-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне паливо та Бензин А-95
Під місцем поставки товару варто розуміти за місцем знаходження АЗС Учасника
Торги відмінено
489 760.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 448.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 448.80 UAH
Період оскарження:
08.05.2024 14:49 - 13.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на прийняті рішення та дії Замовника
Номер:
a56130026ba847679303c9e47f3f5f7e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-08-007728-a.a1
Назва:
Скарга на прийняті рішення та дії Замовника
Скарга:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника, через ненадання гарантійного листа від суб’єкта господарювання, який на виконання договірних відносин з Учасником забезпечуватиме фактичну передачу (видачу) товару Замовнику при пред’явленні останнім талону (скретч-картки) на пальне, щодо безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, запропонованих Учасником, на яких Замовник зможе здійснювати заправку автотранспорту відповідно до умов Договору за результатами закупівлі, протягом 2024 року
Пов'язані документи:
Учасник
- SCAN0004.PDF 20.05.2024 20:23
- Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII.pdf 20.05.2024 20:23
- Договір Укрнафта-Постач-УПЦ талони (prozorro).pdf 20.05.2024 20:23
- Особливості 1178.pdf 20.05.2024 20:23
- Перелік АЗС.pdf 20.05.2024 20:23
- УПЦ (16 05 2024).pdf 20.05.2024 20:23
- Технічна специфікація.docx 20.05.2024 20:23
- sign.p7s 21.05.2024 06:21
- рішення від 23.05.2024 № 9036.pdf 23.05.2024 14:57
- інформація про резолютивну частину рішення від 30.05.2024 № 9526.pdf 31.05.2024 12:06
- рішення від 30.05.2024 № 9526.pdf 04.06.2024 11:08
- Відповідь на скаргу.pdf 27.05.2024 11:12
- Перелік АЗС.pdf 27.05.2024 11:12
- Відповідь на скаргу.docx 27.05.2024 11:12
- Рішення від 17.07.2023 № 10773.pdf 27.05.2024 11:12
- Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-22-003600-a.pdf 27.05.2024 11:12
- рішення від 22.12.2023 № 20725.pdf 27.05.2024 11:12
- Договір Укрнафта-Постач-УПЦ талони (prozorro).pdf 27.05.2024 11:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.05.2024 09:19
Дата розгляду скарги:
30.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.05.2024 14:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.06.2024 11:08
Дата виконання рішення Замовником:
28.06.2024 10:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення АМКУ №9526-р/пк-пз від 30.05.2024
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e37ecac0a6a34bec9f9b9e840efafb46
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР»
Опис заперечення:
Згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.04.2024 року № б/н (далі – Протокол) (додаток до скарги, файл - SCAN0004.pdf) тендерна пропозиція учасника ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» (далі – Скаржник або Учасник) була відхилена на підставі пп.2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. (далі – Особливості), а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей з причини, що відповідно до пункту 8 Додатку 2 Тендерної документації (додаток до скарги, файл - Технічна специфікація.docx), в тендерній пропозиції Скаржника відсутній гарантійний лист від суб’єкта господарювання, який на виконання договірних відносин з Учасником забезпечуватиме фактичну передачу (видачу) товару Замовнику при пред’явленні останнім талону (скетч-карти) на пальне, щодо безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК Укрнафта, запропонованих Учасником, на яких Замовник зможе здійснювати заправку автотранспорту відповідно до умов Договору за результатами закупівлі, протягом 2024 року, оскільки Учасник не є власником запропонованих АЗС/АЗК.
У складі тендерної пропозиції Скаржником надано документи, за якими Буському міському комунальному підприємству (далі - Замовник) пропонуються АЗС «УКРНАФТА», а саме лист перелік АЗС від 15.05.2024 № 1535/24 (додаток до скарги, файл - Перелік АЗС.pdf) та договір на поставку пального через АЗС Укрнафта від 31.08.2023 № МТ 05 31/08/2023 (додаток до скарги, файл - Договір Укрнафта-Постач-УПЦ талони (prozorro.pdf), що також підтверджується Замовником у Протоколі.
Тобто Замовник за результатами розгляду відхилив тендерну пропозицію Скаржника через відсутність гарантійного листа від партнера, віднісши такий лист до інформації та документів, що підтверджує технічні вимоги предмету закупівлі та не підпадає під положення пункту 43 Особливостей.
Скаржник не погоджується з такими рішеннями Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, оскільки такий гарантійний лист не є підтвердженням інформації та/або документом, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі. Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей (додаток до скарги, файл - Особливості 1178.pdf) під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)
Тобто не завантаження гарантійного листа від партнера Скаржника у складі тендерної пропозиції – це невідповідність, виправлення якої не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відтак відповідно до абзацу першого пункту 43 Особливостей, Замовник при виявленні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
В даному випадку Замовник в електронній системі закупівель, повинен розмістити вимогу Скаржнику щодо усунення невідповідності протягом 24 годин, а саме вимогу щодо завантаження гарантійного листа від суб’єкта господарювання, який на виконання договірних відносин з Учасником забезпечуватиме фактичну передачу (видачу) товару Замовнику при пред’явленні останнім талону (скретч-картки) на пальне, щодо безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, запропонованих Учасником, на яких Замовник зможе здійснювати заправку автотранспорту відповідно до умов Договору за результатами закупівлі, протягом 2024 р.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника надуманими, безпідставними та такими, що суперечать умовам тендерної документації та нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей.
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника з підстав, наведених у Протоколі Замовник порушив вимоги:
- пунктів 2 – 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме максимальна економія, ефективність та пропорційність, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- пункт 43 Особливостей.
З огляду на вищевикладене, в діях Замовника вбачаються порушення Закону, Особливостей та основних принципів здійснення публічних закупівель, встановлених Законом, адже пропозиція Скаржника не може бути відхилена з підстав зазначених в Протоколі, що підтверджується поданими документами та є максимально економічною. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником паливного ринку.
У складі тендерної пропозиції Скаржником надано документи, за якими Буському міському комунальному підприємству (далі - Замовник) пропонуються АЗС «УКРНАФТА», а саме лист перелік АЗС від 15.05.2024 № 1535/24 (додаток до скарги, файл - Перелік АЗС.pdf) та договір на поставку пального через АЗС Укрнафта від 31.08.2023 № МТ 05 31/08/2023 (додаток до скарги, файл - Договір Укрнафта-Постач-УПЦ талони (prozorro.pdf), що також підтверджується Замовником у Протоколі.
Тобто Замовник за результатами розгляду відхилив тендерну пропозицію Скаржника через відсутність гарантійного листа від партнера, віднісши такий лист до інформації та документів, що підтверджує технічні вимоги предмету закупівлі та не підпадає під положення пункту 43 Особливостей.
Скаржник не погоджується з такими рішеннями Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, оскільки такий гарантійний лист не є підтвердженням інформації та/або документом, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі. Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей (додаток до скарги, файл - Особливості 1178.pdf) під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)
Тобто не завантаження гарантійного листа від партнера Скаржника у складі тендерної пропозиції – це невідповідність, виправлення якої не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відтак відповідно до абзацу першого пункту 43 Особливостей, Замовник при виявленні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
В даному випадку Замовник в електронній системі закупівель, повинен розмістити вимогу Скаржнику щодо усунення невідповідності протягом 24 годин, а саме вимогу щодо завантаження гарантійного листа від суб’єкта господарювання, який на виконання договірних відносин з Учасником забезпечуватиме фактичну передачу (видачу) товару Замовнику при пред’явленні останнім талону (скретч-картки) на пальне, щодо безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, запропонованих Учасником, на яких Замовник зможе здійснювати заправку автотранспорту відповідно до умов Договору за результатами закупівлі, протягом 2024 р.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника надуманими, безпідставними та такими, що суперечать умовам тендерної документації та нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей.
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника з підстав, наведених у Протоколі Замовник порушив вимоги:
- пунктів 2 – 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме максимальна економія, ефективність та пропорційність, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- пункт 43 Особливостей.
З огляду на вищевикладене, в діях Замовника вбачаються порушення Закону, Особливостей та основних принципів здійснення публічних закупівель, встановлених Законом, адже пропозиція Скаржника не може бути відхилена з підстав зазначених в Протоколі, що підтверджується поданими документами та є максимально економічною. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником паливного ринку.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Тип порушення:
Ненадання 24 годин на усунення невідповідностей
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішеннями Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, оскільки такий гарантійний лист не є підтвердженням інформації та/або документом, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі. Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей (додаток до скарги, файл - Особливості 1178.pdf) під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)
Тобто не завантаження гарантійного листа від партнера Скаржника у складі тендерної пропозиції – це невідповідність, виправлення якої не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відтак відповідно до абзацу першого пункту 43 Особливостей, Замовник при виявленні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
В даному випадку Замовник в електронній системі закупівель, повинен розмістити вимогу Скаржнику щодо усунення невідповідності протягом 24 годин, а саме вимогу щодо завантаження гарантійного листа від суб’єкта господарювання, який на виконання договірних відносин з Учасником забезпечуватиме фактичну передачу (видачу) товару Замовнику при пред’явленні останнім талону (скретч-картки) на пальне, щодо безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, запропонованих Учасником, на яких Замовник зможе здійснювати заправку автотранспорту відповідно до умов Договору за результатами закупівлі, протягом 2024 р.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника надуманими, безпідставними та такими, що суперечать умовам тендерної документації та нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей.
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника з підстав, наведених у Протоколі Замовник порушив вимоги:
- пунктів 2 – 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме максимальна економія, ефективність та пропорційність, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- пункт 43 Особливостей.
З огляду на вищевикладене, в діях Замовника вбачаються порушення Закону, Особливостей та основних принципів здійснення публічних закупівель, встановлених Законом, адже пропозиція Скаржника не може бути відхилена з підстав зазначених в Протоколі, що підтверджується поданими документами та є максимально економічною. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником паливного ринку.
Тобто не завантаження гарантійного листа від партнера Скаржника у складі тендерної пропозиції – це невідповідність, виправлення якої не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відтак відповідно до абзацу першого пункту 43 Особливостей, Замовник при виявленні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
В даному випадку Замовник в електронній системі закупівель, повинен розмістити вимогу Скаржнику щодо усунення невідповідності протягом 24 годин, а саме вимогу щодо завантаження гарантійного листа від суб’єкта господарювання, який на виконання договірних відносин з Учасником забезпечуватиме фактичну передачу (видачу) товару Замовнику при пред’явленні останнім талону (скретч-картки) на пальне, щодо безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, запропонованих Учасником, на яких Замовник зможе здійснювати заправку автотранспорту відповідно до умов Договору за результатами закупівлі, протягом 2024 р.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника надуманими, безпідставними та такими, що суперечать умовам тендерної документації та нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей.
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника з підстав, наведених у Протоколі Замовник порушив вимоги:
- пунктів 2 – 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме максимальна економія, ефективність та пропорційність, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- пункт 43 Особливостей.
З огляду на вищевикладене, в діях Замовника вбачаються порушення Закону, Особливостей та основних принципів здійснення публічних закупівель, встановлених Законом, адже пропозиція Скаржника не може бути відхилена з підстав зазначених в Протоколі, що підтверджується поданими документами та є максимально економічною. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником паливного ринку.
×
-
Назва доказу:
Додаток 2 до тендерної докуентації
-
Опис доказу:
Технічна специфікація на закупівлю: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (Дизельне паливо та Бензин А-95)
-
Повʼязаний документ:
Технічна специфікація.docx
-
-
Назва доказу:
Закону України «Про публічні закупівлі»
-
Опис доказу:
Закону України «Про публічні закупівлі»
-
Повʼязаний документ:
Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII.pdf
-
-
Назва доказу:
Перелік АЗС
-
Опис доказу:
Перелік АЗС на яких Учасник забезпечить здійснення заправки транспорту Замовника
-
Повʼязаний документ:
Перелік АЗС.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178
-
Опис доказу:
Постанова, яка визначає правила здійснення закупівель на період воєнного стану
-
Повʼязаний документ:
Особливості 1178.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір поставки від 31.08.2023 №МТ 05 31/08/2023
-
Опис доказу:
Договір, який дає можливість Учаснику постачати пальне Замовнику через АЗС УКРНАФТА
-
Повʼязаний документ:
Договір Укрнафта-Постач-УПЦ талони (prozorro).pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол щодо прийняття рішення упоановаженою особою від 17 травня 2024р.
-
Опис доказу:
Рішення Замовника
-
Повʼязаний документ:
SCAN0004.PDF
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника: 1. скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.04.2024 року № б/н; 2. розмістити в електронній системі закупівель (в розумінні Закону), вимогу Скаржнику щодо усунення невідповідності протягом 24 годин, а саме вимогу щодо завантаження гарантійного листа від суб’єкта господарювання, який на виконання договірних відносин з Учасником забезпечуватиме фактичну передачу (видачу) товару Замовнику при пред’явленні останнім талону (скретч-картки) на пальне, щодо безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, запропонованих Учасником, на яких Замовник зможе здійснювати заправку автотранспорту відповідно до умов Договору за результатами закупівлі, протягом 2024 р.