, та постановлено зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "А-ЕНЕРГО" в межах процедури закупівлі — "ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-09-004360-a. Повний текст рішення оприлюднено 26.06.2024 року о 11 годині 54 хвилин. Замовником прийняте рішення не оскаржувати рішення АМКУ. З огляду на зазначене та положення ч. 22 ст. 18 Закону «Про публічні закупівлі» є підстави для прийняття рішення про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "А-ЕНЕРГО" в межах процедури закупівлі — "ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-09004360-a 04.07.24 прийняте рішення про рішення від 07.06.24 про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "А-ЕНЕРГО" в межах процедури закупівлі — "ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-09004360-a
Автор: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Володимир Андреєв +380502507677 andreev.aenergo@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1b59ac1ef9cf4d549aca8a88a307e2e8
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення пропозиції Скаржника на підставі пункту 43 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону .
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Невиконання рішення органу оскарження
Тип порушення: Невиконання рішення органу оскарження
Опис суті пункту скарги: 09.05.2024 року Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4" (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами з очікуваною вартістю 252 232,00грн. з ПДВ (далі – Процедура закупівлі).
У процедурі закупівлі взяло участь 2 учасника: ТОВ «А-ЕНЕРГО» ( далі –Скаржник) та ТОВ "НВК «УКРЕКОПРОМ»"
Аукціон в Процедурі закупівлі проводився, Скаржником було надано найбільш економічно вигідну пропозицію та 17.05.2024 року розпочалась процедура розгляду пропозиції Скаржника.

17.05.2024 року Замовником було оприлюднено протокольне рішення про визначення Переможцем Процедури закупівлі Скаржника.

21.05. 2024 року Учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було подано скаргу UA-2024-05-09-004360-a.a1 на визначення Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Рішенням №9628 -р/пк-пз від 03.06.2024 Колегії Антимонопольного комітету України було вирішено:
«Зобов'язати комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4" скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "А-ЕНЕРГО" переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-09-004360-a.»
На підставі:
«2. Щодо дозвільної документації.
У складі Пропозиції Переможця відсутня копія дозвільної документації на провадження господарської діяльності у сфері з управління небезпечними відходами, саме із зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України "Про управління відходами".
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.»

Виходячи з вищезазначеного, Замовник на виконання рішення Антимонопольного комітету України, повинен був скасувати рішення про визначення переможцем Скаржника та надати Скаржнику 24 години на виправлення виявлених невідповідностей на підставі пункту 43 Особливостей.

07.06.2024 року Замовником було оприлюднено Протокольне рішення №110 від 07.06.2024року (далі- Протокол) в якому Замовник прийняв рішення про відхилення пропозиції учасника:
«1. Керуючись абз.1 пп.2 п.44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» відхилити тендерну пропозицію ТОВ «А-ЕНЕРГО» та оприлюднити інформацію в електронній системі закупівель про відхилення пропозиції ТОВ «А-ЕНЕРГО».»

Скаржник не погоджується з рішенням Замовника та хоче зазначити наступне:

Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон):
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

Задля дотримання принципів здійснення процедури публічних закупівель, згідно частині 1 та 2 пункту 43 Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості)
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо»

Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в Документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у Документації.
Учасник має надати: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам замовника (згідно з Додатком 3 Документації).
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність технічним (медико-технічним), якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток 3)
Відповідно до пункту 8 розділу ІІІ Документації при закупівлі Замовником робіт або послуг Учасник у Пропозиції зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
ДОДАТОК 3 Документації містить технічні характеристики предмета закупівлі послуг: ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
1. Використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби (голки, шприци з одягненою голкою, скальпелі та їх леза, внутрішньовенні катетери, ланцети для забору крові, системи, перев’язувальні матеріали, ЗІЗ та ін.), забруднені біологічними рідинами – категорія* В
2. Медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та / або іншими біологічними рідинами (наприклад, кисневі маски, шприци без одягненої голки, ЗІЗ) – категорія В
3. Органні відходи** (тканини, органи, частини тіла) – категорія* В
5. Відходи, забруднені цитостатиками і генотоксичними лікарськими та діагностичними засобами, первинна упаковка лікарських засобів , визначених Переліком отруйних лікарських засобів- категорія* С
6. Люмінісцентні лампи
*- категорія може бути уточнена, відповідно до нормативної бази управління відходами на момент подання пропозиції;
**- органні відходи (тканин, органи, частини тіла) підлягають обов’язковій кремації.
1. Учасником (виконавцем за договором збирання, перевезення, оброблення відходів суб’єктом господарювання у сфері управління відходами, що має дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами)гарантується надання ( надається):
а) Пакувальна тара – спеціальний поліетиленовий пакет високого тиску (номінальний об'єм до 50 кг),
б) Ємкість для гострих предметів, які в подальшому використовується для транспортування медичних відходів;
в) Пакувальна поліетиленова стрічка (широкий скотч).
1.1. Перевезення відходів здійснюється автотранспортом Виконавця.
1.2. Послуги надаються Виконавцем на підставі заявок Замовника кожні 3 доби з дня укладання договору по 31 грудня 2024р включно..
2. Учасник/Виконавець гарантує забезпечення вивезення відходів з дотриманням існуючих санітарно-гігієнічних та екологічних вимог.
3. На підтвердження технічних вимог надається:
3.1. Лист-згода з умовами технічної характеристики;
3.2. Копія дозвільної документації на провадження господарської діяльності у сфері з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України "Про управління відходами".
3.4. Відомості щодо наявності обладнання (такого як крематорно-інсеніраторні комплекси, спеціальні печі тощо) для кремації з температурою знищення відходів не менше 1000 *С з відповідними сертифікатами;
3.5. Інформація про наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу, що має відповідні дозволи, та копію(ії) технічного(их) свідоцтва(оцтв) на спецтранспорт;
3.6. Свідоцтво ДОПНВ про підготовку водіїв транспортних засобів, які перевозять небезпечні вантажі (їх кількість повинна відповідати кількості автомобілів, що будуть задіяні у наданні послуг);
4. Лист-згода про те, що учасник/переможець несе відповідальність у випадку порушення процедури поводження з небезпечними відходами.
5. Учасник має надати довідку в довільній формі про наявність у нього передбачених чинним на момент подання пропозиції законодавством у сфері управління відходами дозволів, ліцензій, довідок тощо, з переліком наявних у нього документів.
У складі Пропозиції Скаржника містяться, зокрема:
- Довідка, в якій учасник погоджується з технічними вимогами тендерної документації.
- Довідка, в якій учасник "підтверджує наявність передбачених чинним на момент подання пропозиції законодавством у сфері поводження з небезпечними відходами дозволів, ліцензій, довідок тощо, з переліком наявних у нього документів. Декларація про провадження господарської діяльності №057800/24 від 03.01.2024, що підтверджує дозвіл на оброблення відходів. Ліцензія УКРТРАНСБЕЗПЕКИ на перевезення небезпечних відходів вантажним транспортом. Наказ №9 від 10.01.2020 року";
- Дозвіл № 2322188800-149 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами;
- Дозвіл № 352.17.23, виданий ТОВ "А-ЕНЕРГО" експлуатувати машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки – устаткування, пов'язане із зберіганням, знешкодженням небезпечних відходів;
- Декларація № 057800/24 про провадження господарської діяльності;
- Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
- Витяг від 10.01.2020 №9, виданий УКРТРАНСБЕЗПЕКА на перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом ;
- Наказ Міністерства екології та природних ресурсів України "Про видачу ліцензії ТОВ "А-ЕНЕРГО"" від 24.04.2018 № 132;
- Додаток 1 до наказу Мінприроди від 24.04.2018 № 132, який містить ПЕРЕЛІК суб’єктів господарювання, щодо яких прийнято рішення про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами:
1. Відпрацьовані батареї свинцевих акумуляторів, цілі чи розламані (збирання, зберігання);
2. Відходи, які складаються або містять хімічні речовини, що не відповідають специфікації або мають прострочений термін придатності (збирання, зберігання);
3. Клінічні та подібні їм відходи, а саме - відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт (збирання, зберігання, оброблення, знешкодження);
4. Відпрацьовані нафтопродукти, не придатні для використання за призначенням (у тому числі відпрацьовані моторні, індустріальні масла та їх суміші (збирання, зберігання, оброблення, знешкодження, утилізація);
5. Відходи азбесту (пил та волокна) (збирання, зберігання);
6. Відходи виробництва, одержання і застосування фармацевтичних препаратів, за винятком відходів, зазначених у Зеленому переліку відходів (збирання, зберігання, знешкодження);
7. Відходи виробництва, одержання і застосування хімічних речовин для просочування деревини (зберігання);
8. Ртуть, сполуки ртуті (збирання, зберігання);
9. Відходи розчинів кислот чи основ (у тому числі іншим чином не зазначені у відпрацьований електроліт),Зеленому переліку відходів (збирання, зберігання);
10. Відходи упаковок та контейнерів, які містять сполуки, наведені у додатку 2 до Положення (3), В КІЛЬКОСТІ, достатній длявиявлення небезпечних властивостей, наведених у переліку (2) (збирання, зберігання, знешкодження);
11. Відходи та брухт електричних та електронних вузлів, що містять компоненти, такі як акумуляторні батареї або інші батареї, включені до Жовтого переліку відходів, ртутні вмикачі, скло від електро- променевих трубок або інше активоване скло (збирання, зберігання);
12. Відходи сумішей масло/вода, вуглеводні/вода, емульсії (збирання, зберігання, оброблення, знешкодження);
13. Гальванічний шлам (збирання, зберігання)
14. Відходи негалогенованих органічних розчинників за винятком відходів, зазначених у Зеленому переліку відходів(збирання, зберігання)
15. Відходи, речовини або вироби, які містять, складаються або забруднені ПХБ, поліхлорованими терфенілами (ПХТ), полі хлорованими нафталінами (ПХН) або полібромованими біфенілами (ПББ), або будь-якими іншими полібромованими аналогами цих сполук, на рівні концентрацій 50 мг/кг або більше(б) (збирання, зберігання);
16. Відходи одержання і чорнила, барвників, фарб, лаків, оліфи зберігання);
17. Шлами бензину, свинець (збирання, зберігання);
18. Відходи галогенованих органічних розчинників (збирання, зберігання);
19. Несортовані відпрацьовані батареї за винятком батарей, наведених у Зеленому переліку відходів. батарей, не визначені у Зеленому переліку відходів, які містять сполуки, наведені у додатку 2 до Положення (3), в кількості, що перетворює їх у небезпечні (збирання, зберігання).
Також у складі Пропозиції Скаржника містяться, зокрема:
- Довідка, в якій учасник повідомляє про те, що не надає всіх документів на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям суб’єкта господарювання співвиконавця оскільки обсяг послуг до якого планується залучити співвиконавця ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю (тендерної пропозиції), а надає тільки: - договір з ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО". - Наказ №301 від 20.03.2024 року Міндовкілля про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами співвиконавця;
- Наказ МІНІСТЕРСТВА ЗАХИСТУ ДОВКІЛЛЯ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ "Про видачу ліцензії ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" - Додаток до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України "Про видачу ліцензії ГОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", в якому міститься перелік небезпечних відходів із зазначенням кодів та перелік операцій відповідно до додатку 1, 2 ЗУ "Про управління відходами", зокрема:
29. А1010 16 12 37* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи; D15 Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1- 12)14 цього додатка; D13 Попередні операції з відходами перед операціями з видалення, визначеними у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, конднціонування або відокремлення; D9 Фізикохімічне оброблення, не зазначене в інших позиціях цього додатка, в результаті якого утворюються кінцеві сполуки чи суміші, що видаляються шляхом здійснення операцій, визначених у позиціях DI-DI2 цього додатка, у тому числі випарювання, висушування, кальцинування тощо.
31. А 1010 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи; D15 Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1- D14 цього додатка; D13 Попередні операції з відходами перед операціями з видалення, визначеними у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування або відокремлення; D9 Фізикохімічне оброблення, не зазначене в інших позиціях цього додатка, в результаті якого утворюються кінцеві сполуки чи суміші, що видаляються шляхом здійснення операцій, визначених у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі випарювання, висушування. кальцинування тощо.

Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.


Враховуючи вищенаведене, не надавши Скаржнику, відповідно по пункту 43 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону, 24 години на виправлення виявлених невідповідностей Замовник порушив дані норми Закону, чим порушив охоронювані Законом інтереси Скаржника.


Враховуючи викладене в цій Скарзі, Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника з підстав, які наведені в Протоколі №110 від 07.06.2024 року.
В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Норми п.5. ч.1 ст.5 Закону передбачають, що закупівлі здійснюються за принципами об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. На підставі викладеного вище Замовник здійснив помилковий, не об’єктивний, упереджений розгляд пропозиції Скаржника та не врахував вимоги п.43 Особливостей відповідно до п.41 Особливостей та дискримінував пропозицію Скаржника.
Враховуючи інформацію викладену цій Скарзі, виниклі порушення Замовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника.
З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника,
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: e76920d23d084e1fa890fbd656ffd02b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-09-004360-a.a1
Назва: Скарга
Скарга:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO e994242dd1734e49aa38c1c8bb7eaef6 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-09-004360-a) Послуги у сфері управління медичними, органними відходами категорії «В» та відходами категорії «С», ртутьвмісними відходами, згідно ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Закупівлю було оголошено: 09.05.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "А-ЕНЕРГО". 17.05.2024 р. згідно протокольного рішення № 107 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО". ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1) Відповідно до п. 3.2 додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції копію дозвільної документації на провадження господарської діяльності у сфері з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» . Проте, у складі пропозиції у складі ТОВ «А-ЕНЕРГО» відсутня дозвільна документація на провадження господарської діяльності у сфері з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами». З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині. 2) Відповідно до технічної специфікації додатку 3 до тендерної документації предметом закупівлі, між іншого є - люмінісцентні лампи. Натомість, у учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО», відсутнє право на провадження господарської діяльності з управління такої категорією відходів, як люмінісцентні лампи. З огляду зазначеного пропозиція учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» не відповідала технічним вимогам предметом закупівлі та підлягала відхиленню. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО», пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-09-004360-a ID у PROZORRO e994242dd1734e49aa38c1c8bb7eaef6 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-09-004360-a ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4" . 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 03.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.05.2024 14:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.06.2024 10:05
Дата виконання рішення Замовником: 26.07.2024 16:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням АМКУ №9628-р/пк-пз від 03.06.2024 р. Постановлено: «Зобов'язати комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня №4" скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "А-ЕНЕРГО" переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-09-004360-a.» Підставою для рішення стала відсутність у складі пропозиції копії дозвільної документації на провадження господарської діяльності у сфері з управління небезпечними відходами, саме із зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України "Про управління відходами", а саме: копії Наказ МІНІСТЕРСТВА ЗАХИСТУ ДОВКІЛЛЯ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ "Про видачу ліцензії ТОВ "А-ЕНЕРГО" та Додаток до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України "Про видачу ліцензії ГОВ "А-ЕНЕРГО", в якому міститься перелік небезпечних відходів із зазначенням кодів та перелік операцій відповідно до додатку 1, 2 Закону України "Про управління відходами". Протоколом уповноваженої особи Замовника №109 від 06.06.24 р. скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "А-ЕНЕРГО" переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-09004360-a. Таким чином, процедура закупівлі повернулася на стадію “Кваліфікація переможця”.
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 87d568819d874f948f2d56730fcce7b9
Заголовок пункту скарги: Скарга
Опис заперечення: Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO e994242dd1734e49aa38c1c8bb7eaef6 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-09-004360-a) Послуги у сфері управління медичними, органними відходами категорії «В» та відходами категорії «С», ртутьвмісними відходами, згідно ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Закупівлю було оголошено: 09.05.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "А-ЕНЕРГО".
17.05.2024 р. згідно протокольного рішення № 107 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО".
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно до п. 3.2 додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції копію дозвільної документації на провадження господарської діяльності у сфері з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» .
Проте, у складі пропозиції у складі ТОВ «А-ЕНЕРГО» відсутня дозвільна документація на провадження господарської діяльності у сфері з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
2) Відповідно до технічної специфікації додатку 3 до тендерної документації предметом закупівлі, між іншого є - люмінісцентні лампи.
Натомість, у учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО», відсутнє право на провадження господарської діяльності з управління такої категорією відходів, як люмінісцентні лампи.
З огляду зазначеного пропозиція учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» не відповідала технічним вимогам предметом закупівлі та підлягала відхиленню.

Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО», пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-09-004360-a ID у PROZORRO e994242dd1734e49aa38c1c8bb7eaef6 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-09-004360-a ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4" .
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4" було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO e994242dd1734e49aa38c1c8bb7eaef6 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-09-004360-a) Послуги у сфері управління медичними, органними відходами категорії «В» та відходами категорії «С», ртутьвмісними відходами, згідно ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Закупівлю було оголошено: 09.05.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "А-ЕНЕРГО".
17.05.2024 р. згідно протокольного рішення № 107 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО".
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно до п. 3.2 додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції копію дозвільної документації на провадження господарської діяльності у сфері з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» .
Проте, у складі пропозиції у складі ТОВ «А-ЕНЕРГО» відсутня дозвільна документація на провадження господарської діяльності у сфері з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».
З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій частині.
2) Відповідно до технічної специфікації додатку 3 до тендерної документації предметом закупівлі, між іншого є - люмінісцентні лампи.
Натомість, у учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО», відсутнє право на провадження господарської діяльності з управління такої категорією відходів, як люмінісцентні лампи.
З огляду зазначеного пропозиція учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» не відповідала технічним вимогам предметом закупівлі та підлягала відхиленню.

Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4" у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО», пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-09-004360-a ID у PROZORRO e994242dd1734e49aa38c1c8bb7eaef6 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-09-004360-a ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4" .
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір