-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 2
ПР-24Т-175-ВО Засоби для чищення
ПР-24Т-175-ВО Засоби для чищення
Завершена
808 466.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 625.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 625.00 UAH
Період оскарження:
08.05.2024 14:22 - 20.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника, на неправомірне визначення переможця
Номер:
1395a6b1219b4b1ba3d83ff4eec956fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-08-007020-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника, на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі») та неправомірної дискваліфікації учасника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 11.06.2024 Придніпровська залізниця.pdf.p7s 11.06.2024 13:33
- Скарга 11.06.2024 Придніпровська залізниця.pdf 11.06.2024 13:33
- Скарга Придніпровська залізниця.docx 11.06.2024 13:33
- Декларація 17050.pdf 11.06.2024 13:33
- Додаток 1.pdf 11.06.2024 13:33
- Порівняльна таблиця.pdf 11.06.2024 13:33
- Паспорт якості.pdf 11.06.2024 13:33
- ТУ 007 Зміни 5.pdf 11.06.2024 13:33
- цінова пропозиція.pdf 11.06.2024 13:33
- sign.p7s 11.06.2024 13:34
- Рішення від 13.06.2024 №10280.pdf 13.06.2024 13:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.06.2024 №10938.pdf 25.06.2024 15:10
- Рішення від 24.06.2024 №10938.pdf 27.06.2024 16:05
- ПОЯСНЕННЯ на скаргу Карапуз лот 2.pdf 17.06.2024 16:53
- ПОЯСНЕННЯ на скаргу Карапуз лот 2.docx 17.06.2024 16:53
- ріш АМКУ лот 2.docx 28.06.2024 09:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.06.2024 14:19
Дата розгляду скарги:
24.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.06.2024 13:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.06.2024 16:06
Дата виконання рішення Замовником:
28.06.2024 09:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно з постановою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10938-р/пк-пз від 24.06.2024 скасувати рішення про визначення переможця торгів оприлюднених на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-08-007020-a по лоту №2.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
91580eec532c4abc8bc6af28b47d597b
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника, на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Акціонерне товариство «Українська залізниця» регіональна філія «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості) 08.05.2024 р. оголосила про проведення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями) за ДК_021-2015 – 39830000-9 Продукція для чищення (ПР-24Т-175-ВО Засоби для чищення), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель №UA-2024-05-08-007020-a (номер процедури на електронному майданчику SmartTender.biz №24014096), безпосередній предмет закупівлі - пральний порошок.
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 24 травня 2024 р.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю "Карапуз" - 31283269 - 16 травня 2024 16:44
2. ТОВ "ЮНІЛАЙФ.ПВ" - 37252922 - 22 травня 2024 21:14
За результатами розгляду тендерних пропозицій Замовником було прийнято Протокол 0606202424014096 від 06.06.2024 р. з неправомірним рішенням щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Карапуз» умовам технічної документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, внаслідок чого безпідставно та неправомірно було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Карапуз».
ТОВ «Карапуз» з дискваліфікацією не погоджується, вважаємо це рішення Замовника дискримінаційним та прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель з наступних підстав, оскільки жодна з вказаних Замовником підстав відхилення нашої пропозиції НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ.
Заперечення Скаржника по кожній з підстав
1. Згідно з Протоколом Замовника пропозиція ТОВ «Карапуз» була відхилена з такої першої підстави:
«- згідно вимог п. 1.2 Додатку 1 тендерної документації визначено: «1.2. На продукцію, що не підлягає оцінці відповідності відповідно до діючих технічних регламентів на території України надати підтверджуючий лист про те що товар не підлягає оцінці згідно з технічними регламентами, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації та декларацію про відповідність, яка складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006 (Додаток 1а)» - декларація постачальника в графі № документа вказано ТУ та відсутнє посилання на редакцію;»
ТОВ «Карапуз» не погоджується з відхиленням його тендерної пропозиції на цій підставі, вважає відхилення неправомірним та дискримінаційним, виходячи з наступного.
Наведена у п. 1.2. та Додатку 1а декларація про відповідність, подається учасником «на продукцію, що не підлягає оцінці відповідності відповідно до діючих технічних регламентів на території України». Проте згідно з Технічним регламентом мийних засобів, затв. Постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 р. № 717 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 червня 2013 р. № 408) (далі – Технічний регламент) мийні засоби підлягають оцінці відповідності вимогам вищевказаного Технічного регламенту.
Відповідно до п. 20 Технічного регламенту, виробник або його уповноважений представник обов’язково формує комплект технічної документації, що підтверджує відповідність мийного засобу вимогам цього Технічного регламенту та включає такі документи:
- нормативний документ, згідно з яким виробляється мийний засіб, або специфікацію виробника на мийний засіб;
- опис та інструкцію із застосування мийного засобу;
- інформацію про склад мийного засобу із зазначенням переліку інгредієнтів, які застосовані під час виробництва такого засобу, типу (аніонні, катіонні, амфотерні, неіоногенні, дезінфектант тощо), молекулярної маси та кількості поверхнево-активних речовин;
- сертифікат відповідності, виданий призначеним органом з оцінки відповідності (у разі застосування модуля F1 (відповідність на основі перевірки продукції), або документ про відповідність (звіт, висновок тощо), виданий призначеним органом з оцінки відповідності, чи протокол випробувань, виданий акредитованою випробувальною лабораторією виробника (у разі застосування модуля А1 (внутрішній контроль виробництва з проведенням випробувань продукції під наглядом);
- декларацію про відповідність мийного засобу вимогам цього Технічного регламенту.
Таким чином, відповідно до діючого Технічного регламенту, на предмет закупівлі (пральний порошок) учасники мають подати зокрема декларацію про відповідність продукції вимогам Технічного регламенту мийних засобів.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Карапуз» було надано Замовнику у файлі «Сертифікат відповідності, декларація 2024.pdf» Сертифікат відповідності та Декларацію про відповідність продукції вимогам Технічного регламенту мийних засобів. Поданням цих документів ТОВ «Карапуз» виконало вимогу п. 1.3. Додатку 1 Тендерної документації (далі – ТД).
Виходячи з умов п. 1 «Документи щодо підтвердження відповідності» Додатку 1 ТД, учасник має подати документи лише за одним з підпунктів, оскільки кожен з них встановлює різні умови для їх застосування. Таким чином, ТОВ «Карапуз» не зобов’язане було подавати декларацію про відповідність, складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006 (Додаток 1а ТД), визначену п. 1.2. Додатку 1 ТД, оскільки ми подали декларацію відповідно до п. 1.3. Додатку 1 ТД. Проте ми подали цю декларацію в добровільному порядку (файл «Декларація 17050.pdf»), вказавши в ній всю необхідну інформацію, яка підлягає заповненню. Зокрема, у графі «№ документа» вказано «ТУ У 24738704.007-2000 (зі змінами 1-5)», а в графі «Редакція/Дата випуску» вказано «Чинний від 2000-10-19», що в свою чергу відповідає даті введення в дію Технічних умов ТУ У 24738704.007-2000 (зі змінами 1-5).
Таким чином, ми вважаємо відхилення за першою підставою неправомірним та дискримінаційним, оскільки ТОВ «Карапуз» було подано всі необхідні документи у належному вигляді, а саме обов’язкову декларацію про відповідність, відповідно до п. 1.3. Додатку 1 ТД, а також подано в добровільному порядку з заповненням всіх необхідних полів та граф декларацію про відповідність за формою, встановленою ДСТУ ISO/ІEC 17050-1:2006, відповідно до п. 1.2. Додатку 1 ТД.
Також вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що ТОВ «ЮНІЛАЙФ.ПВ» взагалі не було подано декларацію за формою, встановленою ДСТУ ISO/ІEC 17050-1:2006, відповідно до п. 1.2. Додатку 1 ТД, що жодним чином не завадило визнати його переможцем.
Відповідно, вказана Замовником підстава для відхилення не відповідає дійсності , є неправомірною, необ’єктивною, упередженою та дискримінаційною по відношенню до учасника ТОВ «Карапуз».
2. Згідно з Протоколом Замовника пропозиція ТОВ «Карапуз» була відхилена з такої другої підстави:
«- згідно вимог п. 2.2 Додатку 1 тендерної документації визначено: «2.2. На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).» - в паспорті якості тара вказано 10 кг в порівняльній таблиці 25 кг;»
ТОВ «Карапуз» не погоджується з відхиленням його тендерної пропозиції на цій підставі, вважає відхилення неправомірним та дискримінаційним, оскільки і в паспорті якості (файл «Паспорт якості.pdf»), і в порівняльній таблиці (файл «Порівняльна таблиця.pdf»), і в Технічній специфікації (файл «Додаток 1.pdf»), і в Ціновій пропозиції (файл «цінова пропозиція.pdf») вказано «Фасування у мішки/пакети вагою не більше 10 кг».
Відповідно, вказана Замовником підстава для відхилення не відповідає дійсності , є неправомірною, необ’єктивною, упередженою та дискримінаційною по відношенню до учасника ТОВ «Карапуз».
3. Згідно з Протоколом Замовника пропозиція ТОВ «Карапуз» була відхилена з такої третьої підстави:
«- згідно вимог п. 2.1 Додатку 1 тендерної документації визначено: «2.1. Копії нормативних документів, відповідно до яких виготовляється (або відповідає) продукція (діючі на момент подання пропозиції учасником):
Якщо продукція виготовляється за ГОСТ, ДСТУ, надати повну копію нормативного документу на виготовлення даної продукції, або витяги з них (титульний лист, технічні характеристики, методи контролю, правила приймання, зберігання, транспортування, маркування, пакування, гарантії виробника.
Якщо продукція виготовляється за технічними умовами (ТУ), або технічним завданням (ТЗ), надати повну копію нормативного документу на виготовлення даної продукції, або витяги з них (титульний лист, технічні характеристики, методи контролю, правила приймання, зберігання, транспортування, маркування, пакування, гарантії виробника).
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ, НД іноземного походження, або ТЗ на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ, НД іноземного походження, або ТЗ, завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання відповідного документу виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.
Для документів, викладених іноземною мовою, учасником надається їх офіційний переклад українською мовою.» - в наданих учасником змінах №5 до ТУ У 24738704.007-200 відповідно пункту 9.2 гарантійний термін зберігання не відповідає вимогам Додатку 1 технічна специфікація Лот №2 тендерної документації.»
ТОВ «Карапуз» не погоджується з відхиленням його тендерної пропозиції на цій підставі, вважає відхилення неправомірним та дискримінаційним, оскільки в наданих учасником змінах № 5 до ТУ У 24738704.007-2000 відповідно пункту 9.2 гарантійний термін зберігання відповідає вимогам Додатку 1 технічна специфікація Лот №2 тендерної документації. А саме у вищевказаному п. 9.2. зазначено «Гарантійний термін зберігання засобів для миття різних поверхонь і труб з гіпохлоридом натрію -12 місяців з дати виготовлення, інших засобів – від 24 до 36 місяців з дати виготовлення».
Оскільки Технічні умови ТУ У 24738704.007-200 поширюються на «засоби для прання мийні, чистильні, у т.ч. з дезінфікуючою дією та допоміжні» (абзац 1 розділу 1 «Сфера застосування»), то в розумінні п. 9.2. змін № 5 до ТУ У 24738704.007-2000, пральні засоби – це «інші» засоби, для яких встановлено діапазон можливого гарантійного терміну зберігання, який варіюється в залежності від типу засобу. ТОВ «Карапуз» як виробник товару, який пропонується до закупівлі, гарантує термін зберігання «Пральний порошок O'KEY, пральний порошок Extra універсал автомат» 36 місяців від дати виготовлення, що в свою чергу закріплено в наданому паспорті якості (файл «Паспорт якості.pdf»), а також вказано у порівняльній таблиці (файл «Порівняльна таблиця.pdf»), в Технічній специфікації (файл «Додаток 1.pdf») та відповідає заявленому гарантійному терміну зберігання, вказаному у п. 9.2. змін № 5 до ТУ У 24738704.007-2000.
Відповідно, вказана Замовником підстава для відхилення не відповідає дійсності , є неправомірною, необ’єктивною, упередженою та дискримінаційною по відношенню до учасника ТОВ «Карапуз».
Виходячи із усього вищенаведеного, ТОВ «Карапуз» вважає, що прийнятим Замовником рішенням здійснено порушення його прав та законних інтересів через неправомірну дискваліфікацію та порушено принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 24 травня 2024 р.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю "Карапуз" - 31283269 - 16 травня 2024 16:44
2. ТОВ "ЮНІЛАЙФ.ПВ" - 37252922 - 22 травня 2024 21:14
За результатами розгляду тендерних пропозицій Замовником було прийнято Протокол 0606202424014096 від 06.06.2024 р. з неправомірним рішенням щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Карапуз» умовам технічної документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, внаслідок чого безпідставно та неправомірно було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Карапуз».
ТОВ «Карапуз» з дискваліфікацією не погоджується, вважаємо це рішення Замовника дискримінаційним та прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель з наступних підстав, оскільки жодна з вказаних Замовником підстав відхилення нашої пропозиції НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ.
Заперечення Скаржника по кожній з підстав
1. Згідно з Протоколом Замовника пропозиція ТОВ «Карапуз» була відхилена з такої першої підстави:
«- згідно вимог п. 1.2 Додатку 1 тендерної документації визначено: «1.2. На продукцію, що не підлягає оцінці відповідності відповідно до діючих технічних регламентів на території України надати підтверджуючий лист про те що товар не підлягає оцінці згідно з технічними регламентами, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації та декларацію про відповідність, яка складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006 (Додаток 1а)» - декларація постачальника в графі № документа вказано ТУ та відсутнє посилання на редакцію;»
ТОВ «Карапуз» не погоджується з відхиленням його тендерної пропозиції на цій підставі, вважає відхилення неправомірним та дискримінаційним, виходячи з наступного.
Наведена у п. 1.2. та Додатку 1а декларація про відповідність, подається учасником «на продукцію, що не підлягає оцінці відповідності відповідно до діючих технічних регламентів на території України». Проте згідно з Технічним регламентом мийних засобів, затв. Постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 р. № 717 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 червня 2013 р. № 408) (далі – Технічний регламент) мийні засоби підлягають оцінці відповідності вимогам вищевказаного Технічного регламенту.
Відповідно до п. 20 Технічного регламенту, виробник або його уповноважений представник обов’язково формує комплект технічної документації, що підтверджує відповідність мийного засобу вимогам цього Технічного регламенту та включає такі документи:
- нормативний документ, згідно з яким виробляється мийний засіб, або специфікацію виробника на мийний засіб;
- опис та інструкцію із застосування мийного засобу;
- інформацію про склад мийного засобу із зазначенням переліку інгредієнтів, які застосовані під час виробництва такого засобу, типу (аніонні, катіонні, амфотерні, неіоногенні, дезінфектант тощо), молекулярної маси та кількості поверхнево-активних речовин;
- сертифікат відповідності, виданий призначеним органом з оцінки відповідності (у разі застосування модуля F1 (відповідність на основі перевірки продукції), або документ про відповідність (звіт, висновок тощо), виданий призначеним органом з оцінки відповідності, чи протокол випробувань, виданий акредитованою випробувальною лабораторією виробника (у разі застосування модуля А1 (внутрішній контроль виробництва з проведенням випробувань продукції під наглядом);
- декларацію про відповідність мийного засобу вимогам цього Технічного регламенту.
Таким чином, відповідно до діючого Технічного регламенту, на предмет закупівлі (пральний порошок) учасники мають подати зокрема декларацію про відповідність продукції вимогам Технічного регламенту мийних засобів.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Карапуз» було надано Замовнику у файлі «Сертифікат відповідності, декларація 2024.pdf» Сертифікат відповідності та Декларацію про відповідність продукції вимогам Технічного регламенту мийних засобів. Поданням цих документів ТОВ «Карапуз» виконало вимогу п. 1.3. Додатку 1 Тендерної документації (далі – ТД).
Виходячи з умов п. 1 «Документи щодо підтвердження відповідності» Додатку 1 ТД, учасник має подати документи лише за одним з підпунктів, оскільки кожен з них встановлює різні умови для їх застосування. Таким чином, ТОВ «Карапуз» не зобов’язане було подавати декларацію про відповідність, складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006 (Додаток 1а ТД), визначену п. 1.2. Додатку 1 ТД, оскільки ми подали декларацію відповідно до п. 1.3. Додатку 1 ТД. Проте ми подали цю декларацію в добровільному порядку (файл «Декларація 17050.pdf»), вказавши в ній всю необхідну інформацію, яка підлягає заповненню. Зокрема, у графі «№ документа» вказано «ТУ У 24738704.007-2000 (зі змінами 1-5)», а в графі «Редакція/Дата випуску» вказано «Чинний від 2000-10-19», що в свою чергу відповідає даті введення в дію Технічних умов ТУ У 24738704.007-2000 (зі змінами 1-5).
Таким чином, ми вважаємо відхилення за першою підставою неправомірним та дискримінаційним, оскільки ТОВ «Карапуз» було подано всі необхідні документи у належному вигляді, а саме обов’язкову декларацію про відповідність, відповідно до п. 1.3. Додатку 1 ТД, а також подано в добровільному порядку з заповненням всіх необхідних полів та граф декларацію про відповідність за формою, встановленою ДСТУ ISO/ІEC 17050-1:2006, відповідно до п. 1.2. Додатку 1 ТД.
Також вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що ТОВ «ЮНІЛАЙФ.ПВ» взагалі не було подано декларацію за формою, встановленою ДСТУ ISO/ІEC 17050-1:2006, відповідно до п. 1.2. Додатку 1 ТД, що жодним чином не завадило визнати його переможцем.
Відповідно, вказана Замовником підстава для відхилення не відповідає дійсності , є неправомірною, необ’єктивною, упередженою та дискримінаційною по відношенню до учасника ТОВ «Карапуз».
2. Згідно з Протоколом Замовника пропозиція ТОВ «Карапуз» була відхилена з такої другої підстави:
«- згідно вимог п. 2.2 Додатку 1 тендерної документації визначено: «2.2. На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).» - в паспорті якості тара вказано 10 кг в порівняльній таблиці 25 кг;»
ТОВ «Карапуз» не погоджується з відхиленням його тендерної пропозиції на цій підставі, вважає відхилення неправомірним та дискримінаційним, оскільки і в паспорті якості (файл «Паспорт якості.pdf»), і в порівняльній таблиці (файл «Порівняльна таблиця.pdf»), і в Технічній специфікації (файл «Додаток 1.pdf»), і в Ціновій пропозиції (файл «цінова пропозиція.pdf») вказано «Фасування у мішки/пакети вагою не більше 10 кг».
Відповідно, вказана Замовником підстава для відхилення не відповідає дійсності , є неправомірною, необ’єктивною, упередженою та дискримінаційною по відношенню до учасника ТОВ «Карапуз».
3. Згідно з Протоколом Замовника пропозиція ТОВ «Карапуз» була відхилена з такої третьої підстави:
«- згідно вимог п. 2.1 Додатку 1 тендерної документації визначено: «2.1. Копії нормативних документів, відповідно до яких виготовляється (або відповідає) продукція (діючі на момент подання пропозиції учасником):
Якщо продукція виготовляється за ГОСТ, ДСТУ, надати повну копію нормативного документу на виготовлення даної продукції, або витяги з них (титульний лист, технічні характеристики, методи контролю, правила приймання, зберігання, транспортування, маркування, пакування, гарантії виробника.
Якщо продукція виготовляється за технічними умовами (ТУ), або технічним завданням (ТЗ), надати повну копію нормативного документу на виготовлення даної продукції, або витяги з них (титульний лист, технічні характеристики, методи контролю, правила приймання, зберігання, транспортування, маркування, пакування, гарантії виробника).
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ, НД іноземного походження, або ТЗ на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ, НД іноземного походження, або ТЗ, завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання відповідного документу виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.
Для документів, викладених іноземною мовою, учасником надається їх офіційний переклад українською мовою.» - в наданих учасником змінах №5 до ТУ У 24738704.007-200 відповідно пункту 9.2 гарантійний термін зберігання не відповідає вимогам Додатку 1 технічна специфікація Лот №2 тендерної документації.»
ТОВ «Карапуз» не погоджується з відхиленням його тендерної пропозиції на цій підставі, вважає відхилення неправомірним та дискримінаційним, оскільки в наданих учасником змінах № 5 до ТУ У 24738704.007-2000 відповідно пункту 9.2 гарантійний термін зберігання відповідає вимогам Додатку 1 технічна специфікація Лот №2 тендерної документації. А саме у вищевказаному п. 9.2. зазначено «Гарантійний термін зберігання засобів для миття різних поверхонь і труб з гіпохлоридом натрію -12 місяців з дати виготовлення, інших засобів – від 24 до 36 місяців з дати виготовлення».
Оскільки Технічні умови ТУ У 24738704.007-200 поширюються на «засоби для прання мийні, чистильні, у т.ч. з дезінфікуючою дією та допоміжні» (абзац 1 розділу 1 «Сфера застосування»), то в розумінні п. 9.2. змін № 5 до ТУ У 24738704.007-2000, пральні засоби – це «інші» засоби, для яких встановлено діапазон можливого гарантійного терміну зберігання, який варіюється в залежності від типу засобу. ТОВ «Карапуз» як виробник товару, який пропонується до закупівлі, гарантує термін зберігання «Пральний порошок O'KEY, пральний порошок Extra універсал автомат» 36 місяців від дати виготовлення, що в свою чергу закріплено в наданому паспорті якості (файл «Паспорт якості.pdf»), а також вказано у порівняльній таблиці (файл «Порівняльна таблиця.pdf»), в Технічній специфікації (файл «Додаток 1.pdf») та відповідає заявленому гарантійному терміну зберігання, вказаному у п. 9.2. змін № 5 до ТУ У 24738704.007-2000.
Відповідно, вказана Замовником підстава для відхилення не відповідає дійсності , є неправомірною, необ’єктивною, упередженою та дискримінаційною по відношенню до учасника ТОВ «Карапуз».
Виходячи із усього вищенаведеного, ТОВ «Карапуз» вважає, що прийнятим Замовником рішенням здійснено порушення його прав та законних інтересів через неправомірну дискваліфікацію та порушено принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Скасувати рішення Замовника, закріплене в Протоколі № 0606202424014096-1 від 06.06.2024 р. про неправомірне визначення ТОВ «ЮНІЛАЙФ.ПВ» переможцем публічної закупівлі № UA-2024-05-08-007020-a.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Скасувати рішення Замовника, закріплене в Протоколі № 0606202424014096 від 06.06.2024 р. щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Карапуз» умовам технічної документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.