-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (модернізація) ліфта реєстр. №1700 в головному корпусі (літера А9) КНП «Вінницька міська клінічна лікарня №1» по Хмельницькому шосе, 96 в м. Вінниці (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація)
Торги не відбулися
2 334 391.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 671.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 671.96 UAH
Період оскарження:
09.05.2024 08:59 - 21.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Номер:
dbed4e4dd2474524af8fe8398d3f3b17
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-09-000500-a.a1
Назва:
Скарга
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Паспорт ліфта_0001.pdf 29.05.2024 18:19
- Паланський М.В.- посвідчення.pdf 29.05.2024 18:19
- Договірна ціна та рорахунки до неї.pdf 29.05.2024 18:19
- Паспорт ліфта_0003.pdf 29.05.2024 18:19
- СКАРГА.pdf 29.05.2024 18:19
- Креслення 2 до паспорту ліфта_СП Ліфт.pdf 29.05.2024 18:19
- Креслення до паспорту ліфта_СП Ліфт.pdf 29.05.2024 18:19
- додаток 2 - технічне завдання-вимоги НОВА РЕДАКЦІЯ.docx 29.05.2024 18:19
- Наказ Паланський.pdf 29.05.2024 18:19
- протокол від 29.05.2024 про визнання переможцем.pdf 29.05.2024 18:19
- Довідка про наявність працівників, які мають відповідну кваліфікацію та досвід роботи.odt.pdf 29.05.2024 18:19
- Паспорт ліфта_0002.pdf 29.05.2024 18:19
- СКАРГА.docx 29.05.2024 18:24
- sign.p7s 29.05.2024 18:27
- рішення від 31.05.2024 № 9564.pdf 31.05.2024 13:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.06.2024 № 10021.pdf 10.06.2024 10:39
- рішення від 07.06.2024 № 10021.pdf 12.06.2024 11:29
- заперечення на скаргу від 03.06.2024 з додатками.pdf 03.06.2024 09:49
- заперечення на скаргу.docx 03.06.2024 09:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.05.2024 18:29
Дата розгляду скарги:
07.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.05.2024 13:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.06.2024 11:30
Дата виконання рішення Замовником:
13.06.2024 09:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10021-р/пк-пз від 07.06.2024 виконано шляхом прийняття уповноваженою особою рішення від 13.06.2024 про скасування рішення про визнання переможцем закупівлі Малого підприємства «ІНВАР» у формі товариства з обмеженою відповідальністю
Пункт скарги
Номер:
3c417a46b1134131b3fb713f20c851b1
Заголовок пункту скарги:
Оскаржуємо дію замовника щодо неправомірного визначення переможцем учасника, відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № б/н від 29.05.2024 року
Опис заперечення:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
1. Невідповідність пропозиції Учасника-переможця умовам, згідно Додаток № 1 до тендерної документації.
2. Невідповідність пропозиції Учасника-переможця умовам, згідно Додаток 2 до тендерної документації (нова редакція)
3. Невідповідність пропозиції Учасника-переможця умовам, згідно п. 6 Додатку 2 до тендерної документації.
1. Невідповідність пропозиції Учасника-переможця умовам, згідно Додаток № 1 до тендерної документації.
2. Невідповідність пропозиції Учасника-переможця умовам, згідно Додаток 2 до тендерної документації (нова редакція)
3. Невідповідність пропозиції Учасника-переможця умовам, згідно п. 6 Додатку 2 до тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
1. Замовник торгів встановив вимогу
«відповідно до підпункту п. 2 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зокрема, разом з довідкою, Учасник повинен надати кольорові копії посвідчень та/або інших документів, що підтверджують проходження навчання з питань пожежної безпеки та перевірку знань з охорони праці (не нижче четвертої групи з електробезпеки) щонайменше, як на одного працівника на посаді інженера з охорони праці.
По-перше,
Переможець в складі своєї пропозиції надав довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 15.05.2024 року Вих.№ 63 (додається).
В довідці в переліку посад відсутня інформація щодо наявності в учасника інженера з охорони праці.
28.05.2024 року о 12.49 Замовник надав учаснику 24 години на усунення невідповідностей в інформації стосовно наявності інженера з охорони праці саме в довідці.
Учасником проігнорована правомірна вимога замовника, та не надана додаткова інформація шляхом надання іншої довідки та/або пояснень.
По-друге,
У складі своєї пропозиції учасник не надав кольорові копії посвідчень та/або інших документів, що підтверджують проходження навчання з питань пожежної безпеки та перевірку знань з охорони праці (не нижче четвертої групи з електробезпеки) щонайменше, як на одного працівника на посаді інженера з охорони праці.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника було виявлено вищевикладені невідповідності та згідно п. 43 Особливостей 28.05.2024 року о 12.49 учаснику було надано 24 години на виправлення цих невідповідностей.
28.05.2024 року учасник на вимогу про усунення невідповідностей надав додаткові документи, зокрема:
1. Наказ № 26 від 11.05.2021 року «Про призначення виконуючого обовʼязки інженера з охорони праці» на головного інженера Паланського М.В. (додається);
2. Посвідчення № 34-15 від 25.01.2022 року, видано Паланському Миколі Васильовичу, місце роботи ФОП, про те, що він пройшов навчання згідно з Законом України «Про охорону праці», НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів», НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», НПАОП 0.00-1.02-08 «Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів» (додається);
3. Посвідчення № 255-35-21 від 21.04.2021 року видано Паланському Миколі Васильовичу на посаді ЗАМ.ДИРЕКТОРА, місце роботи МП «ІНВАР» у формі ТОВ про те, що він пройшов навчання з питань охорони праці , ПББЕ ліфтів, Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (додається);
4. Посвідчення № 435-6-20 від 01липня 2020 року видано Паланському Миколі Васильовичу посада: заступник директора, місце роботи: ПМП «ВНВЦ СЗЗ» в тому, що він пройшов навчання і виявив потрібні знання ПОП під час виконання робіт на висоті, ПББЕС (V кв.гр. до і понад 1000В) (додається).
Надавши додаткові документи на вимогу про усунення невідповідностей, учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах виходячи з наступного:
1. З інформації наданих Посвідчень, які були видані на імʼя Паланського Миколи Васильовича, який перебуває на посадах: ФОП (Фізична особа-підприємець), ЗАМ. ДИРЕКТОРА та заступника директора, та місце роботи якого є ФОП (Фізична особо- підприємець), МП «ІНВАР" у формі ТОВ та ПМП «ВНВЦ СЗЗ», учасник не підтвердив навчання з питань охорони праці саме на інженера з охорони праці за місцем роботи в МП «ІНВАР» у формі ТОВ, який є учасником закупівлі та визнаний замовником переможцем.
Наданими документами учасник не підтвердив проходження навчання з питань пожежної безпеки та перевірку знань з охорони праці (не нижче четвертої групи з електробезпеки) щонайменше , як на одного працівника на посаді інженера з охорони праці, відповідно до вимог замовника, зазначених у пп. 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Також, відповідно до НПАОП 0.00-4-12-05 (Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпеки – надалі по тексту ПОЛОЖЕННЯ) вказано, що посадові особи, інженерно-технічні робітники проходять навчання 1 раз на 3 роки.
Отже, виходячи з Положення, надані учасником Посвідчення № 255-35-21 від 21.04.2021 року та Посвідчення № 435-6-20 від 01липня 2020 року не є дійсними.
Відповідно до п. 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
- учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Закон України "Про публічні закупівлі" вимагає, аби учасники тендеру дотримувалися зазначених вимог тендерної документації. Невиконання чи неповне виконання цих вимог є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Вищезазначені дії замовника свідчить про узгодженість поведінки під час підготовки публічної закупівлі, з метою усунення інших учасників закупівлі.
2. Замовник торгів встановив вимогу,
«на підтвердження відповідності розділу 4 даного додатку тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції технічний паспорт/сертифікат якості або будь-який інший документ, який може засвідчити відповідність запропонованого ліфта встановленим Замовником вимогам в технічному завданні».
Так, в пропозиції учасника відсутній паспорт на запропонований ліфт.
Замовник, 28.05.2024 року о 12.49, в електронній системі закупівель розмістив вимогу про усунення невідповідностей, в якій зазначено необхідність надати паспорт ліфта, який планується встановлювати при виконанні робіт з капітального ремонту (модернізації) ліфта на протязі 24 годин, відповідно до чинного законодавства.
Учасник, 28.05.2024 року, надав додаткові документи, а саме витяг з паспорту з монтажними кресленнями (додається), в яких зазначена інша адреса постачання та інший замовник, а саме: КНП «Київська міська клінична лікарня № 3, ліфт № 2 (одиночний) за адресою: м. Київ, вул. Запорожця, 26.
Також, з наданої інформації, зокрема з монтажного креслення видно що запропонований учасником ліфт не відповідає технічним умовам Розділу VI Додатку 2 до тендерної документації (додається), а саме:
1. Висота верхнього зупинки 3,6 м (інформація з Розділу VI), а в кресленні висота верхнього поверху складає 4,0 м.
2. Приямок 1,3 м (інформація з Розділу VI), а в паспорті (монтажному кресленні) 1,4 м.
3. Висота підʼєму 13,2 м (інформація з Розділу VI), а в паспорті (монтажні креслення) 23,8 м.
4. Кількість зупинок 5 (інформація з Розділу VI), а в паспорті (монтажні креслення) зазначено 8 зупинок.
Також, учасник не підтвердив вогнестійкість дверей шахти ЕІ-60 виходячи з наданого паспорту з кресленнями та сертифікатом експертизи проекту для ліфтів.
Отже, виходячи з вище викладеного, запропонований учасником ліфт не відповідає вимогам Технічних, якісних та кількісних вимог для ліфта реєстр. № 1700 на 5 зупинок (Розділ VI до тендерної документації).
Виходячи з вищевикладеного та керуючись пп. 2 п. 43 Особливостей, замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
3. Замовник торгів встановив вимогу, «Ціна пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Учасником в свою чергу надано в складі пропозиції договірну ціну (додається) яка не відповідає зазначеним вимогам. В договірній ціні відсутня інформація згідно якого нормативного документа вона розроблена. Таким чином, кошторисна документація Переможця не підтверджує повну відповідність пропозиції вимогам документації, а саме не містить інформацію про те, що Договірна ціна складена згідно з вимогами Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», а також не складена за формою яка чітко встановлена у Додатку 30 Настанови, що в свою чергу не відповідає в даній частині вимогам п. 6 Додатку 2 до тендерної документації та на підставі чого пропозиція учасника повинна бути відхилена замовником.
Аналогічної позиції дотримується Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своїх рішеннях за скаргами:
- UA-2024-01-24-016307-a.а1;
Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог абз. 2 пп. 2 п. 44 «особливостей» Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовами технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Закон України "Про публічні закупівлі" вимагає, аби учасники тендеру дотримувалися зазначених вимог тендерної документації. Невиконання чи неповне виконання цих вимог є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Вищезазначені дії замовника свідчить про узгодженість поведінки під час підготовки публічної закупівлі, з метою усунення інших учасників закупівлі.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі п. 44 Постанови № 1178 від 12.10.2022 року у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
«відповідно до підпункту п. 2 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зокрема, разом з довідкою, Учасник повинен надати кольорові копії посвідчень та/або інших документів, що підтверджують проходження навчання з питань пожежної безпеки та перевірку знань з охорони праці (не нижче четвертої групи з електробезпеки) щонайменше, як на одного працівника на посаді інженера з охорони праці.
По-перше,
Переможець в складі своєї пропозиції надав довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 15.05.2024 року Вих.№ 63 (додається).
В довідці в переліку посад відсутня інформація щодо наявності в учасника інженера з охорони праці.
28.05.2024 року о 12.49 Замовник надав учаснику 24 години на усунення невідповідностей в інформації стосовно наявності інженера з охорони праці саме в довідці.
Учасником проігнорована правомірна вимога замовника, та не надана додаткова інформація шляхом надання іншої довідки та/або пояснень.
По-друге,
У складі своєї пропозиції учасник не надав кольорові копії посвідчень та/або інших документів, що підтверджують проходження навчання з питань пожежної безпеки та перевірку знань з охорони праці (не нижче четвертої групи з електробезпеки) щонайменше, як на одного працівника на посаді інженера з охорони праці.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника було виявлено вищевикладені невідповідності та згідно п. 43 Особливостей 28.05.2024 року о 12.49 учаснику було надано 24 години на виправлення цих невідповідностей.
28.05.2024 року учасник на вимогу про усунення невідповідностей надав додаткові документи, зокрема:
1. Наказ № 26 від 11.05.2021 року «Про призначення виконуючого обовʼязки інженера з охорони праці» на головного інженера Паланського М.В. (додається);
2. Посвідчення № 34-15 від 25.01.2022 року, видано Паланському Миколі Васильовичу, місце роботи ФОП, про те, що він пройшов навчання згідно з Законом України «Про охорону праці», НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів», НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», НПАОП 0.00-1.02-08 «Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів» (додається);
3. Посвідчення № 255-35-21 від 21.04.2021 року видано Паланському Миколі Васильовичу на посаді ЗАМ.ДИРЕКТОРА, місце роботи МП «ІНВАР» у формі ТОВ про те, що він пройшов навчання з питань охорони праці , ПББЕ ліфтів, Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (додається);
4. Посвідчення № 435-6-20 від 01липня 2020 року видано Паланському Миколі Васильовичу посада: заступник директора, місце роботи: ПМП «ВНВЦ СЗЗ» в тому, що він пройшов навчання і виявив потрібні знання ПОП під час виконання робіт на висоті, ПББЕС (V кв.гр. до і понад 1000В) (додається).
Надавши додаткові документи на вимогу про усунення невідповідностей, учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах виходячи з наступного:
1. З інформації наданих Посвідчень, які були видані на імʼя Паланського Миколи Васильовича, який перебуває на посадах: ФОП (Фізична особа-підприємець), ЗАМ. ДИРЕКТОРА та заступника директора, та місце роботи якого є ФОП (Фізична особо- підприємець), МП «ІНВАР" у формі ТОВ та ПМП «ВНВЦ СЗЗ», учасник не підтвердив навчання з питань охорони праці саме на інженера з охорони праці за місцем роботи в МП «ІНВАР» у формі ТОВ, який є учасником закупівлі та визнаний замовником переможцем.
Наданими документами учасник не підтвердив проходження навчання з питань пожежної безпеки та перевірку знань з охорони праці (не нижче четвертої групи з електробезпеки) щонайменше , як на одного працівника на посаді інженера з охорони праці, відповідно до вимог замовника, зазначених у пп. 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Також, відповідно до НПАОП 0.00-4-12-05 (Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпеки – надалі по тексту ПОЛОЖЕННЯ) вказано, що посадові особи, інженерно-технічні робітники проходять навчання 1 раз на 3 роки.
Отже, виходячи з Положення, надані учасником Посвідчення № 255-35-21 від 21.04.2021 року та Посвідчення № 435-6-20 від 01липня 2020 року не є дійсними.
Відповідно до п. 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
- учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Закон України "Про публічні закупівлі" вимагає, аби учасники тендеру дотримувалися зазначених вимог тендерної документації. Невиконання чи неповне виконання цих вимог є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Вищезазначені дії замовника свідчить про узгодженість поведінки під час підготовки публічної закупівлі, з метою усунення інших учасників закупівлі.
2. Замовник торгів встановив вимогу,
«на підтвердження відповідності розділу 4 даного додатку тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції технічний паспорт/сертифікат якості або будь-який інший документ, який може засвідчити відповідність запропонованого ліфта встановленим Замовником вимогам в технічному завданні».
Так, в пропозиції учасника відсутній паспорт на запропонований ліфт.
Замовник, 28.05.2024 року о 12.49, в електронній системі закупівель розмістив вимогу про усунення невідповідностей, в якій зазначено необхідність надати паспорт ліфта, який планується встановлювати при виконанні робіт з капітального ремонту (модернізації) ліфта на протязі 24 годин, відповідно до чинного законодавства.
Учасник, 28.05.2024 року, надав додаткові документи, а саме витяг з паспорту з монтажними кресленнями (додається), в яких зазначена інша адреса постачання та інший замовник, а саме: КНП «Київська міська клінична лікарня № 3, ліфт № 2 (одиночний) за адресою: м. Київ, вул. Запорожця, 26.
Також, з наданої інформації, зокрема з монтажного креслення видно що запропонований учасником ліфт не відповідає технічним умовам Розділу VI Додатку 2 до тендерної документації (додається), а саме:
1. Висота верхнього зупинки 3,6 м (інформація з Розділу VI), а в кресленні висота верхнього поверху складає 4,0 м.
2. Приямок 1,3 м (інформація з Розділу VI), а в паспорті (монтажному кресленні) 1,4 м.
3. Висота підʼєму 13,2 м (інформація з Розділу VI), а в паспорті (монтажні креслення) 23,8 м.
4. Кількість зупинок 5 (інформація з Розділу VI), а в паспорті (монтажні креслення) зазначено 8 зупинок.
Також, учасник не підтвердив вогнестійкість дверей шахти ЕІ-60 виходячи з наданого паспорту з кресленнями та сертифікатом експертизи проекту для ліфтів.
Отже, виходячи з вище викладеного, запропонований учасником ліфт не відповідає вимогам Технічних, якісних та кількісних вимог для ліфта реєстр. № 1700 на 5 зупинок (Розділ VI до тендерної документації).
Виходячи з вищевикладеного та керуючись пп. 2 п. 43 Особливостей, замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
3. Замовник торгів встановив вимогу, «Ціна пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Учасником в свою чергу надано в складі пропозиції договірну ціну (додається) яка не відповідає зазначеним вимогам. В договірній ціні відсутня інформація згідно якого нормативного документа вона розроблена. Таким чином, кошторисна документація Переможця не підтверджує повну відповідність пропозиції вимогам документації, а саме не містить інформацію про те, що Договірна ціна складена згідно з вимогами Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», а також не складена за формою яка чітко встановлена у Додатку 30 Настанови, що в свою чергу не відповідає в даній частині вимогам п. 6 Додатку 2 до тендерної документації та на підставі чого пропозиція учасника повинна бути відхилена замовником.
Аналогічної позиції дотримується Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своїх рішеннях за скаргами:
- UA-2024-01-24-016307-a.а1;
Враховуючи вищевикладене, відповідно до вимог абз. 2 пп. 2 п. 44 «особливостей» Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовами технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Закон України "Про публічні закупівлі" вимагає, аби учасники тендеру дотримувалися зазначених вимог тендерної документації. Невиконання чи неповне виконання цих вимог є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Вищезазначені дії замовника свідчить про узгодженість поведінки під час підготовки публічної закупівлі, з метою усунення інших учасників закупівлі.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі п. 44 Постанови № 1178 від 12.10.2022 року у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Посвідчення з охорони праці
-
Опис доказу:
Наданий доказ підтверджує відсутність проходження навчання з питань пожежної безпеки та перевірки знань з охорони праці (не нижче четвертої групи з електробезпеки) щрнайменше, як на одного працівника на посаді інженера з охорони праці
-
Повʼязаний документ:
Паланський М.В.- посвідчення.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка про наявність працівників
-
Опис доказу:
Наданий доказ підтверджує відсутність у учасника кваліфікованих працівників, відповідно до умов тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Довідка про наявність працівників, які мають відповідну кваліфікацію та досвід роботи.odt.pdf
-
-
Назва доказу:
Креслення до паспорту ліфта
-
Опис доказу:
Наданий доказ підтверджує невідповідність запропонованого учасником обладнання вимогам Технічного завдання (технічної специфікації - Розділ VI до тендерної документації)
-
Повʼязаний документ:
Креслення 2 до паспорту ліфта_СП Ліфт.pdf
-
-
Назва доказу:
Креслення до паспорту ліфта
-
Опис доказу:
Наданий доказ підтверджує невідповідність запропонованого учасником обладнання вимогам Технічного завдання (технічної специфікації - Розділ VI до тендерної документації)
-
Повʼязаний документ:
Креслення до паспорту ліфта_СП Ліфт.pdf
-
-
Назва доказу:
Паспорт з кресленнями
-
Опис доказу:
Наданий доказ підтверджує невідповідність запропонованого учасником обладнання вимогам Технічного завдання (технічної специфікації - Розділ VI до тендерної документації)
-
Повʼязаний документ:
Паспорт ліфта_0003.pdf
-
-
Назва доказу:
Паспорт з кресленнями
-
Опис доказу:
Наданий доказ підтверджує невідповідність запропонованого учасником обладнання вимогам Технічного завдання (технічної специфікації - Розділ VI до тендерної документації)
-
Повʼязаний документ:
Паспорт ліфта_0002.pdf
-
-
Назва доказу:
Паспорт з кресленнями
-
Опис доказу:
Наданий доказ підтверджує невідповідність запропонованого учасником обладнання вимогам Технічного завдання (технічної специфікації - Розділ VI до тендерної документації)
-
Повʼязаний документ:
Паспорт ліфта_0001.pdf
-
-
Назва доказу:
Договірна ціна та розрахунки до неї
-
Опис доказу:
Наданий доказ підтверджує невідповідність пропозиції вимогам документації, зокрема вимогам Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва"
-
Повʼязаний документ:
Договірна ціна та рорахунки до неї.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 до тендерної документації (нова редакція)
-
Опис доказу:
наданий доказ підтверджує порушення замовником при визначенні переможця
-
Повʼязаний документ:
додаток 2 - технічне завдання-вимоги НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
-
-
Назва доказу:
протокол уповноваженої особи про визначення переможцем від 29.05.2024 № б/н
-
Опис доказу:
Наданий доказ підтверджує порушення замовником пп.2 п. 44 Особливостей
-
Повʼязаний документ:
протокол від 29.05.2024 про визнання переможцем.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір