• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (цивільної оборони) ПРУ, обліковий номер 52306, розташованого за адресою: Миколаївська обл., Миколаївський район, с. Новофедорівка, вул. Приморська, 30/У

Торги відмінено

6 858 178.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 290.89 UAH
Період оскарження: 08.05.2024 17:06 - 20.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

неправомірна відміна торгів

Номер: 59e1b7dfe74042f9a5b6f424faa1c627
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-08-010682-a.c1
Назва: неправомірна відміна торгів
Скарга:
Дата розгляду скарги: 04.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.05.2024 16:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.06.2024 11:10
Дата виконання рішення Замовником: 07.06.2024 10:01
Коментар замовника щодо усунення порушень: На підставі рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.06.2024 №9763-р/пк-пз та за для усунення Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель Скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (цивільної оборони) ПРУ, обліковий номер 52306, розташованого за адресою: Миколаївська обл., Миколаївський район, с. Новофедорівка, вул. Приморська, 30/У", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-08-010682-a.
Автор: ТОВ "ЕКОСОФТ ПРОЕКТ", Діана Джиоєва +380674026632 ecosoftproekt@i.ua

Пункт скарги

Номер: 733171427f904011960b8bd5129d5eaa
Заголовок пункту скарги: Замовник не довів та документально підтвердив правомірність відміни процедури закупівлі з підстав наведенних вище.
Опис заперечення: протокольне рішення уповноваженої особи замовника № 16//05/2024 від 16.05.2024 року про відміну торгів із посиланям до підпункту 2 пункту 50 «Особливостей» (неможливость усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель) . Згідно зазначенного протокольного рішення підставою для відміни торгів стало наступне : «Обсяги предмета закупівлі (роботи) описані не вірно/не в повному обсязі» В протокольному рішенні уповноваженою особою зазначене наступне : «Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити». Замовником не зазначено які саме порушення неможливо усунути. Статтю 54 «Особливостей» згідно якої: Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
Отже замовник неправомірно відмінив закупівлю чим порушив вимоги сатті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 08 травня 2024 року Відділом освіти, молоді та спорту Коблівської сільської ради (далі-замовник) в електронній системі закупівель оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі робіт: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (цивільної оборони) ПРУ, обліковий номер 52306, розташованого за адресою: Миколаївська обл., Миколаївський район, с. Новофедорівка, вул. Приморська, 30/У»
16 травня 2024 року замовником оприлюднено протокольне рішення уповноваженої особи замовника № 16//05/2024 від 16.05.2024 року про відміну торгів із посиланям до підпункту 2 пункту 50 «Особливостей» (неможливость усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель) . Згідно зазначенного протокольного рішення підставою для відміни торгів стало наступне : «Обсяги предмета закупівлі (роботи) описані не вірно/не в повному обсязі»
Разом з тим, замовник не зазначив, в чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
В протокольному рішенні уповноваженою особою зазначене наступне : «Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити». (фото1)
Проте на майданчику закупівлі можно побачити переписку уповноваженої особи із учасниками торгів (звернення учасників на майданчику(фото2)), що стали передумовою скасування торгів , які складається із наступних 2 звернень:
1) в тендерній документації не вказано технічні характеристики передбаченого до монтажу підіймача для інвалідів зазначеного в п186 відомості обсягів робіт. ( міститься в технічному завдання до ТД)
2) не вірно зазначено розмір забезпечення тендерної пропозиції.
Дані звернення не містять інформації про наявність порушень які неможливо усунути.
Слід зазначити, що допущення технічної помилки при формуванні технічного завдання не є підставою для відміни процедури закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (рішення колегії АМКУ №4377-р/пк-пз від 03.05.2022

Замовник не довів та документально підтвердив правомірність відміни процедури закупівлі з підстав наведенних вище.
Згідно статті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник відміняє тендер у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Проте Замовник мав можливість усунути виявлені порушення шляхом внесення змін в тендерну документацю застосувавши
Статтю 54 «Особливостей» згідно якої: Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
Отже замовник неправомірно відмінив закупівлю чим порушив вимоги сатті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Підстава для відміни процедури закупівлі не відповідає дійсності та порушує основні принципи здійснення публічних закупівель в частині дотримання принципів відкритості та прозорості здійснення публічних закупівель на всіх стадіях закупівель, як то передбачено п.3 частини 1 статті 5 та ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Протокольне рішення не містить опис таких порушень саме законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути.
Отже замовник ігноруючи визначене статтею 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» право/можливість на внесення змін в тендерну документацію приймає необгрунтоване рішення про : неможливість усунення чи виправлення виявлених порушень, та неправомірно відміняє державну закупівлю. В протокльному рішенні замовник посилається на статтю 50 «Особливостей» проте в даній статті зазначено, що Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Жоден із перелічених пунктів не доведено та документально не підтверджено замовником.

Також слід взяти до уваги що 17.05.2024 замовником оприлюденно нові відкриті торги за тим же самим предметом закупівлі ( UA-2024-05-17-009872-a) де серед іншого значно змінено кваліфікаційні вимоги до учасників закупівлі. Дані торги оприлюднені раніше ніж завершився період оскарженння відміни торгів описуваної закупівлі ( UA-2024-05-08-010682-a), який визначено до 27.05.2024 року.



Файли/документи, які можуть підтвердити вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, та додатково Додані до Скарги.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-08-010682-a

замовником оприлюднено протокольне рішення уповноваженої особи замовника № 16//05/2024 від 16.05.2024 року про відміну торгів із посиланям до підпункту 2 пункту 50 «Особливостей» (неможливость усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель) . Згідно зазначенного протокольного рішення підставою для відміни торгів стало наступне : «Обсяги предмета закупівлі (роботи) описані не вірно/не в повному обсязі»
Разом з тим, замовник не зазначив, в чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
В протокольному рішенні уповноваженою особою зазначене наступне : «Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити». (фото1)
Проте на майданчику закупівлі можно побачити переписку уповноваженої особи із учасниками торгів (звернення учасників на майданчику(фото2)), що стали передумовою скасування торгів , які складається із наступних 2 звернень:
1) в тендерній документації не вказано технічні характеристики передбаченого до монтажу підіймача для інвалідів зазначеного в п186 відомості обсягів робіт. ( міститься в технічному завдання до ТД)
2) не вірно зазначено розмір забезпечення тендерної пропозиції.
Дані звернення не містять інформації про наявність порушень які неможливо усунути.
Слід зазначити, що допущення технічної помилки при формуванні технічного завдання не є підставою для відміни процедури закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (рішення колегії АМКУ №4377-р/пк-пз від 03.05.2022

Замовник не довів та документально підтвердив правомірність відміни процедури закупівлі з підстав наведенних вище.
Згідно статті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник відміняє тендер у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Проте Замовник мав можливість усунути виявлені порушення шляхом внесення змін в тендерну документацю застосувавши
Статтю 54 «Особливостей» згідно якої: Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
Отже замовник неправомірно відмінив закупівлю чим порушив вимоги сатті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати інші рішення