-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Персональний комп’ютер в комплекті
Завершена
520 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 600.00 UAH
Період оскарження:
06.04.2018 12:10 - 24.04.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скасувати рішення Замовника про визнання переможця торгів
Номер:
00e05cff81f541f29a2f8154415707d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-06-000890-a.a3
Назва:
Скасувати рішення Замовника про визнання переможця торгів
Скарга:
Згідно Протоколу № 19 засідання тендерного комітету ЗАМОВНИКА від 07 травня 2018 р. м. Хмельницький : «визначили переможцем торгів закупівлю « код ДК 021:2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (персональний комп’ютер в комплекті )» - ЛУБЯНИЦЬКА НАТАЛЯ ГЕННАДІЇВНА (3051721482), оскільки за результатами оцінки його пропозиція являється найбільш економічно вигідна, за результатами розгляду його пропозиція відповідає тендерній документації, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених у ст.16 Закону, та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедури закупівлі учаснику, відповідно до ст.17 Закону.»
Висновок ЗАМОВНИКА, що тендерна пропозиція переможця торгів ФОП Лубяницька Н.Г. відповідає вимогам ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для процедури закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ» код ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (персональний комп’ютер в комплекті) (далі – ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ), не відповідає дійсності, що підтверджується наступним :
Відповідно до вимог ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ та ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ встановленні наступні вимоги
III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону 3.5.2. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі адміністративно - технічної частини наступні документи:
Кваліфікаційний критерій Документальне підтвердження
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази - Інформаційну довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*,про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки товару, що є предметом закупівлі
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - Інформаційну довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*, про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору.
3.5.5. Для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи:
- Гарантійний лист про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (із їх зазначенням), що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- Оригінал або копія Статут (для юридичних осіб) або (в разі, якщо Статут знаходить у вільному доступі на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України, Учасник повинен надати листа в довільній формі з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг),
- Паспорт та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для фізичних осіб). Для іноземного учасника - завірений переклад витягу з торгового реєстру, тощо);
ФОП Лубяницька Н.Г. надала Лист про Сервісний центр вих.№ 35 від «27» квітня 2018 р. до Голови тендерного комітету КЗ Хмельницького міського центру первинної медико – санітарної допомоги № 2 в якому вказано наступне, дослівно :
«Учасник процедури відкритих торгів, ФОП Лубяницька Н.Г. підтверджує наявність сервісного центру, який забезпечить гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну в м. Хмельницькому, який розташований за адресою : ДІАДЕМ ПМП м. Хмельницький, вул. Пилипчука 5/2 тел. 067 380-44-62 Учасник підтверджує, що доставка устаткування в сервісний центр або уповноваженому представнику для ремонту і Замовнику з ремонту виконуватиметься силами і за рахунок Постачальника.»
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ, ЩО СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР, ЯКІЙ ЗАЗНАЧЕНИЙ В ЛИСТІ НЕМАЄ НІЯКОГО ВІДНОШЕННЯ ДО ФОП ЛУБЯНИЦЬКА Н.Г.
Надаємо Детальну інформацію про юридичну особу Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, яка знаходиться у відкритому доступі :
Повне найменування юридичної особи та скорочене у разі його наявності ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДІАДЕМА"
(ПМП "ДІАДЕМА")
Повне та скорочене найменування юридичної особи англійською мовою у разі їх наявності
Організаційно-правова форма ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО
Назва юридичної особи ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДІАДЕМА"
Ідентифікаційний код юридичної особи 14176613
Центральний чи місцевий орган виконавчої влади, до сфери управління якого належить державне підприємство або частка держави у статутному капіталі юридичної особи, якщо ця частка становить не менше 25 відсотків
Місцезнаходження юридичної особи 29000, Хмельницька обл., місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПИЛИПЧУКА, будинок 5/2
Інтернет сайт: http://diadema.km.ua
ФОП Лубяницька Н.Г. не надала жодних документів, які би підтверджували існування договірних відношень з ПРИВАТНИМ МАЛИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ДІАДЕМА», щодо обслуговування поставленого обладнання протягом визначеного гарантійного терміну.
ФОП Лубяницька Н.Г. у складі тендерної пропозиції надала копії окремих сторінок свого паспорту громадянина України, а саме сторінки 1,2,3,10,11.
Копії інших сторінок паспорту громадянина України, а саме сторінки 4,5, 6,7,8,9,12,13,14,15,16 ФОП Лубяницька Н.Г. у складі тендерної пропозиції не надала.
Тобто з’ясувати чи дійсно цей паспорт громадянина України належить ФОП Лубяницька Н.Г. без усіх сторінок паспорта дуже проблематично враховуючі, що укладання договору і всі стосунки проходять дистанційно без особистого спілкування сторін в майбутньому можуть виникнути негативні наслідки для ЗАМОВНИКА - Хмельницький міський центр первинної медико – санітарної допомоги № 2 так як з’ясується, що паспорт був загублений та інше.
Відповідно до затвердженої Постанови Верховної Ради України від 26.06.1992 р. № 2503-XII «ПОЛОЖЕННЯ про паспорт громадянина України»
I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України. Паспорт є дійсним для укладання цивільно-правових угод, здійснення банківських операцій, оформлення доручень іншим особам для представництва перед третьою особою лише на території України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України.
5. Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Усі сторінки книжечки пронумеровані і на кожній з них зображено Державний герб України і перфоровано серію та номер паспорта.
Вимогою тендерної документації щодо надання копії паспорта стосується усіх сторінок паспорта, якій налічує 16 (шістнадцять) сторінок.
Висновок про невідповідність вимогам тендерної документації у разі ненадання учасником копій окремих сторінок паспорту громадянина України підтверджений, зокрема РІШЕННЯМ : № 158-р/пк-ск від 01.02.2016; № 3530-р/пк-пз від 16.04.2018.
АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ Постійно діюча адміністративна колегія антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Не надавши у складі тендерної пропозиції копію паспорта громадянина України ФОП Лубяницька Н.Г. в повному обсязі сторінки з 1 по 16 сторінку включно – Учасником – Переможцем торгів ФОП Лубяницька Н.Г. порушенні вимоги ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Як підсумок всього вищевказаного: Учасником – Переможцем торгів ФОП Лубяницька Н.Г тендерна пропозиція не відповідає умовам ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону і підлягає відхиленню у відповідності до ст.30 «Відхилення тендерних пропозицій» закону України «Про публічну закупівлю».
Враховуючи викладене, керуючись ч.3 ст.8 та ст.18 закону України «Про публічну закупівлю»
ПРОШУ:
1.Прийняти до розгляду Скаргу про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ « ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»..
2.Скасувати рішення Замовника – Хмельницький міський центр первинної медико – санітарної допомоги № 2 Протокол № 19 засідання тендерного комітету від 07 травня 2018 р. м. Хмельницький про визнання переможцем торгів закупівлю « код ДК 021:2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (персональний комп’ютер в комплекті )» - ЛУБЯНИЦЬКА НАТАЛЯ ГЕННАДІЇВНА (3051721482), відповідно до оголошення UA-2018-04-06-000890-a Закупівля на prozorro.gov.ua
3.Зобов’язати ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ Замовника - Хмельницький міський центр первинної медико – санітарної допомоги № 2 провести оцінку тендерної пропозиції наступного учасника торгів.
Пов'язані документи:
Учасник
- UA-2018-04-06-000890-a Хмельн_ (2).pdf 17.05.2018 18:26
- 2 Протокол розгляду ТП та обрання переможця ФОП.pdf 17.05.2018 18:26
- Інформація про сервісний центр.pdf 17.05.2018 18:26
- Копія паспорту та ід.коду Лубяницької Н.Г..pdf 17.05.2018 18:26
- Платіжне доручення 17.05.pdf 17.05.2018 18:26
- Рішення від 21.05.2018 № 4757.pdf 22.05.2018 20:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.06.2018 № 5431.pdf 07.06.2018 18:51
- Рішення від 06.06.2018 № 5431.pdf 11.06.2018 19:19
- Пояснення 31.05.2018 15:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.05.2018 18:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.06.2018 19:20
Дата виконання рішення Замовником:
12.06.2018 10:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Тендерний комітет з рішенням ознайомлені
Вимога
Є відповідь
Вимога про перегляд рішення щодо визначення переможця і відхилення його тендерної пропозиції
Номер:
88f5853555d143e8ab4c56cef818e289
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-06-000890-a.a2
Назва:
Вимога про перегляд рішення щодо визначення переможця і відхилення його тендерної пропозиції
Вимога:
Тендерному Комітету
У зв’язку з неповною відповідністю тендерної пропозиції Переможця торгів ФОП Лубяницька Н.Г. вимогам ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ , що підтверджується наступним :ФОП Лубяницька Н.Г. у складі тендерної пропозиції надала копії окремих сторінок свого паспорту громадянина України, а саме сторінки 1,2,3,10,11.
Копії інших сторінок паспорту громадянина України, а саме сторінки 4,5, 6,7,8,9,12,13,14,15,16 ФОП Лубяницька Н.Г. у складі тендерної пропозиції не надала.
Тобто з’ясувати чи дійсно цей паспорт громадянина України належить ФОП Лубяницька Н.Г. без усіх сторінок паспорта дуже проблематично враховуючі, що укладання договору і всі стосунки проходять дистанційно без особистого спілкування сторін в майбутньому можуть виникнути негативні наслідки для ЗАМОВНИКА - Хмельницький міський центр первинної медико – санітарної допомоги № 2 так як з’ясується, що паспорт був загублений та інше.
Відповідно до затвердженої Постанови Верховної Ради України від 26.06.1992 р. № 2503-XII «ПОЛОЖЕННЯ про паспорт громадянина України»
I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України. Паспорт є дійсним для укладання цивільно-правових угод, здійснення банківських операцій, оформлення доручень іншим особам для представництва перед третьою особою лише на території України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України.
5. Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Усі сторінки книжечки пронумеровані і на кожній з них зображено Державний герб України і перфоровано серію та номер паспорта.
Вимогою тендерної документації щодо надання копії паспорта стосується усіх сторінок паспорта, якій налічує 16 (шістнадцять) сторінок.
повний текст вимоги у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- 6772164_Голові Тенд.Ком.Хмель.pdf 16.05.2018 13:02
- Відповідь на вимогу 17.05.2018 17:29
Дата подачі:
16.05.2018 13:02
Вирішення:
Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога скасувати рішення Протоколу №19 від 07.05.2018 р.
Номер:
1a77fdb762464fe3b3759a825bce315d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-06-000890-a.a1
Назва:
Вимога скасувати рішення Протоколу №19 від 07.05.2018 р.
Вимога:
Лист надається.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Тендерному комітету.pdf 07.05.2018 20:18
- Відповідь на вимогу 10.05.2018 17:07
Дата подачі:
07.05.2018 20:18
Вирішення:
Тендерном комітетом розглянуто вашу вимогу.
Статус вимоги:
Не задоволено