• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Будівництво пожежного депо з житловими приміщеннями (завершення будівництва) вул. Князя Володимира, 74 в м. Рівне, ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 – інше, (код згідно ДК-021:2015 - 45210000-2, Будівництво будівель)

Завершена

17 703 118.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 24 496.50 UAH
Період оскарження: 22.05.2018 17:01 - 03.06.2018 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга

Номер: 39da5de1763143f2985713387e16c21a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-22-002365-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма «Кортакоз» детально вивчивши Тендерну документацію на закупівлю Будівництво пожежного депо з житловими приміщеннями (завершення будівництва) вул. Князя Володимира, 74 в м. Рівне, ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 – інше, (код згідно ДК-021:2015 - 45210000-2, Будівництво будівель), UA-2018-05-22-002365-a вважає, що Замовником встановлені дискримінаційні вимоги в тендерній документації, що порушують принципи здійснення публічних закупівель та суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: - Відповідно до п.7 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено, що «У разі залучення до виконання робіт субпідрядної(их) організації(й) учасник надає довідку за формою згідно додатку 7 з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання робіт, з обов’язковим наданням копій дозволів та копій ліцензій такої(их) субпідрядної(их) організації(й) (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт (дозволи та ліцензії повинні бути чинними на дату розкриття тендерних пропозицій), передбачених тендерною документацією. У разі залучення до виконання робіт субпідрядної(их) організації(й) у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати договір (копію договору) про співпрацю/наміри з такою(ими) субпідрядною(ими) організацією(ями), який повинен містити положення щодо участі субпідрядника у виконанні робіт «Будівництво пожежного депо з житловими приміщеннями (завершення будівництва) вул. Князя Володимира, 74 в м. Рівне» згідно обраного лоту предмета закупівлі. У разі залучення субпідрядної організації до виконання робіт учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку субпідрядної організації відповідно до форм Додатків 9.1. та 9.2. до цієї тендерної документації, підписану керівником субпідрядної організації і скріплену відбитком печатки з урахуванням вимог пункту 1.3. Додатку 1 до Тендерної документації.». Вважаємо вимогу замовника щодо надання в складі тендерної пропозиції договір (копію договору) про співпрацю/наміри з такою(ими) субпідрядною(ими) організацією(ями) дискримінаційною, у зв’язку з тим, що надання цього документу обтяжує учасників в участі у процедурі закупівлі та при цьому не несе ніякого змісту. Адже, замовник передбачив надання у складі тендерної пропозиції довідку субпідрядної організації відповідно до форм Додатків 9.1. та 9.2. до цієї тендерної документації, підписану керівником субпідрядної організації і скріплену відбитком печатки з урахуванням вимог пункту 1.3. Додатку 1 до Тендерної документації, - тобто в такий спосіб уже підтверджується власне волевиявлення потенційного субпідрядника в майбутньому виконати відповідний обсяг робіт з даного предмету закупівлі. При цьому, відповідно до проекту договору (Додаток 5.1 до Тендерної документації) передбачено порядок залучення субпідрядників (розділ 6 проекту договору), що здійснюється Підрядником за погодженням із Замовником!!! На підставі викладеного вважаємо за необхідне внести відповідні зміни до тендерної документації в частині виключення положень про надання в складі тендерної пропозиції договір (копію договору) про співпрацю/наміри з такою(ими) субпідрядною(ими) організацією(ями). - Відповідно до п.6 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено, що «Ціна, що пропонується за умовами торгів, є твердою та не підлягає перегляду ні за яких обставин, за винятком випадків, обумовлених в договорі.». Вважаємо таку вимогу замовника не обґрунтованою та такою, що встановлює дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі – суб’єктів господарювання, що призводить до порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель та принципів здійснення підприємницької діяльності, з огляду на те, що чинні норми ДБН передбачають поряд із твердою – динамічну договірну ціну, остання із них, в умовах ринкової ситуації, є обґрунтованою. На підставі викладеного вважаємо за необхідне внести відповідні зміни до тендерної документації в частині зміни виду договірної ціни. Керуючись ст.ст.4, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою усунення порушень під час проведення процедури закупівлі, просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації на закупівлю Будівництво пожежного депо з житловими приміщеннями (завершення будівництва) вул. Князя Володимира, 74 в м. Рівне, ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 – інше, (код згідно ДК-021:2015 - 45210000-2, Будівництво будівель), UA-2018-05-22-002365-a, та відповідно до ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжити строк подання тендерних пропозицій таким чином, щоб з моменту внесення відповідних змін до тендерної документації залишилося не менше ніж сім днів.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 06.06.2018 16:13
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю -фірма "Кортакоз", Дашкель Олександр Володимирович kortakoz_bud@ukr.net