• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: Будівництво очисних каналізаційних споруд продуктивністю 2,50 тис м3/доб по вул. вул. Красилівська 107, в м. Миронівка, Обухівський район, Київська область»

Завершена

2 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
Період оскарження: 09.05.2024 11:31 - 15.06.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП

СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: c20045342b13452a99920e1d5f808e88
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-09-004031-a.b4
Назва: СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель 09.05.2024 року Замовник оприлюднив закупівлю: UA-2024-05-09-004031-a, процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування. Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 19.06.2024 року. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «ТЕХНОБУД»; • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА ВЕСТ ТРЕЙД"; • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО». 01 липня 2024р. на веб-порталі Уповноваженого органу було розміщено Протокольне Рішення № 01/07 від 01.07.2024р., Уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МИРОНІВКАВОДОКАНАЛ (ННАДАЛІ ЗАМОВНИК), згідно якого переможцем відкритих торгів визнано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОМЕГА ВЕСТ ТРЕЙД» (код ЄДРПОУ 42418604) (надалі Учасник) на суму 1`499`999.00 грн. з ПДВ та прийнято рішення про намір укласти договір з переможцем. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО» вважає, що вищезазначене Рішення прийняте з порушенням норм законодавства Ураїни у сфері публічних закупівель, у т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі», а тендерна пропозиція Учасника є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, і тому дана тендерна пропозиція має бути відхилена, а Рішення Замовника скасоване, з огляду на наступне: Наданий Учасником кошторис не відповідає умовам тендерної документації, а саме: 1) у Зведеному кошторисі Учасника наявні наступні помилки: Відсутність в кошторисі розцінки на роботи по попередній механічній очистки стічних вод (вимога п.21. Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ОПИС ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ); В ДБНі В 2.5-75:2013 «Каналізація. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування.» зі зміною, наявне чітке визначення, що таке механічне та біологічне очищення: П.10.2. Споруди і устаткування механічного очищення стічних вод 10.2.1 10.2.1.1 У складі станцій очищення стічних вод слід передбачати споруди з устаткуванням для видалення крупнодисперсних домішок, плаваючого сміття (далі – відходи). В залежності від прийнятої технологічної схеми очисних споруд застосовують решітки, проціджувачі, сита тощо. 10.3 Споруди біологічного очищення стічних вод та споруди відокремлення очищеної води від активного мулу (біоплівки). Споруди аеробного біологічного очищення (незатоплені і затоплені біофільтри, аеротенки, окситенки, реактори циклічної дії, біореактори інших типів, споруди з використанням фітотехнології тощо) Таким чином, попереднє механічне очищення, не входить до складу технології біологічного очищення стічних вод, відсутність в зведеному кошторисі цього компоненту Очисних Споруд відсутня. 2) Крім того, згідно ДБНі В 2.5-75:2013 п. 10.1.18 на території ОЧИСНИХ СПОРУД необхідно передбачити побутові та лабораторні приміщення. «Склад побутових приміщень приймається залежно від чисельності обслуговуючого персоналу та санітарної характеристики групи виробничих процесів згідно з ДБН В.2.2-28. Допоміжні приміщення слід розміщати в одному будинку.» Таким чином, Учасником у кошторисі також не враховане проектування будівель\приміщень для розміщення виробничого персоналу очисних споруд. Тобто Учасником, було пропущено декілька розділів, які необхідно було врахувати до зведеного кошторису, а саме: механічна очистка стічних вод, та побутові та лабораторні приміщення, після укладання договору, ці розділи необхідно розробити та включити в проект, не включення яких, є грубою помилкою, та не відповідає вимогам ДБНі В 2.5-75:2013 та завданню на проектування Замовника (Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ОПИС ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ). 3) 25.06.2024р. Учасником було надано пояснення № 06-2024-25/01 від 25.06.2024р., щодо аномально-низької ціни, де Учасник зазначив пояснення значного зниження ціни: наявністю кваліфікованих спеціалістів, наявністю комп’ютерного обладнання та програмного забезпечення, а також досвіду роботи. Зазначені критерії щодо кваліфікованих вимог, були надані Замовником до тендерної документації (вимоги Додатку 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії до учасників встановлюються згідно зi ст. 16 Закону) та не є підставою для виправдання зменшення вартості проектних робіт, враховуючи те, що Учасник не врахував до цінової пропозиції декілька вищезазначених розділів (згідно ДБНі В 2.5-75:2013 та Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ОПИС ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) 4) Також Учасником у складі тендерної пропозиції були надані наступні документи: - ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД, де зазначений інженер з проектно-кошторисної роботи Борисова Ганна Сергіївна, надана інформація, що вона працює у штаті підприємства, про що Учасником надано у складі тендерної пропозиції Наказ № 02/5-к/тр від 05.07.2022р. та трудову книжку БТ-II№ 1536617, але скан трудової книжки наданий Учасником на російській мові, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме п. 7, де зазначені наступні вимоги: Мова (мови), якою (якими) повинні бути складено тендерну пропозицію - під час проведення процедури закупівлі, усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання документів, складених іншою мовою ніж українською, такі документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову, який повинен бути зроблений в центрі (бюро тощо) перекладів та завірений підписом уповноваженої особи цього центру (бюро тощо). Переклад також може бути зроблений перекладачем та, відповідно, посвідчений підписом перекладача. У разі, якщо переклад буде здійснено перекладачем, кваліфікація перекладача повинна бути підтверджена шляхом надання у складі тендерної пропозиції копії відповідного документу щодо кваліфікації (професійної діяльності) перекладача та лист у довільній формі щодо згоди на використання документів щодо кваліфікації перекладача у тендерній процедурі по даному предмету закупівлі від такого перекладача. Відповідно до п. 3. Відхилення тендерних пропозицій, п.V. Оцінка тендерної пропозиції згідно Тендерної документації зазначено: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) Тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; Таким чином Замовник не мав підстав для визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА ВЕСТ ТРЕЙД" переможцем, Тендерна пропозиція Учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними у статті 31 Закону з урахуванням пункту 41 Особливостей із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин. Дії Замовника порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до рогзляду. 2. Скасувати рішення Замовника оформлене Протокольним рішенням № 01/07 Уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МИРОНІВКАВОДОКАНАЛ» ВІД 01.07.2024р. щодо визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА ВЕСТ ТРЕЙД" переможцем процедури закупівлі: «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: Будівництво очисних каналізаційних споруд продуктивністю 2,50 тис м3/доб по вул. вул. Красилівська 107, в м. Миронівка, Обухівський район, Київська область», ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-09-004031-a 3. Скасувати рішення Замовника оформлене Протокольним рішенням № 01/07 Уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МИРОНІВКАВОДОКАНАЛ» ВІД 01.07.2024р про намір укласти договір з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА ВЕСТ ТРЕЙД згідно процедури закупівлі: «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: Будівництво очисних каналізаційних споруд продуктивністю 2,50 тис м3/доб по вул. вул. Красилівська 107, в м. Миронівка, Обухівський район, Київська область», ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-09-004031-a 3. Розглянути пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО» у процедурі закупівлі: «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: Будівництво очисних каналізаційних споруд продуктивністю 2,50 тис м3/доб по вул. вул. Красилівська 107, в м. Миронівка, Обухівський район, Київська область», ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-09-004031-a. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Тендерна документація Замовника. 2. Кошторис Учасника. 3. Лист-обгрунтування щодо аномально-низької ціни Учасника. 4. ДБНі В 2.5-75:2013. 5. Скан трудової книжки Учасника. З повагою, Директор ТОВ «ІК «УКРЕНЕРГО» Тімченко О.В.
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 07.07.2024 00:00
Автор: ТОВ "ІК "УКРЕНЕРГО", Тімченко Оксана Володимирівна +380994402100 super_proekt@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 91ef2e4a8fdb43e492e59e5eb99727b6
Заголовок пункту скарги: СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Рішення прийняте Замовником, прийняте з порушенням норм законодавства Ураїни у сфері публічних закупівель, у т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі», а тендерна пропозиція Учасника є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, і тому дана тендерна пропозиція має бути відхилена, а Рішення Замовника скасоване
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Скасована
КЕП

СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: a19acb49567c491f93b41b733af4f363
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-09-004031-a.c3
Назва: СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
№ 05/07 від 05.07.2024 р. до Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Замовник: Комунальне підприємство "Миронівкаводоканал" Адреса: 08801, Україна , Київська обл., Миронівка, вул. Захарченка 1а код ЄДРПОУ: 03346644 Суб`єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО» код ЄДРПОУ: 43828301 Адреса: Україна, 02064, м. Київ, пр. Червоної Калини, б. 68, офіс 233 Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-09-004031-a СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель 09.05.2024 року Замовник оприлюднив закупівлю: UA-2024-05-09-004031-a, процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування. Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 19.06.2024 року. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «ТЕХНОБУД»; • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА ВЕСТ ТРЕЙД"; • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО». 01 липня 2024р. на веб-порталі Уповноваженого органу було розміщено Протокольне Рішення № 01/07 від 01.07.2024р., Уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МИРОНІВКАВОДОКАНАЛ (ННАДАЛІ ЗАМОВНИК), згідно якого переможцем відкритих торгів визнано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОМЕГА ВЕСТ ТРЕЙД» (код ЄДРПОУ 42418604) (надалі Учасник) на суму 1`499`999.00 грн. з ПДВ та прийнято рішення про намір укласти договір з переможцем. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО» вважає, що вищезазначене Рішення прийняте з порушенням норм законодавства Ураїни у сфері публічних закупівель, у т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі», а тендерна пропозиція Учасника є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, і тому дана тендерна пропозиція має бути відхилена, а Рішення Замовника скасоване, з огляду на наступне: Наданий Учасником кошторис не відповідає умовам тендерної документації, а саме: 1) у Зведеному кошторисі Учасника наявні наступні помилки: Відсутність в кошторисі розцінки на роботи по попередній механічній очистки стічних вод (вимога п.21. Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ОПИС ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ); В ДБНі В 2.5-75:2013 «Каналізація. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування.» зі зміною, наявне чітке визначення, що таке механічне та біологічне очищення: П.10.2. Споруди і устаткування механічного очищення стічних вод 10.2.1 10.2.1.1 У складі станцій очищення стічних вод слід передбачати споруди з устаткуванням для видалення крупнодисперсних домішок, плаваючого сміття (далі – відходи). В залежності від прийнятої технологічної схеми очисних споруд застосовують решітки, проціджувачі, сита тощо. 10.3 Споруди біологічного очищення стічних вод та споруди відокремлення очищеної води від активного мулу (біоплівки). Споруди аеробного біологічного очищення (незатоплені і затоплені біофільтри, аеротенки, окситенки, реактори циклічної дії, біореактори інших типів, споруди з використанням фітотехнології тощо) Таким чином, попереднє механічне очищення, не входить до складу технології біологічного очищення стічних вод, відсутність в зведеному кошторисі цього компоненту Очисних Споруд відсутня. 2) Крім того, згідно ДБНі В 2.5-75:2013 п. 10.1.18 на території ОЧИСНИХ СПОРУД необхідно передбачити побутові та лабораторні приміщення. «Склад побутових приміщень приймається залежно від чисельності обслуговуючого персоналу та санітарної характеристики групи виробничих процесів згідно з ДБН В.2.2-28. Допоміжні приміщення слід розміщати в одному будинку.» Таким чином, Учасником у кошторисі також не враховане проектування будівель\приміщень для розміщення виробничого персоналу очисних споруд. Тобто Учасником, було пропущено декілька розділів, які необхідно було врахувати до зведеного кошторису, а саме: механічна очистка стічних вод, та побутові та лабораторні приміщення, після укладання договору, ці розділи необхідно розробити та включити в проект, не включення яких, є грубою помилкою, та не відповідає вимогам ДБНі В 2.5-75:2013 та завданню на проектування Замовника (Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ОПИС ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ). 3) 25.06.2024р. Учасником було надано пояснення № 06-2024-25/01 від 25.06.2024р., щодо аномально-низької ціни, де Учасник зазначив пояснення значного зниження ціни: наявністю кваліфікованих спеціалістів, наявністю комп’ютерного обладнання та програмного забезпечення, а також досвіду роботи. Зазначені критерії щодо кваліфікованих вимог, були надані Замовником до тендерної документації (вимоги Додатку 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії до учасників встановлюються згідно зi ст. 16 Закону) та не є підставою для виправдання зменшення вартості проектних робіт, враховуючи те, що Учасник не врахував до цінової пропозиції декілька вищезазначених розділів (згідно ДБНі В 2.5-75:2013 та Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ОПИС ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) 4) Також Учасником у складі тендерної пропозиції були надані наступні документи: - ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД, де зазначений інженер з проектно-кошторисної роботи Борисова Ганна Сергіївна, надана інформація, що вона працює у штаті підприємства, про що Учасником надано у складі тендерної пропозиції Наказ № 02/5-к/тр від 05.07.2022р. та трудову книжку БТ-II№ 1536617, але скан трудової книжки наданий Учасником на російській мові, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме п. 7, де зазначені наступні вимоги: Мова (мови), якою (якими) повинні бути складено тендерну пропозицію - під час проведення процедури закупівлі, усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання документів, складених іншою мовою ніж українською, такі документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову, який повинен бути зроблений в центрі (бюро тощо) перекладів та завірений підписом уповноваженої особи цього центру (бюро тощо). Переклад також може бути зроблений перекладачем та, відповідно, посвідчений підписом перекладача. У разі, якщо переклад буде здійснено перекладачем, кваліфікація перекладача повинна бути підтверджена шляхом надання у складі тендерної пропозиції копії відповідного документу щодо кваліфікації (професійної діяльності) перекладача та лист у довільній формі щодо згоди на використання документів щодо кваліфікації перекладача у тендерній процедурі по даному предмету закупівлі від такого перекладача. Відповідно до п. 3. Відхилення тендерних пропозицій, п.V. Оцінка тендерної пропозиції згідно Тендерної документації зазначено: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) Тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; Таким чином Замовник не мав підстав для визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА ВЕСТ ТРЕЙД" переможцем, Тендерна пропозиція Учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними у статті 31 Закону з урахуванням пункту 41 Особливостей із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин. Дії Замовника порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до рогзляду. 2. Скасувати рішення Замовника оформлене Протокольним рішенням № 01/07 Уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МИРОНІВКАВОДОКАНАЛ» ВІД 01.07.2024р. щодо визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА ВЕСТ ТРЕЙД" переможцем процедури закупівлі: «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: Будівництво очисних каналізаційних споруд продуктивністю 2,50 тис м3/доб по вул. вул. Красилівська 107, в м. Миронівка, Обухівський район, Київська область», ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-09-004031-a 3. Скасувати рішення Замовника оформлене Протокольним рішенням № 01/07 Уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МИРОНІВКАВОДОКАНАЛ» ВІД 01.07.2024р про намір укласти договір з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА ВЕСТ ТРЕЙД згідно процедури закупівлі: «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: Будівництво очисних каналізаційних споруд продуктивністю 2,50 тис м3/доб по вул. вул. Красилівська 107, в м. Миронівка, Обухівський район, Київська область», ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-09-004031-a 3. Розглянути пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО» у процедурі закупівлі: «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: Будівництво очисних каналізаційних споруд продуктивністю 2,50 тис м3/доб по вул. вул. Красилівська 107, в м. Миронівка, Обухівський район, Київська область», ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-09-004031-a. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Тендерна документація Замовника. 2. Кошторис Учасника. 3. Лист-обгрунтування щодо аномально-низької ціни Учасника. 4. ДБНі В 2.5-75:2013. 5. Скан трудової книжки Учасника. З повагою, Директор ТОВ «ІК «УКРЕНЕРГО» Тімченко О.В.
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 07.07.2024 00:00
Автор: ТОВ "ІК "УКРЕНЕРГО", Тімченко Оксана Володимирівна +380994402100 super_proekt@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e7db89112b8f4188a0742f009bdcb356
Заголовок пункту скарги: СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Рішення прийняте Замовником, прийняте з порушенням норм законодавства Ураїни у сфері публічних закупівель, у т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі», а тендерна пропозиція Учасника, який визнаний переможцем, є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, і тому дана тендерна пропозиція має бути відхилена
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

Вимога Замовнику щодо закупівлі UA-2024-05-09-004031-a

Номер: 98eaa3b7473e4c70b713ae84d8eac638
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-09-004031-a.b2
Назва: Вимога Замовнику щодо закупівлі UA-2024-05-09-004031-a
Вимога:
Вимога щодо оскарження та скасування рішення про визначення переможця та скасування рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА ВЕСТ ТРЕЙД" 01.07.2024 р. Комунальним підприємством «Миронівкаводоканал», код ЄДРПОУ 03346644 (надалі Замовник) було оголошено процедуру закупівлі: «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: Будівництво очисних каналізаційних споруд продуктивністю 2,50 тис м3/доб по вул. вул. Красилівська 107, в м. Миронівка, Обухівський район, Київська область», ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-09-004031-a, на загальну вартість 2 400 000,00 грн. (два мільйона чотириста гривень 00 коп.) з ПДВ. Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 19.06.2024 року. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «ТЕХНОБУД»; • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА ВЕСТ ТРЕЙД"; • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО». 01 липня 2023р. на веб-порталі Уповноваженого органу було розміщено Протокол № 01/07 від 01.07.2024р., Протокольне Рішення Уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МИРОНІВКАВОДОКАНАЛ, згідно якого переможцем відкритих торгів визнано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОМЕГА ВЕСТ ТРЕЙД» (код ЄДРПОУ 42418604) (надалі Учасник) на суму 1`499`999.00 грн. з ПДВ та прийнято рішення про намір укласти договір з переможцем. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО» вважає, що вищезазначене Рішення прийняте з порушенням норм законодавства Ураїни у сфері публічних закупівель, у т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі», а тендерна пропозиція Учасника є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, і тому дана тендерна пропозиція має бути відхилена, а Рішення Замовника скасоване, з огляду на наступне: Наданий Учасником кошторис не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - у Зведеному кошторисі не враховано витрати на розробку розділу «Мулові майданчики» (вимога п.21. Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ОПИС ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ); - у Зведеному кошторисі не враховано витрати на розробку розділу «Попередня механічна очистка стічних вод» (вимога п.21. Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ОПИС ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ); Також Учасником у складі тендерної пропозиції були надані наступні документи: - ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД, де зазначений інженер з проектно-кошторисної роботи Борисова Ганна Сергіївна, надана інформація, що вона працює у штаті підприємства, про що Учасником надано у складі тендерної пропозиції Наказ № 02/5-к/тр від 05.07.2022р. та трудову книжку БТ-II№ 1536617, але скан трудової книжки наданий Учасником на російській мові, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме п. 7, де зазначені наступні вимоги: Мова (мови), якою (якими) повинні бути складено тендерну пропозицію - під час проведення процедури закупівлі, усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання документів, складених іншою мовою ніж українською, такі документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову, який повинен бути зроблений в центрі (бюро тощо) перекладів та завірений підписом уповноваженої особи цього центру (бюро тощо). Переклад також може бути зроблений перекладачем та, відповідно, посвідчений підписом перекладача. У разі, якщо переклад буде здійснено перекладачем, кваліфікація перекладача повинна бути підтверджена шляхом надання у складі тендерної пропозиції копії відповідного документу щодо кваліфікації (професійної діяльності) перекладача та лист у довільній формі щодо згоди на використання документів щодо кваліфікації перекладача у тендерній процедурі по даному предмету закупівлі від такого перекладача. Відповідно до п. 3. Відхилення тендерних пропозицій, п.V. Оцінка тендерної пропозиції згідно Тендерної документації зазначено: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) Тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; Таким чином Замовник не мав підстав для визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА ВЕСТ ТРЕЙД" переможцем, Тендерна пропозиція Учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними у статті 31 Закону з урахуванням пункту 41 Особливостей із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин. ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти Вимогу до рогзляду. 2. Скасувати рішення Замовника оформлене Протокольним рішенням № 01/07 Уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МИРОНІВКАВОДОКАНАЛ» ВІД 01.07.2024р. щодо визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА ВЕСТ ТРЕЙД" переможцем процедури закупівлі: «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: Будівництво очисних каналізаційних споруд продуктивністю 2,50 тис м3/доб по вул. вул. Красилівська 107, в м. Миронівка, Обухівський район, Київська область», ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-09-004031-a 3. Скасувати рішення Замовника оформлене Протокольним рішенням № 01/07 Уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МИРОНІВКАВОДОКАНАЛ» ВІД 01.07.2024р про намір укласти договір з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА ВЕСТ ТРЕЙД згідно процедури закупівлі: «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: Будівництво очисних каналізаційних споруд продуктивністю 2,50 тис м3/доб по вул. вул. Красилівська 107, в м. Миронівка, Обухівський район, Київська область», ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-09-004031-a 3. Розглянути пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО» у процедурі закупівлі: «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: Будівництво очисних каналізаційних споруд продуктивністю 2,50 тис м3/доб по вул. вул. Красилівська 107, в м. Миронівка, Обухівський район, Київська область», ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-09-004031-a
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Стосовно першої та другої вимоги вказуємо наступне. Згідно "Збірника цін на проектні роботи для будівництва". Розділ 49 "Водопостачання та каналізація" Таблицею 49-19 пункт 5 передбачено комплексну розцінку "Споруди біологічної очистки стічних вод продуктивністю від 1400 до 2700 м3/добу". Раніше мулові майданчики не входили до цієї розцінки, але після змін та доповнень мулові майданчики входять до комплексної розцінки. Див. примітки до збірника цін №49 стор. 17. Попередня механічна очистка стічних вод є невід'ємною частиною технологічного процесу споруд біологічної очистки, тому вона теж однозначно входить до комплексної розцінки. Тим більше, в примітках про попередню механічну очистку нічого не зазначено, тобто вона входить до розцінки. Тендерна докуметація не містила окремих вимог стосовно надання зведеного кошторисного розрахунку у складі тендерної пропозицій учасників торгів. Відсутні підстави для задоволення вимоги у цій частині. Стосовно третьої вимоги вказуємо наступне. Відповідно до п. 1.3. частини 1 додатку 1 до тендерної документації: Кваліфікаційні критерії до учасників встановлюються згідно зi ст. 16 Закону. Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям надає наступні документи: 1.3. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: Наявність працівників, яких підтверджується наданням: Сертифікований інженер-проектувальник за напрямом інженерно-будівельного проектування об’єктів класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2, у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму; Сертифікований інженер-проектувальник у частині інженерно-будівельного проектування кошторисної частини; Сертифікований інженер – проектувальник за напрямом інженерно – будівельного проектування об’єктів класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2, у частині забезпечення механічного опору та стійкості; Сертифікований інженер – проектувальник за напрямом інженерно – будівельного проектування об’єктів класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2, у частині безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього середовища; Сертифікований інженер – проектувальник за напрямом інженерно – будівельного проектування об’єктів класу наслідків(відповідальності) не нижче СС2, у частині забезпечення економії енергії; Сертифікований інженер – геодезист; Сертифікований архітектор – у частині архітектурного об’ємного проектування; На всіх працівників (фахівців), які згідно з умовами тендерної документації мають бути сертифікованими, надаються скановані копії чинних на кінцеву дату подання пропозиції оригіналів відповідних кваліфікаційних сертифікатів. Для штатних працівника(ів) наданням копії сторінок з трудової книжки (сторінка з ПІБ та сторінку де зроблено останній запис), у разі електронної трудової книжки – скріншот з особистого кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://www.pfu.gov.ua ) (з ПІБ та останнім трудовим записом),наказів; для працівників(а), яких(ого) не має в штатному розкладі надання копії договору/угоди/тощо. Інформація щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід подається шляхом заповнення таблиць у відповідності до Додатків 8 та 9 цієї тендерної документації. У складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні зняння та досвід (файл: 27. Додаток 8. Довідка наявності працівників з додатками.pdf), в якій міститься інформація про інженера з проектно-кошторисної робот Борисову Ганну Сергіївну. У складі тендерної пропозиції також надано трудову книжку БТ-2 №1536617 (файл: 27. Додаток 8. Довідка наявності працівників з додатками.pdf). Відповідно до пункту 2.1 Наказу Про затвердження Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників від 29.07.93 №58 трудові книжки і вкладиші до них заповнюються у відповідних розділах українською і російською мовами. Аналогічної позиції дотримується Орган Оскарження у рішенні No 5518-р/пк-пз від 23.08.2022 року. Відсутні підстави для задоволення вимоги у цій частині.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга

Номер: 837bacbd5801476d9cc8e76dbb3db3ef
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-09-004031-a.a1
Назва: скарга
Скарга:
№ 01 від 25.05.2024 р. До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Замовник: Комунальне підприємство "Миронівкаводоканал" Адреса: 08801, Україна , Київська обл., Миронівка, вул.Захарченка 1а Код ЄДРПОУ: 03346644 Суб`єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА ВЕСТ ТРЕЙД" (код ЄДРПОУ: 42418604) Адреса: Україна, 03039, місто Київ, пр.Лобановського Валерія, будинок 119, Літера "а", офіс 5 Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-09-004031-a СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель 09.05.2024 року Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2024-05-09-004031-a, процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування. Після внесення змін до умов тендерної документації строк подання тендерних пропозицій було встановлено до 29 травня 2024 09:00. Маємо намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА ВЕСТ ТРЕЙД" (далі - Скаржник), виявив в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме: 1. Відповідно до п.1.3. додатку 1 до тендерної документації: Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: Наявність працівників, яких підтверджується наданням: Сертифікований інженер-проектувальник за напрямом інженерно-будівельного проектування об’єктів класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2, у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму; Сертифікований інженер-проектувальник у частині інженерно-будівельного проектування кошторисної частини; Сертифікований інженер – проектувальник за напрямом інженерно – будівельного проектування об’єктів класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2, у частині забезпечення механічного опору та стійкості; Сертифікований інженер – проектувальник за напрямом інженерно – будівельного проектування об’єктів класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2, у частині безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього середовища; Сертифікований інженер – проектувальник за напрямом інженерно – будівельного проектування об’єктів класу наслідків(відповідальності) не нижче СС2, у частині забезпечення економії енергії; Сертифікований інженер – геодезист; Сертифікований архітектор – у частині архітектурного об’ємного проектування; Сертифікований провідний інженер-консультант (будівництво) з досвідом роботи не менше 3 років* (що підтверджується датою видачі сертифікату**) - не менше 1 особи; Сертифікований інженер з охорони праці (будівництво)*** не нижче 1 категорії – не менше 1 особи; *досвід роботи підтверджується датою видачі сертифікату; **сертифікати мають бути видані в порядку, встановленому положеннями Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам ISO/IEC 17024:2012 та/або ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014 та/або ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2019 в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат(и), інформація про сертифікат повинна бути внесена до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва ; ***на підтвердження надаються чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату. Для виконання договору про закупівлю Скаржник залучає наступних сертифікованих працівників: 1) Борисову Ганну Сергіївну (інженерно-будівельне проектування в частині кошторисної документації); 2) Гаврилюка Павла Івановича (інженерно-будівельне проектування в частині інженерно-будівельного проектування забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідності) СС3); 3) Чернієнка Олексія Сергійовича (інженер-геодезист); 4) Клюй Оксану Анатоліївну (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідності) СС3); 5) Корсака Юрія Вікторовича (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків(відповідності) СС3); 6) Тітову Юлію Володимирівну (архітектурне об’ємне проектування); 7) Федунишина Івана Ярославовича (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення економії енергії щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідності) СС2); 8) Купльовську Оксану Володимирівну (інженер з охорони праці). Для виконання договору про закупівлю вказаних вище працівників більш, ніж достатньо. На підтвердження надаємо копію кваліфікаційних сертифікатів. Сертифікація в органах з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам ISO/IEC 17024:2012 та/або ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014 та/або ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2019 в Національному агентстві з акредитації України та в органі із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ та відповідне із наданням кваліфікаційного посвідчення до сертифікату є не обов’язковою до умовами чинного законодавства. Інженер з охорони праці для виконання робіт з розроблення науково-проектної документації взагалі не потрібен, проте у скаржника є він залучений. Скаржник взмозі повністю та якісно виконати договір про закуплю з наявними працівники. Вимога про наявність сертифікованого провідного інженера-консультанта (будівництво) з досвідом роботи не менше 3 років та сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво)*** не нижче 1 категорії (**сертифікати мають бути видані в порядку, встановленому положеннями Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам ISO/IEC 17024:2012 та/або ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014 та/або ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2019 в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат(и), інформація про сертифікат повинна бути внесена до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва; ***на підтвердження надаються чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату) розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані працівників, які пройшли вказану сертифікацію, що є дискримінаційним по відношенню до інших торгів, в тому числі Скаржника. Вищенаведена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації або її зміни. Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, - ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Копія кваліфікаційних сертифікатів. З повагою, Директор ТОВ «ОМЕГА ВЕСТ ТРЕЙД» КЕП Кобякова Ірина Анатоліївна
Дата розгляду скарги: 05.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.05.2024 17:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.06.2024 17:27
Дата виконання рішення Замовником: 11.06.2024 16:25
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником було внесено зміни до тендерної документації, а саме, виключення з пункту 1.3 Додатку 1 до тендерної документації, вимогу про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: Наявність працівників, яких підтверджується наданням, зокрема: Сертифікований провідний інженер-консультант (будівництво) з досвідом роботи не менше 3 років* (що підтверджується датою видачі сертифікату**) - не менше 1 особи; Сертифікований інженер з охорони праці (будівництво)*** не нижче 1 категорії – не менше 1 особи; *досвід роботи підтверджується датою видачі сертифікату; **сертифікати мають бути видані в порядку, встановленому положеннями Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності", органами з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам ISO/IEC 17024:2012 та/або ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014 та/або ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2019 в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат(и), інформація про сертифікат повинна бути внесена до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва ; ***на підтвердження надаються чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА ВЕСТ ТРЕЙД", Кобякова Ірина 380989667906 VESTTREJDO@GMAIL.COM

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 88c381ea5bf6408e85fb8c09f62cf1ae
Заголовок пункту скарги: вимога про наявність певних працівників
Опис заперечення: 1. Відповідно до п.1.3. додатку 1 до тендерної документації: Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
Наявність працівників, яких підтверджується наданням:
Сертифікований інженер-проектувальник за напрямом інженерно-будівельного проектування об’єктів класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2, у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму;
Сертифікований інженер-проектувальник у частині інженерно-будівельного проектування кошторисної частини;
Сертифікований інженер – проектувальник за напрямом інженерно – будівельного проектування об’єктів класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2, у частині забезпечення механічного опору та стійкості;
Сертифікований інженер – проектувальник за напрямом інженерно – будівельного проектування об’єктів класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2, у частині безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього середовища;
Сертифікований інженер – проектувальник за напрямом інженерно – будівельного проектування об’єктів класу наслідків(відповідальності) не нижче СС2, у частині забезпечення економії енергії;
Сертифікований інженер – геодезист;
Сертифікований архітектор – у частині архітектурного об’ємного проектування;
Сертифікований провідний інженер-консультант (будівництво) з досвідом роботи не менше 3 років* (що підтверджується датою видачі сертифікату**) - не менше 1 особи;
Сертифікований інженер з охорони праці (будівництво)*** не нижче 1 категорії – не менше 1 особи;
*досвід роботи підтверджується датою видачі сертифікату;
**сертифікати мають бути видані в порядку, встановленому положеннями Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам ISO/IEC 17024:2012 та/або ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014 та/або ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2019 в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат(и), інформація про сертифікат повинна бути внесена до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва ;
***на підтвердження надаються чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до п.1.3. додатку 1 до тендерної документації: Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
Наявність працівників, яких підтверджується наданням:
Сертифікований інженер-проектувальник за напрямом інженерно-будівельного проектування об’єктів класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2, у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму;
Сертифікований інженер-проектувальник у частині інженерно-будівельного проектування кошторисної частини;
Сертифікований інженер – проектувальник за напрямом інженерно – будівельного проектування об’єктів класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2, у частині забезпечення механічного опору та стійкості;
Сертифікований інженер – проектувальник за напрямом інженерно – будівельного проектування об’єктів класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2, у частині безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього середовища;
Сертифікований інженер – проектувальник за напрямом інженерно – будівельного проектування об’єктів класу наслідків(відповідальності) не нижче СС2, у частині забезпечення економії енергії;
Сертифікований інженер – геодезист;
Сертифікований архітектор – у частині архітектурного об’ємного проектування;
Сертифікований провідний інженер-консультант (будівництво) з досвідом роботи не менше 3 років* (що підтверджується датою видачі сертифікату**) - не менше 1 особи;
Сертифікований інженер з охорони праці (будівництво)*** не нижче 1 категорії – не менше 1 особи;
*досвід роботи підтверджується датою видачі сертифікату;
**сертифікати мають бути видані в порядку, встановленому положеннями Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам ISO/IEC 17024:2012 та/або ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014 та/або ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2019 в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат(и), інформація про сертифікат повинна бути внесена до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва ;
***на підтвердження надаються чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату.

Для виконання договору про закупівлю Скаржник залучає наступних сертифікованих працівників:
1) Борисову Ганну Сергіївну (інженерно-будівельне проектування в частині кошторисної документації);
2) Гаврилюка Павла Івановича (інженерно-будівельне проектування в частині інженерно-будівельного проектування забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідності) СС3);
3) Чернієнка Олексія Сергійовича (інженер-геодезист);
4) Клюй Оксану Анатоліївну (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідності) СС3);
5) Корсака Юрія Вікторовича (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків(відповідності) СС3);
6) Тітову Юлію Володимирівну (архітектурне об’ємне проектування);
7) Федунишина Івана Ярославовича (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення економії енергії щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідності) СС2);
8) Купльовську Оксану Володимирівну (інженер з охорони праці).
Для виконання договору про закупівлю вказаних вище працівників більш, ніж достатньо. На підтвердження надаємо копію кваліфікаційних сертифікатів.
Сертифікація в органах з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам ISO/IEC 17024:2012 та/або ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014 та/або ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2019 в Національному агентстві з акредитації України та в органі із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ та відповідне із наданням кваліфікаційного посвідчення до сертифікату є не обов’язковою до умовами чинного законодавства.
Інженер з охорони праці для виконання робіт з розроблення науково-проектної документації взагалі не потрібен, проте у скаржника є він залучений.
Скаржник взмозі повністю та якісно виконати договір про закуплю з наявними працівники.
Вимога про наявність сертифікованого провідного інженера-консультанта (будівництво) з досвідом роботи не менше 3 років та сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво)*** не нижче 1 категорії (**сертифікати мають бути видані в порядку, встановленому положеннями Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам ISO/IEC 17024:2012 та/або ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014 та/або ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2019 в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат(и), інформація про сертифікат повинна бути внесена до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва; ***на підтвердження надаються чинний сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату) розрахована на учасників торгів, в яких вже наявні вказані працівників, які пройшли вказану сертифікацію, що є дискримінаційним по відношенню до інших торгів, в тому числі Скаржника.
Вищенаведена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації або її зміни.

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації